Tulokset 1 - 6 / 6

Aihe: Atomisaattori / Clearo tjsp

  1. #1

    Atomisaattori / Clearo tjsp

    Elikkäs siis.. sellasta päätin kysellä seuraavaks että mistäs sais hyvän ja toimivan atomisaattorin / clearon 510 akuille ja sit http://www.puff.fi/egoc-900mah-akku-manuaali-p-854.html akulle. Tuntii että ku mulla on tollanen karto missä on vanua niin se polttais kaikki nesteet alta tunnissa ja maistuu palaneelle ja nestettä kuluu aika paljon, joten mitään ideaa mitä seuraavaks kokeilis


     
     
  2. #2
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005

    Re: Atomisaattori / Clearo tjsp

    Ootko täyttäny sen karton oikein? Ei sen ihan nopeaa pitäs kuivaksi mennä. Katsoppa vaikka karton täyttö kortsumetodilla. Löytynee ihan youtubesta. Kaveriksi noille voi laittaa vaikka dct-tankin, ei tartte täytellä jatkuvasti.
    edit. Tai sitten joku vivi nova voisi olla myös helppo ja järkevä perus käyttöön.

     
     
  3. #3
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Atomisaattori / Clearo tjsp

    Riippuu taasen karton vastuksesta miten nopeasti se nesteet haihduttaa, mutta jos tunnin on pilli koko ajan poskessa, on se karto äkkiä tyhjä, ei siihen välttämättä tarvi evotusta tahi sekundaa kartoa.
    KGO & Twist

     
     
  4. #4
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Atomisaattori / Clearo tjsp

    Kuten trolli sanoi, tunti kartolla höyryttelyä on jo paljon. Rei'itettyjä kartoja tankin sisään tai clearoja, jos helpolla haluaa päästä. Osa tykkää vivi novasta, itse inhoan Drippailusta jos tykkää niin joku perus 510 atokin toimii. Toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä, omat mieltymykset löytyy kokeilemalla :P

    Ja ps. Joka kysymykselle ei tarvitse omaa ketjua, näitä varten löytyy esim. Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta- ketju täältä http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=1666.0

     
     
  5. #5
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: Atomisaattori / Clearo tjsp

    itse sain kaupankylkiäisenä tollasen CE4-clearon, niitä kannattaa hommata, helppo täyttää ja käyttää ja tuo yksilö ainakin toimii pirun hyvin ihan perus ego:n nokassa. CE5 varmaan ajaa saman asian myös.
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  6. #6

    Vs: Atomisaattori / Clearo tjsp

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kalma Näytä viesti
    itse sain kaupankylkiäisenä tollasen CE4-clearon, niitä kannattaa hommata, helppo täyttää ja käyttää ja tuo yksilö ainakin toimii pirun hyvin ihan perus ego:n nokassa. CE5 varmaan ajaa saman asian myös.
    Kannattaa kokeilla noita 2-T ja ce 5 clearoja , molemmissa vaihdettavat setupit ja voi itse valita vastuksen määrän niihin alle 2 euron . Ainakin minulla tuo 2-T on toiminut loistavasti 1.9 ohm:sena eggo akussakin ja lavassa sitten pikkasen korkeammilla ohm:lla 8)

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •