Sivu 4 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 102

Aihe: 69 teleskooppi by Atmomixani

  1. #61

    Vs: 69 teleskooppi by Atmomixani

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Ainakaan mä en löytäny lukkoa tuosta kytkimestä
    Käännä nappia 90 astetta (69 vaaka-asennossa) - ei tulita

     
     
  2. #62
    Höyrykonkari jonihot's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    190

    Vs: 69 teleskooppi by Atmomixani

    Lukko siitä löytyy kun käännät kytkintä 90 astetta kumpaan jompaan suuntaan ja aukeaa samaan tapaan eli voi kuljettaa mukanakin :P otat kytkimen irti ja pyörittelet nappia niin kaikki selkenee itse nyppäsin jousen heti pois kun tyrkkäsin 18500 akun sisään. tuon jousen on oltava paikoillaan jos käyttää 18350 akkua mutta siitä isommilla pelaa ilman joustakin.

    E: finnvape olikin nopeempi

     
     
  3. #63
    Höyrypää Hemuli73's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    543

    Vs: 69 teleskooppi by Atmomixani

    Perskule, tämä lähtee tänään tilaukseen jos ei kaupat yhdestä putki-ato-yhdistelmästä toteudu!

     
     
  4. #64
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Vs: 69 teleskooppi by Atmomixani

    Lainaus Alkuperäinen postaaja FinnVape Näytä viesti
    Käännä nappia 90 astetta (69 vaaka-asennossa) - ei tulita
    Sitäki kokeilin, mutta en kehdannu selkeesti kääntää tarpeeksi lujasti... Mutta niinhän se selkeesti toimii. Taitaa silti jäädä kotikoneeksi, EA+Severus nielee kuitenki enemmän nestettä+työkalumainen fiilis niin ei huoleta ihan yhtä paljoa naarmut ja vastaavat.

    Lisää plussaa tälle kaiverruksesta; aika karkeelta tuntuu, mutta selkeesti pysyvämpää mallia.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  5. #65

    Re: 69 teleskooppi by Atmomixani

    Ei kyllä voi ymmärtää näitä helvetin jousia näissä, varsinkaan teleskoopeissa.
    Pikainen jännitehävikki mittaus:
    AW 18350 jousella 4.01-3.50=0.51
    AW 18490 jousella 4.20-3.76=0.44

    AW 18350 ilman jousta 4.02-3.67=0.35
    AW 18490 ilman jousta 4.18-3.79=0.39
    Kuormana 0.7ohm.

    18350 akut ovat aivan uudet.

    Saako tota napin paikkaa siirettyy? Jotenkin on semmonen muistikuva jostain.

    E. AW 18350 iman jousta kirtee putsattu ja nolax käsitelty.
    4.18-3.90=0.28

     
     
  6. #66
    Höyrykonkari jonihot's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    190

    Vs: 69 teleskooppi by Atmomixani

    joo ei muuta kun jouset mäkeen! sen napin saa vaihdettua putken ylä tai alapäähän. purat atomeiksi ja alat pyörittelemään osia toisiinsa niin eiköhän se selviä

     
     
  7. #67

    Re: Vs: 69 teleskooppi by Atmomixani

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jonihot
    joo ei muuta kun jouset mäkeen! sen napin saa vaihdettua putken ylä tai alapäähän. purat atomeiksi ja alat pyörittelemään osia toisiinsa niin eiköhän se selviä
    Pitää viellä testaa nolaxia.
    Mulla ei ainekaan toi alagäppi mee tohon nappiin kiinni. Jengat tökkii.

     
     
  8. #68
    Höyrykonkari jonihot's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    190

    Vs: 69 teleskooppi by Atmomixani

    kyllä mulla vaan pyörii nätisti. kokeile putsata kierteet. oli nimittäin jonkun verran sitä itteensä jääny kaikkiin kierteisiin.

     
     
  9. #69

    Re: 69 teleskooppi by Atmomixani

    Menihän se sinne kun tarpeeks venklas edestakas. Mites muilla toimii toi nappi? Mulla tuntuu tahmaavan aina välillä. Tuntuu siltä että napintanko ei taho aina mennä sille tarkotulle reijälle putken sisällä kunnolla. Myös nappi/napintanko heiluu aika paljon, onko muilla sama homma? Kuuluuko napin jousi olla siellä samassa reiässä minne napin tanko uppoaa? Nyt mulla se ei mene vaan jousi on isompi toisesta päästä ja jää siis putken runkoon kiinni.

     
     
  10. #70
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: Vs: Re: 69 teleskooppi by Atmomixani

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tobi
    Menihän se sinne kun tarpeeks venklas edestakas. Mites muilla toimii toi nappi? Mulla tuntuu tahmaavan aina välillä. Tuntuu siltä että napintanko ei taho aina mennä sille tarkotulle reijälle putken sisällä kunnolla. Myös nappi/napintanko heiluu aika paljon, onko muilla sama homma? Kuuluuko napin jousi olla siellä samassa reiässä minne napin tanko uppoaa? Nyt mulla se ei mene vaan jousi on isompi toisesta päästä ja jää siis putken runkoon kiinni.
    Se nappi ei oo tukeva, johtuu rakenteesta. Ja se jousi on mullaki leviäpäinen. Eiköhän se oo tarkotuksella.
    Nappi tahmas ehkä vähän alkuun, mutta johtu varmaan samasta shaibasta mitä oli kierteissäkin.
    Näistä kaikista huolimatta, tuo nappi on toiminu loistavasti, paremmin ku EA:n nappi.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  11. #71
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Vs: 69 teleskooppi by Atmomixani

    Laitetaan nyt pari otosta tästä omasta; menee Somniumin kans tosissaan aika loistokkaasti.






    Oli näitä enempiki, mm. EA:n vierellä, mutta ei onnistunu ihan niin hyvin vastavalossa.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  12. #72
    Höyrykonkari jonihot's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    190

    Vs: 69 teleskooppi by Atmomixani

    On se vaan hiano no eerikki editionikiin! mahtava tuo imuilman säätö! siinä mielessä voittaa EAmodin mennentullen että tästä saa öyryt eikä tarvii posket lommolla imee!

     
     
  13. #73
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: 69 teleskooppi by Atmomixani

    Ai, tässä on sellanenki. Kun käyttää noita gennyjä niin ei sillä oo niin väliä, mutta selkeästi vois tarkemmin kattoa mitä ostaa.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  14. #74
    Höyrykonkari jonihot's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    190

    Vs: 69 teleskooppi by Atmomixani

    on siínä pienet sieraimet yläreunassa itse kun nautilusta imeskelen tämän kanssa niin huomaa hyödyn :P

     
     
  15. #75
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: 69 teleskooppi by Atmomixani

    Jaahas, mä vähä mietinki niiden käyttötarkootusta. Että ihan imuilman säätö, kaikkia sitä...
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  16. #76
    Höyrypää Hemuli73's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    543

    Vs: 69 teleskooppi by Atmomixani

    Nyt päivän tätä käyttänyt ja ihan vekkuli vehjehän tämä on. Sirompi ja kevyempi kuin GGTS, oikein mukavasti istuu käteen. Säädettävän keskinavan ansiosta Odysseuskin istuu saumattomasti nokalle, tosin lievä tattimainen fiilis tulee johtuen Odyn milliä suuremmasta halkaisijasta. Yhtäkaikki: olen tyytyväinen. 8) Jatkan tutkimuksia..

     
     
  17. #77

    Vs: 69 teleskooppi by Atmomixani

    Voi mahdoton tämä on pieni ja siro. Jousi lysähti heti kättelyssä. Istuu kivasti kayfun nokkaan, kun halkaisijakin täsmää. Harni vaan, että kierteet ei natsannut semovarin kanssa. Olis ollut kiva teleskooppi epäsikiö

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  18. #78
    Höyrykonkari kkinn's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    133

    Vs: 69 teleskooppi by Atmomixani

    Itse mietin tämän ja Gusin välillä kanssa . Mutta kun sopivasti Finnvapella tuli Gusin teleskooppia hyllyyn ja tämä loppu niin päädyin sitten sen Gusin tilaamaan. Mielenkiiltoselta vekottimelta tämä kyllä vaikuttaa.

    Mites hyvin toi tulituksen lukitus toimii ja onko se toimiva ratkaisu,lähinnä meinaan että onko vankka että ei hajoa helposti. Ties vaikka tänkin laittas tilaukseen jos lisää tulee.

     
     
  19. #79
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Vs: 69 teleskooppi by Atmomixani

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kkinn Näytä viesti
    Itse mietin tämän ja Gusin välillä kanssa . Mutta kun sopivasti Finnvapella tuli Gusin teleskooppia hyllyyn ja tämä loppu niin päädyin sitten sen Gusin tilaamaan. Mielenkiiltoselta vekottimelta tämä kyllä vaikuttaa.

    Mites hyvin toi tulituksen lukitus toimii ja onko se toimiva ratkaisu,lähinnä meinaan että onko vankka että ei hajoa helposti. Ties vaikka tänkin laittas tilaukseen jos lisää tulee.
    Ainakin tähän asti toiminu passelisti. Alkuun oli ihan järkyttävän tiukassa, mutta nyt vaan mukavan jämäkkä. Ja en ymmärrä miksei toimisi jatkossaki. (:
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  20. #80
    Höyryttelijä YsiärrÄ's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Häme
    Viestit
    29

    Vs: 69 teleskooppi by Atmomixani

    Tänään kotiutu oma 69 ja täytyy sanoa että ensivaikutelmat ovat hyvät.Plussaa erityisesti tosta imuvastuksen säätö mahdollisuudesta

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •