Tulokset 1 - 5 / 5

Aihe: mistä ensimmäinen E-tupakka

  1. #1
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    03/2010
    Viestit
    4

    mistä ensimmäinen E-tupakka

    moro, oon tässä selaillu sivuja ja ettiny hyvää starter kittiä, Totally wickedistä löysin tommosen http://www.totallywicked-eliquid.com...t-product.html mut totakaan ei löydy valkoisena, mitäs te suosittelisitte ? toi PCC ois kyl aika pakollinen ku vedän tällä hetkellä askin päivässä ni pitäis varmaan olla vara akku ja pari kartussii aina mukana? onkos noissa starter kiteis muuten laillinen määrä nestettä ettei tuu tullin kanssa mitään hankaluuksia ?

     
     
  2. #2
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2010
    Viestit
    41

    Vs: mistä ensimmäinen E-tupakka

    Kannattaa noi pienet kyllä unohtaa heti alkuun, niin säästyy rahaa ja hermoja. Eli itse kyllä suosittelisin jotain ego/tornadoa, niin ei tarvi koko ajan latailla.
    (Haittaohjelman sisältävä linkki poistettu)

     
     
  3. #3

    Vs: mistä ensimmäinen E-tupakka

    Tää on kyllä ihan makukysymys. Itse käytän edelleen "tien päällä" 510:ä (Titan), ei kehtaa mitään isompaa patukkaa imeskellä julkisesti Työpäivästä selviää kahdella akulla, kotona sitten järeämmät laitteet.

     
     
  4. #4

    Vs: mistä ensimmäinen E-tupakka

    Otsikon mukaan kysymys kuitenkin siitä, että mistä kannattaa hankkia? Tämä kiinnostaisi itseäkin, siksi täällä tehokkaasti täsmennän asiaa. Onko edullisempi ja järkevämpi vaihtoehto tilailla tuotteita esimerkiksi healtcabinin sivuilta, niin että kokonaisuudessaan hinta jää alle 45 euron, tämän jälkeen sitten tilailla nesteet jostakin muualta? Vai pitäisikö heti aluksi hankkia kaikki mahdollinen samasta paikasta? Mikä on kokonaissumman kannalta järkevä ratkaisu?

     
     
  5. #5

    Vs: mistä ensimmäinen E-tupakka

    Lainaus Alkuperäinen postaaja PhatEiz Näytä viesti
    Otsikon mukaan kysymys kuitenkin siitä, että mistä kannattaa hankkia? Tämä kiinnostaisi itseäkin, siksi täällä tehokkaasti täsmennän asiaa. Onko edullisempi ja järkevämpi vaihtoehto tilailla tuotteita esimerkiksi healtcabinin sivuilta, niin että kokonaisuudessaan hinta jää alle 45 euron, tämän jälkeen sitten tilailla nesteet jostakin muualta? Vai pitäisikö heti aluksi hankkia kaikki mahdollinen samasta paikasta? Mikä on kokonaissumman kannalta järkevä ratkaisu?
    Mikäli hankinnassa on 510, 901 tai muu "peruslaite" niin healthcabin on hinnan puolesta paras vaihtoehto. Postikulut määräytyy paketin painon mukaan toisin kuin esim. TW:llä tai Liberrossa, joissa postikulut ovat aina 9,99£ vaikka tilaisit yhden drip tipin. Itse laitteet ovat myös halvempia Kiinasta ostettaessa.

    Nesteiden osalta taas suosin itse noita kahta mainitsemaani englantilaista puljua.

    E: Vertailun vuoksi 510 aloituspakkaus Healthcabin vs. Totally-Wicked. Pakkausten sisällön erona TW:n 10 prefilled cartridgea vs. HC:n 5 tyhjää cartridgea.

    HC: Pakkauksen hinta 31,50$, postikulut 7,20$, yhteensä 38,70$ = 28,15€
    TW: Pakkauksen hinta 29,99£, postikulut 9,99£, yhteensä 39,98£ = 46,80€

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •