Sivu 5 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678915 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 449

Aihe: Yleinen hintakeskustelu

  1. #81
    Höyrykone Nisca's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    1,238

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    hehe hauskaa OT:nä e-mehut näppiksellä

     
     
  2. #82

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Andrei Näytä viesti
    Hävettää ja naurattaa tämä keskutelu nytten...miks ihmsten pitää puuttuu toisen hankintoihin?! Jos joku saa tyydytystä tästä harrastuksesta ja kalliimista mutta varmasti paremmista vehkeistä niin mikäs siinä on vikana ? Minä ainaki tykkään korkealaatuisista vehkeistä mistä se vapotellukin muuttu täysin tyydyttvämmäksi
    Mutta kun se korkealaatuisuus on vain mielikuva!


    hello darkness my old friend, I've come to talk with you again.

     
     
  3. #83
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Tässähän selkeesti menee asioiden edelle se kuuluisa suomalinen perussairaus nimeltään kansantauti eli kateus, Ja toinen on sitten se mustasukkaisuus. Näillä elementeillä on tapettu rakkaat ihmiset, pitäkää nyt pötkylät piilossa jotta naapurit ei näe.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  4. #84
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Andrei Näytä viesti
    Hävettää ja naurattaa tämä keskutelu nytten...miks ihmsten pitää puuttuu toisen hankintoihin?! Jos joku saa tyydytystä tästä harrastuksesta ja kalliimista mutta varmasti paremmista vehkeistä niin mikäs siinä on vikana ? Minä ainaki tykkään korkealaatuisista vehkeistä mistä se vapotellukin muuttu mielestäni täysin tyydyttvämmäksi
    Näin ettei tule provo.
    KGO & Twist

     
     
  5. #85
    Höyrypää MPKO's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Etelä-Suomi
    Viestit
    648

    Re: Yleinen hintakeskustelu

    Itse niin addiktoituvaa tyyppiä jotta ainut tapani päästä tupakasta eroon on tehdä samantapaisesta asiasta itselleni harrastus. Luovu yhdestä ota kaksi tilalle, mut toista en kerro
    [url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url

     
     
  6. #86

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Tässähän selkeesti menee asioiden edelle se kuuluisa suomalinen perussairaus nimeltään kansantauti eli kateus, Ja toinen on sitten se mustasukkaisuus. Näillä elementeillä on tapettu rakkaat ihmiset, pitäkää nyt pötkylät piilossa jotta naapurit ei näe.
    Ei. Siinä olet väärässä. Ainoa mikä vituttaa enemmän kuin kateus on typeryys.


    hello darkness my old friend, I've come to talk with you again.

     
     
  7. #87
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Re: Vs: Re: Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hulluhöyrypää
    Tuohon asti jaksoin sun sekoilua tavata. Pointti on se, että minä poltin vielä pari vuotta sitten 1,5 maksi askia päivässä. Joten minun on hyvin hankala käsittää, että joku voisi tarvita 6V vehkeitä sähkötupakointiin. Saatikka, että täytyisi hankkia harrastus mielessä isompia. Mikä helvetin harrastus se on? Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään.
    Onko sulla lukihäiriö vai etkö muuten ymmärrä kirjoitettua tekstiä?
    Mulle riittää 10w joka vehkeen kans jos ees sitä ymmärrät??????
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  8. #88
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hulluhöyrypää Näytä viesti
    Mutta kun se korkealaatuisuus on vain mielikuva!
    Ei se mikään mielikuva ole.

    10 euron vehkeessä helposti menee esim. 510 liitin paskaksi hyvinkin nopeasti, elektroniikka ei ole mitään top of the line tavaraa, kierteet hajoavat ym ym.

    Itse tykkään ainakin siitä että ei tarvitse arpoa kun lähtee viikonlopuksi mökille että pitääkö ottaa 15 boxmodia mukaan vaan siltä varalta että puolet niistä todennäköisesti laukeaa viikonlopun aikana vaan ottaa yhden provarin ja tietää että se toimii, ja toimii vielä 3 vuoden päästäkin kun lähtee sinne mökille.

    Toisin kuin nuo halvemmat laitteet.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  9. #89
    Höyrykonkari fEE's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    200

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Pakollinen:


     
     
  10. #90
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja fEE Näytä viesti
    Pakollinen:

    Vähän jo odottelinkin tätä

     
     
  11. #91
    Höyrykone Nisca's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    1,238

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    On se jännäjuttu jos hhp saa samat höyryt bogesta ja esim kayfunista. Ja kun nyt niistä hinnoista puhutaan niin kyllä mä maksan mielelläni hyvästä korjattavasti vaikka 200€ tietysti mä bogesta maksan sen euron mutta niinkun eroahan nyt on ku yöllä ja päivällä.

    sama homma putkissa kiinanrimpula räks suomen rimpula ei räks

     
     
  12. #92

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Jumalauta ei helvetti..pidän järjen käsissä ja en osalistu tämmöiseen keskusteluun enää toivottavasti tämmöisiä ei tule enempää tässä vaikka hauskaahan näitä on katsoa ja nauraa

     
     
  13. #93
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Re: Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-Marlboroman
    Vähän jo odottelinkin tätä
    Pelastaa tilanteen
    Nyt saunaan ja pari kaljaa hermojen viilennykseen!
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  14. #94

    Vs: Re: Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Hyvät perustelut sulla
    Älä rupee dissaan kalliimpia vehkeitä, käytä vaan niitä edullisia vehkeitä, äläkä mollaa niitä jotka haluaa laittaa rahaa enemmän kiinni näihin vehkeisiin
    Helveti hieno asia että selviät niillä mutta älä rupea vittuilemaan niille jotka sijoittaa rahaa ns kalliimpiin vehkeisiin.
    Autovertaus hyvä esimerkki, toiset ajaa ladalla ja ovat tyytyväisiä, joku hullu ostaa mersun tai bemarin ja ovat tyytyväisiä?
    Pitääkö kaikki laatu saada halvimmalla hinnalla? Köyhä ostaa kaks... yhden halvan ja sen jälkeen sen kalliimman
    Halpa ja hyvä on erittäin harvoin samas paketis
    Noniin luin sen nyt loppuun. Jälleen kerran tuli se auto vertaus, joka ontuu pahasti.
    Oikea auto vertaus olis jos meillä olis Toyota ja Ferrari jossa molemmissa olis 600hp, koska toisinkuin autoissa sähköröökeissä ei ole paljon suoritus eroja.
    Olen BMW kuljettaja


    hello darkness my old friend, I've come to talk with you again.

     
     
  15. #95
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Ehkä isoin ongelma on se ettei HHP:llä ole nyt ollenkaan omakohtaista kokemusta näistä laitteista. Metallialan duunarina kuvittelee kaiken metallin olevan samanlaista (pitäs niistä toleransseista ja laaduista hiukka tietää tuonkin alan ihmisen...) ja että kaikilla modin tekijöill on omat pajat joissa tehdä putkia. Minun mielestä ihminen jolla ei ole mitään kokemusta eri laitteista ei niistä myöskään mitään voi sanoa. Hyvänä esimerkkiä tuo väite että Darwin on vain patteri kotelo, osoitti hyvin tietämättömyyden laitteiden ominaisuuksista ja eroista.

     
     
  16. #96
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Re: Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hulluhöyrypää Näytä viesti
    Noniin luin sen nyt loppuun. Jälleen kerran tuli se auto vertaus, joka ontuu pahasti.
    Oikea auto vertaus olis jos meillä olis Toyota ja Ferrari jossa molemmissa olis 600hp, koska toisinkuin autoissa sähköröökeissä ei ole paljon suoritus eroja.
    Olen BMW kuljettaja
    eGo ja Darwin rinnakkain on just sama asia kuin lada ja ferrari rinta rinnan. Mullakin bemarin paska.

     
     
  17. #97
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hulluhöyrypää Näytä viesti
    Minä voin metallialan ammattilaisena kertoa sinulle, että se runko ei ole paskankaan arvoinen. CNC koneen työtunnit ei maksa mitään, ja piirilevy on myös suht halpaa. Ainoa mikä maksaa on käsityö.
    Hitto.. eiku suunnitellaan modi, ostetaan romikselta metallia ja hullu hoitaa meille CNC koneilla upeat modit ilmaiseksi.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  18. #98
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Re: Yleinen hintakeskustelu

    Hommaa lada niin pääset asian ytimeen! Ymmärrät tiedostetusti luettua tekstiä vai? Ainakin ymmärrät kolme kirjainta yhteen kirjoitettuna eli PNV!
    Alumiinivanteet ja puuratti, ei ne tee autoo vielä8)
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  19. #99
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Re: Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hulluhöyrypää Näytä viesti
    Olen BMW kuljettaja
    Okei
    I'll rest this case.. lol

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  20. #100
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    346

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Ootte kaikki iha perseestä. Höyryttäkää niillä mikä hyvältä tuntuu ja thats it. Rupee nää foorumit kohta muistuttaa jotai murobbs bf3 threadiä.

     
     
Keskustelu Laitteet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •