Tulokset 1 - 19 / 19

Aihe: Misteliquid ja lähetyksen seuranta

  1. #1

    Misteliquid ja lähetyksen seuranta

    Pystyykö tuolta Misteliquidista tilattuja kamoja seuraan mitenkään? Tilasin 28pvä sieltä leon ja 30pvä tuli ilmotus että tavarat on lähetetty. Nyt on jo senverran kulunu aikaa että olis kiva tietää onko ne jämähtäny tulliin vai onko tavara jo kohta joulun kanssa ovella...

     
     
  2. #2

    Vs: Misteliquid ja lähetyksen seuranta

    pistä viestiä sinne, niin eiköhän sieltä trackit saa, tuntuu noi mistin toimitukset tökkivän näköjään muillakin.

     
     
  3. #3

    Vs: Misteliquid ja lähetyksen seuranta

    kuulostaa tullin väliintulolta,mulle tullu viikossa tilaukset mistiltä aina...
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  4. #4

    Vs: Misteliquid ja lähetyksen seuranta

    kauanko tulli niitä pimittää ennenkuin ne lähettää ne eteenpäin tai lähettää kirjettä että ne on takavarikoitu? Ei kyllä pitäs takavarikoida kun mulla on vain leo eikä nikotiinia pitäis olla paketissa.

     
     
  5. #5
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2010
    Viestit
    25

    Vs: Misteliquid ja lähetyksen seuranta

    Tilasitko tuon Leon starter kitin? Jos tilasit niin siinähän tulee 18mg patruunoita mukana ja se taas rikkoo kaikkia mahdollisia lakeja jos ei ole reseptiä Eli siinä tapauksessa jos paketti on avattu niin lähetys on jossain tutkittavana.

     
     
  6. #6

    Vs: Misteliquid ja lähetyksen seuranta

    kyllä ne tullista kuukauden kulues yleensä ilmottaa
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  7. #7

    Vs: Misteliquid ja lähetyksen seuranta

    Juu, mutta käskin ottaa niksut pois...

     
     
  8. #8
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    305

    Vs: Misteliquid ja lähetyksen seuranta

    Mulla kesti nyt 6 päivää ennen kuin edes kiittivät tilauksesta, joten taitaa olla paypalillakin aika kiire. Ois ollu kiva saada mukaan jouluksi sukulaisiin, mut ei ole enää pelkoa siitä.

     
     
  9. #9

    Vs: Misteliquid ja lähetyksen seuranta

    mulla ei ainakaan ole koskaan tulli avannut yhtäkään pakettia ilman että olisin ollut läsnä, jos pakettisi on tulliin jäänyt niin pyytävät tullaamaan sen muutaman viikon kuluttua ja siitä sinulle tulee paperit kotiin...

     
     
  10. #10

    Vs: Misteliquid ja lähetyksen seuranta

    mikähän tullin toimipiste noin toimii.helsingissä avataan ja sit otetaan yhteyttä jos on laitonta paketissa...
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  11. #11
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2010
    Viestit
    25

    Vs: Misteliquid ja lähetyksen seuranta

    Miksi ne Tullissa takavarikoisi paketin viikoiksi ihan vaan huvikseen?? Toki ne tullissa avaa sen paketin ja tutkii sisällön jonka seurauksena Tulli takavarikoi sen jos tarvetta.

     
     
  12. #12

    Vs: Misteliquid ja lähetyksen seuranta

    Nyt tuli vastaus kun kysyin että mikä kestää ja onko mahdollista saada seurantakoodia... "Hi There,

    There are some christmas delays but it should be arriving very soon.

    Kind Regards,
    Fred"

    Eli eipä kerro juuri mitään toi viesti... Tarttee pyytää tarkennusta että onko kiireitä niiden liikkeessä vai englannin postissa vai missä. Ja että antaa sen pirun koodin!

     
     
  13. #13

    Vs: Misteliquid ja lähetyksen seuranta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja juhis8 Näytä viesti
    mikähän tullin toimipiste noin toimii.helsingissä avataan ja sit otetaan yhteyttä jos on laitonta paketissa...
    siipitie 9 tulliposti. olen vähintään 30 kertaa saanut sieltä ilmoituksen että tavaraa saapunut ja pitäisi tulla tullaamaan ja sitten kun olen mennyt dokumentit mukana tullaamaan on paketit avattu sielä. i k i n ä ei ole paketit olleet valmiiksi avattuja..olet ilmeisesti valtuuttanut itellan hoitamaan tullauksen puolestasi yli 20eur hintaan jos ovat kerran tutkineet jo valmiiksi sisällön..valtuutus on muuten hyvä tapa varmistaa että paketit tutkitaan tehokkaasti, se on varma tulonlähde aina kun paketti tulliin napsahtaa toisin kuin itse tullatessa.

     
     
  14. #14

    Vs: Misteliquid ja lähetyksen seuranta

    VIHDOINKIN! Tänään tuli paketti postilaatikkoon! Ei ollu tulli aukassu pakettia, joten enpä tiedä mikä sit kesti.

     
     
  15. #15
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2010
    Viestit
    14

    Vs: Misteliquid ja lähetyksen seuranta

    itse tilasin tämän intellicigin 13.12 päivä ja tuli 17.12 päivä niin ei se ainakaan joulusta johdu. nähtävästi tulli vaa tsekannu. kannattaa soittaa tulille

     
     
  16. #16

    Vs: Misteliquid ja lähetyksen seuranta

    itelle tullu monta pakettia sen kauhukuukauden jälkeen avaamattomina.ja varmaan jatkossakin tulee ja joku jää tulliin.mutta EI KANNATA TILATA HIRVEITÄ MÄÄRIÄ.maltilla tilaa..... oli tos heikko hetki ja tuli pari askii polteltuu HYVÄÄ OLI mut taas ruodussa ja kuiteski ku sydän operoitiin huhtikuussa ni ei parane poltella.niin siis 39v ja 2 infarktia ollu eka jo 25v. suurin syy kuulemma tupakka.
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  17. #17

    Vs: Misteliquid ja lähetyksen seuranta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja juhis8 Näytä viesti
    itelle tullu monta pakettia sen kauhukuukauden jälkeen avaamattomina.ja varmaan jatkossakin tulee ja joku jää tulliin.mutta EI KANNATA TILATA HIRVEITÄ MÄÄRIÄ.maltilla tilaa..... oli tos heikko hetki ja tuli pari askii polteltuu HYVÄÄ OLI mut taas ruodussa ja kuiteski ku sydän operoitiin huhtikuussa ni ei parane poltella.niin siis 39v ja 2 infarktia ollu eka jo 25v. suurin syy kuulemma tupakka.
    tsemppiä juhis ja pysyttele vaan siitä kessusta irti..vaikka tämä höyryttely on näin vaikeaksi täälä suomessa tehtykin ei voi kun yrittää olla luovenpi kuin nämä asioista tietämättömät vastustajat jotka valitettavasti näitä idioottimaisia sääntöjä laatii..

     
     
  18. #18

    Vs: Misteliquid ja lähetyksen seuranta

    jep.kyl tupakista eros pysyn tietty joskus hairahtaa.mut kyl nää sähkövärkit on mun kohdal täysin välttämättömia muuten en todennäkösesti pysty olee polttamatta.....
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  19. #19

    Vs: Misteliquid ja lähetyksen seuranta

    Tuosta polttamisesta. olen polttanut jo varmaan 45 vuotta ja välillä ollut jopa
    10 vuoden lakko, mutta yleensä viime vuosina vain puolet ajasta polttanut. Siis useita lakkoja ja useita retkahduksia. Nuo jotka höyryttelyä vastustavat, eivät ymmärrä että jotkut ovat vain niin heikkoja luenteeltaan, että kokonaan lopettaminen on mahdotonta. Nyt olen marraskuusta asti höyrytellyt ja erikoista
    ettei ole ollut mitään tarvetta edes kokeilla siggee. Mulla tossa hyllyssä ja reissuilla
    on aina kaikenvaralta sikaarit mukana, mutta olen pysynyt erossa.

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •