Sivu 7 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567
Tulokset 121 - 133 / 133

Aihe: Clearomisaattorista palaneen maku

  1. #121
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Jospa se ato vaan kärähti vanhuuttaan??
    Ei mulla ole ollut ongelmia o-renkaiden kanssa, vanhimmat on ollut reilun vuoden käytössä

     
     
  2. #122
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Menolippu
    Viestit
    821
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Jospa se ato vaan kärähti vanhuuttaan??
    Ei mulla ole ollut ongelmia o-renkaiden kanssa, vanhimmat on ollut reilun vuoden käytössä
    Joo, paljon mahdollista. Ei tuolla kärähtäneellä atolla ollut ikää montaakaan päivää. Riippunee kuitenkin laitteistosta? Mulla on Aspiren aloituspaketin tankki ja atot olleet käytössä tässä alussa.

     
     
  3. #123
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nylky Näytä viesti
    Joo, paljon mahdollista. Ei tuolla kärähtäneellä atolla ollut ikää montaakaan päivää. Riippunee kuitenkin laitteistosta? Mulla on Aspiren aloituspaketin tankki ja atot olleet käytössä tässä alussa.
    Noissa atopäissä on kyllä susikappaleitakin joukossa. Mulla sattu joskus peräjälkeen 2kpl samasta laatikosta. Kärähtivät melkein samantien.
    Eikä sillä Aspiren akulla saa edes liikaa virtaa annettua
    Jaa mut sulla oli joku muukin modi, sillä varmaan saa virtaa liikaakin?

     
     
  4. #124
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Menolippu
    Viestit
    821
    Mulla on Cuboid, jota en ole päivittänyt 150W -> 200W, koska ei ole ainakaan vielä ollut tarvetta. Tuota Aspiren clearoa olen käyttänyt 8 Watin tehoilla.
    Voltit ovat sen myötä pysyneet visusti alle 4 voltin, eli en ole huudattanut ko. atoja, koska höyryä ja makua on hyvin riittänyt.

    Tiedä sitten miten luotettava toi Cuboidin näyttö on, mutta 8 watin kohdalla, kun painan tulitusnappia, virta on 2,1A 1,6 ohmin atolla. Mutta eikös noissa atoissa mainita pelkästään tehoalue watteina, ja resistanssi? Max.virrasta ei näy merkintää.

    Cuboidia olen käyttänyt tähän mennessä vain watti- eli tehosäädöillä.

     
     
  5. #125
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nylky Näytä viesti
    Mulla on Cuboid, jota en ole päivittänyt 150W -> 200W, koska ei ole ainakaan vielä ollut tarvetta. Tuota Aspiren clearoa olen käyttänyt 8 Watin tehoilla.
    Voltit ovat sen myötä pysyneet visusti alle 4 voltin, eli en ole huudattanut ko. atoja, koska höyryä ja makua on hyvin riittänyt.

    Tiedä sitten miten luotettava toi Cuboidin näyttö on, mutta 8 watin kohdalla, kun painan tulitusnappia, virta on 2,1A 1,6 ohmin atolla. Mutta eikös noissa atoissa mainita pelkästään tehoalue watteina, ja resistanssi? Max.virrasta ei näy merkintää.

    Cuboidia olen käyttänyt tähän mennessä vain watti- eli tehosäädöillä.
    Aspiren BVC-atoissa on muista poiketen merkattu volttirajat. Mulla on tuossa 2.1 ohmisia ja niissä on 5.0-6.0 volttia käyttöalue.. 8w tuntuu ihan sopivalta sun käytössä

     
     
  6. #126
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Menolippu
    Viestit
    821
    Lainasin Cubiksesta sen mukana tulleen holkkimaisen suukappaleen, ja siinä on näköjään kaksi o-rengasta, kun taas tuon K1:n mukana tulleessa niitä on vain yksi.
    Pidän kuitenkin enemmän K1.n tuttimallista, mutta sellaisia ei tunnu olevan saatavilla kahdella o-renkaalla.

    Tokihan varmaan ulkomailta löytyisi, mutta koitan pysytellä kotimaisissa firmoissa.

     
     
  7. #127
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nylky Näytä viesti
    Lainasin Cubiksesta sen mukana tulleen holkkimaisen suukappaleen, ja siinä on näköjään kaksi o-rengasta, kun taas tuon K1:n mukana tulleessa niitä on vain yksi.
    Pidän kuitenkin enemmän K1.n tuttimallista, mutta sellaisia ei tunnu olevan saatavilla kahdella o-renkaalla.

    Tokihan varmaan ulkomailta löytyisi, mutta koitan pysytellä kotimaisissa firmoissa.
    Nämä Drip tip 510 STD muovi 1kpl/2kpl/5kpl toimii Nautiluksessa vaikka onkin yhdellä o-renkaalla.. Nautiluksen orkkis tippi on sama kuin K1-tankissa.. Käytän noita muovisia kun metallista en tykkää ja käytin jo K1-tankissakin kun sellainen oli

     
     
  8. #128
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Menolippu
    Viestit
    821
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Nämä Drip tip 510 STD muovi 1kpl/2kpl/5kpl toimii Nautiluksessa vaikka onkin yhdellä o-renkaalla.. Nautiluksen orkkis tippi on sama kuin K1-tankissa.. Käytän noita muovisia kun metallista en tykkää ja käytin jo K1-tankissakin kun sellainen oli
    Samoja katselin itsekin. Tosin en halua ottaa enää sitä riskiä, että ato palaa väljähtyneen o-renkaan takia. Taidan toistaiseksi käyttää pelkästään tuplarenkailla olevia tippejä tossa K1:sessä.

     
     
  9. #129
    Missähän on vika, kun minulla on ego one mega tankki ja jatkuvasti palaneen maku. Atopään vaihdon jälkeen viimeistään 3 imu maistuu palaneelta. Olen kohtuu kokematon vapettelija. Mistä vikaa kannattaisi etsiä? Todennäköisesti käyttäjästä mutta mistä?

     
     
  10. #130
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vapekeisari! Näytä viesti
    Missähän on vika, kun minulla on ego one mega tankki ja jatkuvasti palaneen maku. Atopään vaihdon jälkeen viimeistään 3 imu maistuu palaneelta. Olen kohtuu kokematon vapettelija. Mistä vikaa kannattaisi etsiä? Todennäköisesti käyttäjästä mutta mistä?
    Valmisatot pitää aina kostuttaa hyvin ennen käyttöä. Tiputtele nestettä atopäähän useampi tippa, anna imeytyä ja tankkaa laitos. Odottele pari minuuttia ja aloita höytyttely matalalalla teholla, sit
    vaan nostat volaa pikkuhiljaa sopivaksi

     
     
  11. #131
    Lainaus Alkuperäinen postaaja GISM Näytä viesti
    Valmisatot pitää aina kostuttaa hyvin ennen käyttöä. Tiputtele nestettä atopäähän useampi tippa, anna imeytyä ja tankkaa laitos. Odottele pari minuuttia ja aloita höytyttely matalalalla teholla, sit
    vaan nostat volaa pikkuhiljaa sopivaksi
    Olen aina pistänyt aton kiinni sitten 5-6 tippaa atoon. Sitten tankannut ja vielä pari tippaa atoon. Kauan pitää antaa imeytyä? Ja mikä on sopiva aloitusteho?

     
     
  12. #132
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vapekeisari! Näytä viesti
    Olen aina pistänyt aton kiinni sitten 5-6 tippaa atoon. Sitten tankannut ja vielä pari tippaa atoon. Kauan pitää antaa imeytyä? Ja mikä on sopiva aloitusteho?
    Sopiva teho alle ohmiselle vastukselle on noin 20W, ja yli ohmiselle vaikka 10W. Sitten hitaasti maalia kohden ja palamista varoen.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  13. #133
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Sopiva teho alle ohmiselle vastukselle on noin 20W, ja yli ohmiselle vaikka 10W. Sitten hitaasti maalia kohden ja palamista varoen.
    Tullut aina 25-30 0.5 ohmin atolla aloitettu eli siinä luultavasti vika. Täytyy kokeilla kunhan uudet atot tulevat pienemmällä teholla.

     
     
Sivu 7 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •