Tulokset 1 - 3 / 3

Aihe: Vahingossa höyryttelijäksi

  1. #1
    Höyryttelijä jinx's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    90

    Vahingossa höyryttelijäksi

    Olin ajatellut, että vois kerätä omia kantapään kautta oppimisia ja muita oivalluksia tässä höyryttelyn jalossa lajissa johonkin ylös, jos niistä olisi jollekin vaikka jotain hyötyä. Joten aloitetaan tällainen, kun täällä tällainen puoli kerran oli.

    Taustana varmaan aika tyypillinen tarina. Vissiin 21 vuotta tupakkaa ja jonkun verran lopettamisyrityksiä, joista kaikki päättyneet surkeaan mahalaskuun. Oon kokeillut nikotiinipurkkaa, inhalattoria, lääkkeitä ja tahdonvoimaa. Laastareihin en ole koskenut, kun se on tuntunut jotenkin liian kaukaiselta, kun vertaa tupakointiin. Se missä mun tilanne varmaan eroaa keskiverrosta, että nyt mulla ei ollut edes mitään ajatuksia polttamisen lopettamisesta. Avovaimo vuorotöissä ja itse kahden pienen lapsen kanssa usein iltoja kotona, jolloin ulos tupakalle meno tuntunut monesti riskialttiilta idealta. Höyryttely liesituulettimen alla tuntui paremmalta ajatukselta. Nyt on lähes kokonaan höyrytty parisen viikkoa. Ei vielä pitkään, mutta jotain ehkä jo opittu.

    Eli eGo clearoilla Puffilta tilaukseen ja ECigWizardilta pari 10ml pulloa jotain tupakanmakuista 24/25mg nestettä. Siinä ensimmäinen virhe. Laite tuli seuraavana päivänä, kuten Puffilta joka kerta tilatut tavarat ja wizardin paketti viikon myöhemmin. Silloin sitten töiden jälkeen tuli pullot korkattua ja aloitettua tutustuminen höyryyn. Ideana silloin vain kokeilla miltä se tuntuu ja maistuu. Jostain syystä jäi tupakat sinä iltana sitten polttamatta ja höyry vain nousi... Aski tupakkaa, joka silloin pöydällä oli, on riittänyt tähän päivään asti. Lähinnä tullut aamusavut niistä polteltua, eikä niitäkään aina olisi huvittanut, mutta kaippa nuo pitää pois polttaa, kun on tullut ostettua.

    Ja siihen ensimmäiseen virheeseen... Höyry tuntui maistuvan sen verran, että jo seuraavana päivänä joutui tilaamaan uuden satsin nesteitä, silläkin kerralla toki vain 5 pikkupulloa, kun ei vielä tiedä yhtään miltä mikäkin maistuu. Niitä joutui kuitenkin taas odottelemaan sen viikon verran, ja melkoista venyttämistä oli noiden kahden pullon kanssa. Viimeiset tipat viimeisestä pullosta laitoin kartoon reilua tuntia ennen kuin pääsin katsomaan postin, jossa nestepaketi viimein oli. Melkoinen helpotus... Eli kun tilaa, tilaa aina kunnolla. Jos toimitus kestää viikon, ehtii nesteet loppua monta kertaa. Vähän toista kuin tupakka-askin haku kioskilta.

    Alkaa tulla sen verran pitkä vuodatus, että jätetään laitteiston kanssa pelaaminen seuraavaan kertaan.

     
     
  2. #2
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Vahingossa höyryttelijäksi

    Minullakin tämä tapahtui ikään kuin vahingossa. Ekat höyryt kuin uteliaisuudesta maistoin kaveriltani, päätin että tommonen on itekin hommattava. Höyryttimen saapumisen jälkeen ei oo tupakkaa tehnyt edes mieli, ja siihen se sitten loppukin, ilman sen kummempaa päätöstä.

    Jatka toki kirjoitteluasi, muiden kertomuksia on aina mukava kuunnella lukea.

    Tervetuloa foorumille! May the vape be with you

     
     
  3. #3
    Höyryttelijä jinx's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    90

    Vs: Vahingossa höyryttelijäksi

    Kahden ja puolen viikon höyryttelyn jälkeen kävin äsken polttamassa viimeisen tupakan, joka askissa oli. Sama aski siis, joka oli taskussa kun hoyryttely alkoi.

    Nyt pystyi hyvällä omallatunnolla lisäämään bannerin allekirjoitukseen...

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •