Sivu 21 / 21 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 111718192021
Tulokset 401 - 407 / 407

Aihe: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

  1. #401
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Supertankilla 18mg niin oot aika tervakeuhko.

    Noista määristä, pahimmillaan lopetellessa röökiä pari vuotta sitten meni yli 30ml 6mg, eli ihan sama määrä nikotiinia kuin sinulla (10 ml 18mg). Joillakin menee enemmän, mutta nämä olleet röökaajina niitä kahden-kolmen askin miehiä pv = nortti palanut koko hereilläoloajan.

    Lisäyksenä. Akuutissa lopetusvaiheessa tärkeintä että se nortti jää pois, ja jos vuosia ja toppia takana, ei pieni yliannos nikotiinia perusterveelle haittaa mitään kun puoliintumisaik hyvin lyhyt. Tuli sitä tupakkaakin poltettua pahaan oloon asti.
    Ei mulla normaalia mennyt kun se askin verran +-/muutama/päivä. Oon omalla kohdallani pyrkinyt höyryämisen suhteen siihen, että tulisi aina sen minuutin-parin session jälkeen oltua seuraava puoli tuntia-tunti ilman, ja huomannut ettei siitä matalilla niksoilla tule oikein mitään, kun aina jää ns. vajaaksi, ja sitten taas kahden minuutin päästä mennään. Kun tätä tulee vielä vedeltyä sisällä, niin välillä huomaat käytännössä istuneesi tunnin putkeen modi -kourassa ja nesteen maku tule korvistakin ulos
    Mielestäni Supertankilla ja Nautiluksella ei tuon suhteen ole eroa. Supertank toki räkäisee kerrallaan stydimmän paukun keuhkoon, mutta Nautilusta sitten taas tulee imettyä se muutama sekunti pidempään, jolloin ollaan varmaan aika lailla tasoissa saadun kertaannoksen suhteen. Jos oikein pinttyneenä tupakoitsijana haluaa näiden avulla lopettaa, niin itse suosittelisin nimenomaan tuota Nautilusta alkuun, koska sitä saa röökin tavoin imeä. Supertankilla jää se puoli vajaaksi. Sitten jos haluaa fiilistelyhöyrytellä, niin paremmuus kääntyy varmaan toisinpäin

    Mutta joo. Tapoja ja tavallaan painopistealueita tän riippuvuuden suhteen monenlaisia. Itsellä nähtävästi se, että tarvitsen kertasettinä riittävän määrän sitä nikotiinia, kun taas esim. itse olet kaikessa rauhassa imaillut saman päiväannoksen miedommalla nesteellä

     
     
  2. #402
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kiikkala Näytä viesti

    Mutta joo. Tapoja ja tavallaan painopistealueita tän riippuvuuden suhteen monenlaisia. Itsellä nähtävästi se, että tarvitsen kertasettinä riittävän määrän sitä nikotiinia, kun taas esim. itse olet kaikessa rauhassa imaillut saman päiväannoksen miedommalla nesteellä
    Totta, vaikka enää menee jotaan 10-15ml 5mg, niin edelleen röökitauolla jos on polttava kaveri mukana, se on ampaisemassa takas sisään vaikka itsellä on hommat ihan kesken vielä.

     
     
  3. #403
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    27
    Nyt menee 15-30ml 2mg:n niksoilla.

     
     
  4. #404
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Ihan turha arpoo mitään yhden päivän kulutuksia. On vaihtelua kumminkin aika paljosti. On näköjään oman kirjanpidon mukaan litrankin kulutuksessa vaihtelua.
    Mulla riittää litra 2-3kk. Eli 11-16 ml/vrk (3mg/ml)
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  5. #405
    Höyrykonkari Mauno's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    206
    Nyt kun laitteet toimii päiväkulutus on kasvanut noin viiteen millilitraan. 5 mg siis.

     
     
  6. #406
    Siellä 15-20ml vuorokauteen 2 mg.

     
     
  7. #407
    Ehkä 15ml vuorokaudessa, 3mg/ml niksalla.
    Viimeksi muokannut Hande; 15.12.17 kello 17:13.

     
     
Sivu 21 / 21 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 111718192021
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •