Sivu 4 / 55 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456781454 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 1084

Aihe: ego2.pl - UUSI KETJU TULOSSA KAUPPIAAN TOIMESTA

  1. #61
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: ego2.pl

    Viime MA iltana tilaus, TI lähettivät.
    MA aamuna omassa lähipostissa, viikko meni tilauksesta mutta viikonloppu välissä.. joten 4 päivää kesti "expressinä".
    Nyt kipinkapin hakemaan paketti että pääsee mixailemaan DNB Virginiaa.. nom nom nom.


    edit:
    Paketti haettu, puuttui yksi T3 atomisaattori ja toinen T3 ato mikä tuli ei toiminut.
    Puuttui myöskin yksi pullo inan virginia aromia.
    Voisivat kyllä vähän skarpata pakettien paketoimisen suhteen ja ottaa kilpailijastaan mallia joka toimittaa tavarat kunnon pahvipaketeissa jos nesteitä tilaa.
    Muutoin kyllä nesteet olivat ihan ok pakattu pusseihin.

    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
  2. #62
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755

    Vs: ego2.pl

    Tilasin täältä 40 ml Jokerin mansikkaa ja 50 ml Joyen capuccinoa. Paketti matkasi viidessä arkipäivässä Helsinkiin ja kuudentena päivänä saapu Ouluun noudettavaksi, eli nopea toimitus halvimmallakin postituksella. Tuotteet oli paketoitu kuplamuovikuoreen ja kaikki oli minigrip-pussissa, eli paketoimisen suhteen ei mun mielestä mitään häikkää. Olipa mukana yksi karamellikin

    Tuota Jokerin mansikkalientä joku kehui tässä topikissa aiemmin ja siitä innostuneena päätin tilata sitä. Ei kyllä mun mielestä maistu oikein millekkään ??? En erota tuosta mansikan makua ollenkaan, on sen verran laimeata kamaa. Annan tuon tuulettua jonku aikaa ja kokeilen vielä höyrytellä tuota MT3 -clearolla, jos alkais sitä makua ilmestymään.

    Joyen capu on hyvää, mutta tuo pullon täyttömäärä ihmetyttää. Se on vain 2/3 täytetty, pitäisiköhän tuon kenties olla täynnä? Voihan se olla että nuo pullot on jotain 70 ml tilavuudeltaan ja sen takia on vajaa. Jos jollain on tietoa asiasta, niin voi älähtää.

    Muuten kyllä hyvä ja edullinen kauppa, tuolta ajattelin seuraavaksi pistää baset ja makuliemet tilaukseen. Varsinki tuo Hangsenin base näyttäis olevan kohtuu edullista. Noitten inan basejen kanssa ainoa huono puoli on tuo parasta ennen -päiväys, näyttäis melkein kaikissa olevan käyttöikää vain vähän reilu puoli vuotta. Noita ei kauheasti pysty varastoimaan jos se kieltolaki tulee voimaan.
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
    ΧΞΣ - Non Serviam


     
     
  3. #63
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: ego2.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Threnody Näytä viesti
    Joyen capu on hyvää, mutta tuo pullon täyttömäärä ihmetyttää. Se on vain 2/3 täytetty, pitäisiköhän tuon kenties olla täynnä? Voihan se olla että nuo pullot on jotain 70 ml tilavuudeltaan ja sen takia on vajaa. Jos jollain on tietoa asiasta, niin voi älähtää.

    Muuten kyllä hyvä ja edullinen kauppa, tuolta ajattelin seuraavaksi pistää baset ja makuliemet tilaukseen. Varsinki tuo Hangsenin base näyttäis olevan kohtuu edullista. Noitten inan basejen kanssa ainoa huono puoli on tuo parasta ennen -päiväys, näyttäis melkein kaikissa olevan käyttöikää vain vähän reilu puoli vuotta. Noita ei kauheasti pysty varastoimaan jos se kieltolaki tulee voimaan.
    Tänään tuli yks puteli Hangsenin VPG:tä...
    50ml ja kyllä pullo on lähes piripintaan täynnä.
    parasta ennen päiväys on hienosti musteella painettu korkkiin, ja jopa valmistus/pullotus ajankohta..
    PRD: 15-12-2012, EXP: 14-12-2014 eli pitkään on hyvää

    edellisessä tilauksessa tuli Dirty Neutral Basea ja niissä on parasta ennen päiväys 12/2013

    Laitoin näille kl 16.30 palautetta tilauksesta ja puuttuvista tuotteista, eivät ole vieläkään vastanneet, mikä on sinällään omituista
    koska täältä on aina vastattu kyselyihin aiemmin muutamien tuntien sisällä..
    Mikähän näitä puolan puljuja oikein vaivaa tällä hetkellä...
    Ilmoitan tässä ketjussa myöhemmin mitä tämän jutun kanssa käy..
    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
  4. #64
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755

    Vs: ego2.pl

    Just nuo inan nesteet on aika heikolla päiväyksellä. En tiedä sitte miten kauan nuo säilyy käyttökelpoisena tuosta päiväyksestä eteenpäin, jos esim pakastaa ne. Hangsenin baset lähtee mullakin tilaukseen!

    Tuossa on kuva tuosta 50 ml Joyepullosta, nestetason merkkasin tuolla punanuolella. Oon pullosta lurittanu n. 1 ml maistiaiskäyttöön. Onko tuossa nyt sitte se 50 ml vai onko ne lähettäny mulle vajaan putelin? :-\

    E: Nyt kokeilin tuota mansikkaa MT3:lla, ei wickaa ollenkaan. Puskee vaan yököttävän makuista palaneen käryä, mitä tää on
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
    ΧΞΣ - Non Serviam


     
     
  5. #65
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Viestit
    78

    Vs: ego2.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Threnody Näytä viesti
    Just nuo inan nesteet on aika heikolla päiväyksellä. En tiedä sitte miten kauan nuo säilyy käyttökelpoisena tuosta päiväyksestä eteenpäin, jos esim pakastaa ne. Hangsenin baset lähtee mullakin tilaukseen!

    Tuossa on kuva tuosta 50 ml Joyepullosta, nestetason merkkasin tuolla punanuolella. Oon pullosta lurittanu n. 1 ml maistiaiskäyttöön. Onko tuossa nyt sitte se 50 ml vai onko ne lähettäny mulle vajaan putelin? :-\

    E: Nyt kokeilin tuota mansikkaa MT3:lla, ei wickaa ollenkaan. Puskee vaan yököttävän makuista palaneen käryä, mitä tää on
    Kyllä mulla ainakin pullo oli täydempi kun tuollaisen tilasin..

     
     
  6. #66
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755

    Vs: ego2.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja HsT Näytä viesti
    Kyllä mulla ainakin pullo oli täydempi kun tuollaisen tilasin..
    Niimpä tietenki. Eipä tästä kehtaa alkaa palautetta pistämään tuonne, ku voivat kuvitella että oon ite höyrystelly jo osan pullosta. Voip olla etten enää tuolta Joyen litkuja tilaa.
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
    ΧΞΣ - Non Serviam


     
     
  7. #67
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kittilä
    Viestit
    100

    Vs: ego2.pl

    Mulla saman verran tuossa joyen persikassa näyttäs olevan enkä ole siitä ko drippailu makustelut vasta. samasta paikasta tilattu. taitaa siinä pullossa olla se 50ml. jos jollaki ollu enemmän niin voineet laittaa extraa. siinähän sen näkis ko vetäis ruiskuun että paljonko on...

     
     
  8. #68
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755

    Vs: ego2.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ego Näytä viesti
    Mulla saman verran tuossa joyen persikassa näyttäs olevan enkä ole siitä ko drippailu makustelut vasta. samasta paikasta tilattu. taitaa siinä pullossa olla se 50ml. jos jollaki ollu enemmän niin voineet laittaa extraa. siinähän sen näkis ko vetäis ruiskuun että paljonko on...
    Hyvinkin mahdollista. Pitänee nyt luottaa siihen että tuossa kutakuinkin on se 50 milliä, aika riittoisaltahan tuo näyttää. Sitte kun saan pullon tyhjennettyä, laitan vettä ruiskulla tilalle ja katson kuinka paljon tuommoseen purkkiin oikeasti menee. Vahva veikkaus on, että tuo on suurinpiirtein 75 ml puteli.

    Kyllähän tuo mansikkajokeri pistelee vieläki vihaksi, ei edes yhden yön clearossa seisottaminen auttanu. Aamulla sai parit kohtuulliset höyryt, mutta sen jälkeen alkoi puskemaan taas palaneen makua ulos.
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
    ΧΞΣ - Non Serviam


     
     
  9. #69
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Viestit
    78

    Vs: ego2.pl

    Ite tykkään jokerin mansikasta.. Vaikkei se juuri mansikalta maistu mutta joku siinä on

     
     
  10. #70

    Vs: ego2.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Threnody Näytä viesti
    Just nuo inan nesteet on aika heikolla päiväyksellä. En tiedä sitte miten kauan nuo säilyy käyttökelpoisena tuosta päiväyksestä eteenpäin, jos esim pakastaa ne. Hangsenin baset lähtee mullakin tilaukseen!

    Tuossa on kuva tuosta 50 ml Joyepullosta, nestetason merkkasin tuolla punanuolella. Oon pullosta lurittanu n. 1 ml maistiaiskäyttöön. Onko tuossa nyt sitte se 50 ml vai onko ne lähettäny mulle vajaan putelin? :-\

    E: Nyt kokeilin tuota mansikkaa MT3:lla, ei wickaa ollenkaan. Puskee vaan yököttävän makuista palaneen käryä, mitä tää on
    Mulla kans tota Joyee 50ml persikkaa ja samanlailla oli vajaata Uskosin kyllä kummisikin että siinä on se 50ml, eikä se nyt niin millillee oliskaa tarkkaa, halpaa ku saippua

     
     
  11. #71

    Vs: ego2.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Threnody Näytä viesti
    Kyllähän tuo mansikkajokeri pistelee vieläki vihaksi, ei edes yhden yön clearossa seisottaminen auttanu. Aamulla sai parit kohtuulliset höyryt, mutta sen jälkeen alkoi puskemaan taas palaneen makua ulos.
    Mansikalla en saanu oikein noilla clearoilla makua irti (MT3 ja vision V5 kokeiltu) mutta bogella kyllä irtos maku hyvin

     
     
  12. #72
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: ego2.pl

    Monica ego2:sta laittoi sähköpostia tänään aamulla ja pahoitteli tapahtunutta..
    Heillä oli eilen vapaapäivä joten ketään ei kuulemma ollut vastaamassa sähköposteihin.
    Sanoi myöskin että heillä on uusi työntekijä joka oli lähetykseni hoitanut, ja joka ei vielä osaa oikein hommia,
    ja että puuttuvat tuotteet on kuulemma jo lähetetty minulle, ja jälleen pahoittelut.
    Nooh.. selitys se tuokin on, mutta jos näin on, niin hyvä niin ja homma bueno.


    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
  13. #73
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755

    Vs: ego2.pl

    No nyt alkoi tuo mansikka toimimaan. Pesin koko MT3:en ja annoin kuivahtaa, nyt pöhisee ihan hyvin. Makuahan tuossa edelleen on aika laimeasti, mutta toimii ainaki mun kohdalla. Maun voimakkuus vastaa lähinnä jotain laimean mansikan makuista kivennäisvettä. Tulee muuten kivasti terävyyttä kun laittaa Sinasia tai jotain appelsiinin makuista litkua sekaan, nam
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
    ΧΞΣ - Non Serviam


     
     
  14. #74
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: ego2.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Threnody Näytä viesti
    Kyllähän tuo mansikkajokeri pistelee vieläki vihaksi, ei edes yhden yön clearossa seisottaminen auttanu. Aamulla sai parit kohtuulliset höyryt, mutta sen jälkeen alkoi puskemaan taas palaneen makua ulos.
    Taitaa johtua jostain muusta kuin nesteestä jos iskee palaneen makua
    vai onko se mansikka dirty neutral baseen sekoitettua? :P

    edit:
    jaa nyt huomasinkin vasta että sanoit puhdistaneesi clearon, ollut varmaan jotain karstaa langoilla mikä sitten irtosi kuivapoltolla..

    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
  15. #75
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755
    Tilasimpa perjantaina täältä DIY-setin. Makuaineita 5 putelia, Hangsenin basea 50 ml ja 200 ml 100% PG -nestettä. Ready to ship -ilmoitus tuli tunnin sisään tilauksesta ja lauantaina tuli wysylkat. Saa nähdä saapuuko jo ens viikolla tää paketti, pääsee sekottelemaan

     
     
  16. #76
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Threnody Näytä viesti
    Tilasimpa perjantaina täältä DIY-setin. Makuaineita 5 putelia, Hangsenin basea 50 ml ja 200 ml 100% PG -nestettä. Ready to ship -ilmoitus tuli tunnin sisään tilauksesta ja lauantaina tuli wysylkat. Saa nähdä saapuuko jo ens viikolla tää paketti, pääsee sekottelemaan
    Miltä Hangsenin base maistuu? Onko parempaa kuin puolalaisten omat pohjat?
    Itse pääsen kokkailemaan vasta ensi viikolla sitä.
    Näille on tulossa tuo Vapeonly bottom coil clearomizer ja sitten nähtävästi sitä "uutta" kengännauha silicaakin..

     
     
  17. #77
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Viestit
    78
    Sain täältä viime tilauksessa kaupan päälle loistavan pipetin ja 5kpl 2ml "koeputkia".. mitä nyt ikinä ovatkaan.

     
     
  18. #78
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Lainaus Alkuperäinen postaaja HsT Näytä viesti
    Sain täältä viime tilauksessa kaupan päälle loistavan pipetin ja 5kpl 2ml "koeputkia".. mitä nyt ikinä ovatkaan.
    Mulle tuli kanssa varmaankin samanlaisia pipettejä yhdessä tilauksessa pari kappaletta, kun valitin aiemmin tilaamistani mini pipeteistä kuinka surkeaa roskis kamaa ne oli.
    Kotona odotti tänään paketti näiltä, toimittivat edellisestä tilauksesta puuttuneet tuotteet.
    Bonuksena oli 3x 2m kalliimpaa ribbon kanthal rullaa eri paksuuksilla, kanger mt3 clearo ja yksi vaihto ato edellämainittuun.
    En voi muuta sanoa kuin loistavaa asiakaspalvelua!
    Viimeksi muokannut Darra; 05.03.13 kello 15:46.

     
     
  19. #79
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Viestit
    78
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darra Näytä viesti
    Mulle tuli kanssa varmaankin samanlaisia pipettejä yhdessä tilauksessa pari kappaletta, kun valitin aiemmin tilaamistani mini pipeteistä kuinka surkeaa roskis kamaa ne oli.
    Kotona odotti tänään paketti näiltä, toimittivat edellisestä tilauksesta puuttuneet tuotteet.
    Bonuksena oli 3x 2m kanthal rullaa eri paksuuksilla, kanger mt3 clearo ja yksi vaihto ato edellämainittuun.
    En voi muuta sanoa kuin loistavaa asiakaspalvelua!
    On kyllä asiakaspalvelu kohdillaan! Mulle tuli nuo kaupanpäälliset vaikken mistään ole joutunut huomauttamaankaan

     
     
  20. #80
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darra Näytä viesti
    Miltä Hangsenin base maistuu? Onko parempaa kuin puolalaisten omat pohjat?
    Paketti saapui eilen, eli yhteensä viisi arkipäivää meni halvimmalla postituksella. Näköjään jos tilaa perjantaina, on mahdollisuus että paketti lähtee vielä saman viikon aikana liikenteeseen Kaikki tavara näytti olevan kyydissä, ei puuttuvia puteleita ja taas pienen pieni karamelli kaupanpäällisenä. Kaikki pakattu nätisti suljettaviin pusseihin.

    Hangsenin VPG -basesta tein yhden koevedoksen ensimmäiseksi DIY-sekoitelmakseni ikinä. 12 mg pyrin pääsemään ja sekoitussuhteesta tuli laskurin mukaan noin 80/20 PG:n voitoksi. Makunesteeksi valitsin Inaweran melonin ja sitä ruutasin sekaan noin 10%. En jaksanu kypsytellä seosta pientä ravistelua enempään ja malttamattomana kaadoin pari milliä seosta clearoon.. Jumaleissöni että on muuten hyvää! En oo lyhyen höyryttelyhistoriani aikana maistanut mitään näin puhtaan ja luonnollisen makuista, makeutta on juuri sopivasti ja aromit ovat kuin melonia söis! Mitään erikoisia vivahteita en tuosta kykene erottamaan, eli voin sanoa että Hangsenin base toimii kuten pitääkin. En tosin ole Inan pohjia koskaan ehtiny makusteleemaan, eli mitään vertailukohtaa ei ole. Tuota tulen luultavasti jatkossakin tilaamaan, päiväystäkin näyttäis olevan pitkästi ensi vuoden puolelle.

    Näköjään tuo Ego2 tarjoaa melkeimpä samoja tuotteita kuin Inawera, mutta ymmärtääkseni näillä on nykyään paljon nopeampi toimitus Inaan verrattuna. Hinnat ovat aikalailla samalla tasolla, joten tilailen varmasti täältä tavaraa jatkossakin. Mulla on tuossa vielä näiden FlavorX -sarjan makunesteitä kookoksen ja vanilijan muodossa, pitää testailla nekin kunhan tässä kerkeääpi.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •