Sivu 3 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567 ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 133

Aihe: Clearomisaattorista palaneen maku

  1. #41
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Hyvä pointti, noissa Justfogeissahan onkin top coil ja vielä helvetin lyhyet imulangat eli sitä joutuu käytännössä kallistelemaan jatkuvasti.

    Hommaa nyt vaikka Protank 3 ja joku säädettävä akku niin loppuu ainakin nuo ongelmat.

     
     
  2. #42
    Aspirenautilus (y) vajaa 5ml tankki ja luotettavampi tuo on kuinkangerin tuotokset vaikka hintaa onkin kymppi enemmän.

     
     
  3. #43
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    No kyllä munkin mielestä tää homma haisee, kun vehkeet hajoilee kokoajan. Ihan kevyesti mulla menee nyt tuolla justfogin maxi vehkeellä tuo 15 millii päivässä, enemmänkin varmaan menisi, jollen yrittäisi rajoitella hiukan. Terveyden takia mä tuohon s-tupakkiin olen siirtynyt ja vaimon ainaisen valittamisen takia, että kun rööki haisee.....

     
     
  4. #44
    Vuotaako se jostain? ei vaan mahdu päähän tuo kulutus.
    montako akullista sulla menee päivässä,

     
     
  5. #45
    Ehdottomasti joko nuo DIY-nesteet tai sitten, jos ei vielä kiinosta kokkailla niin kattelet josko Bargain Vapourilta löytys jotain mielekästä Hangsenia höyryteltäväksi. Ja tietysti hirveä läjä niitä vaihtoatopäitä Finnvapelta varastoon. RBA-puolella muuten laitteiston ylläpito muuttuu enemmän tai vähemmän ilmaiseksi, mutta sitä taitaa olla vähän turhan aikaista ehdotella.

    Eikai tuo 15 milliäkään clearolla mahdottomuus ole, jos sitä tosiaan imuttelee aivan jatkuvasti. Pari askia tupakkiakin taitaa tarkottaa sitä, että 20min välein uutta röpöä huuleen. Ei itselle ihan niin tiiviisti maistunut.

    E: Onpahan suosittu thread. Tuli taas aika monta viestiä kirjoittelun aikana.

     
     
  6. #46
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,621
    Jos sulla oli niitä 24mg:sia niin vetelee niitä kunnes alkaa tuntumaan että nyt riittää
    Itsekin alussa vedin 24mg kunnes aloi tuntumaan että jos vähempi riittäisi... n joo kyllä joku modi on kädessä melkein koko hereillä olo ajan paitti aamulla ei tarvii niinkuin aikoinaan röökatessa, pölli huuleen heti kun heräs nyt sentään pääsen ulos ennen kuin otan höyryt vaikka muuten sisällä höyryttelenkin

     
     
  7. #47
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    Tuo Paulsaaren akku kestää jostain kumman syystä koko päivän, mutta tuo justfogin on ihan lelu, sillä ei imuttele ees aamupäivää. Eli mulla on nyt siis 2 justfogin akkua ja yksi paulsaaren akku ja paulsaaren akkuun käy yllätys yllätys myös noi justfohin osat. Voisitteko laittaa mulle linkin, että mikä clearo kannattais hommata finnvapelta, että se nyht sitten käy noihin mun akkuihin, ja ettei se imeis niin helvetisti tuota nestettä. Muuten se paulsaaren vanha oliko se nyt ce4 missä oli ne pitkät langat siellä sisällä, niin se ei mun mielestä kuluttanut niin paljon nesteitä, vai en nyt tiedä kuvittelenko vaan. Mainitsen nyt vielä, että olen edelleen täysin ulkona noista vehkeistä, nyt sentään tiedän mitä tarkoittaa atopää, kun olen niitä tässä jo muutaman käräytellyt

     
     
  8. #48
    Kannattaa kokeilla esim kangerin evodeja

     
     
  9. #49
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Joo, ei ymmärrä tota kulutusta; itellä menee yleensä noin 4-6ml päivässä gennyllä ja ihan maksimissaan menny 12ml (ja noikin on 20W:lla), mutta silloin pilli on käytännössä kokoajan suussa ja päivä jatkuu pitkälle yöhön.

    En nyt oikeen ymmärrä tota "vehkeet hajoilee jatkuvasti"..? Siis meinaat, että atopäät kuluu? Eipä siihen ole muuta ratkasua, kuin höyrytellä vähemmän. Kuitenkin sulla atopäät kestää sen ~80-100ml nestettä (jos toi sun kulutus tosiaan on oikein), mikä nyt omaan korvaan vaikuttas melko normaalilta kestolta.

     
     
  10. #50
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Paljonkos tuossa PS:n akussa oikein on kapasiteetti, jos 900 mAhin JF riittää aamupäivän, mutta PS koko päivän?
    Eipä taida pohjacoili auttaa, tuollaisella kulutuksella käy sen verran kuumana, että alkaa kusta läpi. Ehkä joku jättikokoinen kartotankki voisi tulla kyseeseen.
    KGO & Twist

     
     
  11. #51
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Paulsaaren akku kestää koko päivän ja päivässä menee 15ml nestettä, olisko pilkku unohtunu ja nesteenkulutus olis 1.5ml?

    e: PS tehoakku on 900mah

     
     
  12. #52
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    Jos noiden atopäiden pitäis kestää 80-100 ml kulutuksen niin siinä tapauksessa vika on noissa justfogin atopäissä, muuta selitystä en minä ainakaan keksi. Laittakaa nyt mulle linkkiä, että mitä mun kannaittais sieltä finnvapelta nyt tilata, mitkä siis käy noihin mun akkuihin, pitää laittaa meinaan tilaus vetämään.

     
     
  13. #53
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Eli joku perus-Ego? Eihän noissa numeroissa oikein ole nyt päätä eikä häntää.
    KGO & Twist

     
     
  14. #54
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Marlboro Näytä viesti
    Jos noiden atopäiden pitäis kestää 80-100 ml kulutuksen niin siinä tapauksessa vika on noissa justfogin atopäissä, muuta selitystä en minä ainakaan keksi. Laittakaa nyt mulle linkkiä, että mitä mun kannaittais sieltä finnvapelta nyt tilata, mitkä siis käy noihin mun akkuihin, pitää laittaa meinaan tilaus vetämään.
    Jos litkit 15ml päivässä, niin mitäs se tekee viikossa (jonka noi sun atopäät on kirjotuksies mukaan suunnilleen kestäny)?

    Edit. Rupeaa jotenkin rölläys haiskahtamaan..

     
     
  15. #55
    Nyt kyllä vähän epäilen, että nesteenkulutuksessa pilkku tai laskuvirhe ja eihän nuo atopäät tavallaan voi edes "hajota" ego akun jännitteellä, vaikka siitä imisi 3 litraa nestettä läpi jos vaan välistä muistaa kuivapolttaa vastuksen karstat. Edelleen epäilen käyttäjävirhettä, tässä tapauksessa "kuivana" imeskelemistä.

     
     
  16. #56
    Mulla kesti kangerin atopäät just sen 50ml nestettä läpi vaikka kuinka kuivapoltteli.

     
     
  17. #57
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Mulla pyörii päässä vaan että tämä on joku Paulsaaren kätyri kun niillä on hyvä höyrytellä mutta muilla ei Jee, on hauskaa olla paranoidi.

     
     
  18. #58
    Onhan sitä muutkin kirjoitelleet PS tehoakun kestävän kauemmin kuin muut vastaavat. Itse nyt en edes aikanaan tullut kokeilleeksi tuota omaani sen kummemmin, koska puuttuu se VV. Sitä voidaan sitten miettiä miksi se kestäisi kauemmin.

     
     
  19. #59
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Kylhän se Ps tehoakku on parempi ku perusegot (kokemusta on) mut toi 15ml on jo tuulesta temmattu.

     
     
  20. #60
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Harskyli Näytä viesti
    Mulla kesti kangerin atopäät just sen 50ml nestettä läpi vaikka kuinka kuivapoltteli.
    Mikä niissä hajosi? Itse vedin iclear 30s atopäiden läpi valehtelematta aina sen 150ml ja kuivapolton jälkeen höyrysi aina kuin uusi, varmasti noilla atopäillä olisi imenytkin sen 3 litraa nestettä. Ehkä kangerilla onkin vain huonot atopäät?

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •