Sivu 2 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 133

Aihe: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

  1. #21
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet!

    Litkujen testaamiseen Phoenix Dome pystycoililla. Nopea huuhtaista hanan alla puhtaaksi, ravistus ja kuivapoltto. Ja uutta nestettä testiin vaan. ^-^

     
     
  2. #22

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet!

    sphroidiakin oon katellu kyllä näyttäisi olevan todella hyvin toimiva ato! ja mukavan pieni o ja sopii pienempiinki laitteisiin eik hintaka nyt ihan nii korkea on mitä se voisi olla :P

     
     
  3. #23

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet!

    Mesh vehkeistä ite suosittelen didiä ja somniumia. Somniumiin vielä vähän helpompi tehä setuppi eristeen takia. Mut kyl didiinkin helposti setupit saa. Maku on kyl bueno mesh vehkeissä imo. Silica vermeistä ei muuta kokemusta ku phoenixin drippi atot ja kyl mesh vermeet ainakin ne pesee maultaan mennessään ja viel kerran palatessaan.
    Putket: Poldiac, Gus G22 18500, Vamo, Smok telescope
    Atot: Somnium, Did & Kayfun Mini 2.1 ES & Terminator(oddy mikä lie)
    Tulossa : Caravela &

     
     
  4. #24

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet!

    Täältä myös pisteet Somniumille, todella helppoa saada toimivaksi höyryntuottajaksi. Tottakai kannattaa varautua perehtymiseen ja kantapään kautta oppimiseen mutta niinhän se on joka laitteessa. Varsinkin tupakkimaut tällä mesh vehkeellä saavat ihan uuden ulottuvuuden

     
     
  5. #25

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Kyllä Spheroid on todella hyvä silica ato, erittäin helppo tehdä setuppi ja varmatoiminen. Eikä varmasti vuoda.

    Varsinkin aloitteleville rebuildable atomisaattoreiden käyttäjille suosittelen.
    Provari mini & Kayfun v3

     
     
  6. #26

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nykänen Näytä viesti
    Kyllä Spheroid on todella hyvä silica ato, erittäin helppo tehdä setuppi ja varmatoiminen. Eikä varmasti vuoda.

    Varsinkin aloitteleville rebuildable atomisaattoreiden käyttäjille suosittelen.
    +1

    Kun ton speksit näin niin tiesin heti et toi on mun juttu kartojen jälkeen, osaan luultavasti jopa käyttää. Tälläselle, jolla nää pelit pyörii päivät viikolla reisitaskussa miten päin sattuu ja kännissä kaiken saa hajotettua niin melkeen ainutkin vaihtoehto.. . Itsellä se juttu on et näitä on sit kaks.. kalliita toki mut on musta lunastanu lupaukset. Toimii ku tauti, kun oppii laittaa soimaan, ei vuoda ja osaan täyttää vaikka jurrissa kun meno hyytyy. Tai toinen taskusta tulille eri maulla. Vielä kun olis kulmikkaampi toi yläkäppi..

    Välissä ostin kotikäyttöön Phoenix originalin, tajuttoman hyvä hintaisekseen ja helppo saada toimii, mut tästä lajista hankkisin bullyn ennemmin, jossa kai napa pysyy paikallaan ja ehkä ilmareikäkin osuu kohdilleen ilman o-renkaita. Ehkä, kai? Eikä maksa paljo mitään.
    Pirkka Nemmy / EA Mod / GP Paps (+ Kick) / modattu Jazz piippu
    Tobeco Lite, Igo-L + W, Spheroid V2, Metis A7 + emännällä Piccolo V3, Spheroid V2

     
     
  7. #27
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Laitetaas tähän omatkin kokemukset eri laitteista, laitan vähän plussia ja miinuksia jokaisen osalta.

    Silica

    Kayfun ES III:
    + suuri nestetilavuus (6ml - 15ml)
    + helppo saada toimiva setuppi
    + todella nätin näköinen provarin kanssa
    + järjettömän hyvä höyryntuotto ja varsinkin hedelmä ja karkkimaut pääsevät loistamaan
    + ei tarvetta NR-langalle (vertaa Odysseus)
    - kallis (tämä on suhteellista)
    - saatavuus
    - ei toimi menthol nesteiden kanssa (oma näkemys asiasta)

    Taifun:
    + saatavuus
    + mahdollisuus tehdä joko silica tai mesh setuppuja
    + ulkonäkö
    - tankin koko (silica käytössä vain n. 1ml)
    - tarkka vanun määrästä, liian vähän vanua = vuotaa, liian paljon = dryhit

    Kayfun Mini V2:
    + samat kuin isoveljellä
    + varmaan suurin nestetilavuus tämän kokoluokan laitteista
    + näyttää todella nätiltä egon tms. kaverina
    + ei tarvetta NR-langalle (vertaa Odysseus)
    - vastus pitää laittaa todella pieneen tilaan, vaatii sorminäppäryyttä
    - saatavuus (V2.1)

    Mesh

    Orion V2.1:
    + koko
    + nappi
    + mahdollisuus dualwick-kokoonpanoon
    - muovitankki
    - pieni nestetilavuus (1,5ml)
    - todella vaikea saada toimivaa setuppia johtuen pienistä mesh-rei'istä
    - saatavuus

    The DID:
    + nestetilavuus
    + setupin tekeminen helppoa
    + sormiruuvit, ei tarvita työkaluja
    + saatavuus (tietääkseni näitä saa nykyään ilman suurempaa etsiskelyä)
    + hinta
    - ulkonäkö (mielipideasia)
    - sormiruuvit, nämä myös negatiivisena koska coilin kiristäminen keskipostiin välillä todella vittumaista

    Ja sitten vielä kotiinpäin vetona

    Diablo Hybrid:
    + nestetilavuus
    + lasitankki
    + mahdollisuus käyttää 18350 tai 18650 akkuja
    + eristetty meshireikä
    + lukittava nappi
    (ja pakko oli jotain miinuksiakin keksiä)
    - saatavuus
    - coilin kiinnittämiseen tarvitsee ristipääruuvarin
    - paino (suhteellista)
    - mahdollisuus käyttää vain AW IMR akkuja
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  8. #28
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Spheroid aloittelijalle?!?
    Tuota....Ei.
    Spheroidissa kun tulee kaksi ylimääräistä muuttujaa. Pelkästään toimivan coilin lisäksi sen pitää lisäksi siirtää nestettä vanulta vastukselle ja toiseksi vanun pitää olla juuri oikean kokoinen toimiakseen millään tasolla.
    Voi olla helppo, kun sen oppii, mutta ekaksi vehkeeksi ei, onhan se 80 euron hintakin jo melkoinen.
    KGO & Twist

     
     
  9. #29

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja gixxxer Näytä viesti
    Laitetaas tähän omatkin kokemukset eri laitteista, laitan vähän plussia ja miinuksia jokaisen osalta.

    Silica

    Kayfun ES III:
    + suuri nestetilavuus (6ml - 15ml)
    + helppo saada toimiva setuppi
    + todella nätin näköinen provarin kanssa
    + järjettömän hyvä höyryntuotto ja varsinkin hedelmä ja karkkimaut pääsevät loistamaan
    + ei tarvetta NR-langalle (vertaa Odysseus)
    - kallis (tämä on suhteellista)
    - saatavuus
    - ei toimi menthol nesteiden kanssa (oma näkemys asiasta)

    Taifun:
    + saatavuus
    + mahdollisuus tehdä joko silica tai mesh setuppuja
    + ulkonäkö
    - tankin koko (silica käytössä vain n. 1ml)
    - tarkka vanun määrästä, liian vähän vanua = vuotaa, liian paljon = dryhit

    Kayfun Mini V2:
    + samat kuin isoveljellä
    + varmaan suurin nestetilavuus tämän kokoluokan laitteista
    + näyttää todella nätiltä egon tms. kaverina
    + ei tarvetta NR-langalle (vertaa Odysseus)
    - vastus pitää laittaa todella pieneen tilaan, vaatii sorminäppäryyttä
    - saatavuus (V2.1)

    Mesh

    Orion V2.1:
    + koko
    + nappi
    + mahdollisuus dualwick-kokoonpanoon
    - muovitankki
    - pieni nestetilavuus (1,5ml)
    - todella vaikea saada toimivaa setuppia johtuen pienistä mesh-rei'istä
    - saatavuus

    The DID:
    + nestetilavuus
    + setupin tekeminen helppoa
    + sormiruuvit, ei tarvita työkaluja
    + saatavuus (tietääkseni näitä saa nykyään ilman suurempaa etsiskelyä)
    + hinta
    - ulkonäkö (mielipideasia)
    - sormiruuvit, nämä myös negatiivisena koska coilin kiristäminen keskipostiin välillä todella vittumaista

    Ja sitten vielä kotiinpäin vetona

    Diablo Hybrid:
    + nestetilavuus
    + lasitankki
    + mahdollisuus käyttää 18350 tai 18650 akkuja
    + eristetty meshireikä
    + lukittava nappi
    (ja pakko oli jotain miinuksiakin keksiä)
    - saatavuus
    - coilin kiinnittämiseen tarvitsee ristipääruuvarin
    - paino (suhteellista)
    - mahdollisuus käyttää vain AW IMR akkuja
    Loistava luetelma näistä laitteista varmasti on apua tästä ja tietää kokemuksiesi perusteella mik on mihinkin sopiva! kiitokset sinulle

     
     
  10. #30

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Spheroid aloittelijalle?!?
    Tuota....Ei.
    Spheroidissa kun tulee kaksi ylimääräistä muuttujaa. Pelkästään toimivan coilin lisäksi sen pitää lisäksi siirtää nestettä vanulta vastukselle ja toiseksi vanun pitää olla juuri oikean kokoinen toimiakseen millään tasolla.
    Voi olla helppo, kun sen oppii, mutta ekaksi vehkeeksi ei, onhan se 80 euron hintakin jo melkoinen.
    Mä en oo ainakaan saanu yhtään huonoa setuppia tohon tehty. Jos ei lasketa sitä, et pari kertaa tullu liian iso vastus omasta keskittymiskyvystä johtuen. Vanua on ollu välillä ihan helvetisti ja välillä todella hatarasti. Molemmilla tavoilla on toiminu helvetin hyvin. Samoin välillä oon jättäny wickilangat tosi lyhkäsiks ja välillä ne on ollu pitkät. Toimii molemmilla tavoilla loistavasti. Noissa lyhyissä wickilangoissa on vaan se, et kun täytön jälkeen laittaa ton yläosan paikalleen niin niitä lankoja ei saa sinne sisälle ilman toisen käden avustusta. Eli oon suosiolla jättäny ne "liian" pitkiks nyt niin saa helposti latettua sen yläosan paikalleen ilman et sormet on litkussa niitten lankojen tökkimisen johdosta. Coilin tekohan tohon on kanssa todella helppoa. Vetää muutaman kierroksen lankaa silican ympäri ja päät mutterien alle.

    Kaiken kaikkiaan todellakin kaikista helpoin korjattava atomisaattori saada toimimaan kunnolla ainakin noista mitä mä oon tähän mennessä koittanu ja niitä on kuitenkin muutamaa tullu kokeiltua jo. Coilin tekeminen on helppoa. Wickaa hyvin melkeen minkälaisella kokoonpanolla tahansa kunhan pitää tehot maltillisena. Ja ton täyttö on todella helppoa ja nopeeta. Noita halppis drippiatoja en oo kaikkia kokeillu, mut esim. mini-sw aka phoenix ei oo yhtään sen helpompi saada toimimaan kun spheroid. Era pääs helppoudessa aika lähelle, mut se oli just dripperi niin ei oikeen menny enää mulle. Ton spheroidin säiliön kuitenkin melkeen täyttää yhtä nopeesti kun mitä drippas tonne eraan niin säiliöllinen vei voiton reilusti.

     
     
  11. #31

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Mä en oo ainakaan saanu yhtään huonoa setuppia tohon tehty. Jos ei lasketa sitä, et pari kertaa tullu liian iso vastus omasta keskittymiskyvystä johtuen. Vanua on ollu välillä ihan helvetisti ja välillä todella hatarasti. Molemmilla tavoilla on toiminu helvetin hyvin. Samoin välillä oon jättäny wickilangat tosi lyhkäsiks ja välillä ne on ollu pitkät. Toimii molemmilla tavoilla loistavasti. Noissa lyhyissä wickilangoissa on vaan se, et kun täytön jälkeen laittaa ton yläosan paikalleen niin niitä lankoja ei saa sinne sisälle ilman toisen käden avustusta. Eli oon suosiolla jättäny ne "liian" pitkiks nyt niin saa helposti latettua sen yläosan paikalleen ilman et sormet on litkussa niitten lankojen tökkimisen johdosta. Coilin tekohan tohon on kanssa todella helppoa. Vetää muutaman kierroksen lankaa silican ympäri ja päät mutterien alle.

    Kaiken kaikkiaan todellakin kaikista helpoin korjattava atomisaattori saada toimimaan kunnolla ainakin noista mitä mä oon tähän mennessä koittanu ja niitä on kuitenkin muutamaa tullu kokeiltua jo. Coilin tekeminen on helppoa. Wickaa hyvin melkeen minkälaisella kokoonpanolla tahansa kunhan pitää tehot maltillisena. Ja ton täyttö on todella helppoa ja nopeeta. Noita halppis drippiatoja en oo kaikkia kokeillu, mut esim. mini-sw aka phoenix ei oo yhtään sen helpompi saada toimimaan kun spheroid. Era pääs helppoudessa aika lähelle, mut se oli just dripperi niin ei oikeen menny enää mulle. Ton spheroidin säiliön kuitenkin melkeen täyttää yhtä nopeesti kun mitä drippas tonne eraan niin säiliöllinen vei voiton reilusti.
    Trollin kommentteihin jaksa edes lainausta uhrata.. pakkohan se on höyrygurua uskoa, kun kokemus puhuu. Kannattaa sit vissiin ostaa ensin kaikki maholliset muutaman kympin värkit ensin. Hitto kun mokattu taas kun näitä kerralla kuntoon juttuja taas osteltu. Jokkainen ostoo mitä tarvihtoo sano joku savolainen joskus.

    Jali: kokeile lassowickiä 3mm silicasta joko hieman pidempänä vanun ympäri tai lyhyempänä vaan toista laitaa pitkin ja hännät poikki vähän ruuvin jälkeen. Pysyy näpit siistinä ja toimii viimeiseen pisaraan. Täytä, pujota ja kierrä kiinni.
    Pirkka Nemmy / EA Mod / GP Paps (+ Kick) / modattu Jazz piippu
    Tobeco Lite, Igo-L + W, Spheroid V2, Metis A7 + emännällä Piccolo V3, Spheroid V2

     
     
  12. #32

    Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind
    Spheroid aloittelijalle?!?
    Tuota....Ei.
    Spheroidissa kun tulee kaksi ylimääräistä muuttujaa. Pelkästään toimivan coilin lisäksi sen pitää lisäksi siirtää nestettä vanulta vastukselle ja toiseksi vanun pitää olla juuri oikean kokoinen toimiakseen millään tasolla.
    Voi olla helppo, kun sen oppii, mutta ekaksi vehkeeksi ei, onhan se 80 euron hintakin jo melkoinen.
    Itellä ei oo kyllä ollu mitään ongelmia setuppien kans vaikka erilaisia vastuksia ja eri tyylisiä imulanka virityksiä oon tehny ja neste on kyllä kulkenu vanulta vastukselle mutkitta.

    Ei ole kyllä kokemuksia muista kun spheroidista ja penelopesta joten en kyllä mitään asiantuntijan arviota voi antaa. Mun mielestä silti spheroidi pirusti yksinkertaisempi ku pene.

    Mitä tulee rahaan nii spheroid on kyllä mun mielestä vielä aika kohtuu hintainen näistä käsintehdyistä rebuildable atoista. Sitten ku vielä muistaa ne jälleenmyynti/vaihto arvot jos ei satu olemaan mieleinen.
    Provari mini & Kayfun v3

     
     
  13. #33
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Spheroidiin vaikea tehdä setup? Eihän siihen tartte kuin arpoa pieni pätkä kaksinkerroin laitettua silicaa ja 9/10 setupista toimii. Ei tuota edes pahemmin pysty sössimään, toki tässäkin hyvin hyvin kevyt opettelu on että saa parhaiten toimimaan, kuten kaikissa RB-atoissa.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  14. #34
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    139

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Venäjän isommalle ihmeelle ääni täältä. Setupin teko tosi yksinkertaista ja höyryä piisaa.

     
     
  15. #35

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja KepuliK Näytä viesti
    Trollin kommentteihin jaksa edes lainausta uhrata.. pakkohan se on höyrygurua uskoa, kun kokemus puhuu. Kannattaa sit vissiin ostaa ensin kaikki maholliset muutaman kympin värkit ensin. Hitto kun mokattu taas kun näitä kerralla kuntoon juttuja taas osteltu. Jokkainen ostoo mitä tarvihtoo sano joku savolainen joskus.

    Jali: kokeile lassowickiä 3mm silicasta joko hieman pidempänä vanun ympäri tai lyhyempänä vaan toista laitaa pitkin ja hännät poikki vähän ruuvin jälkeen. Pysyy näpit siistinä ja toimii viimeiseen pisaraan. Täytä, pujota ja kierrä kiinni.
    On mulla tossa lassowick ollu kanssa. Toimii ihan yhtä hyvin. Välillä tulee tehty lasso ja välillä ihan perinteisesti.

     
     
  16. #36
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Myykääs joku mulle speroidi

    Nyt kun täällä keskustellaan aktiivisesti spheroidista niin varastan palstatilaa kysymyksellä: Minkä päässä käytätte?

     
     
  17. #37
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Myykääs joku mulle speroidi

    Nyt kun täällä keskustellaan aktiivisesti spheroidista niin varastan palstatilaa kysymyksellä: Minkä päässä käytätte?
    Eiks kukaan oo kehunu Penelopea, odotas kun sen saat, on meinaan loistovehe, piti ostaa itelle uusi kun sulle ^-^

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  18. #38
    Höyrypää Timohe's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    670

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Mulla Spheroid on piippukäytössä, niihin kaikkiin se taitaa sopii aika kivasti, kuten muutkin "ohuet-pitkät" -korjattavat.
    Oikeestaan kaikissa mun putkimodeissa se näyttää tosi hölmöltä, eikä viittis ostaa Piccoloa/G16 vaan yhen aton takia.

     
     
  19. #39
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Eiks kukaan oo kehunu Penelopea, odotas kun sen saat, on meinaan loistovehe, piti ostaa itelle uusi kun sulle ^-^
    Joo mä katoin että mitä sä mies oikein teet : Jasseri on seonnut

     
     
  20. #40
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Joo mä katoin että mitä sä mies oikein teet : Jasseri on seonnut
    Joo kalliiksihan tää näyttää tulevan, mutta hyvällä tavalla. Ja taivaassa toivottavasti ne perseet tervataan.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
Sivu 2 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •