Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 41 - 46 / 46

Aihe: Lasten suusta!

  1. #41
    Omasta lapsuudesta tuli mieleen kerran kun olin aika pahassa oksennustaudissa, jolloinka vanhemmat siis tuputtivat juomaan kamalasti, että nestetasapaino säilyy. En muista mikä cola-juoma oli kyseessä, vanhemmat varmaan muistavat merkin, mutta tälläinen cokis, missä oli palmun kuva etiketissa tjsp, jota en silloin penskana mitenkään puuksi ymmärtänyt, vaan kuva näytti jonkinlaiselta nestepurkaukselta (ei semmoiselta !!) niin enhän minä sitä silloin penskana suostunut juomaan kun etiketissäkin oli ihan kuva että tämä juoma laittaa oksentamaan.

     
     
  2. #42
    Höyrypää neuropora's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    532
    ^^Afri- cola.

    Itse tuli ja tulee suosittua keltaista jaffaa. Menee saunan, viinan ja tervan kanssa samaan kastiin.

     
     
  3. #43
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja neuropora Näytä viesti
    Itse tuli ja tulee suosittua keltaista jaffaa. Menee saunan, viinan ja tervan kanssa samaan kastiin.
    OT
    Meilläkin tuli suosittua keltaista jaffaa, kunnes lekuri sanoi, ettei hiilihapollinen juoma ole mahataudissa hyvä, vaan voi oksettaa enemmän. Niinpä siirryin käyttämään appelsiinimehua tai mustikkakeittoa. Ananasmehu on myös yksi mahatautisuosikki.

     
     
  4. #44
    2.5v nuorimies - Iskä sun piippu on huonosti..

    Oli tippi vinossa kun otin ulkoa tullessa takin taskusta hyöryttimen ja laitoin pöydälle.
    Hetki piti miettiä että häh, mikäs siinä nyt on huonosti

     
     
  5. #45
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Lähikaupassa tuli vissiin arvottua liikaa limukkaa kun aikani ihmettelin mitä limpsaa ostais, kävelin sen jälkeen hakemaan 2 tölkkiä kaljaa ku takaa kuuluu huuto:

    Iskä! et ota noin paljon kaljaa! Suutun sulle!

    teki mieli jättää neki kaljat ostamatta

     
     
  6. #46
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Perussettiä taas tänään. Oli tulossa vieraita käymään ja koska koirankarvaa oli lattialla taas suunnilleen polviin asti (no, ainakin melkein), niin päätin pikaimuroida. Muksut käskin keräämään romunsa pois lattialta. Poika katsoi pitkään, huokaisi syvään kunnon marttyyrityyliin ja tokaisi: "Onks meijän aina pakko tehdä kaikki?"
    Pari tuntia myöhemmin vieraat poistu maisemista ja rupesin tekemään ruokaa. Eiliseltä jäi perunoita ja sattui olemaan lenkkimakkaraa kaapissa, ni päätin tehdä spydärin. Pilkoin siinä makkaroita, kun sama muksu tulee viereen ja pyytää saada pilkkoa makkarat. Koska tiesin, että puolet niistä olis mennyt pennun suuhun, kieltäydyin. Poika siihen: "Miksei me koskaan saada tehdä yhtään mitään?!"

     
     
Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •