Sivu 23 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 131920212223
Tulokset 441 - 449 / 449

Aihe: Yleinen hintakeskustelu

  1. #441
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Ainahan sä voit palata analogisiin jos siltä tuntuu... :

    Jos kuitenkin ostat vaikka Precise+ modin, niin sehän maksaa saman verran kuin kuukauden röökit. Jos et tykkää siitä jostain syystä, niin saat omas pois. Ei mulla muuta...

     
     
  2. #442
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Ei se modi sua autuaaks tee, panosta ennemminkin siihen millä site juissia höyrytät ja kato putken kriteerit atoa/kartoa/whatevö silmälläpitäen. Hienot ja kalliit modit on hienoja ja kalliita ja niitä on kiva omistaa mutta se miten se höyryttelyyn vaikuttaa on jo enemmänkin hienosäätöä ja harrastamista. Imo

     
     
  3. #443
    Höyrykonkari Pinqu's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    127

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Ite oon homman yrittäny pitää simpelinä eli lr cartot ja kaapissa 400ml "555 highwaytä" testasin tossa dual coileja 2/3 paskana... Vamo V2 paranneltu alajousi noh vaihtoon meni sekin jousi ja nyt näyttää sille et nappi leviää ihan just. Mietin vaan tässä että MIKÄ takaa sen että tämä takaa laadukkaan ja VARMAN höyryttelyn. 200 euroa kuitenkin akunpidikkeestä on aika paljon rahaa. Jos verrataan siihen että s-etu tilini näyttää että ruokaan käytän kuusa 260e ja sätkiin meni ennen 60-70e kuussa. Laadukkain vehe mihin olen tähän mennessä koskenut on aivan selvästi 20 euron ego twisti.

    GUS 14500 modia olen hiukoillu mutta ilmeisesti niisäkin saa sattumasoppana jonkin jännite hävikin niin tuskin jaksan edes testata
    ~SHOOP DA WHOOP~

     
     
  4. #444
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Budjettiluokkaan vanha kunnon Lavatube V1 tai jos pröystäilemään lähdetään niin Lavatube V4?
    Atoksi sitten korjattava Nautilus tai Terminator?

    Kokonaissijoitus noin 100 € ja kuukauden sätkillä saat silicat ja kanthalit lähes lähes loppuelämän tarpeiksi.
    Mikäli volttisäätöinen modi ei ole must, niin vaikka Bolt, jonka tarvittaessa korjaa pyhässä yksinkertaisuudessaan lähes jokainen kolvin omaava ihminen.

    Ymmärsin paremmin ton sun pointin, kun kerroit noi taustat/lähtökohdat ja tottahan se on että hyvällä modilla ei tee mitään, jos päässä on kehno carto tms.

     
     
  5. #445
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    ^ Jalippo puhuu asiaa, halvallakin pääsee! Mutta jotkut haluu panostaa, ja se sallitakoon

     
     
  6. #446
    Höyrykonkari Pinqu's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    127

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    No pitää kattoa lähteekö vamo taakuuseen täs parin viikon sisään. Boltti kävi kyll mieles mut sit tuli toi vamo v2 jossa oli "paranneltu" kaikkee ja vaan 10-15e kalliimmalla säädöt ja nippelit nii se tuli hommattua.

    Noiden tee-se-itse höyryttimien suhteen olen pikkaisen skeptinen koska luotto omiin taitoihin ei ole hirveän korkea ja yritän pitää homman simppelinä ja helppona.

    Ymmärään kyllä hifistelijät mutta en kyllä ikinä varmaan ite tuu pitämään niitä vehkeitä sen hinta laatusuhteen huippuna.
    ~SHOOP DA WHOOP~

     
     
  7. #447
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286

    Vs: Yleinen hintakeskustelu


    http://www.ecigwizard.com/fi/mod/var...lkk-runko.html
    Ei pitäis olla enää hinnasta kiinni jos ei toi matala amppeeri suoja haittaa :

     
     
  8. #448
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Huaaa! Suosittelen! Tuolla hinnalla joka € arvoinen, ensimäinen Modi meikäläisellä ja vieläkin toimii

     
     
  9. #449
    Ite kun sekoittelee litkut niin melko halvalla pääsee ja tietää mitä tulee. Ei ole enään aikoihin viittiny tilata mitään valmiita kalliita nesteitä kun suurin osa niistä on mennyt viemäristä alas tai jäänyt laatikkoon lojumaan muka hunojen aikojen varalle. 2 vamoa ollut käyttämättömänä...tai siis alussa kokeiltu ja jääneet lojumaan ja useita noita perus putkia mitkä lojuu muistona. Tilasin tossa puoltoista vuotta sitten kiinasta 4 noita 18 euron lavatubeja ja niillä tullut höyryteltyä kun ovat hyvin pelanneet ja ovat kevyita toisinkuin vamot.

    Halpaa touhuahan tää on siis kun itte tekee niksanesteet ja ei itse tarvitse mitään kalliita laitteita. Bogen cartoilla tässä menty eteenpäin koska ne riittää mulle. Jokainen tilaa mitä itse haluaa ja käyttää rahansa mihin haluaa.....eihän ravintola iltakaan mitään halpaa ole jos lähtee pienillä pohjilla!! Kyllä siinä 200 euroa palaa jos paukkuja litkii. Mutta eihän sillä rahalla ole niin väliä...koska se menee viinaan:-)......autoa jos joutuu korjaamaan sillä summalla niin armoton vitutus päällä.

     
     
Sivu 23 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 131920212223
Keskustelu Laitteet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •