Sivu 3 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345671353103 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 5698

Aihe: MISTer -hybridi

  1. #41
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Uusi modi suunnitella

    Ehkä mä sit oon tarpeeks vässykkä etten tarvi jöötimpää

    Jos mun päivät kuluis yksinomaan kotisohvalla köllötellen, sitten voisin tommosta isompaa harkita. Hereilläoloajasta kuitenkin ylivoimaisesti suurin osa kuluu muualla kuin kotona, ja tässä astuu kuvioihin laitteen mukanaraahattavuus. Saman mukanaraahattavuuden takia en myöskään mesh-vehkeisiin ole sekaantunut, koska niistä ei ilmeisesti vielä tähän päivään mennessä ole saatu vuotamattomia.

    Menee ehkä hitusen ohi aiheen, mutta kuka tietää vaikka joskus joku modin suunnittelija ottais tämänkin seikan huomioon

     
     
  2. #42
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Uusi modi suunnitella

    Lainaus Alkuperäinen postaaja veljon11 Näytä viesti
    pki kerro lisää tuosta rda:sta? Tai video tms jos löytyy jostain..

    Hyvä lähteä tekemään täysin uutta laitosta ihan tyhjästä ja päivän varoitusajalla, eikä ole kädessä koskaan mitään silicavehkeitä ollutkaan. Saas nähdä mitä tästäkin tulee
    No vaikkapa ihan esimerkkinä RDA:sta - http://www.esmoke.fi/product/243/phoenix-dome-rda
    RDA siis tarkoittaa Rebuildable Dripping Atomizer ja vaikkapa youtubesta noita esittelyvideoita löytyy melko paljon..
    Perus infoa vaikkapa linkistä: http://clockworks-cornwall.co.uk/

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  3. #43

    Vs: Uusi modi suunnitella

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Kokemukseni perusteella, en osta enää ikinä 14-sarjan mekaanista modia.. ne on mulle liian vässyköitä.
    Omaan kätöseen tuo 18-sarjan tuubi sopii paremmin.

    Mielipideasia, meitä on moneen junaan ja silti osa jää vielä asemallekin..
    "yhdyn" tähän. 18-sarjan vekotin sen olla pitää.

     
     
  4. #44

    Re: Uusi modi suunnitella

    Mulle on ainakin melkeen sama. 14500 on vähän pitempi, mut kapeempi. Akut vastaa suorituskyvyltään aika samaa. Käytän siis 18- putkissa pelkästään 18350 akkuja.

     
     
  5. #45

    Re: Uusi modi suunnitella

    Suunnitelmat ja kuvat, check!
    Kiinteä tankki vaihtui 'kiinteään' lasiseen ja tulitus pohjanapiksi tilanpuutteen takia. Ulkomitta pysyi silti 20mm:ssä ja pituuskin kurissa. Sitten kun tuo vielä toimisi halutulla tavalla niin avot!

     
     
  6. #46

    Vs: Re: Uusi modi suunnitella

    Lainaus Alkuperäinen postaaja veljon11 Näytä viesti
    Suunnitelmat ja kuvat, check!
    Kiinteä tankki vaihtui 'kiinteään' lasiseen ja tulitus pohjanapiksi tilanpuutteen takia. Ulkomitta pysyi silti 20mm:ssä ja pituuskin kurissa. Sitten kun tuo vielä toimisi halutulla tavalla niin avot!
    Mahtava juttu! Tuleeko toi nyt sitten silicalla vai meshillä? Millon tulee ekoja kuvia? :

     
     
  7. #47

    Re: Uusi modi suunnitella

    Molemmilla. Huomenna on tuurilla jo kuvaa tarjolla jos ois protot aamulla valmiit

     
     
  8. #48

    Vs: Uusi modi suunnitella

    18350 akkuputken ja silica tankkiatomisaattorin yhdistelmä jos tulee niin mä olen ainakin todella kiinnostunu. Mahtaako olla vielä yhtään silica hybridiä jos ggts+odysseusta ei laske?

     
     
  9. #49
    Höyrykonkari Jonkkka's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    365

    Vs: Uusi modi suunnitella

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    18350 akkuputken ja silica tankkiatomisaattorin yhdistelmä jos tulee niin mä olen ainakin todella kiinnostunu. Mahtaako olla vielä yhtään silica hybridiä jos ggts+odysseusta ei laske?
    SvoeMesto + Kayfun :P

     
     
  10. #50

    Vs: Uusi modi suunnitella

    Aivan. Jännä kun ei tullu toi mieleen vaikka kayfun mulla tässä kädessä kokoajan on

     
     
  11. #51
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,621

    Vs: Uusi modi suunnitella

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kalma Näytä viesti
    vaikuttaa kiinnostavalta! Ketju seurantaan.
    samoin, seurantaan merkitty

     
     
  12. #52
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Uusi modi suunnitella

    Jos mestari kaipaa jotain mielipiteitä tai ideoita sen silica-aton toteuttamisen suhteen, muttet vielä halua julkistaa koko konstruktiota, niin minuun(kin) voi ottaa yhteyttä privana luottamuksellisesti.

     
     
  13. #53
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,621

    Vs: Re: Uusi modi suunnitella

    Lainaus Alkuperäinen postaaja veljon11 Näytä viesti
    Suunnitelmat ja kuvat, check!
    Kiinteä tankki vaihtui 'kiinteään' lasiseen ja tulitus pohjanapiksi tilanpuutteen takia. Ulkomitta pysyi silti 20mm:ssä ja pituuskin kurissa. Sitten kun tuo vielä toimisi halutulla tavalla niin avot!
    Minulle tuli mieleen josko se lasitankki menisi modin sisään ala tippatankki sillä erotuksella että nyt "korkki" olisi siinä yläpäässä kuten myös kaikki tarpeelinen "reiästö" ja sitten se cäppi vielä siihen päälle, eli korkissa voisi olla kahdet kierteet välissä tila mistä saa otteen.

    Kuvitellaan tippatankki kiinteästi akkuputken jatkona ja cäppiin yläpuolelle toiset kierteet ja +- navat vastukselle ja siihen hattu tippeineen

    Ok, vähän taas karkasi mielikuvitus

     
     
  14. #54

    Vs: Re: Uusi modi suunnitella

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Jos mestari kaipaa jotain mielipiteitä tai ideoita sen silica-aton toteuttamisen suhteen, muttet vielä halua julkistaa koko konstruktiota, niin minuun(kin) voi ottaa yhteyttä privana luottamuksellisesti.
    Samma häär En tiedä saako multa parhaita neuvoja, mutta ainakin mielikuvitusta löytyy :

     
     
  15. #55

    Vs: Uusi modi suunnitella

    ^ Hienoa että olette hengessä mukana, tyhmiä kysymyksiä tulee riittämään kunhan päästään vauhtiin

     
     
  16. #56

    Re: Uusi modi suunnitella

    Jää kenties ostamatta kun noita vehkeitä on jo tarpeeksi, mutta todel... Plöh, en taida uskoa itsekkään, ei tämä eka kerta olisi kun nämä päätökset ei pidä. No se on teille kaikille tuttua, mutta oli minulla ihan asiaakin. Todella mielenkiinnolla odotan, varsinkin jos tekijällä ei ole silica vehkeistä kokemusta, voi tulla jotain oikeasti innovatiivisen uutta. Ties vaikka maailmaa mullistavaa noh, kunhan tekijä pitää jalat maassa tai ainakin tarpeeksi lähellä niin minä rakentelen pilvilinnoja täällä. Onnea tälle rojektille, nyt kunnon vehje pihalle niin että saadaan taas olla ylpeitä suomalaisuudesta! En malttaisi odotella että pääsee imuttelemaan ja hypistelemään

     
     
  17. #57

    Vs: Re: Uusi modi suunnitella

    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    Minulle tuli mieleen josko se lasitankki menisi modin sisään ala tippatankki sillä erotuksella että nyt "korkki" olisi siinä yläpäässä kuten myös kaikki tarpeelinen "reiästö" ja sitten se cäppi vielä siihen päälle, eli korkissa voisi olla kahdet kierteet välissä tila mistä saa otteen.

    Kuvitellaan tippatankki kiinteästi akkuputken jatkona ja cäppiin yläpuolelle toiset kierteet ja +- navat vastukselle ja siihen hattu tippeineen

    Ok, vähän taas karkasi mielikuvitus
    Ihan hyvä, tulee vaan yksi hankala osa lisää tuolla tyylillä, vaikka komeampi olisikin. Koitetaan ainakin tässä vaiheessa pitää paketti mahdollisimman simppelinä kun tuskin tulee vielä edes toimimaan kunnolla.
    Vähän huono järjestys näissä meidän tekeleissä, ensin tehdään ja sitten ihmetellään että millainen ois pitänyt olla

     
     
  18. #58
    Höyrypää mPetri's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    418

    Vs: Uusi modi suunnitella

    Lainaus Alkuperäinen postaaja veljon11 Näytä viesti
    Enemmänkin kuin mahdollista. Ainakin tässä vaiheessa näyttää siltä
    Hyvä count me as buyer

    Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|


     
     
  19. #59
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Uusi modi suunnitella

    Lainaus Alkuperäinen postaaja veljon11 Näytä viesti
    Vähän huono järjestys näissä meidän tekeleissä, ensin tehdään ja sitten ihmetellään että millainen ois pitänyt olla
    Sitä kutsutaan protoiluksi. Ihan nuin olen tehnyt softaakin.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  20. #60

    Re: Vs: Uusi modi suunnitella

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif
    Sitä kutsutaan protoiluksi. Ihan nuin olen tehnyt softaakin.
    Normaali tapauksessa juu, nyt ei vaan ole edes tietoa miten lopputuloksen pitäisi toimia vahvalla pohjalla mennään siis!

     
     
Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •