Sivu 5 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345
Tulokset 81 - 96 / 96

Aihe: Vivi tank-r

  1. #81
    Höyrypää DS3Finland's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa/tuusula
    Viestit
    760

    Vs: Vivi tank-r

    Ei pelkoa, en mä niitä himoinnu.
    Täs kuus ei kehtaa enempää muutenkaan tilata mitään, ku puolisko kattelee jo nyt noita mun hankintoja kieroon. Helppoohan se sillä on, ku ei itte säädä muuta ku akut laturiin ja tankit täyteen.
    Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.

     
     
  2. #82
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Vivi tank-r

    Lainaus Alkuperäinen postaaja DS3Finland Näytä viesti
    Ei pelkoa, en mä niitä himoinnu.
    Täs kuus ei kehtaa enempää muutenkaan tilata mitään, ku puolisko kattelee jo nyt noita mun hankintoja kieroon. Helppoohan se sillä on, ku ei itte säädä muuta ku akut laturiin ja tankit täyteen.
    Eikö tulekin käytetty olo?

     
     
  3. #83
    Höyrykonkari RaZengan's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Keminmaa
    Viestit
    399

    Vs: Vivi tank-r

    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo Näytä viesti
    R-tank on itelle ainakin oikeesti niin saatanan hyvä kapistus että mielelläni pidän paria makua niissä. Jos nyt joku tahtoo omansa tänne modattavaksi laittaa niin yv..
    se on kyllä hintaisekseen pikku modauksella aivan älyttömän hyvä kapine. huonoa vain se että 95% siitä on hepposta muovia niin pitää käsitellä todella varoen.

    smokin ärrän jos sais 3.5mm imulanka reijillä ja et materiaali olis SS niin voe poijjat mikä verme
    Laitteet | Provari Mini V2.5 Led | MISTer |
    Atot & Clearot | Smok Rda | Nautilus | GP Spheroid V2 #0745 |
    Tulossa
    Muut | Vitusti Akkuja | Silicaa | Kanthalia | Hopealankaa | Nestettä | Meshiä | Hermoja Repullinen |

     
     
  4. #84
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Vivi tank-r

    Lainaus Alkuperäinen postaaja RaZengan Näytä viesti
    se on kyllä hintaisekseen pikku modauksella aivan älyttömän hyvä kapine. huonoa vain se että 95% siitä on hepposta muovia niin pitää käsitellä todella varoen.

    smokin ärrän jos sais 3.5mm imulanka reijillä ja et materiaali olis SS niin voe poijjat mikä verme
    Muoviohan tämä on kyllä. Muuta en ole saanut "hajotettua", kuin tuon capin kierrerenkaan onnistuin kuivapoltolla sulattamaan irti -- korjaantui loctitella, ja keskireikää sulateltu useamman kerran umpeen -- avattu punahehkuisella neulalla. Mutta edelleenkin tuo alle kahdenkympin hinta moisesta vuotamattomasta silica-rta:sta ei ole paljon. Makua ja höyryä kun piisaa. Itse tankin kestävyydestä en osaa sanoa, salmiakeilla tai sitruksilla kun en ole koittanut hajottaa.

     
     
  5. #85
    Höyrykonkari RaZengan's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Keminmaa
    Viestit
    399

    Vs: Vivi tank-r

    niin no enpä mie tuota haukkunutkaan.. itse kuitenkin 2 smokin ärrää omistanut peräkkäin.
    Laitteet | Provari Mini V2.5 Led | MISTer |
    Atot & Clearot | Smok Rda | Nautilus | GP Spheroid V2 #0745 |
    Tulossa
    Muut | Vitusti Akkuja | Silicaa | Kanthalia | Hopealankaa | Nestettä | Meshiä | Hermoja Repullinen |

     
     
  6. #86
    Höyrypää DS3Finland's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa/tuusula
    Viestit
    760

    Vs: Vivi tank-r

    Ite sitten humalassa säädin näköjään neljän langan dualcoilin... Ei tossa muuta, mutta 0.8ohmia on pikkasen liian vähän nykysille laitteille.
    Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.

     
     
  7. #87
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Vivi tank-r

    Lainaus Alkuperäinen postaaja DS3Finland Näytä viesti
    Ite sitten humalassa säädin näköjään neljän langan dualcoilin... Ei tossa muuta, mutta 0.8ohmia on pikkasen liian vähän nykysille laitteille.
    Ehrm, se on quad coil.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  8. #88
    Höyrypää DS3Finland's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa/tuusula
    Viestit
    760

    Vs: Vivi tank-r

    Neljän imulangan suom. huom.

    Quadcoilin ajattelin kyllä laittaa seuraavaksi... Pitää vaan kattoa mistä ratakiskosta vääntäis.
    Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.

     
     
  9. #89
    Höyrypää Mixxer's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    679
    Mikähän hemmetti tätä tykkiä vaivaa, kun "tihkuttaa" tankin alaosasta nestettä. Silmällä en huomaa tankissa mitään koloja/reikiä ja tiivisteen olen vaihtanut. Ei siis vuoda suoraan, vaan kun jättää tankin pystyasentoon, niin puolen tunnin päästä onkin jo alaosa ja modin yläosa nesteessä. Onko kohtalontovereita? Miten korjasitte?

    Muuten kyllä yllättävän hyvä laitos parinkympin vehkeeksi.

     
     
  10. #90
    Höyrykonkari tervattu mies's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    ~jyväskylä
    Viestit
    194
    Katoppa sen sisäputken pikkusta o-rengasta vaikka suurennuslasilla, onko rikki/poikki?
    Mulla on ärrässä mesh-u-wick, helppo tehä, pelaa hienosti.

     
     
  11. #91
    Höyrypää Mixxer's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    679
    Ei ole enää vuoto-ongelmia, kun koko laitos köllöttelee tällä hetkellä jossain päin hämettä kaatopaikalla, minne se kuuluukin. Ei jatkoon.

     
     
  12. #92
    Höyrykonkari tervattu mies's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    ~jyväskylä
    Viestit
    194
    No voihan perse.
    mulle voi lähettää kaikki rtankit, maksankin jotain, postit+ vaiva+vähä!

     
     
  13. #93
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10
    Tämä oli kyllä hirveintä kiina paskaa mihin olen rahojani laittanut kiinni. Valmis setupeilla palaneet käryt noin 3-5sec imuilla ja viimesintä valmis setuppia ei edes kerenny testaan kun napsahti varsi poikki. Toki saattaa johtua tuo katkeaminen ihan siitä, että kyseessä oli ns. maanantai kappale koska oli varsi jo uudesta asti kiero. Todella ikävää, että tälläisiä kappaleita tulee edes kuluttajalle asti. Ymmärtäisin hyvin jos hinta olisi sen max 5e kipale mutta tälläisestä sekundasta joka kestää 2 päivää ilman minkäänlaisia imuja alkaa tuo yli 20e olemaan hiukan turhan suolanen hinta. Kuinkahan paljon näiden kanssa saa pelleillä, että alkaa analoginen sauhuaan
    Ei toki ihme jos tollanen muovivalu laukee käsiin muutamalla kiristyksellä jos heittoa on toista milliä


    Viimeksi muokannut Niemis; 04.04.13 kello 21:20.

     
     
  14. #94
    Höyrypää koskt's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    435
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Niemis Näytä viesti
    Tämä oli kyllä hirveintä kiina paskaa mihin olen rahojani laittanut kiinni. Valmis setupeilla palaneet käryt noin 3-5sec imuilla ja viimesintä valmis setuppia ei edes kerenny testaan kun napsahti varsi poikki. Toki saattaa johtua tuo katkeaminen ihan siitä, että kyseessä oli ns. maanantai kappale koska oli varsi jo uudesta asti kiero. Todella ikävää, että tälläisiä kappaleita tulee edes kuluttajalle asti. Ymmärtäisin hyvin jos hinta olisi sen max 5e kipale mutta tälläisestä sekundasta joka kestää 2 päivää ilman minkäänlaisia imuja alkaa tuo yli 20e olemaan hiukan turhan suolanen hinta. Kuinkahan paljon näiden kanssa saa pelleillä, että alkaa analoginen sauhuaan
    Ei toki ihme jos tollanen muovivalu laukee käsiin muutamalla kiristyksellä jos heittoa on toista milliä


    http://i45.tinypic.com/33z5jyu.jpg
    Ei oikeastaan mikään laite toimi valmis setupeilla kunnolla.
    "Iloinen mieli maksaa enemmän kuin sata euroa"

     
     
  15. #95
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10
    Olet varmasti oikeassa. Pointti oli tässä, että oli jo ajatusta alkaa viimesen setupin testauksen jälkeen aloitella tuo modailu tämän kanssa mutta tuo varren kierous koitui ennenaikaiseen tuhoutumiseen. Ajattelin jopa tuon vielä saattaa tuosta pelikuntoon kunhan hermot vaan lepäilee hiukan että jaksaa vapaa-ajalla alkaa näpräämään enemmän näiden kanssa
    +Ekat imut hyvät
    - Toisella imulla palaneet
    - Hinta/Laatu
    Ps. Oli pakko purkaa. Tuskin näitä "maanantai" kappaleita jokaiselle tulee

     
     
  16. #96
    Höyryttelijä Pikku-MiCi's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    42
    Suosittelen kokeilemaan. Itsellä pumpulilla kyseinen modaus ja kyllä toimii. Making the Smoktech Vivi Tank into a Genesis Tank Tutorial (E-Cig) - YouTube

     
     
Sivu 5 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •