Sivu 5 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456789 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 290

Aihe: Defunctan höyryttelyt & videot

  1. #81
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: Defunctan höyryttelyt & videot

    Kiitoksia kannustavasta asenteesta

    Tässä on ollut hieman motivaatiopulaa videoiden tekemiseen lähinnä siksi, että tytär valvottaa öisin todella paljon ja väsymys on aika maksimaalinen. Kokoajan on työn alla tosin, pyrin vain suunnittelemaan aikataulut ja videot hieman paremmin jotta niistä sitten niitä tarvitseville olisi mahdollisimman paljon hyötyä. Tässä sai myös kuulla "kautta rantain" vittuilua videoistani, josta kyllä hieman otin itseeni, kun ei edes oltu kehdattu tulla päin naamaa sanomaan.

    Muistuttaisin tässä vaiheessa että minulla ei ole mitään agendaa päteä tai yrittää opettaa "isää nussimaan" näitten laitteiden kanssa. Joka ikinen video on hyvää hyvyyttään tehty, enkä minä mangu ilmaiskappaleita keneltäkään. Niitä saa lähettää ja olen tottakai hurjan kiitollinen kun sellaista tapahtuu, jokaisesta laitteesta/atosta tehdään video kyllä ajan kanssa, mutta se ei ole itse tarkoitus! Joudun tekemään todella tarkkoja sijoituksia laitteiden suhteen ja pyrin panostamaan aina sellaiseen atoon/putkeen, joka on siedettävän helposti saatavilla kaikille + koettu käytössä jo hyväksi, sillä luonnollisesti työttömyys ja vastasyntynyt lapsi on sellainen kombo, joka tekee kalliit hankinnat ja kokeilut melko mahdottomaksi rahallisesti.

    Mutta! Asia on minun puolestani loppuun käsitelty ja en sitä sen enempää murehdi enkä aio enempää setviä. Videot jatkuvat normaaliin malliin pikkuhiljaa, ja tiedossa on seuraavaa (ei välttämättä järjestyksessä):

    Puff DID-style mini genesis-atomisaattori + modaus
    GP Spheroid V2
    Nautilus/Terminator/Oddy/Miksikäsitänytikinäkutsutaankaan + mahdollinen modaus
    GUS22

    Oikein hyvää alkanutta vuotta 2013 ja kiitoksia foorumisakille
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  2. #82
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: Defunctan höyryttelyt & videot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo Näytä viesti
    Onko tää nyt siis drippailuun vai saako tuohon jotain tankkiviritytä myös?
    Toimii ikään kuin boge-karto; yläcäppiin sijoitetaan vanua johon neste sidotaan, ja baseen laitetaan ihan normaali silica-wick. Silica imee vanusta lankoja myöten nesteen alas vastukselle, ja tuohon vanuun saa mukavasti 3-4ml nestettä. Todella mainio silica-ato mun mielestä, vaikkakin tässäkin omat murheensa on
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  3. #83
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Defunctan höyryttelyt & videot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Toimii ikään kuin boge-karto; yläcäppiin sijoitetaan vanua johon neste sidotaan, ja baseen laitetaan ihan normaali silica-wick. Silica imee vanusta lankoja myöten nesteen alas vastukselle, ja tuohon vanuun saa mukavasti 3-4ml nestettä. Todella mainio silica-ato mun mielestä, vaikkakin tässäkin omat murheensa on
    Hintaansa nähden mielestäni varsin toimiva kapistus. Itsellä tosin oli se V1 malli sillon joskus. Suurin vika siinä on kun se käyttää silicaa!
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  4. #84
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Defunctan höyryttelyt & videot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus Näytä viesti
    Hintaansa nähden mielestäni varsin toimiva kapistus. Itsellä tosin oli se V1 malli sillon joskus. Suurin vika siinä on kun se käyttää silicaa!
    Se sun exä on päässyt jo defunctankin käsittelyyn Ja se, että käyttää silicaa, on syy miksi se on niin toimiva

     
     
  5. #85
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: Defunctan höyryttelyt & videot

    Exä oli hyvässä käytössä mutta vaihdoin sen mesh-kuumeessa pois. Nyt olen enemmän kuin tyytyväinen tähän veekakkoseen, toimii kuin unelma. Eniten mua hämää se kuinka hyvin tämä pelittää vaikka ajelen jänöhävikki-Gussilla tätä ja aktuaaliset tehot lienevät todella pientä, mutta silti höyryn määrä ja maku pysyvät hyvinä.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  6. #86
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127

    Vs: Defunctan höyryttelyt & videot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Kiitoksia kannustavasta asenteesta

    Tässä on ollut hieman motivaatiopulaa videoiden tekemiseen lähinnä siksi, että tytär valvottaa öisin todella paljon ja väsymys on aika maksimaalinen. Kokoajan on työn alla tosin, pyrin vain suunnittelemaan aikataulut ja videot hieman paremmin jotta niistä sitten niitä tarvitseville olisi mahdollisimman paljon hyötyä. Tässä sai myös kuulla "kautta rantain" vittuilua videoistani, josta kyllä hieman otin itseeni, kun ei edes oltu kehdattu tulla päin naamaa sanomaan.
    Hah, aina löytyy ihmisiä joita korpeaa jos joku saa positiivista huomiota mistä tahansa asiasta. Hyviä videoita, mielellään olen kattellut ja tee vaan lisää jaksamisesi mukaan. 8)

     
     
  7. #87

    Vs: Defunctan höyryttelyt & videot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Thyroid Näytä viesti
    Hah, aina löytyy ihmisiä joita korpeaa jos joku saa positiivista huomiota mistä tahansa asiasta. Hyviä videoita, mielellään olen kattellut ja tee vaan lisää jaksamisesi mukaan. 8)
    Olisko joku kateellinen videoiden tekijä jolle ei ole tarjottu arvostelu kappaleita....? Surkeeta että kateellisia löytyy joka porukasta Hieno homma että jaksat videoita tehdä, mukavahan näitä on väijyskellä
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  8. #88
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: Defunctan höyryttelyt & videot

    Sama vika kun Busardolla, ei tuu tarpeeksi usein matskua. Mutta kyllä sen näin isimiehenä ymmärtää että väsyttää.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  9. #89
    Höyrykonkari modifier's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Etelä-Pohjanmaa
    Viestit
    206

    Vs: Defunctan höyryttelyt & videot

    Täytyy sanoa näin pari videota tiiranneena, että itse ainakin pidän perusteellisesta otteesta, joka videoissa ilmenee.
    Joillekin ihmisille perusteellisesti asioiden selittäminen saattaa vaikuttaa pätemiseltä; Menisivät itseensä. :

    Paps v2.5, Paps v2.1, Piccolo v3.1, Cube
    Kayfun 3.1, Spheroid v2, Caterpillar

    OTW: Liquids...


     
     
  10. #90
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: Defunctan höyryttelyt & videot

    Ja taas valvotaan. Kävin salillakin ekaa kertaa seitsemään viikkoon ja väsyttäisi kyllä, mutta neiti on sitä mieltä että EI! Noh, onneksi eukon sisko tulee yökylään hoitaan muksua lauantaina niin saa isäntäväki nukkua. Sen verran kyllä perjantain kunniaksi teen, että pistän tuon Gus-videon pakettiin. Muutama testiajo vielä olisi mutta sen verran ollut jo käytössä että lie jo asiallista pukata katsaus niihin.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  11. #91
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: Defunctan höyryttelyt & videot

    Ja näin ikkäästi, kauppareissulla autosta levis kytkin. Eipä onneksi vituta.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  12. #92
    Höyrykonkari numinous's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    112

    Vs: Defunctan höyryttelyt & videot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Ja näin ikkäästi, kauppareissulla autosta levis kytkin. Eipä onneksi vituta.
    Paska mäihä , mutta pakko kysyä että tuleeko video gussista vielä tänään :-[
    Disco Fuck Yourself

     
     
  13. #93
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: Defunctan höyryttelyt & videot

    Ei valitettavasti tule, tämä episodi vei tyylikkäästi ehtooajan. Huomenna sit.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  14. #94
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Defunctan höyryttelyt & videot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Ja näin ikkäästi, kauppareissulla autosta levis kytkin. Eipä onneksi vituta.
    Mä olin joskus 30v sitten pikkubroidin autolla liikkeellä, olin kai juoppokuskina hänelle tai jotain. Hyvä auto se oli: Mazda 323 johon vaihdettu isompi moottori.

    Lähdin kiihdyttämään moottoritielle, ja yks kaks veto loppui. Tien sivuun.

    Myöhemmin kun avattiin se vekotin, niin oli kytkinlevy räjähtänyt tuhannen kappaleiksi. Irrotettiin vaihdelaatikko, ja pultattin sisään uusi kytkin: taas rokkasi.

    Niin vain kasarilla kaikki tommoset tehtiin itse. Ja itse olin ilmeisesti saanut moottoritiellä kiihdytyksessä pakin päälle kesken huiman spurtin Ei siihen muuta selitystä ole...

    Broidi itse veti sen auton sittemmin vesiliirtoon ja katolleen. Sielläpä korjailivat takakontistä pellolle lentäneitä kaljapulloja poliisin kanssa. Puhalluskoe näytti 0% joten ei niihin kaljoihin oltu vielä muuten koskettu. Autosta ei jäänyt muuta ehjäksi kuin pleksinen kattoluukku.

    Elämää.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  15. #95
    Höyrykonkari Bole's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    199

    Vs: Defunctan höyryttelyt & videot

    Ei voi käsittää miten jokapaikassa on joku jolle ei kelpaa.

    Hienoa että joku jaksaa näitä videoita värkätä ja näin ollen auttaa muita.

    Ja jos joku haluaa lähettää ilmaiseksi laitteen arvosteluun niin sehän kertoo vain siitä, että olet sen työlläsi ansainnut.

    Hienoa työtä!!


     
     
  16. #96
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: Defunctan höyryttelyt & videot

    Gus22 video tehty, taas tuli jaarittelua ja höpinää, mutta löytyy siitä ihan arvokastakin tietoa. Tällä hetkellä video on pakkautumassa ja sitten vielä youtubeen, eli parisen tuntia niin pääsee taas katselemaan.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  17. #97
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: Defunctan höyryttelyt & videot

    http://youtu.be/4X1zpIL0jm0

    GUS22 tarkastelussa. Varsinaisesti en sanoisi tätä arvosteluksi, sillä oma putkeni on käytetty ja siihen joutui tekemään omia fiksauksia parhaan toiminnan takaamiseksi. Katsokaa siis "sillä silmällä", eli ei välttämättä vastaa 100% todellisuutta uuden GUS22 putken kanssa. Mutta pääidea tulee selville.

    Pahoittelut taas kauheista hörinöistä ja sekavasta selityksestä
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  18. #98
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    412

    Vs: Defunctan höyryttelyt & videot

    Eikö gussin nappi oo jousella?

    Mods: Provari mini / Bolt / Reo Grand / GP PAPS #0082 / Silver Dog
    Atomizers: The DID / The Chalice / Bully

     
     
  19. #99
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: Defunctan höyryttelyt & videot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja teekkis Näytä viesti
    Eikö gussin nappi oo jousella?
    Kyllä, nappi toimii jousella. Juttelin taas vaihteeksi omiani kun sekoitin alunperin keskustelun tuosta että saako siihen magneetteja, ja aloin sitten höpöttämään että nappi on magneeteilla. Pahoittelut asiavirheestä.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  20. #100
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: Defunctan höyryttelyt & videot

    Spheroid-video pulkassa, upataan kun keritään. Menee varmasti myöhäiselle mutta tulossa kuitenkin.

    Sellainen 48min mörkö siitäkin tuli. Pahoittelut
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •