Sivu 51 / 61 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41474849505152535455 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,001 - 1,020 / 1203

Aihe: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)

  1. #1001
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pdz4 Näytä viesti
    Itse asettelin setupin niin että painoin sen ensi keramiikka kupin yläosaan niin syvälle kuin menee jonka jälkeen päinelin sen sivu uriin niin syvälle kuin sain. Ei tule ollenkaan yli keramiikan urista. käytin 3mm silicaan sai painella aikas lujasti että sai sen noihin uriin. Toimii hyvin mutta nesteen kanssa on hieman ongelmia eli käytössä vakio pikku tankki johon mahtuu todella vähän nestettä. Täytön jäkeen muutamat imut ilman kurlaamista nesteen säätö täysin kiinni noh rupeaa tulemaan dryhittiä. Nesteen syöttöä auki jonkin verran ja toimii hyvin lyhyillä imasulla ilaman vuotoa ja kurlaamista. Pidemmät imasut rupeaa tuottamaan dryhittiä kun avaan nesteen syöttöä lisää niin johan se neste rupeaa olemaan loppu mutta saa kumminkin muutamat hyvät höyryt. Joten tämä mun ongelma luultavasti korjaantuu tänään kun saan longMode setin ja saan enemmän nestettä jollin voin avata kunnolla nesteen syötön ilman että neste loppuu heti?? Mutta korjatkaa tosin jos olen väärässä tämän mun teorian kanssa.
    Tällä hetkellä tää on kuin mun kirjottama.

    E: Mutta kyllä tästä niin saatanan hyvä maku ja höyry lähtee silloin kun toimii niin kuin kuuluu, että varmasti en helpolla luovuta!

     
     
  2. #1002
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681

    Re: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)

    Joo nyt ei ainakaa heti vuoda ku aukas eilen laitoksen ja pisti uudellee kiinni. Hiuka totuttelua vaatii toi säätö et millo kurlaa ja millo dryhittiä pukkaa jahka se tästä alkaa luonnistuu ku vääntelee setuppei. Hyvi pörisee tohottamattomat piuhat sisällä

     
     
  3. #1003
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)

    Onko nää nyt sitten oddyyn vai nautilukseen? Ei tosta ota hullukaan selvää...
    "This is only for the Oddyseus Tank. We do not sell the Oddy (Oddyseus)" ???
    http://www.rampagevapor.net/oddys-housing/

     
     
  4. #1004
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)

    Odysseukseen ainakin itse tuolta tilasin ja siihen sopii oikein hyvin.

     
     
  5. #1005
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Viestit
    44

    Vs: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)

    Tein sen foliojutun keramiikan toiseen uraan ettei tarvi enää lankaa laittaa kiristyshelan alle.
    Alumiinisesta kertakäyttövuokasta saa paksumpaa ja kestävämpää värkkiä kuin mitä rullafoliot on.

     
     
  6. #1006
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    178

    Vs: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo Näytä viesti
    Onko nää nyt sitten oddyyn vai nautilukseen? Ei tosta ota hullukaan selvää...
    "This is only for the Oddyseus Tank. We do not sell the Oddy (Oddyseus)" ???
    http://www.rampagevapor.net/oddys-housing/
    Nuohan on siis Odysseukseen, sopii myös Nautilukseen ja Terminaattoriin jotka Odysseus kopioita. EI sovi Oddyyn joka on jo kopion kopio. Korjatkoon joku jos olen väärässä.

    Edit. Ja väärässähän en ole. Nuo nimet kyllä varmasti aiheuttaa sekaannusta.

     
     
  7. #1007
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)



    Yleisön pyynnöstä Provari + DD cone + Nauti.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  8. #1008
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681

    Re: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)

    Jahas, purku hommiin ja uutta setuppia tekemään, tähtäiskö alempiin ohmeihin et jaksaa ea tulittaa vai kokeileeko onnea 0.2 kanthalilla et paljo tulee? Josko vaikka sais vuoto ongelmab korjattua ja wikkais paremmin... taas oli puolet nesteist sylkeny pihalle ku töihin tulin

     
     
  9. #1009
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)

    Kivahan tuosta on imeskellä


     
     
  10. #1010
    Höyrykonkari jonihot's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    190

    Vs: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)

    Kiitti Defuncta! nyt vaan odottelemaan että Demagdave tekee lisää niin saan minäkin yhden jos jollain on tuollainen cone ylimääräisenä niin eikun tilinumero ja summa tulemaan niin vastailen osoitetietoja!

     
     
  11. #1011
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681

    Re: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)

    Jahas, uus setuppi sisällä, 1.1 ohm saatiin ja tulee lämmintä höyryy ealla... jotenki silti vuotaa akkupäästä vaikka kuin kiristi keramiikka tuubia paikalleen. Mitähän mie teen väärin? Samoilla ohjeilla ku defu teki videolla ni silti. Onkohan mulla sit toi silica ruuvi liian alhaalla tms vai mistä vois johtua?

     
     
  12. #1012
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    283

    Vs: Re: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja khrone Näytä viesti
    Jahas, uus setuppi sisällä, 1.1 ohm saatiin ja tulee lämmintä höyryy ealla... jotenki silti vuotaa akkupäästä vaikka kuin kiristi keramiikka tuubia paikalleen. Mitähän mie teen väärin? Samoilla ohjeilla ku defu teki videolla ni silti. Onkohan mulla sit toi silica ruuvi liian alhaalla tms vai mistä vois johtua?
    mulla oli paljon enemmän ongelmia kurlaamisen ja akkupäästä vuotamisen kanssa ennenkuin aloin tekemään setuppia nii että pätkäsin silican ihan siitä keramiikan alarajasta poikki jo, eikä sen pienen tiivisteen kohdalta esim. nyt ei vissiin tiputa basen pohjalle nestettä niin paljoa.

     
     
  13. #1013
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)

    Ja mistähän mahtaa johtua, että kun mulla on päällekkäin kaksi pientä tankkia (kirkas alla, metalli päällä), niin alemmassa tankissa on suurehko ilmakupla. Miksei se nouse tuonne ylös tyhjään tilaan? Nyt taas nestesyöttö täysin auki ja pelkkää dry hittiä.. wtf. ???

     
     
  14. #1014
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    283

    Vs: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo Näytä viesti
    Ja mistähän mahtaa johtua, että kun mulla on päällekkäin kaksi pientä tankkia (kirkas alla, metalli päällä), niin alemmassa tankissa on suurehko ilmakupla. Miksei se nouse tuonne ylös tyhjään tilaan? Nyt taas nestesyöttö täysin auki ja pelkkää dry hittiä.. wtf. ???
    Mulla on kanssa välillä ilmakuplaa siellä. Kai se on "jumissa" jotenki ku siinä on nii vähän tilaa.. tiiä niistä. ei mulla ainakaan haittaa menoa, mut jos on nestesyöttö auki paljon ja tulee dryhittiä niin ite ainakin avaan ylä cäppiä että pääsee korvausilmaa sinne niin tuntuu mukavammin imevän nestettä sen jälkee...

     
     
  15. #1015
    Höyrykonkari Maki's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    320

    Vs: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)

    Mulla oli Terminaattorissa liian ohuet o-renkaat kun käytti kirkasta putkea, neste ei valunut pihalle mut korvausilma pääsi tankkiin ja aiheutti vuotoja akkupäähän
    Nyt on pikkaisen paksummat ja näyttäis tiivis olevan, alhaalta ottaa jokapaikasta hyvin putkeen kiinni ja yläcäppiä kiristäessä tuntee kun o-rengas ottaa vastaan
    Ilmakuplat makaavat pohjalla ja nestesyöttö saa olla reilusti auki eikä oo kertaakaan kurlannut

     
     
  16. #1016

    Vs: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)

    Osaiskohan joku laittaa jonkunäköistä listaa paikoista mistä medium clearsettiä lähtis kahteleen??
    joka paikasta mistä olen osannut katsoa on loppu!!

     
     
  17. #1017
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681

    Re: Vs: Re: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja väiski
    mulla oli paljon enemmän ongelmia kurlaamisen ja akkupäästä vuotamisen kanssa ennenkuin aloin tekemään setuppia nii että pätkäsin silican ihan siitä keramiikan alarajasta poikki jo, eikä sen pienen tiivisteen kohdalta esim. nyt ei vissiin tiputa basen pohjalle nestettä niin paljoa.
    Joo mieki olin nyt leikannu ihan keramiikan rajaan ton silica ja nyt ei viel oo vuotanu muutaku ekalla täytöllä ja imulla pari tippaa pihalle. Toistaseks pelittää ihan jees, ainut huoli ku toi koko ato lämpenee kivasti ku virtaa saa suoraan akulta.

     
     
  18. #1018
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681

    Re: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)

    Alakaa pikkuhiljaa usko loppumaan tän nautin kanssa, setupit onnistuu ei mitää mut tuo kurlaus ja vuoto jotai aiva kauheeta.... voisko joku viisaampi kertoo mulle missä vika? Jokaikine setuppi tähä mennesä on tehny niin

     
     
  19. #1019
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)

    Tässä on nyt parissa kirjoituksessa käytetty nimeä "nauti", kun on ilmeisesti tarkoitettu Nautilusta.

    Tällaisiahan on markkinoilla.

    "Odysseus" (GG)
    "Oddy" (Together We Win ot whatever)
    "Nauti" (ilmeisesti = Oddy)
    "Nautilus" (laadukas kopio Odysseuksesta)
    "Terminator" (=Nautilus)

    Pidetään nimet kohdillaan niin ei mene sekaisin. Yksi kauppiaskin jo mennyt sekaisin, kun myy"for Oddy/Oddyseus) osia Nautilukseen.

    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  20. #1020
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Vs: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)

    Näistä eri versioista pitäs tehdä lukittu ketju missä ohjeet kunkin aton oikeaoppiseen setupin tekoon. Tieto löytyy kyllä mutta vaatii hakemista aikalailla. Nää ketjut räjähtää kohta näihin kyselyihin kun "kimppatilaukset" saapuvat
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •