Sivu 2 / 21 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345612 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 407

Aihe: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

  1. #21

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    oon kauhuissani lukenu kun jotkut höyryttää 36mg nestettä.itse poltin 27 vuotta reilut 2 askii päiväs yleensä 3.en voi käsittää miten joku leikkii 36mg nesteellä muka on niin kovat nikat höpö höpö.2-3 ml tommosta nestettä päivässä liikutaan vaarallisissa annoksissa nikotiinia vuorokaudessa.eikä kyseisen vahvuiset nesteet ole tarkoitettu höyryttelyyn vaan laimennettavaksi....
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  2. #22

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja nicotin Näytä viesti
    no huh..oisko vikaa atomisoijassa jos ei kurkkua tuntumaa tule..36 aika potku värkkiä..
    Atomisoijat kunnossa. Juu testasin vain kerran alkuaikoina noin vuos sitten tuon 36mg, nykyään ei tarvi enää nikotiini korvausta ollenkaan. Oon käyttänyt noita Hangsen vg nesteitä kun halpoja . Testasin just et enhän muista väärin, eli vertasin kaverin nikotiinillisen tavallisen menttoolin 16mg ja oman vakiolitkun eli vahvalla menthol/piparminttu maulla olevan ilman nikotiinia. Nikotiiniton vahvalla piparminttumaulla antaa selkeää potkua niinkuin aina ja nikotiinillinen ei minkäänlaista.

    20ml pullo kuluu kuukaudessa mulla.

     
     
  3. #23
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2011
    Viestit
    116

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja juhis8 Näytä viesti
    oon kauhuissani lukenu kun jotkut höyryttää 36mg nestettä.itse poltin 27 vuotta reilut 2 askii päiväs yleensä 3.en voi käsittää miten joku leikkii 36mg nesteellä muka on niin kovat nikat höpö höpö.2-3 ml tommosta nestettä päivässä liikutaan vaarallisissa annoksissa nikotiinia vuorokaudessa.eikä kyseisen vahvuiset nesteet ole tarkoitettu höyryttelyyn vaan laimennettavaksi....
    Hahaha salli mun nauraa, tän mukaanhan esim. Dave Dorn aka Hifistud ukvapers foorumilta / yks VTTV:n "toimittajista" kuolis joka päivä. Äijän keskikulutus kun on 10ml päivälle 36mg nestettä.

    "E-cigs are not "quit smoking" devices - they are an alternative way to smoke, but with a much reduced risk profile. Believe this - it's true. E-cig users are NOT quitters."

     
     
  4. #24

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kaippa Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja juhis8 Näytä viesti
    oon kauhuissani lukenu kun jotkut höyryttää 36mg nestettä.itse poltin 27 vuotta reilut 2 askii päiväs yleensä 3.en voi käsittää miten joku leikkii 36mg nesteellä muka on niin kovat nikat höpö höpö.2-3 ml tommosta nestettä päivässä liikutaan vaarallisissa annoksissa nikotiinia vuorokaudessa.eikä kyseisen vahvuiset nesteet ole tarkoitettu höyryttelyyn vaan laimennettavaksi....
    Hahaha salli mun nauraa, tän mukaanhan esim. Dave Dorn aka Hifistud ukvapers foorumilta / yks VTTV:n "toimittajista" kuolis joka päivä. Äijän keskikulutus kun on 10ml päivälle 36mg nestettä.
    360MG NIKOTIINIA PÄIVÄSSÄ,USKOTKO KAIKEE MITÄ SULLE KERROTAAN.OTA NYT IHMEESSÄ SELVILLE MILLANEN MYRKKY NIKOTIINI ON.KAI OSAAT LUKEA.....
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  5. #25

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja juhis8 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kaippa Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja juhis8 Näytä viesti
    oon kauhuissani lukenu kun jotkut höyryttää 36mg nestettä.itse poltin 27 vuotta reilut 2 askii päiväs yleensä 3.en voi käsittää miten joku leikkii 36mg nesteellä muka on niin kovat nikat höpö höpö.2-3 ml tommosta nestettä päivässä liikutaan vaarallisissa annoksissa nikotiinia vuorokaudessa.eikä kyseisen vahvuiset nesteet ole tarkoitettu höyryttelyyn vaan laimennettavaksi....
    Hahaha salli mun nauraa, tän mukaanhan esim. Dave Dorn aka Hifistud ukvapers foorumilta / yks VTTV:n "toimittajista" kuolis joka päivä. Äijän keskikulutus kun on 10ml päivälle 36mg nestettä.
    360MG NIKOTIINIA PÄIVÄSSÄ,USKOTKO KAIKEE MITÄ SULLE KERROTAAN.OTA NYT IHMEESSÄ SELVILLE MILLANEN MYRKKY NIKOTIINI ON.KAI OSAAT LUKEA.....
    TARKISTIN VIELÄ TON NIKOTIININ TAPPAVAN ANNOKSEN IHMISELLÄ,SITÄ EI OLE TIETYSTI TESTATTU MUTTA ARVIOITU ON LAPSELLA N.40MG KERTA ANNOS JA AIKUSELLA 40-100MG.
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  6. #26
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja juhis8 Näytä viesti
    NIKOTIININ TAPPAVAN ANNOKSEN IHMISELLÄ
    Täällähän saunotaan oikein kunnolla. Hyvä mies rauhallisesti. ymmärtääkseni 36mg nikotiinivahvuista nestettä JUOMALLA henki lähtee nopeasti. Höyrytellessä tuosta 36mg nesteestä ei kuitenkaan kaikki nikotiini mene suoraan verenkiertoon yksi yhteen? Nikotiini on myrkky ja siihen tulee suhtautua kunnioituksella ja mm. pitämällä pullot visusti tallessa lasten ja eläinten ulottumattomissa. Tutkimusta tästä aiheesta ei tietääkseni ole vielä tehty, mutta esim. 80kpl analogista tupakkia päivässä voi olla riittävä annos nikotiinimyrkytykseen. Hyvä että aiheesta keskustellaan, josko ilman CAPSLOCKia jatkossa?

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  7. #27
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    111

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    Noh noh, nyt alkaa mopo karata porukalla ihan huolella. Toi 360mg/pvä on varmasti tappava annos JOS se kaikki imeytyisi elimistöön.
    Eli höyrytellessä ei todellakaan imeydy kovinkaan hyvin, jos jollakin on tästä ihan oikeaa dataa niin olisi mielenkiintoista lukea.

    Kannetaas oma korsi kekoon tässäkin asiassa; Alussa kun tupakoinnin lopetin niin nestettä meni heittämällä 5-6ml per päivä, nykyisellään asettunut kulutus 0-4ml/pvä.
    Eli kulutus vaihtelee ihan päivän tekemisten mukaan, mutta varsinaista tarvetta (lue: niksoja) ei höyryttelyyn enää varsinaisesti ole.

     
     
  8. #28
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2009
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    98

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    Mulla on mennyt yleensä vähän vajaa 10ml viikossa 18mg nesteitä. Riippuu vähän, paljonko vietän aikaa yksin koneen ääressä.

     
     
  9. #29
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    Minulla menee noin 5ml-10ml viikossa 18mg tai 24mg. Riippuen miten on töissä. (töissä kun ei kerkeä samanlailla höyryttelemään ). Tuolla nikotiinin vahvuudella ei tunnu olevan vaikutusta nesteen kulutukseen.

     
     
  10. #30
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    125

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    18mg nestettä menee 2-3ml per päivä. Normitupakkeja tuli poltettua keskimääräisesti 15kpl / päivä.
    Hanus Steamer ~4.0v ja kyllä höyryää!


     
     
  11. #31
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    Reissussa meni 3 x 2ml tankit. Eli päivässä noin 4,5ml. Koko ajan vähenee =)

     
     
  12. #32
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    435

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    No jo porukalla menee nestettä törkeen paljon.
    Poltin röökiä vähintään askin päivässä. (Punaista).
    Nyt menee nestettä enintään 1ml päivässä.
    No jos innostuu netissä pokeria pelaamaan ja olutta juomaan niin silloin menee yhdellä istumalla se 1ml.

     
     
  13. #33
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Blankko Näytä viesti
    Nyt menee nestettä enintään 1ml päivässä.
    No jos innostuu netissä pokeria pelaamaan ja olutta juomaan niin silloin menee yhdellä istumalla se 1ml.
    +1. En ihan tarkkaan pysty sanoo, mut normipäivänä varmaan toi 1ml. Kaljaa litkiessä ja pokeria pelatessa ni varmaan 1,5-2ml päivä.

    Ai nii ja 18mg nesteitä painelen.
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  14. #34
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    Itellä kans tupakkaa meni 17 vuotta aski päivässä ja nyt riittää 1ml 18mg ejuicea. Toki tuo helposti tuplaantuu kupitellessa, mutta niinhän se tuplaantui myös analoogisten kulutus.

     
     
  15. #35

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    Alussa meni jopa 4 ml päivässä et nikkikset pysyis poissa varmasti ,aloitin pg 16 vahvuudella ,mutta se oli minulle liian kovaa siihen nähden kuinka paljon hoyryttelin päivässä .Pudotin nikkiksen 12-14 joka tuntuu sopivan parhaiten minulle .Nyt menee kun 5 viikko on alkanut noin 1-3 ml päivässä ,riippuen mitä tulee touhuiltua päivän mittaan ,mukitellessa menee tietty paljon se on selvää kaikille . Yli 40v takana tuota analogistasätkän vetämistä :-[

     
     
  16. #36
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2011
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    119

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    no varmaankin syötynä kerralla nuo annokset ja tolet täytyy olla täysin nolla mutta silti ei siihen kyl kovin helposti kuole..ei ainakaan höyrytellessä..kurkku voi kyllä olla aika kähee mut eipä ite ainakaan kuollut kun eka 36mg potun nykäisin digiaikaan siirryttyäni.siis höyryttelin
    Life's one choice after another,
    then you live them, choose wisely.
    life's a bitch, then you die.

     
     
  17. #37

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    Hyvää Isänpäivää foorumin iseille

    Minusta tuntuu että höyryttelen välillä vain tavan ja nesteen hyvän maun vuoksi ja laitoinkin sitten tilaukseen nikotiinittomia nesteitä hupihöyryttelyä varten. Niitä voisin sitten höyrytellä iltaisin ilman pelkoa yöunien menetyksestä ja sallisin itselleni myös sisätiloissa höyryttelyn.
    Tulossa on sitä kehuttua salmiakkinestettä Jamesilta sekä kolaa, kirsikkaa ja päärynää.
    Ajattelin toimia niin, että yhden patterin päässä pidän nikotiinittomat höyryt ja lopuissa nikotiinilliset ja niistä sitten vuorotellen ja tarpeen mukaan.

     
     
  18. #38
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    22

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    Päivässä kuluu sellainen 0,5-1 ml nestettä, vahvuus 8 mg. Aika heikoilla siis mennään. Analogisia polttelin n. 5-6/päivä.

    Jos viiniä nautiskelee, niin nestettäkin menee tuplat, ellei triplat. Analogisia meni niin paljon kuin oli, eli aski tai pari...

     
     
  19. #39

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja juhis8 Näytä viesti
    NIKOTIININ TAPPAVAN ANNOKSEN IHMISELLÄ
    Täällähän saunotaan oikein kunnolla. Hyvä mies rauhallisesti. ymmärtääkseni 36mg nikotiinivahvuista nestettä JUOMALLA henki lähtee nopeasti. Höyrytellessä tuosta 36mg nesteestä ei kuitenkaan kaikki nikotiini mene suoraan verenkiertoon yksi yhteen? Nikotiini on myrkky ja siihen tulee suhtautua kunnioituksella ja mm. pitämällä pullot visusti tallessa lasten ja eläinten ulottumattomissa. Tutkimusta tästä aiheesta ei tietääkseni ole vielä tehty, mutta esim. 80kpl analogista tupakkia päivässä voi olla riittävä annos nikotiinimyrkytykseen. Hyvä että aiheesta keskustellaan, josko ilman CAPSLOCKia jatkossa?
    mutku toi CAPSLOCK ON NIIN KIVA
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  20. #40

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darwin 1 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja juhis8 Näytä viesti
    NIKOTIININ TAPPAVAN ANNOKSEN IHMISELLÄ
    Täällähän saunotaan oikein kunnolla. Hyvä mies rauhallisesti. ymmärtääkseni 36mg nikotiinivahvuista nestettä JUOMALLA henki lähtee nopeasti. Höyrytellessä tuosta 36mg nesteestä ei kuitenkaan kaikki nikotiini mene suoraan verenkiertoon yksi yhteen? Nikotiini on myrkky ja siihen tulee suhtautua kunnioituksella ja mm. pitämällä pullot visusti tallessa lasten ja eläinten ulottumattomissa. Tutkimusta tästä aiheesta ei tietääkseni ole vielä tehty, mutta esim. 80kpl analogista tupakkia päivässä voi olla riittävä annos nikotiinimyrkytykseen. Hyvä että aiheesta keskustellaan, josko ilman CAPSLOCKia jatkossa? on niitä tutkimuksia tehty paljonkin noin 40mg aikuisella kerta annoksena voi johtaa kuolemaan,se on toinen asia miten imeytyy näistä vehkeistä.en vaan usko jotta kukaan tarvii 36mg nestettäå nicotiini riippuvuuden hoitoon jatkuvaan käyttöön,poltin ite kuitenki vähintään 60 savuketta päivässä ja noin 4ml riittää 18mg ml päivässä
    mutku toi CAPSLOCK ON NIIN KIVA
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •