Sivu 5 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567 ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 133

Aihe: Clearomisaattorista palaneen maku

  1. #81
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Eikös muuten näiden pienempien atopäiden valmistus loppunut jo ajat sitten? Atopää eVod-clearoon (5 KPL) | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa

    Tuo 1.5ohm kuitenkin kuulostais ehkä aavistuksen paremmalta idealta tosin varmasti kelpaa myöskin nuo 1.8 malliset. Ehkä paketti kumpaakin ja kattelee kummat toimii keskimäärin paremmin.
    Noita eVodeja oon juuri nyt tilaamassa, mutta ei meinaa mennä tilaus taaskaan läpi, hirvee tappelu, sama juttu oli viimeksikin......voi v.....

     
     
  2. #82
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    Hei siis mitkä ohmit mä nyt näistä valkkaan? Akattelin ottaa 2 paketillista! Atopää Kanger eVod:iin ja ProTank:iin (5 kpl) | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa

     
     
  3. #83
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    kuutamo
    Viestit
    105
    Joo mutta itte höyryttelin 10ml about halon midnight apllee protank 3mini/evod 2/ evod class atopään läpi ja meni jo 8ml höyryttelyn kohdalla tukkoon ja maistuu erittäin tunkkaiselle ja nyt odottelen jo uusia atopäitä. Kyllä sen 5ml verran höyryttelee hyvin ja puskee höyryä mutta sitten 5-10ml kohdalla alkaa hiipumaan höyryn, maun yms tuotto. :P smokin winderillä. Kyl mua kyllästytää nä clearot ja egot nii et heti kuun alussa siiryn nemesis ja kaiffari generation aikaan

     
     
  4. #84
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    Hah no näyttää siltä, että jollain muullakin on ollut näitä "pikku" ongelmia Tilauskaan ei meinaa lähteä saatana......helpommalla pääsee kun tuo taas venäjältä pikku lastit marlboroa........

     
     
  5. #85
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Marlboro Näytä viesti
    Hei siis mitkä ohmit mä nyt näistä valkkaan? Akattelin ottaa 2 paketillista! Atopää Kanger eVod:iin ja ProTank:iin (5 kpl) | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa
    Mahdollisimman pienillä ohmeilla eli tässä tapauksessa 1.8. Noillakin saat kaikenjärjen mukaan aavistuksen enemmän tehoa peliin verrattuna niihin aikaisempiin justfogeihin, joissa uskoakseni on kahden ohmin vastukset. Tokihan noissakin saattaa heittelyä olla. Isommalla teholla toivottavasti saat siis paremmin tyydytyksen siitä höyrystä.

    Ota vaikka yksi paketti noita 1.8 ohmisia ja toinen näitä: Atopää eVod-clearoon (5 KPL) | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa

    Vaikka nyt pienemmät ohmit on periaatteessa ehdottomasti hyvä idea höyryntuoton kannalta perus 3.7v ego-akulla käytettäessä niin itse aikanaan tykkäsin enemmän noista "isommista" atopäistä. Kokeilemalla löytynee miellyttävämpi. Isommalla siis tarkoitan fyysisesti isompaa. Noissa 1.8ohmisissa on laajempi ilmarööri tms. Saattoi tosin olla täysin tuuriakin, että ne yksilöt nyt sattuivat toimimaan paremmin.
    Viimeksi muokannut Naamapeikko; 26.05.14 kello 17:24.

     
     
  6. #86
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    Jep mä tilasin juuri 10 kpl noita 1,5 ohmisia, saas nähdä kun tulee, että miten rupeaa luistamaan. Kovan kikkailun takana oli että sai tilauksen menemään, ei se näköjään pelaakkaan niin, että asiakastietoihin suomen osoite ja toimitus osoitteeksi ruotsi, siihen ois tullut 11 ekee postimaksu, mutta laitoin vaan lisätietoihin, että toimitus ruotsiin, niin ne mua neuvoi asiakaspalvelussa ekassa tilauksessa, mutta toki olin uhohtanut, että miten se meni.......kas kun muuten ne ei oo keksinyt vielä Mahorkka nestettä mä tilaisin sitä laakista Kiitos naamapeikko taas hyvistä neuvoista

     
     
  7. #87
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    kuutamo
    Viestit
    105
    Mä nyt en oo vastaavaa kokenut kun Halon nesteitä höyrytellessä. Monessa paikassa mainitaan että halon nesteet tukkii clearot nopeaa.. et nesteestä tuo on pitkälti kiini,

     
     
  8. #88
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    No tänään tuli tuo evodin uusi klearo ja nesteet. Eka havainto, että eipäs tuo imekkään niin pirusti nestettä, kuin tuo justfogin maxi, höyryäkin tulee hyvin, nyt jää nähtäväksi kauanko atopäällä höyryttelee.

     
     
  9. #89
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    21
    Minulla tulee aina palaneen maku kun laitan uuden kanger atopään(sellaisen joka sopii esimerkiksi kanger evodiin. Mikään ei auta olen antanut nesteen olla säiliössä 5 minuuttia ja vedelly henkosia ilman virtoja minuutin. Palaneen maku katoaa kun söiliön täyttää uudelleen. Mistähän voisi johtua?

     
     
  10. #90
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jpntr Näytä viesti
    Minulla tulee aina palaneen maku kun laitan uuden kanger atopään(sellaisen joka sopii esimerkiksi kanger evodiin. Mikään ei auta olen antanut nesteen olla säiliössä 5 minuuttia ja vedelly henkosia ilman virtoja minuutin. Palaneen maku katoaa kun söiliön täyttää uudelleen. Mistähän voisi johtua?
    Itellä toiminu kangerin tankeissa(protank,aerotank),että kiertää pohjaosan auki ja takas kiinni.Kait sinne jonkinlainen ilmalukko muodostuu.

     
     
  11. #91
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    1
    Heips kaikille.Minä kyllästyin heti kättelyssä noihin lankahässäköihin ja tilasin MIST S1 clearomizerin ja nyt ei tarvi ottaa hikee murtuneista clearoista ja palaneen makuisesta höyrystä,toimii hyvin ja höyryä tulee kiitettävästi.

     
     
  12. #92
    Olisin hankkinut Mist S1 clearon,mutta on erittäin vaikeasti löydettävissä. Yhdestäkään luotettavasta sähkötupakkakaupasta ei niitä ole saatavilla vielä. Sitä odotellessa pitää tyytyä muihin laitteisiin.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  13. #93
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    168
    Lainaus Alkuperäinen postaaja noviisinainen Näytä viesti
    Heips kaikille.Minä kyllästyin heti kättelyssä noihin lankahässäköihin ja tilasin MIST S1 clearomizerin ja nyt ei tarvi ottaa hikee murtuneista clearoista ja palaneen makuisesta höyrystä,toimii hyvin ja höyryä tulee kiitettävästi.

     
     
  14. #94
    Mistä noita saa, kun puffilla ainakaan ollut?


    Edit. Ja heti perään Dogesta dryhit of the century
    Viimeksi muokannut Jöördis; 30.05.15 kello 20:03.

     
     
  15. #95
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    07/2015
    Viestit
    1
    Hei.
    Mulla on muuten sama ongelma, mutta en oo tehny muuta ku lisänny nestettä aika ajoin, en oo pessy kertaakaan, lisänny vaan samaa nestettä eikä oo päässy kuivaks. Laitteena eGo-t. Mikä vois olla vikana? Oisko teillä ammattilaisilla neuvoja?

     
     
  16. #96
    Höyrypää Pelipoika's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    479
    Mennyt todennäköisesti tukkoon. Voi koittaa pestä, mutta ei todennäköisesti auta.


    Laitteet ja nesteet vaihtuu koko ajan!

     
     
  17. #97
    Ostin kanssa tommosen eGo CE4, niin linkatkaahan siieh niitä vaihettavia osia (en muista sen nimeä ) Ja kauan ne on muilla kestäny?? Saako siihen mitään "laadukkaampaa" joka kestäs kauemmin kun sen muutaman päivän - viikon??

     
     
  18. #98
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,068
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Alluzz666 Näytä viesti
    Ostin kanssa tommosen eGo CE4, niin linkatkaahan siieh niitä vaihettavia osia (en muista sen nimeä ) Ja kauan ne on muilla kestäny?? Saako siihen mitään "laadukkaampaa" joka kestäs kauemmin kun sen muutaman päivän - viikon??
    Tuohon ei saanut vissiin vastusta vaihdettua pelkästään vaan pitää ostaa tuo koko säiliö ??? Vai onko siinä tankissa joku irroitettava vastus sisällä ???

    Sähkötupakka | E-savuke ja nikotiinineste kauppa

    Edit: Noita CE4 clearoja tuntuu olevan useampia variaatioita.. Mahdoton arvata millainen sulla on

     
     
  19. #99
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Tuohon ei saanut vissiin vastusta vaihdettua pelkästään vaan pitää ostaa tuo koko säiliö ??? Vai onko siinä tankissa joku irroitettava vastus sisällä ???

    Sähkötupakka | E-savuke ja nikotiinineste kauppa

    Edit: Noita CE4 clearoja tuntuu olevan useampia variaatioita.. Mahdoton arvata millainen sulla on
    Minun muistaakseni CE5 oli purettava ja nelosessa ei lähteny kuin tippi irti.

     
     
  20. #100
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Alluzz666 Näytä viesti
    Ostin kanssa tommosen eGo CE4, niin linkatkaahan siieh niitä vaihettavia osia (en muista sen nimeä ) Ja kauan ne on muilla kestäny?? Saako siihen mitään "laadukkaampaa" joka kestäs kauemmin kun sen muutaman päivän - viikon??
    Muistelisin että itsellä nuo kesti aikanaan n. viikon.

    Jos haluat laadukkaampaa:
    Aspire Nautilus MINI BVC bottom vertical coil AFC clearomisattori 1,8ohm lasiputkella

    ja tähän atopäitä:
    Aspire Nautilus BVC bottom vertical coil atomisaattoripää 1,6ohm/1,8ohm

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •