Sivu 4 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567814 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 449

Aihe: Yleinen hintakeskustelu

  1. #61
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    280

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    ja se hiivatin vanha sanonta sanoo "köyhällä ei ole varaa ostaa huonoa"
    Kokeiltu: Punainen Pall Mall,510, 510-T, Ego-T, Ego-C, SD-keyring, MiniLavatube, Lavatube, Lavatube 2.1-Tornado
    Käytössä: Provari V2 Satin Black, mini ego

     
     
  2. #62
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrymaggara Näytä viesti

    olen hyvin paljon samaa mieltä. täällä on ihan vitusti porukkaa ketä vetää yli tuhanne viestin superultimateparempikuinspiderman väkee jotka on todella paljon hankkineet statusta hankkimalla itselleen yläpeukku ja +1 viesteillä ihan sikana viestejä itselleen ja höyryguru vai mikä se oli statusta itselleen. moni on aloittanut kirjoittelun mun jälkeeni ja silti on noin 4 kertaa enemmän läh.viestejä kuin itsellä.

    Sano vaan suoraan, keitä tarkoitat.
    Itselläni on yli tuhat viestiä, titteli ja noita +1 viestejä, joten taidat tarkoittaa mua.
    KGO & Twist

     
     
  3. #63
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    280

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hulluhöyrypää Näytä viesti
    no niin. Tämä taitaa olla vähän sama homma kuin iPhonessa, joten jätän tämän tähän.
    PERKELE. nyt nousi punainen viha päälle. Jollaa odottelen ja kaikki muuta puhelimet siinä välissä on tarkoitettu vammaisille.

    edit: tarkoitin jälkeenjääneitä enkä vammaisia. johnny walker sotkee ajatuksia.
    Kokeiltu: Punainen Pall Mall,510, 510-T, Ego-T, Ego-C, SD-keyring, MiniLavatube, Lavatube, Lavatube 2.1-Tornado
    Käytössä: Provari V2 Satin Black, mini ego

     
     
  4. #64

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Apophis Näytä viesti
    Ainut vaan et niissä "patterikoteloissa" on isojakin eroja. Itseä ainakin kiinnostaa jaksaako se puskea virtaa tarpeeksi noin 1ohmin vastukselle. Ja toinen et miltä erillaiset laitteet näyttävät siinä.
    Tiäks, että mulla riittä se, että saa hyvät höyryt.


    hello darkness my old friend, I've come to talk with you again.

     
     
  5. #65
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrymaggara Näytä viesti
    PERKELE. nyt nousi punainen viha päälle. Jollaa odottelen ja kaikki muuta puhelimet siinä välissä on tarkoitettu vammaisille.
    Offtopic: Jollan viimeisin käyttöjärjestelmän demovideo netissä osoitti valitettavasti firman olevan insinöörivetoinen lastu, joka ei kestä markkinoiden laineilla pitkään. Siltä se valitettavasti vaikuttaa heidän ulosantinsa tähän mennessä. Parempi Benefonkin pelattiin ulos.

    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  6. #66

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    No sekin on mahdollista näissä täysin mekaanisissa, jotka ottaa energian ranteen liikkeistä, eikä sisällä ollenkaan patteria. Sellainen siis kyseessä ja kiinakopio ei varmaan olis ihan näin kauaa kestäny... Tää Omega kestää varmaan pojalta pojalle?
    [OT(kaljoissa)]
    Kestää jos käytät huollossa. Vähintään 10v välein. Hinta n.400€.

    Ja tästä päästäänkiin tähän kalliimpi=parempi vertailuun.. Jokainen poika voi ostaa sen 50e pattereilla toimivan seikon joka pelaa todistetusti vähintään sen 20-30v, ja myös pysyy paremmin ajassa kuin mekaaninen omega. Jokainen voi sitten päättää kohdallaan kumpi on fiksumpi valinta.

    Ostat omegan 2000 eurolla, käytät 400€ 10v välein huoltoon, oletan että elät 80v asti niin toi kello maksaa sulle elämäs aikana 4400€, valitsemalla seikon pärjäisit ehkä alle 200 eurolla elämäsi aikana. Toki omegassa jälleenmyyntiarvo parempi, mut eihän hyvää käyttöesinettä kukaan myy, paitsi harrastaja..

    Vähän samaa mentaliteettiä tuntuu olevan näissä akkuputkikeskusteluissa

    Mitä tässä nyt yritän sanoa on se et antaa harrastajien harrastaa.

    nimim. omega ranteessa

    [/OT]


     
     
  7. #67

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Mikäs tämmöinen hintakeskustelu nyt on? Kuka nyt viitsii edes tähän osallistua kun provo runkkaa nurkassa 100-0 voittoaan Koittakaas nyt vähän kasvattaa nettietiketin tasoa

     
     
  8. #68

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrymaggara Näytä viesti
    ja se hiivatin vanha sanonta sanoo "köyhällä ei ole varaa ostaa huonoa"
    En oikeen usko siihen, koska sähkötupakalla säästää väkisinki n. 50% jos olet aski/päivä polttaja.
    Esim. mun vanhemmat, jotka olivat polttaneet 30 vuotta kiskovat edelleen EGO:lla sauhunsa ja vittuilevat mun patukasta(lavatube) ja gribberistä.
    Hyvin monilla ihmisillä on vaikeuksia käsittää minkä ihmeen takia se vastuksen lämmitys pitää tehdä niin kalliiksi.


    hello darkness my old friend, I've come to talk with you again.

     
     
  9. #69
    Höyrykonkari fEE's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    200

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Toisille tää nyt vaan sattuu sun ymmärryksen vastaisesti olemaan harrastus ja yleensä siihen harrastukseensa tuppaa laittamaan enemmän sitä rahaa ja etsimään parempia kokomuksia.

    Jos sä oot tyytyväinen laitteisiisi ni mikä siinä mättää ettet vaan voi tyytyä siihen että se ei välttämättä riitä kaikille?

     
     
  10. #70
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hulluhöyrypää Näytä viesti
    En ymmärrä mikä vittu tässä on niin vaikeaa!?
    Tehtaat on jo olemassa, koneet maksettu, tuotanto pyörii.
    Se ettet millään tavalla perustellut sitä väitettäsi että Darwin on vaan patterikotelo... Harvemmalla modin tekijällä on ostettuna koneet ja tehtaat, ostamalla ne palvelut saadaan. Koitappa perustella provotessasi...

     
     
  11. #71

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja fEE Näytä viesti
    Toisille tää nyt vaan sattuu sun ymmärryksen vastaisesti olemaan harrastus ja yleensä siihen harrastukseensa tuppaa laittamaan enemmän sitä rahaa ja etsimään parempia kokomuksia.

    Jos sä oot tyytyväinen laitteisiisi ni mikä siinä mättää ettet vaan voi tyytyä siihen että se ei välttämättä riitä kaikille?
    Hyvin monilla ihmisillä on vaikeuksia käsittää minkä ihmeen takia muiden ihmisten kulutustottumukset sinua liikuttavat.

     
     
  12. #72

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja fEE Näytä viesti
    Toisille tää nyt vaan sattuu sun ymmärryksen vastaisesti olemaan harrastus ja yleensä siihen harrastukseensa tuppaa laittamaan enemmän sitä rahaa ja etsimään parempia kokomuksia.

    Jos sä oot tyytyväinen laitteisiisi ni mikä siinä mättää ettet vaan voi tyytyä siihen että se ei välttämättä riitä kaikille?
    Tämä ei ole sama asia kuin hienojen sikareiden säilytys humidorissa.
    Minua ihmetyttää ja ärsyttää, että porukka hankkii aivan käsittämättömän hintaisia vempuloita yksinkertaisesti vastuksen lämmittämiseen!
    Parhaimmat jopa kuvittelee, että ne kasvaa korkoa kuin laatu kellot.

    TLR:
    OlettakoteHulluja?


    hello darkness my old friend, I've come to talk with you again.

     
     
  13. #73

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Hyvin monilla ihmisillä on vaikeuksia käsittää minkä ihmeen takia muiden ihmisten kulutustottumukset sinua liikuttavat.
    Voitko sinä väittää, että tyhmät ihmiset ei ärsytä?


    hello darkness my old friend, I've come to talk with you again.

     
     
  14. #74
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Ongelma tässä asiassa on nyt se, että HHP:lle tämä homma on vaan sähkötupakoinnista, jossa akku antaa virtaa vastukselle ja se höyrystää PG/VG nestettä keuhkoille jota on sitten kiva puhallella.

    Tähän käy aivan hyvin eGo tai jos haluaa korkeampia voltteja niin se halpa muovinen lavatube tai Twisti.

    Monelle tämän foorumin käyttäjistä tämä on kuitenkin paljon enemmän: harrastus

    Harrastus pitää sisällään sen parhaimman mahdollisimman höyryttelykokemuksen etsiminen. Mikä on se kaikista paras kokoonpano höyryntuoton osalta, entä mikä sitten käytettävyyden ja mikä helppouden. Jos näistä saa sen kaksi osumaan yhteen niin olen itse valmis maksamaan sen 200-500 euroa. Sitten jos joku modaaja jaksaa kuluttaa aikaa ja rahaa ja saa 2 osa-aluetta yhteen ja melko paljon kolmannesta niin olen taas valmis lyömään dollareita, ruplia, puntia tai euroja käteen ja pistän vanhat tavarat myyntiin. Tällä systeemillä ollaan menty se reilu vuosi ja minulle se on höyryttelyn lisäksi ajanviete, harrastus.

    Jos olet tyytyväinen lavatubeesi tai ego-akkuihisi niin onneksi olkoon ja toivottavasti pysyt niiden kanssa erossa tupakasta, sillä sehän tässä hommassa on kuitenkin se tärkein pointti. Mutta tuo auto-vertauskuva on mielestäni mainio esimerkki. Toisille riittää, että pääsee työmatkan vanhalla rouskulla, toiset haluavat nauttia siitäkin matkasta upealla menopelillä.

     
     
  15. #75
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hulluhöyrypää Näytä viesti
    Tiäks, että mulla riittä se, että saa hyvät höyryt.
    Siinä vaiheessa kannattaa alkaa tilailemaan Texas Instrumentsiltä testipiirejä (PTN jotainjotain en nyt muista tarkkaan kun vähän alkoholia veressä), kolvi, tinaa, nappi, pari vastusta, pari konkkaa, kuumaliima vermeet, vähän johtoa, 510-liitin, jotain suojattuja akkuja ja jokin kotelo mihin nuo kaikki mahtuu sisälle ja rakentaa itse. Halvalla VV-vehje, joka aika varmasti näyttää rumalta, mutta antaa jotain höyryä ulos (jollei aikaisempaa kolvaus ja sähkötyö kokemusta ole niin aika varmasti toiminta savua). Vaikkei noista tule hintaa kuin se muutama kymppi, mutta jos käyttää aikaansa tehdäkseen vähän parempaa työjälkeä ja viimeistelyä ja varma toimista, niin nopeasti kuluu enemmänkin aikaa ja siitä varmaan vähän haluaa rahaa omaankin taskuun. Puhumattakaan jostain Darwinista, jossa siis on vähän erikoisempi piiri ja parempi prosessori ja on VW-vehje, niin se jo maksaa enemmän.

    Ja sama juttu tässä on kuin autoissa. Suurin osa pärjää ja ajaa ihan sillä Toyotalla, toiset taas tekevät tästä harrastuksen ja hommaavat Porcheja, Ferrareita, Rolss-royceja ja muita vähän eksoottisempia vehkeitä ulkonäön, ajotuntuman, tehojen, nostalgian ja pienen peniksen takia. Meitä on moneen lähtöön. Varmaan sinullakin on jokin sellainen harrastus/intohimo johon kulutat enemmän rahaa kuin mihinkään muuhun.

     
     
  16. #76
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    320

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    nokian 1100 mallilla voi soittaa, ja silti ostetaan tonnin iphonea.

    ladalla pääsee eteenpäin, silti ostetaan miljoonan ferraria.

    egoakusta nousee höyry, eamodista nousee minun mielestä parempi?

     
     
  17. #77

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Noniin höyrypäät, ylimääräiset höyryt päästä ulos ja uutta sisään

    Kyseenalaistamisessa ja perusteluiden etsimisessä (vaikkakin se olisi puettu hieman provosoivasti) ei ole mitään väärää vaan päinvastoin. Ei kai tämän pitäis niin arka aihe olla että ei aikuiset ihmiset osaa järkevästi keskustella? Esim käyttäjän jasso kommenteista huokuu nyt kyllä melkoinen idiotismi läpi, anteeksi vaan mutta lukekaapas ajatuksella kirjoituksianne läpi niin ymmärrätte kyllä (toivottavasti). Ei tuommoinen 3-vuotiaiden tasolla oleva lässytys ainakaan teidän foorumistatusta nosta vaikka niitä hienosti jotkin muut komppaavatkin.
    Jos kapasiteetti ei riitä tuottamaan muuta kuin epämääräisiä, mitäänsanomattomia, kirjoitusvirheitä täynnä olevia ja typeriin hymiöihin päättyviä lauseoksennuksia, olisi ehkä järkevämpää vain olla kirjoittamatta.

    Itse aiheeseen en ota kantaa kun siihen minulla ei ole mitään järkevää sanottavaa, vaan tähän foorumikäyttäytymiseen. Yrittäkää ihmiset ajatella ennenkuin kirjoitatte, please. Pahoittelen suorapuheisuutta mutta tää foorumi on ajatumassa liian kovaa vauhtia suoli24.sen tasolle.
    Sori.
    [size=36pt]+1[/size]

    Eri asia jos tää nyt todellakin on kaikkien teinien ja koti-isien yhteinen hiekkalaatikko topicci, missä tarkoituksella heitetään hiekkaa silmään, koska toikin heitti.. (peukku tähän väliin Trollille luullakseni vilpittömästä yrityksestä ainakin pitää tuo yks nimeltä mainitsematon aihe asiallisena, josta tää lähti. Vilpitön kiitos siitä.) ja purkaa paineita sekä kilpailla siitä kuinka alas voi vajota..

    Jos ei niin kyllä alkaa mennä maku tästä foorumista, mistä vasta alko tykkäämään ja seuraamaan. Aiemmin vaan satunnaisesti käyny alun jälkeen ja höyrynny tyytyväisenä halvoilla vehkeillä joita sit korjaillu. Takas tänne ja alko taas kiinnostaa ettii oikeesti kestävä vehje kohtuu hinnalla (suhteellista kullekin, maksan hintalaatusuhteesta suhteutettuna tuloihin/menoihin ja tarpeeseen). No onneks löytyny nyt sellaset paketit kasaan millä pärjää taas pitkään jos täällä ei jaksa näitä apinoita kuunnella. Hullut ja idiootit väistän kadullakin, kun en jaksa sekä realismista ja todellisuudesta irtautuneet irtisanon omista yhteystiedoista. Ja tämä ei edes ole tarkoitettu pelkästään EA ketjun liekittäjälle, melkeen käänty toisinpäin kelkka rinteessä. Melkosia vatipäitä täällä riittääkin ja mielikuvat menee ihan kellalleen nickeistä.

    Tähän piiitkä hyvä höyry.. sauna sammu, mut soffa kutsuu kun muru huuteloo kainaloon ja kaikki loistavasti omassa pumpulissa. Loistava pala kallista rautaa nyrkkiin ja pois. Pitäkää hiekkalaatikko, jaksanu pentunakaan kinastella leluista, ehkä niitä tähän tökittiin yhteen ja katottiin kumpi kestää paremmin mut sovussa useemmin. Tai vittu en muista, ehkä runoilen paskaa ja tuhlaan aikaa. Luultavasti.

    Rupes kiinnostaa enempi BB ku teidän jorinat, kertokoon se jotain. Sääli.



    Pirkka Nemmy / EA Mod / GP Paps (+ Kick) / modattu Jazz piippu
    Tobeco Lite, Igo-L + W, Spheroid V2, Metis A7 + emännällä Piccolo V3, Spheroid V2

     
     
  18. #78
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Re: Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hulluhöyrypää
    En oikeen usko siihen, koska sähkötupakalla säästää väkisinki n. 50% jos olet aski/päivä polttaja.
    Esim. mun vanhemmat, jotka olivat polttaneet 30 vuotta kiskovat edelleen EGO:lla sauhunsa ja vittuilevat mun patukasta(lavatube) ja gribberistä.
    Hyvin monilla ihmisillä on vaikeuksia käsittää minkä ihmeen takia se vastuksen lämmitys pitää tehdä niin kalliiksi.
    Hyvät perustelut sulla
    Älä rupee dissaan kalliimpia vehkeitä, käytä vaan niitä edullisia vehkeitä, äläkä mollaa niitä jotka haluaa laittaa rahaa enemmän kiinni näihin vehkeisiin
    Helveti hieno asia että selviät niillä mutta älä rupea vittuilemaan niille jotka sijoittaa rahaa ns kalliimpiin vehkeisiin.
    Autovertaus hyvä esimerkki, toiset ajaa ladalla ja ovat tyytyväisiä, joku hullu ostaa mersun tai bemarin ja ovat tyytyväisiä?
    Pitääkö kaikki laatu saada halvimmalla hinnalla? Köyhä ostaa kaks... yhden halvan ja sen jälkeen sen kalliimman
    Halpa ja hyvä on erittäin harvoin samas paketis
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  19. #79

    Vs: Re: Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Hyvät perustelut sulla
    Älä rupee dissaan kalliimpia vehkeitä, käytä vaan niitä edullisia vehkeitä, äläkä mollaa niitä jotka haluaa laittaa rahaa enemmän kiinni näihin vehkeisiin
    Helveti hieno asia että selviät niillä mutta älä rupea vittuilemaan niille jotka sijoittaa rahaa ns kalliimpiin vehkeisiin.
    Autovertaus hyvä esimerkki, toiset ajaa ladalla ja ovat tyytyväisiä, joku hullu ostaa mersun tai bemarin ja ovat tyytyväisiä?
    Pitääkö kaikki laatu saada halvimmalla hinnalla? Köyhä ostaa kaks... yhden halvan ja sen jälkeen sen kalliimman
    Halpa ja hyvä on erittäin harvoin samas paketis
    Tuohon asti jaksoin sun sekoilua tavata. Pointti on se, että minä poltin vielä pari vuotta sitten 1,5 maksi askia päivässä. Joten minun on hyvin hankala käsittää, että joku voisi tarvita 6V vehkeitä sähkötupakointiin. Saatikka, että täytyisi hankkia harrastus mielessä isompia. Mikä helvetin harrastus se on? Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään.


    hello darkness my old friend, I've come to talk with you again.

     
     
  20. #80

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Hävettää ja naurattaa tämä keskutelu nytten...miks ihmsten pitää puuttuu toisen hankintoihin?! Jos joku saa tyydytystä tästä harrastuksesta ja kalliimista mutta varmasti paremmista vehkeistä niin mikäs siinä on vikana ? Minä ainaki tykkään korkealaatuisista vehkeistä mistä se vapotellukin muuttu täysin tyydyttvämmäksi

     
     
Keskustelu Laitteet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •