Sivu 2 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 46

Aihe: Lasten suusta!

  1. #21

    Vs: Lasten suusta!

    Tuosta M-kirjaimesta tuli mieleen omakin lapsuuden muisto .Äitini koitti opettaa minulle aakkosia ja voin vakuuttaa että se ei ollut helppoa ja aikamme eräänä päivänä pääsimme M-kirjaimen kohdalle ,totesin todella ylpeänä , että " ÄMMÄ" äitini kysyi "mitä sinä sanoit" ja siihen minä sanoin taas todella ylpeästi naama pienessä onnen virneessä , että "ÄMMÄ" ,,,,,,,silloin minua vietiin ensin pöllähti hiukset ja ennenkuin tajusinkaan olin poikitain äitini polvien päällä ja persmukseen paukkui aikas tavalla ja äitini huusi kovaa et "mitä sinä sanoit "ja minä itkun sekaisella äänellä vastasin suureen ääneen et "minähän sanoin ÄMMÄ" ja taas paukku pakarat uuden kysymyksen siivittämänä ja minä siiheen hädässäni sit vastailin että "ÄMMÄ määhän sanoin ÄMMÄ"jonkin aikaa tuota keskustelua siinä persiin paukkuessa me kävimme kunnes taisi asian oikeallisuus äitilleni avautua ja sitten vuorostaan äitini itki ja halaili minua anteeksi pyydellen ,itselläni muistan olleen aikas ristiriitaiset tunteet äitiäni kohtaan jonkin aikaa ,takapuolen muistuttaessa tovin aikaa että aina ei kannata sanoa mitä osaa ainakaan aakkosten M-kirjaimen kohdalla 8)

     
     
  2. #22

    Vs: Lasten suusta!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja meikkupeikko Näytä viesti
    Poika 8 v. taputteli mun mahaa ja sano sitten: "äiti sä oot niin ihana, kun sä oot niin pehmee."

    Kaikkea hauskaa noilta lapsilta kuulee, mutta tuppaa unohtumaan nopeesti ne jutut.
    Meil tyttö 7v on just samanlainen Pitäis kirjottaa aina jonnekki noita lausahduksia ja sitte kertoilla ku on teini-ikä pahimmillaan

     
     
  3. #23
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    93

    Vs: Lasten suusta!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja meikkupeikko Näytä viesti
    Poika 8 v. taputteli mun mahaa ja sano sitten: "äiti sä oot niin ihana, kun sä oot niin pehmee."

    Kaikkea hauskaa noilta lapsilta kuulee, mutta tuppaa unohtumaan nopeesti ne jutut.
    Samaa kategoriaa.

    Tyttö n. 6v. makoilee sohvalla sylissä, pää rintaa vasten. Tökkii sormella rintaani ja kysyy "Isi, mikä tämä on?"
    Minä siihen nohevana "Ne on rintalihakset" johon välitön vastaus "Sulla on ihanan pehmeät rintalihakset"

    OUCH!

     
     
  4. #24
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Lasten suusta!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kenny968 Näytä viesti
    Samaa kategoriaa.

    Tyttö n. 6v. makoilee sohvalla sylissä, pää rintaa vasten. Tökkii sormella rintaani ja kysyy "Isi, mikä tämä on?"
    Minä siihen nohevana "Ne on rintalihakset" johon välitön vastaus "Sulla on ihanan pehmeät rintalihakset"

    OUCH!
    DD

     
     
  5. #25
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Lasten suusta!

    Meidän tyttö (2 v) on alkanut puhua jonkin verran (hyvin äänekkäästi) ja hokee sitten näitä letkautuksia ties missä... :-[
    Tilannetta ei paranna se, että hän on myös löytänyt itsestään uusia ruumiinosia, kuten "ala-töölön" jota raapiessaan totesi: Pimppi au!

    Sitten vielä kun hänen suurin intohimonsa on tällä hetkellä kinder munat ja kyllä isä osaa tv-sarja, joita minulla on DVD levyillä.
    Munista ja muista jutellaan jatkuvasti ja viimeksi kun mentiin kauppaan niin tällaista laulua kuului:
    "Isi muna, pimppi au, pimppi au, isi muna, isi ettii muna, muna, isä osaa, muna, pimppi au, isä osaa"

    Nimimerkillä: Lastensuojeluilmoitusta odotellessa...

     
     
  6. #26

    Vs: Lasten suusta!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Meidän tyttö (2 v) on alkanut puhua jonkin verran (hyvin äänekkäästi) ja hokee sitten näitä letkautuksia ties missä... :-[
    Tilannetta ei paranna se, että hän on myös löytänyt itsestään uusia ruumiinosia, kuten "ala-töölön" jota raapiessaan totesi: Pimppi au!

    Sitten vielä kun hänen suurin intohimonsa on tällä hetkellä kinder munat ja kyllä isä osaa tv-sarja, joita minulla on DVD levyillä.
    Munista ja muista jutellaan jatkuvasti ja viimeksi kun mentiin kauppaan niin tällaista laulua kuului:
    "Isi muna, pimppi au, pimppi au, isi muna, isi ettii muna, muna, isä osaa, muna, pimppi au, isä osaa"

    Nimimerkillä: Lastensuojeluilmoitusta odotellessa...
    Toi on paha, kannattaa varmaan tähdentää tytölle ettei tollasia saa puhua, ainakaan muiden kuullen.
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  7. #27
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: Lasten suusta!

    Toinen meidän 5v tyttösistä poistelee vain mulkkuja tussusta...

    mulkku = murkku
    tussu = koiran lempinimi

     
     
  8. #28
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Lasten suusta!

    Korjaus suotava, muuten on sosiaalitantta oven takana kun noita julkisesti muksu toteaa.
    KGO & Twist

     
     
  9. #29

    Vs: Lasten suusta!

    Veljepoika pienenä teki legoista tumputuskoneen ja huuteli et tulee tumputtamaan meitä

     
     
  10. #30
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Lasten suusta!

    Voiko legoista tehdä tumputuskoneen?!?
    Damn, hirveesti hukattua potentiaalia noissa dubloissa, jotka maanneet vuosia laatikossa.
    KGO & Twist

     
     
  11. #31
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    93

    Vs: Lasten suusta!

    Kuultua, ei itselle sattunutta.

    Juha 5v ja Ville 2v, Juhalla L-vika, sanoo V-kirjaimen L-kirjaimen tilalle.

    Vuoropuhelu kotona:

    Juha olohuoneesta: "Äiti, Vivve vetää viinaa!"
    Äiti keittiöstä: "Mitä? Mitä viinaa??"
    Juha: "No pöytäviinaa!"


     
     
  12. #32
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Lasten suusta!

    Meidän reilu 3v likka tuli viimeviikolla pomppien huoneestaan keittiöön ja lauloi laula: Äidille maistuu pippeli, pippeli. Äidille maistuu pippeli, pippeli...
    Mulla oli paljon hauskempaa kuin emännällä jostain syystä. :-\
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  13. #33
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Lasten suusta!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Meidän tyttö (2 v) on alkanut puhua jonkin verran (hyvin äänekkäästi) ja hokee sitten näitä letkautuksia ties missä... :-[
    Tilannetta ei paranna se, että hän on myös löytänyt itsestään uusia ruumiinosia, kuten "ala-töölön" jota raapiessaan totesi: Pimppi au!

    Sitten vielä kun hänen suurin intohimonsa on tällä hetkellä kinder munat ja kyllä isä osaa tv-sarja, joita minulla on DVD levyillä.
    Munista ja muista jutellaan jatkuvasti ja viimeksi kun mentiin kauppaan niin tällaista laulua kuului:
    "Isi muna, pimppi au, pimppi au, isi muna, isi ettii muna, muna, isä osaa, muna, pimppi au, isä osaa"

    Nimimerkillä: Lastensuojeluilmoitusta odotellessa...
    Huutonaurut Ei teitä (sinä ja vaimosi) varmaan paljon hävettänyt

     
     
  14. #34
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Lasten suusta!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Huutonaurut Ei teitä (sinä ja vaimosi) varmaan paljon hävettänyt
    No kuulisit mitä tuo kihlattu huutelee, siinä vasta onkin pokassa pitämistä...
    No onneksi tyttö sentään tottelee ja lopetti huutelut kun asiasta mainitsin, tai siis alkoi huudella uusia juttuja. "kassakone, Enni maistaa jne."

    On noi lapset vaan melkosia!

     
     
  15. #35
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    tätä lukiessa tuli mieleen tyttären ja anopin keskustelu muutaman vuoden takaa:

    -mitä lehmä sanoo
    -"muuuu"
    -miten koira sanoo
    "vuff vuff"
    -Miten kissa sanoo
    "miau miau"
    -Hehheh, no mites merihevonen sanoo
    (hetken on hiljaista, sitten välähtää)
    "iihahaa...plup plup plup"

     
     
  16. #36
    Höyryttelijä nonjonna's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    81
    Itte kans päiväkodis töis olleena kuullu kaikenlaista mut asiat mitkä jääny tosi elävästi mielee on olleet lasten nukkekoti-leikit missä ihanat ja kauniit barbit menee aina ulos "tupakalle" niiku kotoon varmaa vanhemmat tekevät

    Mut yks ol kerran ku pieni poika,oisko ollu ikää 5 tai 6 vuotta piirsi kauniin maisemateoksen värikynillä.
    Paperilla komeili kaunis järvi,aurinko,puita ja keskel paperii ol piirretty joutsen miltä suusta näytti lentävän sateenkaari.
    Mie sit kysyin pojalt et "ootko sie piirtäny kauniin sateenkaaren tonne taakse vai mikä meininki tuol joutsenen suussa on"
    ni poika selitti sitten miten isille oli käyny viikonloppuna samaltaval et lentäny sateenkaaret suusta vessassa
    Liekkö ollu takana joku nestetankkaus viikonloppu vai?

    Toinen sitte ku oon aina lapsenlikkaan tääl yhelle 6-vuotiaalle neidille on ku täälä savossa puhutaa vähä hassusti ku kiännellää ja viännellää ja laitettaa voita nokkaan ynm.
    Ni pieni 6-vuotias tyttö tuumas mulle vaa tollee BY THE WAY että
    "minulle ei sitten saa puhua savoa tai mie oikeesti pyörryn"

    Ja tässä asiassa olen kyllä hyvin samoil linjoil,itte vaikeeta ymmärtää näin alkuperijään kymenlaaksolaisena
    Viimeksi muokannut nonjonna; 24.03.13 kello 21:56.
    "
    You took my heart and you held it in your mouth
    And, with a word all my love came rushing out.
    And, every whisper, it's the worst, emptied out by a single word.
    There is a hollow in me now.
    So I put my faith in something unknown.
    I'm living on such sweet nothing"

     
     
  17. #37
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    "Isi muna, pimppi au, pimppi au, isi muna, isi ettii muna, muna, isä osaa, muna, pimppi au, isä osaa"

    Nimimerkillä: Lastensuojeluilmoitusta odotellessa...
    takavuosina pääsiäisen kieppeillä tytärtä päiväkodista haettaessa:
    "isillä on iso muna"
    kieltämättä eräs kypsempi hoitotäti alkoi katsella sillä silmällä

     
     
  18. #38
    Höyrypää Juhani's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Juankoski
    Viestit
    842
    Minun poika 4-vee ihmetteli kumminsa pälvikaljua sekä rintakarvoja jotka rehotti paidankauluksesta ja tuumas että "sulla on siirtyny tukka rintaan, ja isillä pippeliin."

    Ensimmäisiä kertoja kun näki tummahipiäisen lapsen kaupassa sanoi kovaan ääneen että tuo näyttää ihan pelleltä(lapsella oli iso afromallinen tukka). Yritin pelastaa tilanteen kertomalla pojalle että ei näytä vaan tuon mallista hiustyyliä sanotaan afroksi, tumman lapsen vanhemmat eivät ihme kyllä näyttäneet olevan milläänsä vaikka varmasti kuulivat...

     
     
  19. #39
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Muksut bongas tänään huolimattomasti piilotetun pussin pääsiäismunia. Likka 7 v. tuli sitten kysymään, että kenelle ne on. Selitin, että kun sunnuntaina pitäis tulla se kukko munimaan, niin ei sellasta kukkoa ole. On vaan äiti, joka piilottaa suklaamunat pipoihin ja kukko on pelkkää satua. "Ai niinku Jeesus?" kysyi muksu. Jakaa näemmä äitinsä uskontokäsityksen koulun uskonnontunneista huolimatta.

     
     
  20. #40
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    184
    3v tyttäreni sanoi prisman kassa tytölle "isi siina on kaanis porilaine MUIJA" täytyy varmaa rajottaa hiukan putouksen uusintojen kattomista

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •