Sivu 1 / 7 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 133

Aihe: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

  1. #1

    Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Nonniin elikkäs haluaisin aloittaa tälläisen aiheen kun parhaimmat mesh ja silica korjattavat atomisaattorit
    Tänne jos kokeneemmat käyttäjät jotka ovat päässeet kaikenlaisten Rebuildable atojen kanssa leikkimään ja säätämän nii voisisitte listata henkilökohtaiset parhaimmat rebuildable atoja ja kertoisitte miten ne toimii parhaiten millä setupeilla, niksit jne. O0 Itse ihan päätin aloittaa ison perehtymisen asiaan ja parin viikon hommaksi tilasin ihan pheonix originalin ja aijon väkerellä sinne vaikka minkä näköstä hybrid/ja pelkkä silicawickejä. Sittenkun rahaa tulee ostaa nii aijon pari kappaletta tilata atoja yhden mesh ja toisen silicalla toimivaa Joten kaikenlaista infoa näistä vehkeistä tänne ja suuressa skaalassa :P

     
     
  2. #2
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Phoenix Dome 1,5 mm ilmareiällä, kaikki muu turhan työlästä.
    KGO & Twist

     
     
  3. #3

    Parhaimmat mesh ja silica vehkeet!

    OHOH tuli laitettua aluksi vähän väärään paikkaan ketju :P
    Noniin siis, elikkäs haluaisin aloittaa tälläisen aiheen kun parhaimmat mesh ja silica korjattavat atomisaattorit
    Tänne jos kokeneemmat käyttäjät jotka ovat päässeet kaikenlaisten Rebuildable atojen kanssa leikkimään ja säätämän nii voisisitte listata henkilökohtaiset parhaimmat rebuildable atoja ja kertoisitte miten ne toimii parhaiten millä setupeilla, niksit jne. O0 Itse ihan päätin aloittaa ison perehtymisen asiaan ja parin viikon hommaksi tilasin ihan pheonix originalin ja aijon väkerellä sinne vaikka minkä näköstä hybrid/ja pelkkä silicawickejä. Sittenkun rahaa tulee ostaa nii aijon pari kappaletta tilata atoja yhden mesh ja toisen silicalla toimivaa Joten kaikenlaista infoa näistä vehkeistä tänne ja suuressa skaalassa :P

     
     
  4. #4
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Parhaat silicat:

    - Kayfun III ES
    - Odysseus V2
    - Chalice (bottom feed)

    Parhaat meshit:

    - Somnium
    - Z-atty
    - DID

    Niksit ja vinkit setuppeihin löytyy laitteiden omista ketjuista ja/tai youtubesta. Itse olen kokeillut noista kaikki, paitsi Chalicen, mutta sitä on kehuttu niin paljon ettei voi olla huono.

     
     
  5. #5

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Misät helvetistä ketjun pystyy poistamaan kun piti laittaa tuonne rebuildable omaan osioon ja tämän nyt haluan helvettiin tästä d

     
     
  6. #6
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet!

    Mesheistä en osaa sanoa tuon taivaallista, muuta kuin että minulla on sellainen kuvitelma että DID ja Somnium voisivat olla aloittelijalle hyviä valintoja gennyiksi. Silicojen kanssa drippailu-atoiksi Phoenix RDA tai Dome. Dome on minusta huomattavasti aloittelija-ystävällisempi, mutta RDA antaa ehkä enemmän mahdollisuuksia kikkailla. Dome istuu mukana tulevan conen kanssa tosi nätisti esim. Lamboon, mutta RDA taas näyttää fiksummalta flat-top modien nokalla.

     
     
  7. #7

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet!

    Itse just rakastan räpeltämistä ja erillaisien vaihtoehtojen tekoa joten ostinki rda kun siihen näyttäis setuppien tekeminen erilaisiksi helpompaa

     
     
  8. #8
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet!

    Meshivehkeistä en osaa sanoa tuon taivaallista mutta silicavehkeiden suhteen liputan kyllä vanutäytteisten puolesta. Äärettömän huolettomia ja helppoja saada toimimaan ja mikä itselle tärkeintä, ei vuoda. Näistä esimerkkeinä tunnettu Spheroid ja vähemmän tunnettu Taifun.

     
     
  9. #9

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet!

    Spheroid ja kayfun mun mielestä ainakin parhaita noista silicoista varmuuden ja helppokäyttöisyyden takia. Penelope ja odysseus ei tuu kaukana perästä.

     
     
  10. #10

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet!

    helppokäyttöisyys ja varmuus on toki todella hyvä juttu mulla millä ootte saanu parhaimman maun ja isoimmat höyrypilvet ?

     
     
  11. #11
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet

    Pyydä kauniisti isojen anteeksipyyntöjen kera että luuponen yhdistää nämä ketjut yhdeksi ja samaksi.

     
     
  12. #12

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet!

    Kayfun ja spheroid maun puolesta. Noissa on vaan se, että tehoja ei voi nostaa älyttömästi kun muuten ei wickaa tarpeeks. Penelopella ja odyllä voi nostaa tehot pirun korkeelle kun saa nesteensyöttöä kasvatettua. Isoilla tehoilla tulee enemmän höyryä, mut suurimmalla osalla nesteistä palaa maku isoilla tehoilla puhki. Tollasella perus 10-12 watin teholla mä saan ainakin kayfunista parhaan maun ja höyryn määrän irti. Spheroidista tulee aika identtiset höyryt kayfuniin verrattuna. Varmaan siks kun toi ilmantuonti coilille on aika samanlainen vaikka spheroidissa ottaa pohjasta ja kayfunissa sivulta ilmaa.

     
     
  13. #13
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet!

    Bully/Phoenix original
    Helppo ja halpa laite kokeilla coilien vääntöä.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  14. #14
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet!

    Henkilökohtaisesti Spheroidilla so far suurimmat pilvet. Taifuuni ei tule paljoa perässä mutta sen kanssa vielä oppimiskäyrä alussa
    Ja mutua: Kärjistäen ilmeisesti höyryntuotossa silicavehkeillä päästään hieman suurempiin cumuluksiin käsiksi, meshivehkeillä taas hieman puhtaampi maku. Näin on isot pojat sanoneet. Itse tosin en tohotetusta silicasta löydä mitään sivumakuja, mutta en olekaan testannut meshivehkeitä niin ei ole siihen suuntaan vertailupohjaa

     
     
  15. #15

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet!

    niin itse olen katsellut videoita niin ilmareijällä ja sen kohdalla on todella iso vaikutus paljon sitä höyryä tupruttaa. Itse ajattelin kokeilla ihan hieman millin pari isontaa pheonixissa sitä reikää niin kuulema höyryää kun mikä!

     
     
  16. #16
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Andrei Näytä viesti
    Itse ajattelin kokeilla ihan hieman millin pari isontaa pheonixissa sitä reikää niin kuulema höyryää kun mikä!
    Juu elä prkl milliä paria. Kympeistä ennemmin on kysymys.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  17. #17
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Andrei Näytä viesti
    niin itse olen katsellut videoita niin ilmareijällä ja sen kohdalla on todella iso vaikutus paljon sitä höyryä tupruttaa. Itse ajattelin kokeilla ihan hieman millin pari isontaa pheonixissa sitä reikää niin kuulema höyryää kun mikä!
    Joo, siinä on varmaan millin reikä, niin kokeile ensin 1,2mm, niin ei mene sudeksi.

     
     
  18. #18
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet!

    Odysseus se on joka rokkaa. Helppo ja huoleton, ne on kaks isoo asiaa. Sen lisäks kestää hyvin tehoja ja tilavuudenkin saa halutessaan melkoiseksi.

    Ainoa huono asia jonka keksin on se, ettei toi näytä hyvältä juurikaan muitten putkien kanssa kuin GGTS.. Penelopessa sen sijaan samat hyvät puolet + sopii paljon useamman putken nokkaan.

     
     
  19. #19

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet!

    penelopea kattelinki jonkun verran ja jumalauta se sopii hyvin esim mark bugzin wizardiin vaikka eihään se saumaton ole ja paljon ohuempikin mutta mun silmään mielytti

     
     
  20. #20
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: Parhaimmat mesh ja silica vehkeet!

    Mä annan silica-atoista ääneni Spheroidille. Kova höyryntuotto ja wickaa erinomaisesti ilman vuoto-ongelmia. Setupin helppous myös on mukavaa, koska käytännössä sulla on enemmän tilaa ja Spheroid ei ole nuuka silican asettelusta, kunhan sen jotenkin ojentaa siihen ruuvien päälle. Väittäisin että helpompi tehdä setup kuin Phoenix Originaliin, joka löytyy iteltä myös drippiatona.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
Sivu 1 / 7 12345 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •