Sivu 5 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567 ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 133

Aihe: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

  1. #81

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Monta kertaa se on minultakin lennellyt rintataskusta lattialle, ja vain yhteen tankkiin olen halkeaman saanut, ei kertaakaan mitään ole kyllä irti lähtenyt.

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  2. #82
    Höyrykonkari RaZengan's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Keminmaa
    Viestit
    399

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Tervehdys! Tiedän että kun kyseessä on PARHAIMMAT mesh ja silica vehkeet niin silloin ei hinnasta tingitä mutta kun.. itse olen vasta siirtynyt pikku pieru sähkäreistä lambon 4.0:n josta olen erittäin tyytyväinen. ja siihen sitten ostin aluksi vain boge kartoja niinkuin ennenkin mut nyt alkoi kutkuttaan että kun sais itse tehdä sellaisen kun haluaa.. mutta kun tärkein siinä olisi se että höyry olisi halutessa ''lämpöstä'' maku olisi vähintäänkin hyvä ja höyryn tuotto runsas niin mihin RBA:han minun kannattaisi suunnata katseeni? ostin Smokin R-tankin itselleni ja olen siihen tyytyväinen muuten mutta kaikki nesteet juuri loppu niin jäänyt sen testaaminen sitten siihen. lämpöä en kyseisellä tuotteella saanut mutta maku ja höyry on mielestäni todella hyvä.

    Hinta minusta ei saisi mielummin ylittää edes 50€ koska itse tubekaan ei ole sen enempää maksanut ja sekin oli jo minun työttömän rahapussille kohtalokas.

    Mesh verkkoa en ehkä kuitenkaan lähtisi pyöritteleen koska se ilmeisestikkin vaatii paljon opettelua ja hermoja.. ja ilmeisesti muutenkin tarkkaa hommaa? plus että vuotamisen vaara suurempi kuin imulangallisilla vermeillä.
    Laitteet | Provari Mini V2.5 Led | MISTer |
    Atot & Clearot | Smok Rda | Nautilus | GP Spheroid V2 #0745 |
    Tulossa
    Muut | Vitusti Akkuja | Silicaa | Kanthalia | Hopealankaa | Nestettä | Meshiä | Hermoja Repullinen |

     
     
  3. #83
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    320

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    hehkutampa tänne nyt tuota sattys drippiatoa minkä lunastin foorumin kauppapaikalta. on niin hienosti tehty tuo postien säätö ettei yhtään harmita hintaero 10e bully - 40e sattys yhtään ^_^

    ja maku on loistava. nestettäkin menee ihan kiitettävästi




     
     
  4. #84
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Taitaa Vaporbrakin DID-klooni olla ensimmäinen säiliöllinen halpis laatu-rebuildable. $9 + postit. Oma tilaus ollu sisällä joulun pyhät, kärsimätöntä odottelua luvassa.

    http://www.vaporbreak.com/en/41-did-...dable-atomizer

    Jos toimii hyvin, vois tämä olla se joka sais säätöä vieroksuvan kaverinkin käyttämään sähköä. eGo-C oli liikaa säätöä.

    Edit: Ja minä siis tietysti värkkäisin kaverille setupit tuohon, mesh-wickin tekeminen ei takuulla kiinnosta enempää kuin hassuna vitsinä...
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  5. #85
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja RaZengan Näytä viesti
    nyt alkoi kutkuttaan että kun sais itse tehdä sellaisen kun haluaa.. mutta kun tärkein siinä olisi se että höyry olisi halutessa ''lämpöstä'' maku olisi vähintäänkin hyvä ja höyryn tuotto runsas niin mihin RBA:han minun kannattaisi suunnata katseeni?

    Hinta minusta ei saisi mielummin ylittää edes 50€ koska itse tubekaan ei ole sen enempää maksanut ja sekin oli jo minun työttömän rahapussille kohtalokas.

    Mesh verkkoa en ehkä kuitenkaan lähtisi pyöritteleen koska se ilmeisestikkin vaatii paljon opettelua ja hermoja.. ja ilmeisesti muutenkin tarkkaa hommaa? plus että vuotamisen vaara suurempi kuin imulangallisilla vermeillä.
    Sulla on kolme vaihtoehtoa: Nautilus/Terminator/Oddy, ilmeisesti kaikki samoja Odysseus V1 klooneja (brändätty vain eri nimille) ja ainakin kaksi ensimmäistä on hyviksi havaittu, eli hinta/laatusuhde kohdillaan ja sopii sinun budjettiin. Tuo Oddy on tulossa nyt Arizonan kautta saataville ja yksi kimppatilauskin siitä käynnissä, mutta se on jo sulkeutunut.

     
     
  6. #86
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Sulla on kolme vaihtoehtoa: Nautilus/Terminator/Oddy, ilmeisesti kaikki samoja Odysseus V1 klooneja (brändätty vain eri nimille) ja ainakin kaksi ensimmäistä on hyviksi havaittu, eli hinta/laatusuhde kohdillaan ja sopii sinun budjettiin. Tuo Oddy on tulossa nyt Arizonan kautta saataville ja yksi kimppatilauskin siitä käynnissä, mutta se on jo sulkeutunut.
    Vahva tämä.
    Ehkä parempi vaihtoehto aloittelevalle vastuksenkäärijälle olis Kayfun, johtuen Odyssä olevasta NR-R-lankaliitoksesta, johon saattaa mennä alussa hermo, jos ei siihen ole varautunut ja/tai omaa pitkää pinnaa, mutta se sitten pomppaakin hinnassa noin kolminkertaiseksi sun budjettiin nähden.

     
     
  7. #87
    Höyrykonkari RaZengan's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Keminmaa
    Viestit
    399

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Sulla on kolme vaihtoehtoa: Nautilus/Terminator/Oddy, ilmeisesti kaikki samoja Odysseus V1 klooneja (brändätty vain eri nimille) ja ainakin kaksi ensimmäistä on hyviksi havaittu, eli hinta/laatusuhde kohdillaan ja sopii sinun budjettiin. Tuo Oddy on tulossa nyt Arizonan kautta saataville ja yksi kimppatilauskin siitä käynnissä, mutta se on jo sulkeutunut.
    Auttakkeee ku ei löyvvä nuita mistään päin nettiä =/ eli linkkiä jos joku vois laittaa mistä nuita saa ja minkälaisia vermeitä nuo on verrattuna tähä vivi R-tankkiin
    Laitteet | Provari Mini V2.5 Led | MISTer |
    Atot & Clearot | Smok Rda | Nautilus | GP Spheroid V2 #0745 |
    Tulossa
    Muut | Vitusti Akkuja | Silicaa | Kanthalia | Hopealankaa | Nestettä | Meshiä | Hermoja Repullinen |

     
     
  8. #88
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Tuosta voipi pläräillä tietoa ja kauppoja, sekä kysellä siinä ketjussa lisää, jos on laitekohtaista kysyttävää.

     
     
  9. #89
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja RaZengan Näytä viesti
    Hinta minusta ei saisi mielummin ylittää edes 50€ koska itse tubekaan ei ole sen enempää maksanut ja sekin oli jo minun työttömän rahapussille kohtalokas.
    Tässä on ajatusharha. Tubehan on vain patterikotelo. Ei se ole mikään itse.

    Jos hyviä höyryjä haluat, niin ajattele niin, että myös atomisaattori on tärkeä. Parhaan tuloksen saa kun sekä akkuputki on hyvä, ja ennen kaikkea atomisaattori on hyvä. Jos jompi kumpi komponentti on heppoinen, ei synny nautintoa.

    Nautilus/Terminator/Oddy on ilmeisesti hyvä edullisen hintaluokan atomisaattori. Mutta ei ne mesh-laitteetkaan mahdottomia ole, niiden rakenne on yksinkertainen, ja kun vain oppii tekemään setupin sellaiseen niin ne opit ei mene hukkaan.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  10. #90
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    ^Juurikin näin. Ihmettelen miksi ihmiset ostaa jonkin hienon "modin" ilman sitä tarvitsevaa / sille sopivaa atoa. Atomisaattori tms höyrystin on kuitenkin se, joka vaikuttaa höyryyn pääasiallisesti. Modi on vain kotelo akulle.

    Lähtisin tosiaan mieluummin toisinpäin liikkeelle. Etsi itsellesi sopiva ato, ja sitten sen tarpeita vastaava patterikotelo. Ja jos toisen kohdalla pitää tinkiä, tingi mieluummin kotelon kanssa.

     
     
  11. #91
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    ^Juurikin näin. Ihmettelen miksi ihmiset ostaa jonkin hienon "modin" ilman sitä tarvitsevaa / sille sopivaa atoa. Atomisaattori tms höyrystin on kuitenkin se, joka vaikuttaa höyryyn pääasiallisesti. Modi on vain kotelo akulle.

    Lähtisin tosiaan mieluummin toisinpäin liikkeelle. Etsi itsellesi sopiva ato, ja sitten sen tarpeita vastaava patterikotelo. Ja jos toisen kohdalla pitää tinkiä, tingi mieluummin kotelon kanssa.
    Jatkan komppaamista. Itsekin tykästyin odyyn, mutta se oli ProVarin kanssa turhan ruma omille perfektionistisille esteettisille mieltymyksilleni. Täten ostin GGreikkalaisen teleskoopin. Periaatteessa vain koska se sopii odyn kanssa parhaiten. (ihmekös tuo kun on suunniteltukin... :)

     
     
  12. #92
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Ody näyttää hyvältä tai erittäin hyvältä jopa EAMODissa

    Oddy varmaan ihan yhtä hyvältä! Ellei paremmalta... mm jos siinä on Kir Fanis... hmmm ööh, pysytään asiassa.

    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  13. #93
    Höyrykonkari Henkonen's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    213

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Mitkä olisivat hinnaltaan (10-40€) ja laadultaan parhaimmat mesh vermeet? Olisin mielelläni kovasti tutustumassa rda maailmaan mutta varusmiehelle ei suoda vauraita aikoja ostaa mitään tuliterää uber atoa mahdollisimman halvalla tietenkin, ilman että atosta jäisi ns paha maku että uskaltaa jatkossaki parempia hommata saa tarjotakin jos omistaan haluaa luopua
    I see my vision burn, I feel my memories fade with time
    But I'm too young to worry

    These streets we travel on will undergo our same lost past

     
     
  14. #94
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Henkonen Näytä viesti
    Mitkä olisivat hinnaltaan (10-40€) ja laadultaan parhaimmat mesh vermeet? Olisin mielelläni kovasti tutustumassa rda maailmaan mutta varusmiehelle ei suoda vauraita aikoja ostaa mitään tuliterää uber atoa mahdollisimman halvalla tietenkin, ilman että atosta jäisi ns paha maku että uskaltaa jatkossaki parempia hommata saa tarjotakin jos omistaan haluaa luopua
    Juuri näköjään eSmokelle tullut pari uutuutta, ja tuo Choice vaikuttaa kaikinpuolin ok-vekottimelta.


    Yleensä en viitti suositella mitään, mitä en ole itse testannut, mutta tuossa näyttäisi olevan suurimmat halpis-RDA:iden kompastuskivet olevan korjattu. Tupla o-renkaat hatulle, eikä kierteitä (hyvä puoli ERAssa ja Clockworksissa), coilin kiinnitystolpat kunnollisen oloiset (Domessa hyvät, Bullyssä IMHO huonot, Dream SS:ssä niitä ei edes ole) ja säädettävä airflow/imuvastus. Hinta 19,90.

     
     
  15. #95
    Höyrykonkari RaZengan's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Keminmaa
    Viestit
    399

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    en tiedä ymmärsikö joku että olen ostamassa lavatubea mutta näin ei ole. vaan se on ollut minulla jo aikapäivät.. syynä moiseen varmaankin oli 1000mAh ego-c twistin 3.0-4.8 voltin säätö ja piti saada toinen vähän isommalla potkulla ja tube on minusta kuitenkin vielä aika halpa ja omaan silmään/käteen sopiva. plus vihdoin näkee paljon on akussa höyry aikaa jäljellä ja setuppien ohmitkin näkee loistavasti.

    tosiaan äsken laitoin tilaukseen AGA-T Tankkiatomisaattorin joka on valmistettu siten että siihen on mahdollista kehittää mesh tai silica settiä..

    itse olin 100% tyytyväinen vielä hetki sitten omistamaani smok R-tank malliin pienten modausten jälkeen mutta sain senkin hopulla ja häsyämällä rikottua eli virta ja maa piuhat ne ihanat millin paksuiset pirulaiset menivät poikki uutta setuppia vaihtaessa.

    tais tulla vähän offtopic pahoittelut siitä.
    Laitteet | Provari Mini V2.5 Led | MISTer |
    Atot & Clearot | Smok Rda | Nautilus | GP Spheroid V2 #0745 |
    Tulossa
    Muut | Vitusti Akkuja | Silicaa | Kanthalia | Hopealankaa | Nestettä | Meshiä | Hermoja Repullinen |

     
     
  16. #96
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Henkonen Näytä viesti
    Mitkä olisivat hinnaltaan (10-40€) ja laadultaan parhaimmat mesh vermeet?
    Lainaan itseäni tuosta muutama posti ylempää:

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mrelwood Näytä viesti
    Taitaa Vaporbrakin DID-klooni olla ensimmäinen säiliöllinen halpis laatu-rebuildable. $9 + postit. Oma tilaus ollu sisällä joulun pyhät, kärsimätöntä odottelua luvassa.

    http://www.vaporbreak.com/en/41-did-...dable-atomizer

    Jos toimii hyvin, vois tämä olla se joka sais säätöä vieroksuvan kaverinkin käyttämään sähköä. eGo-C oli liikaa säätöä.

    Edit: Ja minä siis tietysti värkkäisin kaverille setupit tuohon, mesh-wickin tekeminen ei takuulla kiinnosta enempää kuin hassuna vitsinä...
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  17. #97
    Höyrypää Elyrotth's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Turku, Portsa
    Viestit
    838

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mrelwood Näytä viesti
    Lainaan itseäni tuosta muutama posti ylempää:
    Tuo näyttää täsmälleen samalta vehkeeltä (säilytyskotelo mukaanlukien) kun tuo esmoken phoenix pico! O0 Tosiaan vaan kolme kertaa halvempi
    http://www.esmoke.fi/product/245/phoenix-pico-genesis

     
     
  18. #98
    Höyrykonkari RaZengan's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Keminmaa
    Viestit
    399

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Noniin jipii.. AGA-T tuli mutta hihihi ilma reikä täysin tukossa. porasin kerran 1mm terällä läpi. kovien tuskien jälkeen sain silican laitettua paikalleen siten että 1 reijästä 1kpl 2mm silicaa ja toisesta vähän isommasta 2kpl 2mm silicaa ja 1.5ohm vastus. ei hot spotteja. ilma reikä kohdalla mutta ylempänä kuin itse setuppi ja maistuu paskalle.. vaikka ruuvaa pohjille että reikä on kohdalla niin silti tuo oma setuppi jää liian alas ja maistuu paska. onko vika siinä? nesteenä 50/50 jägerbomb. höyryä tulee aika perkeleesti mutta maistuu kirjaimellisesti palanut muovi/silica. MIssä vika? pitääkö setuppi vastuksineen olla juuri ilma reijän kohdalla eli tismalleen samalla korkeudellakin vai mitäs paskaa?? myös imu on liian ilmava vaikka vain 1mm reikä =(
    Laitteet | Provari Mini V2.5 Led | MISTer |
    Atot & Clearot | Smok Rda | Nautilus | GP Spheroid V2 #0745 |
    Tulossa
    Muut | Vitusti Akkuja | Silicaa | Kanthalia | Hopealankaa | Nestettä | Meshiä | Hermoja Repullinen |

     
     
  19. #99
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    248

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja RaZengan Näytä viesti
    Noniin jipii.. AGA-T tuli mutta hihihi ilma reikä täysin tukossa. porasin kerran 1mm terällä läpi. kovien tuskien jälkeen sain silican laitettua paikalleen siten että 1 reijästä 1kpl 2mm silicaa ja toisesta vähän isommasta 2kpl 2mm silicaa ja 1.5ohm vastus. ei hot spotteja. ilma reikä kohdalla mutta ylempänä kuin itse setuppi ja maistuu paskalle.. vaikka ruuvaa pohjille että reikä on kohdalla niin silti tuo oma setuppi jää liian alas ja maistuu paska. onko vika siinä? nesteenä 50/50 jägerbomb. höyryä tulee aika perkeleesti mutta maistuu kirjaimellisesti palanut muovi/silica. MIssä vika? pitääkö setuppi vastuksineen olla juuri ilma reijän kohdalla eli tismalleen samalla korkeudellakin vai mitäs paskaa?? myös imu on liian ilmava vaikka vain 1mm reikä =(
    Tohotitko silicasta paskat? Voi olla että "varastorasvat" maistuu.

    -Spellgoth

     
     
  20. #100
    Höyrykonkari RaZengan's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Keminmaa
    Viestit
    399

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Spellgoth Näytä viesti
    Tohotitko silicasta paskat? Voi olla että "varastorasvat" maistuu.

    -Spellgoth
    kyllä tohotin mutta silti maistuu en vain käsitä.. smokin r tankissa kaikki meni omien modausten jälkeen hemmetin hyvin. paremmin kuin millään muulla ikinä. ja tää on hirvein nyt mitä kokeillu :-\
    Laitteet | Provari Mini V2.5 Led | MISTer |
    Atot & Clearot | Smok Rda | Nautilus | GP Spheroid V2 #0745 |
    Tulossa
    Muut | Vitusti Akkuja | Silicaa | Kanthalia | Hopealankaa | Nestettä | Meshiä | Hermoja Repullinen |

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •