Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 34 / 34

Aihe: Ulkoilmassa höyryttely

  1. #21
    Höyrykone Nisca's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    1,238

    Vs: Ulkoilmassa höyryttely

    En itsekkään saanu diablosta kummosiakaan höyryjä kun tuolla ulkona palelin jonkunaikaa :E Sisällä se sitten taas soi hienosti

     
     
  2. #22
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Ulkoilmassa höyryttely

    Nyt on kyllä Somniumissa sellanen setup, että saa ulkonakin mahtavat höyryt Ei mulla muuta.

     
     
  3. #23
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    542

    Vs: Ulkoilmassa höyryttely

    Itsellä eGo-C käytössä VG-liemillä niin eron ulkona ja sisällä höyrytessä todella huomaa. Ulkosalla neste nimittäin tuppaa olemaan aika paksua eikä pöhise samalla tapaa kuin sisätiloissa.. Vielä kun saadaan kunnon pakkaset niin saa nähdä mitä käy.

    Lisäksi sellainen huomio että analogista polttaessa ei haitannut yhtään vaikka oli pikku kiire päällä ja liikkui polttaessa. Mut tuolla e-spaddulla tekisi ehdottomasti mieli päästä sisätiloihin lämpimään istuskelemaan vailla kiireen häivää. Vähän niinkuin sikareita "oikeaoppisesti" tulisi polttaa..
    smokey1 (Banned)
    "Miten täältä erotaan?"

     
     
  4. #24

    Vs: Ulkoilmassa höyryttely

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JukkaPoika Näytä viesti
    Lisäksi sellainen huomio että analogista polttaessa ei haitannut yhtään vaikka oli pikku kiire päällä ja liikkui polttaessa. Mut tuolla e-spaddulla tekisi ehdottomasti mieli päästä sisätiloihin lämpimään istuskelemaan vailla kiireen häivää. Vähän niinkuin sikareita "oikeaoppisesti" tulisi polttaa..
    Tää on ihan totta.

    Mä en nykyään enää edes ota vapoa mukaan jos lähen jossakin nopeasti käymään. Ennen oli rööki samantien kädessä ulos päästyä, vaikka olis just ennen lähtöä käynyt parvekkeella savuilla.

     
     
  5. #25
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Ulkoilmassa höyryttely

    jo tällä kelillä (-10) häviää höyrystä puolet ja mausta 80%

     
     
  6. #26
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Ii
    Viestit
    65

    Vs: Ulkoilmassa höyryttely

    täällä on -24 niin ei se vaan höyryä nii hyin kun nesteet kylmettyy.

     
     
  7. #27
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Ulkoilmassa höyryttely

    Enempi tehoa vaan niin kyllä lämpee.
    Mut kyllähän sen tuolla pihalla huomaa, että pikkasen pidempään saa vastusta lämmitellä saadakseen kunnolliset höyryt irti. Tosin samahan se tupakankin kanssa oli kovilla pakkasilla; kylmää, tavallistakin pahemman makuista ja heikompaa savua tuppas irtoomaan, mutta hyvä puoli höyryssä on se, ettei ole pakko mennä sinne pihalle värjöttelemään, kun voi sisätiloissakin höyrytä.

     
     
  8. #28
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839

    Vs: Ulkoilmassa höyryttely

    Vamo toimi hyvin vivi novan kanssa 15 asteen pakkasessa..piti vaan antaa volttia enempi.

     
     
  9. #29
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2012
    Viestit
    40

    Vs: Ulkoilmassa höyryttely

    Tuntuisi täälläkin olevan ego-c:n akkujen kanssa ulkona pakkasessa vähän tehot vähissä. Toisaalta, kun analogisella poltti vastatuuleen, niin ilmiö oli sama.

     
     
  10. #30
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209

    Vs: Ulkoilmassa höyryttely

    Olen huomannut saman. Mulla on tähän teorioita. Ensinnäkin VG jäykistyy kylmässä, joten etenkin pakkasella VG-mehut ei vaan toimi. Mulla nyt 30% VG (normaalisti 70%) ja tän kanssa tulee jo toimeen Vivi Novan kanssa. T3:sen kanssa ei yhtä hyvin, koska bottom coil on nirsompi nesteen kankeuden suhteen.

    Toinen teoria liittyi syksyyn: Kun reippaasti kävellessä hieman hengästyy, höyryä yrittää imeä nopeammin ja lyhyempiä henkosia. Bussipysäkillä odotellessa höyry oli taas jo parempi. Ja kyllähän pienikin tuuli vaikuttaa viilentävästi sekä sotkee ilmanpaineet. Oikein kovassa tuulessahan on vaikea edes hengittää, ja atot kun "hengittää" pienenpienen reiän läpi, luulen että jo pienempikin tuuli vaikuttaa.

    Ja myös se että höyry hajoaa nopeasti vaikuttaa fiilikseen, kuten mainittu.

    Oon miettiny sähköpiippua just sen takia että höyryttely on fiilikseltään enemmän relaamista kun taas tupakka oli enemmän sellanen stressijeesi.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  11. #31
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ulkoilmassa höyryttely

    Kunnon pakkasessa ei kyllä VG litkut toimi..neste jäykistyy ja tulee wickausongelmia ja kartotankkikin bogellakin tarjoaa helposti palanutta dryhittiä
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  12. #32
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Ulkoilmassa höyryttely

    ^ Never happened to me O0

     
     
  13. #33
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209

    Vs: Ulkoilmassa höyryttely

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    ^ Never happened to me O0
    Millä ihmeellä sä höyrytät jos VG toimii 20° pakkasessa? Mä jouduin vaihtamaan 80% VG kesädieselin 85% PG talvilaatuun.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  14. #34
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Ulkoilmassa höyryttely

    Pääosin spheroidilla. Mitään tuntikausien kestotestiä en tosin oo tehny mutta normaaliarjessa ei ongelmia

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •