Tulokset 1 - 19 / 19

Aihe: sähkötupakka eu

  1. #1
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Nastola
    Viestit
    193

    sähkötupakka eu

    http://www.xn--shktupakka-q5a2t.eu/

    tollasen ajattelin jos duuniin hommaisin... onko iha täyttä kusetusta vai ihan toimivia laitteita?

    Lisäys;

    ja jos jotain vastaavaa löytyy, niin kiitos siitäkin tiedosta!

     
     
  2. #2

    Vs: sähkötupakka eu

    Ja tähän se perus: Ennemmin esim. ego akku ja siihen clearo tai kartotankki.

     
     
  3. #3
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622

    Vs: sähkötupakka eu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja wesku88 Näytä viesti
    http://www.xn--shktupakka-q5a2t.eu/

    tollasen ajattelin jos duuniin hommaisin... onko iha täyttä kusetusta vai ihan toimivia laitteita?

    Lisäys;

    ja jos jotain vastaavaa löytyy, niin kiitos siitäkin tiedosta!
    Saattaa tuo olla toimivakin, näyttää perus 510:lta. Hinta mua ottaa aivoon, koska ton sopiva-paketin (paitsi askin) saa kyllä edullisemminkin esim. täältä:
    http://www.ecigwizard.com/shop/fi/al...arted-kit.html

    Omasta kokemuksesta voin sanoa, että toi welhon paketti on sopiva kokeiluun. Aika nopeasti alkaa ärsyttää akun jatkuva latailu. Pidemmän päälle suosittelen kuitenkin hommaamaan heti kunnon vehkeet eli eGon tai suuremman akun.

     
     
  4. #4

    Vs: sähkötupakka eu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja meikkupeikko Näytä viesti
    Saattaa tuo olla toimivakin, näyttää perus 510:lta. Hinta mua ottaa aivoon, koska ton sopiva-paketin (paitsi askin) saa kyllä edullisemminkin esim. täältä:
    http://www.ecigwizard.com/shop/fi/al...arted-kit.html

    Omasta kokemuksesta voin sanoa, että toi welhon paketti on sopiva kokeiluun. Aika nopeasti alkaa ärsyttää akun jatkuva latailu. Pidemmän päälle suosittelen kuitenkin hommaamaan heti kunnon vehkeet eli eGon tai suuremman akun.
    Todellakin kokeiluun, itehän tohon hairahdin ja tilasin noita 2, sen takia ku aattelin että nyt on 2 akkua ja pääsee höyryttelee pitkää... kuin kävi, akut huutaa tyhjyyttään heti puolen tunnin käytön jälkeen, vaikka et välttämättä ole se huulessa koko aikaa..

    - Ja wesku: Jos toi aski ei lataa noita akkuja niin luulen että ihan samanlainen on, saat aina olla lataamassa sitä akkua, esim: Mun 2 akkua kesti alle puol päivää, yks ego akku http://www.puff.fi/egoc-900mah-akku-manuaali-p-854.html kestää mulla reilu päivän lataamatta :P itellä oli toi kausi ja täältä foorumeilta sain kivasti infoa mitä kannattaa tilailla jos ei rahaa halua polttaa "turhuuksiin"

     
     
  5. #5
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: sähkötupakka eu

    Aloittajan kysymykseen; Täyttä kusetusta!

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  6. #6

    Vs: sähkötupakka eu

    älä helvetissä alkoo vituttaa sitkun oot tol imutellu pari päivää
    -Provari v2+Zap
    -Somnium hybrid

     
     
  7. #7
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: sähkötupakka eu

    Täyttä kusetusta.

    Sitä mää vaan ihimettelen, kuinka nää humpuukifirmat on silti näin suosittuja? Tälläkin 730 facebook-tykkääjää ???

    Niin ja pientä vertailua, sisällöt samanlaisia:
    http://www.xn--shktupakka-q5a2t.eu/, hinta 14.95€
    http://www.finnvape.com/product/360/...tholmaku-1-kpl, hinta 4.50€

     
     
  8. #8
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Nastola
    Viestit
    193

    Vs: sähkötupakka eu

    itellä on juu Ego 650mAh akku ja sit on toi järeempi 1000mAh usb passthru.. ainoo vika et duunis vaikee käytellä välil.... ku ajan siis rekkaa, nii ois kivempi jonka sais jotenki pysymää huulila ja imutella sitä samal tosin, höyryt noissa on varmaa aika ankeet...

     
     
  9. #9
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: sähkötupakka eu

    Jos jotain tuommoista huulella roikotettavaa hakee niin jostain kunnon kaupasta sitten vaan perus 510 automaagi. Kunhan pysyy kaukana noista koijareista

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Nastola
    Viestit
    193

    Vs: sähkötupakka eu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Jos jotain tuommoista huulella roikotettavaa hakee niin jostain kunnon kaupasta sitten vaan perus 510 automaagi. Kunhan pysyy kaukana noista koijareista
    juu, niitä koitan välttää... noihin 510 saa vissii iha niit uudellee täytettäviä kartojakin?

     
     
  11. #11
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: sähkötupakka eu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja wesku88 Näytä viesti
    juu, niitä koitan välttää... noihin 510 saa vissii iha niit uudellee täytettäviä kartojakin?
    Ilman muuta saa, uudelleen täytettäviä ne kaikki on, tai ainakin 99.99% on, joita ei-koijarit myy. Koijareilla on se ajatus että pyritään sitomaan asiakas omiin täydennysosiin.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  12. #12
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: sähkötupakka eu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Sitä mää vaan ihimettelen, kuinka nää humpuukifirmat on silti näin suosittuja? Tälläkin 730 facebook-tykkääjää ???
    Useinhan näissä näkee näitä "tykkää tästä ja voit voittaa aloituspakkauksen jossa hypertehoakku (180mAh), jolla höyryttelet kaksi viikkoa keskeytymättömästi, sekä 2kpl valmiiksi täytettyjä nikotiinipatruunoita (yli 2000 imaisua, eli 5 kartongin verran!) Nikotiinin vahvuus valittavissa mieto (1mg), keskivahva (3mg) ja tosivahva (8mg)"

    Vaikuttanee "suosion" määrään tämmöiset.

    Väittäisin että tämän tyylisiin mainospuheisiin törmätessä kannattaa kääntyä kannoillaan samantien. Onhan näissä mainostuksissa tosin huumoriarvoa, vaikka täyttä soopaa ovatkin. Foorumin "hankkiminen" -osiota lukemalla löydät kyllä ne luotettavat ostopaikat. Kannattaa myös vertailla teknisiä tietoja ja hintoja, kuten Tapo tuossa demonstroikin. Foorumin kauppapaikalta myös löytää rutkasti hyvää tavaraa ja varmasti ovh:n alle. Onhan nuita sillointällöin ilmaiseksikin täällä annettu, kohtapuoliin varmaan irtoaa itseltä taas yksi tonninen egon PT -akku.

     
     
  13. #13

    Vs: sähkötupakka eu

    Minä ainakin kiertäisin kaukaa jo ihan pelkästään tuon sivuilta poimitun tiedotteen takia. Haiskahtaa kyllä vedätykseltä, siis mun mielestä.. Mahdollistetaan tilaamaan, vaikkei ole mitä toimittaa..

    " Kaikki asiakkaamme tulevat 100%:n varmuudella saamaan tilaamansa tuotteet. Toimituksissa tulee edelleen olemaan viivettä sekä uusissa, että jo tehdyissä tilauksissa, mutta pyrimme purkamaan ruuhkan lähetyksissä mahdollisimman nopeasti. Toivomme asiakkailtamme ymmärrystä, mutta myös samaan aikaan ymmärrämme tilanteen aiheuttaman ärtymyksen ja totta kai tunnustamme myös, että viime kädessä vastuussa lupauksistamme teille asiakkaille olemme me. Tiedotuksemme ja asiakkaiden informointi tilanteesta on myöskin hoidettu osaltamme huonosti. Osaltaan tilannetta on pahentanut ja sekoittanut epäselvät vastuualueet yrityksessämme. Vaikka olemme pieni muutaman hengen yritys, on selkeä vastuualueiden jako yritystoiminnan kannalta välttämätöntä ja teemme tähän tarvittavat muutokset, jotta asiakkaamme myös jatkossa kokevat meidät luotettavaksi toimijaksi."
    "Say hello my little Vamo"

     
     
  14. #14
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: sähkötupakka eu

    joo-o
    kivat on hinnat kiinan 5 taalan roska e-tupakoissa.
    älkää missään nimessä tilatko

    kokemuksesta voin sanoa että nuo on oikeasti täyttä roskaa.
    itse erehdyin noilla aloittamaan,en tosin todellakaan tuolta enkä noilla kiskuri hinnoilla.
    tilaa ennemmin puffista vaikka eGo-CE4 starter-kit niin saat vastinetta rahoillesi.
    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
  15. #15
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2012
    Viestit
    7

    Vs: sähkötupakka eu

    Moi!

    Uusi käyttäjä foorumilla, olen joskus lueskellut .. Mutta, aiheesta: ilmeisesti juuri kokemusta tuosta sähkötupakka.eu -kaupasta täällä ei ole, ainakaan myönteisiä? Mä itse joskus kai vuosi sitten löysin kyseisen kaupan, sieltä Paras-setti, iso kasa kartomizereitä. Ladattava aski oli hyvä idea, koska akut noissa tupakannäköisissä ja -kokoisissa tuotteissa eivät ole erityisen kestäviä. Kartoja olen täyttänyt uudelleen, melko monta käyttökertaa niissä menee. Kaikki toimi ihan hyvin tuossa pitkän aikaa. Mutta nyt!!

    Täällä on lainattukin tuota tiedotetta sivulla. Lokakuun puolivälissä tein edellisen tilauksen, siitä ei ole kuulunut yhtään mitään. Rahat tietenkin hoidin saman tien firmalle, kuten olen toiminut mm. nikotiininesteitä tilatessa (lähinnä tuolta ToscanaMallista) ja kuten ennenkin. Tuotteet ovat tuleet aina, paitsi tämä viimeisin. Ollut syvähyvä hiljaisuus. Tuon tiedotteen luin ja sain myös s-postin, jossa luvattiin tuotteiden tulevan seuraavan viikon loppuun mennessä. No tuosta seuraavasta viikostakin on kulunut jo kaksi tai peräti kolme viikkoa... eli ei hyvältä näytä!!

    Olisi kiva tietää, mitä siellä on tapahtunut. En tiedä, ovatko nämä koijareita, koska tähän asti asiakkaat ovat tyytyväisiä ja tilatut (ja maksetut) tuotteet ovat tulleet perille. Nyt lokakuusta lähtien on ollut toisin ja kyseisen firman facebook-sivulla olevan keskustelun perusteella kohtalotovereita on muitakin. Täytyy nyt miettiä, mitä tehdä jatkossa. Yllättävää toki pitää firmaa pyörimässä ja sitten yhtäkkisesti alkaa olla toimittamatta tilauksia (alkaa huijaus). Voisin kuvitella, että jotain vakavaa on oikeastikin tapahtunut, selvyys olisi kiva saada tietysti. Joo. Sellaista. No, kartoja on tilauksessa onneksi muualta, tulivat tänään postiin. Mutta ei hyvä!

    Ja tosiaan, eivät tällä foorumilla ole tuolla kauppiasesittelyissä, se tietysti olisi kai pitänyt tarkistaa jo aiemmin. Mutta näin täältä. Toivottavasti jossain tekemisissä firman kanssa olleet (vaikka ssellaiset jo aiemminkin huijatut tjsp) osaavat kirjoitella tänne kokemuksistaan. Höh. Siinä taisi mennä tosiaan mun hovihankkija kyllä sitten. Ehkä onneksi? Valinnanvaraa kun näidenkin sivujen perusteella näyttää noissa kaupoissa olevan.


     
     
  16. #16
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    106

    Vs: sähkötupakka eu

    Google rankkaa kärkeen nuo kiskurikaupat. Vaikuttaa varmaa osaltaa siihen että moni vielä hankkii ekan laitteen näistä. Onneks e-savuke.com on sentään mitalisijalla.

    Iteki päädyin sähkötupakka.eu sivulle, ku alkuvuodesta ummikkona lähin googlettamaan tästä aiheesta. En tilannu. näistä tosin mitään. Tätä foorumia lueskelin ja päädyin Ego-akku+CE4 kokoonpanoon täällä hyvää palautetta saaneesta kaupasta hankittuna.

     
     
  17. #17
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Nastola
    Viestit
    193

    Vs: sähkötupakka eu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Krisu_fi Näytä viesti
    Google rankkaa kärkeen nuo kiskurikaupat. Vaikuttaa varmaa osaltaa siihen että moni vielä hankkii ekan laitteen näistä. Onneks e-savuke.com on sentään mitalisijalla.

    Iteki päädyin sähkötupakka.eu sivulle, ku alkuvuodesta ummikkona lähin googlettamaan tästä aiheesta. En tilannu. näistä tosin mitään. Tätä foorumia lueskelin ja päädyin Ego-akku+CE4 kokoonpanoon täällä hyvää palautetta saaneesta kaupasta hankittuna.
    Itellä alko tallinnasta ostetulla kertakäyttö mallilla, joka toimi ihan kivasti. kotia ku pääs, nii tilasin finnvapelta kokeilupaketin (ego 650mAh + CE4 ), joka sitten vei jalat alta... nyt hetken höyrytelleenä en tosin noihin CE clearoihin en taida olla palaamassa DCT taikka MDCC. tosin sen verta ajattelin clearoo testata vielä että saako siitä kivan kaverin ja tilata tuon Stormrizerin.

    Kellään kokemuksia Stormrizerista?

     
     
  18. #18
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2012
    Viestit
    7

    Vs: sähkötupakka eu

    No tämä sähkötupakka.eu sitten on lopettanut toimintansa eli kyselyjä tälle foorumille sitten tuskin enää tulee. Sen sijaan täältä löytöä kyllä näemmä parempia kauppoja tilalle.

    Paljon jäi toimittamatta vain tuolta firmalta, toivottavasti asiakkaat saavat omansa kuitenkin. Tai edes rahat.

     
     
  19. #19
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2012
    Viestit
    7

    Vs: sähkötupakka eu

    Ja niin, eGo ja karto perässä mulla tätä nykyä. On hinta-laatusuhde vähän toista ts. hyvä että tuli tänne eksyttyä.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •