Tulokset 1 - 5 / 5

Aihe: Kuinka usein tulee tilattua nesteitä?

  1. #1
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2011
    Viestit
    12

    Kuinka usein tulee tilattua nesteitä?

    Hei,

    Eli kuinka usein ihmiset jotka käyttävät näitä nesteitä tupakahimon lääkitsemiseen joutuvat tilaamaan noita nesteitä?

    Kun nuo rajoitukset on mitä on, niin tilaatteko isomman satsin vähän kevyempää tavaraa, vai suoraan vaan 30ml tuota 14mg tuotetta?

    Jos oletetaan että tulee poltettua n. aski päivässä, niin miten pitkään tuo 30ml puteli kestää? Koska olisi persiistä jos neste loppuu kesken, ennen uuden tilauksen saapumista.

    Entä miten nuo rajoitukset määritellään, eli jos tilaan kahdesta eri kaupasta tuota tavaraa, niin jääkö ne tullin rekisteriin että tää kaveri on saanut jo 3kk annoksensa

    On kyllä hämmentävän vaikeaksi tehty tämä ja vaatisi kyllä vähän päivitystä Suomenkin osalta.

    Tuli otettua tuollainen starter paketti ja 30ml puteli niin kahtotaan josko uusi terveempi harrastus saisi vähän tuulta siipien alle. Itse mitä kokeilin niin tuo aiheutti juuri ne fixaatiot, joihin röökissä olenkin koukussa.

     
     
  2. #2

    Vs: Kuinka usein tulee tilattua nesteitä?

    Jos olet polttanut noin askin päivässä suosittelisin kyllä melkeen alottamaan 24 tai jopa 36mg:sta. 14mg:lla et luultavasti saa tuota tupakan himoa hallintaan.

    Itselle joka poltin max. 2-4 röökiä päivässä, tuo 11mg on ihan hyvä.

    Sitten tuo nesteen keston riippuminen riippuu ihan siitä kuinka paljon/vahvaa nestettä käytät. Esim. yhteen cartomizeriin menee noin 1ml nestettä ja kestää minulla ainakin n.1 päivän eli 30ml kestää 30pv jos polttaisin joka päivä. Joskus enemmän joskus ei tee mieli ollenkaan.

    Tullin osalta laillista ei ilmeisesti ole tilata kuin noita max. 10mg yksittäisiö cartidgeja/cartomizereita, tosin tämänkin tulkinnasta on epäselvyyttä koska tullin oma ilmoitus on epäselvä kuin mikä, joten ei ole täyttä tietoa saako esimerkiksi puteleita tilata ollenkaan. Takavarikoivat ilmeisesti edelleenkin kaikki nikottinia sisältävät (vaikka olisi 10mg tai alle). Varsinkin startteri pakkausten kanssa on ihmisillä ollut ongelmia koska tulli puuttuu niissä oleviin cartidgeihin.

    Tuota nikotiinillista nestettähän voi kuitenkin tehdä myös itse nikotiini-inhalaattorin patruunoista (näitä saakin sitten tilata eu:maista omaan käyttöön postitkse vähintäänkin 3x42kplt, ellei enemmänkin jossain laskelmassa oli päästy tosi hurjaan määrä). Jos tilaat eu:sta nestettä on mahd. sanktiot edelleen epäselvät, kukaan ei toistaikseksi ole kait saanut sakkoja tuosta, mutta kannattaa tilata pieniä määriä (esim, max. 30ml puteli). Ja 36mg:stahan voi aina laimentaa pienemmäksi itse.




     
     
  3. #3
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    305

    Vs: Kuinka usein tulee tilattua nesteitä?

    Olen samaa mieltä, että 14mg on liian vähän. Kannattaisi aloittaa 24mg eka pari viikkoa ja sitten 18 mg olen itse päätynyt. Iltasin olis 16 tai 14 parempi.

     
     
  4. #4
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2011
    Viestit
    12

    Vs: Kuinka usein tulee tilattua nesteitä?

    Jees taidan aloittaa tuolla DYI nesteellä, sillä tuo tilaaminen Suomeen on sen verran epävarmaa että olisi ikävä aina välillä sitten joutua käyttämään tupakkaa. Ja itseltä löytyy varastosta vielä noita inhalaattorin pateja edelliseltä lopetuskerralta

    Mutta luinkin että tuota ei ilmeisesti seurata millään tavalla kuinka monessa erässä sitä tilataan, vaan lähinnä ratsataan vain sitä että tuo 420mg ei ylity. Mutta silti nyt enemmän lukeneena se on lähinnä epävarmaa jokaisessa Nikotiinia sisältävässä tilauksessa että tulee läpi.

    Toivotaan vaan että tuo oma Start Kit tulee läpi, sillä itse kitti ei sisältänyt nikotiinituotteita ollenkaan, mukana vain tuo 30ml 14mg.

    Päätin aloittaa tuolla 501 jota nyt on suositeltu enimmäkseen ja vaikuttaisi siltä että siitä on helpoin aloittaa

    Pari päivää odottelua niin saapa tietää tullakko vai eikö tulla..

    Kiitos vastauksista! varmasti tulee vielä lisää

    -Oddin

     
     
  5. #5

    Vs: Kuinka usein tulee tilattua nesteitä?

    Kyllä ne tuntuu suomeen tulevan.
    Lähinnä nuo startetkitit, erityisesti niissä olevat pikku cartidget tuntuvat vain helposti jäävan jonkinlaisen automaatin huomioon.
    Suurin osa takavarikoista tuntuu kohdistuvan lähinnä tuohon TW:n.

    Tietty EU:n ulkopuolelta on aina suurempi riski kuin eu:sta johtuen että eu:n ulkopuoliset paketit syynätään tarkemmin. Toisaalta kiinasta tulee niin jumalattomasti paketteja että todennäköisyys on pieni.

    Fiksuinta on tilata nesteet ja laitteet erikseen, näin et joudu oottelee noita laitteita. Niin ja pieniä määriä, yksittäisiä pulloja jopa.
    Esimerkiksi itse käytän vahvempaa ei-maku nestettä jota sitten laimennan, ja lisään haluamaani makua. HealthCabinistä (kiina) saa esimerkiksi loistavasti eri makutiivisteitä todella halvalla.

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •