Tulokset 1 - 16 / 16

Aihe: Temen taival kohti savuttomuutta.

  1. #1
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2012
    Viestit
    7

    Temen taival kohti savuttomuutta.

    Elikkä morjensta vaa kaikille foorumilaisille. Olen uusi täällä, olen uusi höyrytteliä ja olen siis täysin aloittelija näissä höyryttely jutuissa joten oli mukava huomata että löytyi tälläinen e-savuke.fi osoite josta löytyy toooodella paljon tietoa aiheesta.
    Kiitän jo tässä vaiheessa aktiivisesta ja todella paljon hyödyllistä tietoa sisältävästä foorumista.

    Olen siis vedelly röökiä noin 8 vuotta joka päivä noin 30 tupakkaa. Yhtenä iltana tuli mieleen että mitä jos röökit heittäis roskiin ja kokeilis vihdoin jotain muuta ja terveellisempää ja halvempaa, mutta mitä? Pitkän googlailun jälkeen, lääkehoito,purkat,pastillit,inhalaattorit ja viimeisinpänä sähkötupakka. Ihmeissäni etin tietoa ja löysin itseni täältä, samana iltana ECigWizardii tilaus sisälle ja nyt päätin kertoa ihan ensimmäisistä vaihesta höyryn kanssa ja matkasta pois röökiaskin luota.

    Elikkä tilasin sitten welholta Starter Bundle aloitus paketin ja muutamia nikotiinillisia nesteitä, itse kun olen mentholia polttanut aina nii nesteet oli myös menthol painotteisia. Ennenkuin paketti saapui briteistä nii totesin jo valmiiks et mitä jos toi hajoaa niin käännyin suomalaisen puff.fi verkkokaupan puoleen josta pistin tilaukseen eGo-CE4+ -aloituspakettin 900mAh akulla ja siihen täydennys paketin.

    Muutaman päivän päästä (21.11) postiluukusta duunipäivän aikana oli tipahtanut niin welhon kun puffin paketit. Siinä ihmetellessä nopeeta toimitusta nykäsin ekat höyryt nesteenä Freedom smoken menthol ultra oli se oma wtf tunne mietin että mitäs kettuu imasin uudestaa ja totesin että tää olis pitän alottaa jo todella kauan sitten. Sen illan hämilläni imeskelin höyryjä
    enkä sinä iltana enää tupakkiin koskenut.

    Seuraavana aamuna otinkin 2 ego akkuu 3 clearoo ja nestettä kaikki varuiksi duunii jos käy jotaa kamalaa ettei laitteet toimikkaa nii ei sit mee tupakin puolelle. Oli siis myös röökiaski mukana varmistelemassa nikotiini annosta mutta kappas enpäs polttanutkaan koko päivänä yhtään röökiä!!

    Siihe ne mun tupakan polttamiset sitte jäi. Ainakin toistaiseksi. Ainakin toivottavasti. Nyt noin viikon höyryttelyn jälkeen oon miettin et miks ei tee mieli tupakkaa. Ihmetyttää edeleenkin tän höyryn tehokkuus!!!!

    Nyt olis tavotteena alkaa ihan alotteliana tänne vuodattaa hyvii ja pahoi päivii et miten edistyn ilman Kruunupääröökii.

    Kommentointi sallittua ja hyvät niksit ideat ja "pakko" hankinnat otan myös mielellään konkareilta vastaan.

    Kiitos anteeks näkemiin tältä päivältä.

    Teme.

     
     
  2. #2
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Temen taival kohti savuttomuutta.

    Hienoa luettavaa ja terve tuloa foorumille!

     
     
  3. #3
    Höyrypää Thomssi's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    RAUMA
    Viestit
    402

    Vs: Temen taival kohti savuttomuutta.

    Tervetuloa foorumille! Ihan kaiholla muistelee noita samoja WTF fiiliksiä, ku ekan kerran höyrykettä testas

    Noita laitteita on nykypäivänä mieletön määrä markkinoilla ja kannattaakin kunnolla paneutua laitahankintoihin. Täältä foorumilta kyselemällä saat varmasti tietoa ihan mistä vaan höyryttelyyn liittyvästä.

     
     
  4. #4
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2012
    Viestit
    7

    Vs: Temen taival kohti savuttomuutta.

    Laitehankintoihin on nyt vihdoin helppo perehtyä kun on vihdoin täällä "omienjoukossa"

     
     
  5. #5
    Höyrykone Nisca's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    1,238

    Vs: Temen taival kohti savuttomuutta.

    Tervetuloa vaan minunkin puolestani

     
     
  6. #6
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127

    Vs: Temen taival kohti savuttomuutta.

    Tervetuloa (vastaanottamaan informaatioähky lukuisista mielenkiintoisista laitteista ja nesteistä)

     
     
  7. #7
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2012
    Viestit
    7

    Vs: Temen taival kohti savuttomuutta.

    Kiitosta, todella mukava tuntea olonsa tervetulleeksi terveellistenkeuhkojen joukkoon!
    Informaatioähky on koko viikon ollut melkoinen ja nyt kun on itse höyrytellyt ja miettinyt käytännössä niin alkaa jo VÄHÄN ymmärtää näitä e-savukesanojakin ilman e-savuke-suomi-e-savuke sanakirjaa! :-[

     
     
  8. #8
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Temen taival kohti savuttomuutta.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja teeme Näytä viesti
    Pitkän googlailun jälkeen, lääkehoito,purkat,pastillit,inhalaattorit ja viimeisinpänä sähkötupakka.
    Teme.
    Toivottavasti tuo järjestys muuttuu vielä tässä vuosien varrella.

    Ja teretulemast minunkin puolesta!

     
     
  9. #9
    Höyrypää Timohe's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    670

    Vs: Temen taival kohti savuttomuutta.

    Tervetuloa, tosi tutunoloista tekstiä. Ihan samalla tavalla höyryttely alkoi mullakin. Heti ekoista imasuista tajusin että "tää on se mun juttu" eikä
    tupakkaan ole tarvinu sen koommin koskea.

    Toivotan paljon onnea valitsemallesi tielle Phil Busardon tervetulovideon siivittelemänä

    http://www.youtube.com/watch?v=lmpfqkdMQQ0

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    103

    Vs: Temen taival kohti savuttomuutta.

    Hienoa, että savuttomuus on alkanut noin hyvin. Itse lopetin aikanaan sikareiden polton seinään Lavatube 1 avulla . Tulehan käymään VapaFest Finland -tapahtumassa, jos vain pääset. Siellä saa lisää hyviä neuvoja ja pääsee tutustumaan, räpeltämään ja testaamaan eri tuotteita.
    http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=4425.0

    OT. Busardon pätkä oli hyvä

     
     
  11. #11
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2012
    Viestit
    7

    Vs: Temen taival kohti savuttomuutta.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo Näytä viesti
    Toivottavasti tuo järjestys muuttuu vielä tässä vuosien varrella.

    Ja teretulemast minunkin puolesta!
    Tuo oli siis -- "Pitkän googlailun jälkeen, lääkehoito,purkat,pastillit,inhalaattorit ja viimeisinpänä sähkötupakka." Oli vaan vaihtoehtoja mitä löysin googlesta tupakoinnin lopettamiseen, ei missään järjestyksessä vaan vain vaihtoehtoja. Ehkä muotoilin väsyneenä lauseen vähän väärin :-[ Noista kokemusta ei ole kuin purkasta pitkällä lentomatkalla ja hikkahan siitä tuli joten en muihin vaihtoehtoihin kun höyryttelyyn ota kantaa koska siihen olen erittäin tyytyväinen :


     
     
  12. #12
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2012
    Viestit
    7

    Vs: Temen taival kohti savuttomuutta.

    Morjenstas vaa taas kaikille. Oli mukava saada lämmin vastaanotto tälle palstalle! Tarkemmin itsestäni eli olen siis Teme asun Mikkelissä ja kaupungil painelen höyry huules et jos joku bongaa nii jutulle vaa!

    Täs on nyt pari viikkoo menty höyryissä eteenpäin ja ihan hyvil mielil viel vaikka ECigWizardille on muutama paniikki tilaus lähtenyt väärien nestevalintojen johdosta. Puffille tilausta pistin kun hävis akku laturi clearoja ja kartoja. Kaikin puolin eka viikko meni liian hyvin ja liika vauhti tietää pahempii morkkiksii. Tossa viikonloppuna oli käpälä jo uhkaavasti nortti askilla mutta kappas avokki sano että polta pois mut muista kauan oot ollu polttamatta ja kappas jäi polttamatta!

    Samana viikonloppuna tuli vedettyy sitte aivan järjetön baari känni ja krapuloissaa paniikis kävin taskuja läpi ja ei löytyn ku ego ja puteli nestettä. Pelkillä höyryillä siis eka kunnon känni lopettamisen jälkeen (normi känni rööki setti oli se 2 askii)!!

    Lievää ylpeyttä havaittavissa mutta ehkä olen sen vihdoin ansainnut. Mutta nyt olisi hyvä aika käydä lyhyen höyryttelyn vaikutuksia läpi OMALLA kohdallani.

    Ekalla viikolla oli selkä aivan tolkuttoman kipeä koko viikon ei ikinä röökin aikana ollu noin kipeä, en tiedä mitä tapahtu mutta kyllä oli kipeä. Sit alko hajuaisti parantuu huomattavasti jonka jalkee pikkuhiljaa vähä makuaistikin. Makuaistin vahvistuminen vähenti ainakin suolan käyttöä ja merkittävästi ruoka halua.

    Toisella viikolla alko nenä vuotaa ja poskiontelo ****uilemaan, nenästä punast räkää ja koko nokka muurautu umpeen -- peilin edessä treenaamist ettei höyryä tule kun suusta. Selkä kivut jatkuu aika tasaisen pahoina. Ruoka ei maistu vieläkään oikeen ton maku shokin takia. Iso plussa oli oman harrastuksen parissa, uinnissa. Ennen vedin 1500 metrii tuntii ja nyt ku lopetti meni heti 1700 metrii, lihaskunto ei varmana muutu kahesviikos noin paljoa.

    Täs miettinny että jos toi selkä nopee alkais parantua, nii ei oo kyl paluuta normi röökii. Yks intohimo harmittaa tässä, sikarit..
    Voi olla että sallin jatkossa niitä esim yhden jossain spessu tilanteessa. En kuitenkaan niistä halua luopua. Pääasia on se että poltan päivässä noin 30 normi röökiä vähemmän!

    Kiitos anteeks näkemiin, Teme kiittää ja kumartaa! Jatkoa tulee taas viimeistään ens keskiviikkona.


     
     
  13. #13
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115

    Vs: Temen taival kohti savuttomuutta.

    Yleensä kyllä kivut häviävät höyryillä vastaan rööki. Tämä koska röökissä oleva häkä ei päästä happea sun muuta pieniin selkälihaksiin joks aiheuttaa kipua.
    Mielestäni voin sanoa että EI johdu höyryistä...

    Mutta meitähän on kuitenkin moneksi!

    Jatka kirjottelua ja tervetuloa!
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  14. #14
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569

    Re: Temen taival kohti savuttomuutta.

    Voi olla ettei sikaritkaan maistu, kunhan höyryät vielä jonkun aikaa menemään.
    Tilalle sit etsimään sopivaa makua, vaihtoehtoja ainakin on.
    Jatkakaa... :P

     
     
  15. #15
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2012
    Viestit
    7

    Vs: Temen taival kohti savuttomuutta.

    Noi selkäkivut alko vähä höyryttelyn jälkee en sit tiiä mistä johtuu.. Mut villei visioit tuli mielee lopettaa polttamisen -- hapenottokyky paranee -- keuhko"laajenee" -- painaa kylkii -- koskee selkää En tiiä kyl mistä johtuu mut oon niin nuori ettei tällänen pidempi jaksonen kipu oo ihan normaalii, varmaa ens viikon aikana selviää/loppuu? No noi sikari hommat voi olla kyl totta et unohtuu pikapikaa, niiku ihan oikeesti Jahka tää höyryjen maistelu taito kehittyy

     
     
  16. #16
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2012
    Viestit
    7

    Vs: Temen taival kohti savuttomuutta.

    Terve taas kaikille!

    Viikko venähti kahdeksi ja sit kolmeksi ja sit vihdoin takas paremmalla ajalla täällä.
    Selkäkivut kadonneet kokonaan en tiiä mistä johtu mut enää niitä ei oo ja ranka vetree.

    Joulupyhät painaa uhkaavasti vieläki, nesteet vähenee ja odotus pitenee mutta eikai siinä no jos ens viikolla tulisivat.
    eli jos Mikkelis on jollaa pohjia nii voi tulla täyttämää mun clearoa

    Röökiin ei oo tullu koskettua ja enää ei oikeestaan käy edes mielessä koko asia. Silloin alkuun tuntu ettei höyryst irtoa mitään ja ajatus kokoajan normiröökist kiilu silmissä. ON SE HYVIN JÄNNÄ

    Sit toinen jännä on se että olen oikeasti alkanut jo ajattelemaan tähä harrastuksena "tota vois tilata, tota vois kokeilla" ja siin mieles palsta on käsittämättömän hyvä ku suunnittelee ostos listaa voi jo valmiiks katella mitkä on mielenkiintosia.
    Röökaaminen ei ollu koskaan harrastus vaan välttämätön pakko (ei pidä sisällään niitä sikareita joita poltin joka viikko). Pidän myöskin tätä kaikin puolin terveellisempänä kun normitupakki.

    En ole vielä kertonut tosta mun höyryttely paketista siis millä höyryttelen mutta: Ego akkuja 3x1000mah/ laturit ja sit yks 510 akku + kourallinen clearoi, kartoi ja tankkei. Nyt tulikin mieleen et pitää ensi viikolla askarrella karton rei`ittäjä töissä!

    Voin myös hyvin mielin kiittää kaikkia teitä jotka olette lukeneet blogiani, lukukerrat tekee aina hyvälle mielelle ja auttaa "jaksamaan" Vilpitön kiitos koko foorumille! Uudenvuoden lupauksena lupaan kirjottaa aktiivisemmin tähän blogiini.



     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •