Olisikohan tässä puolisen vuotta tuota höyryttelyhistoriaa jo takanapäin. Ensihölmöilyjen jälkeen siirryin tuohon ego-t tuotteeseen ja melkoisen tyytyväinen olen ollut. Laitteiden osalta kyse on kuitenkin kiinalaisten kiireellä tekemistä tuotteista ja kuvassa on minun saldo rikkinäisten osalta



Onko tuossa nyt 7 kpl noita? Laitteet hankittu pääasiassa ulkomailta ja viimneisin täältä Riihimäestä Arizonasta. Viimeisin onkin ainut jossa oli takuu :-)

Miksi ne menivät rikki?

Neste valuu modista elektroniikkayksikköön ja akkuun. Valumisen syynä voi olla liiallinen täyttö?? Toinen syy voi olla se, että olen laittanut nesteeseen pikkuisen hyvää kuubalaista rommia mausteeksi. Se tekee tietty nesteestä juoksevampaa. Nyt olen pysynyt mauttomimmissa perusnesteissä ja kohtuullisissa täytöissä ja vikaantuminen on ollut vähäisempää.

Viimeviikolla hommasin tuolta kivijalkakaupasta oikein kunnon vehkeen eli Vamon. Pienen totuttelun jälkeen tuntuut todella hyvältä vehkeeltä. Turhan iso normikäyttöön ja taskussa kuljetettavaksi mutta kotisohvalle tai konttoriin juuri sopiva vehje. Vamon kanssa sellainen fiilis, että on eka oikein kunnon laite joka on tehty käyttöön ja kestämään.

Postissa olikin lappu, että R-kiskalla olisi paketti minulle. Paketista löytyi 10 kpl ego-t 1000mAh yksiköitä joten taas mennään reissussa ego miehenä. Kysessä oli noin 1kk vanha tilaus jossa oli tarjouksessa 6kpl noita yksiköitä muistaakseni USD30$ hintaan enkä kyllä meinaa lähettää noita neljää ylimääräistä takaisin Singaporeen :-)

Ehkäpä tärkein oppi on ollut se, että olen ottanut tavakseni pyyhkiä liitinpimmat akusta aina ennen kuin laitan sen laturiin. Nyt on myös työpöydän läheisyydessä electro cleaneria jota suhautan siihen liitinpintaan ja homma hoituu mallikkaasti.

Näillä mennään ja hyvältä näyttää. Nesteet Puolasta, laitteet Riksusta tai maailmalta ja osaaminen täältä e-savuke.comista.