Sivu 2 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 133

Aihe: Clearomisaattorista palaneen maku

  1. #21
    Höyryttelijä Late's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    38

    Vs: Clearomisaattorista palaneen maku

    Lainaus Alkuperäinen postaaja nanuski Näytä viesti
    Moro!
    Uusi höyryttelijä ilmottautuu Tuli hankittua tällä viikolla eRoll ja ilmeisesti minäkin sain atomisaattorit (2kpl) poltettua parissa päivässä Olen tekemässä tilausta puffista (uusia atomisaattoreita) ja tarkkoitus olisi tilata myös tankkejä ja kyselisinkin että mikäköhän tankki mahtaa käydä tähän kyseiseen eRolliin?
    Kiitokset jos joku viittii vastata
    eRolliin myydään omia tankkeja, joita saa Suomesta ainakin esmokelta. Voi olla että joku muukin tankki menisi, mutta en lähtisi kokeilemaan ja kikkailemaan muiden kanssa, kun nämä viralliset eivät ainakaan vuoda tippaakaan, mikä on tälläiseltä atotankilta aika hyvä saavutus.

    Mullakin paloi molemmat aloituspakkauksessa tulleet atot alle viikossa, meshistä rakennetulla wicillä on tullut vähän parempia tuloksia ja höyryn tuottokin on parantunut.

     
     
  2. #22

    Vs: Clearomisaattorista palaneen maku

    En ihan heti aloittelijan käteen laittaisi meshi-vehjettä sen verran haasteellinen se mielestäni on kokeneellekkin höyryttelijälle ,nim :"kokemusta on" eli alkuun suosittelen joko bogeja tankin kera tai sitten 2-T clearoa sopivalla setuppilla jossa ohm on laitteeseen sopiva .Noita kannattaa muuttamat varata saman tein ,ettei ihan yhden varassa kiiku uhkarohkeasti . 8)

     
     
  3. #23
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    Mitähän mä teen väärin kun olen nyt saanut 4 atoa käräytettyä alle kolmessa viikossa? Nyt ei siis oo enää atoja ja tilaus pitää tehdä ja nyt sitten polttelen tavallista marlboroa siihen asti. Kertokaa mulle, että mitä mä nyt teen väärin, miten voi olla mahdollista, että nuo atot hajoaa heti? Hyvin olen päässyt höyryttelyn makuun, mutten kyllä kauaa jaksa jos nuo kaikki laitteet hajoo heti. Ekat vehkeet mulla oli Paulsaarilta ja sitä sentään sain höyrytellä parisenviikkoa, ennenkuin rypesi palaneen krädeä tulemaan. Nyt hankin tuon justfogin maxi aloituspakkauksen ja nyt on siis kaikki ne 4 atoa jo paskana, en kyllä käsitä, näinkö vaivalloista tämä höyryttely on vai teenkö mä nyt kaikki päin persettä?

     
     
  4. #24
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Sounds about right, vaikka ei tuosta Justfogista kokemusta olekaan. Kyllä enintään viikon pystyy esim. noilla Kangerin vehkeillä höyryttelemään (toki nesteestä riippuen), sitten joko roskiin tai pesu ja kuivapoltto.

    Eli jos ne ei vielä ole roskissa, niin pese lämpimällä vedellä ja kuivapolta. Pese uudestaan ja anna kuivua. Ens kerralla sitten suosittelen hommaamaan vähän enemmän atoja varastoon ettei tarvi tupakkaa polttaa.

     
     
  5. #25
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    Ekan aton kohdalla pesin ja kuivasin, muttei mitään muutosta, kräden makua tuli. Onko tää nyt siitä kiinni kun höyryttelen paljon nestettä kuluu päivässä tosi paljon, vai onko nuo kaikki laitteet nyt täysin paskoja. Tässä kun rupeaa laskeskelemaan, että noita osia kun aina tilailee ja tietty nesteet kaupanpäälle, niin rupee menee aika samoihin jo röökin hinnan kanssa.
    Ennen polttelin 2 askia punaista malppia päivässä, mutta kyllä tuota höyryttelyä joutuu kyllä harrastamaan huomattavasti enemmän, onkohan tää nyt siitä kiinni kun mun vehkeet hajoilee, että höyryttelen vaan niin paljon?

     
     
  6. #26
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    Ai niin sitten mulle on useesti käynyt niin, että sitä höyryä ei tule ollenkaan, mistä kummasta sekin johtuu?

     
     
  7. #27
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Kyllä tähän saa menemään enemmän rahaa kuin tupakointiin ja osalla meneekin, mutta se terveys.

    Ja siihenhän ne atopäät yleensä hajoaa kun niistä tarpeeksi nestettä menee läpi. Mikä on sun "paljon"?

     
     
  8. #28
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Kuulostaisi enemmän siltä, että jokin käyttövirhe jossain. Kai olet täytön yhteydessä muistanut antaa tankin olla pari minuuttia ja kallistellut höyryttelyn aikana myös ilman virran antoa?

     
     
  9. #29
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Kuinka paljon nestettä sulla oikeen kuussa kuluu, jos tulee kalliimmaks, kuin 2 malluaskia päivässä?
    Oletan, että yks aski on minimissään vitosen, niin sulla menee vähintään 10€/päivä röökiin? Atopäät on näköjään 7.50€/5kpl ja jos niitä kuluu suunnilleen paketti kuussa, niin siitähän jää ~292.50€ nesteisiin ja satunnaisiin akun/tankin uusimisiin..?

    Jos nesteenkulutus tuntuu liialliselta, tai joutuu pilli suussa olemaan jatkuvasti, niin koeta pikkasen vahvempia nesteitä.

     
     
  10. #30
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    Joo oon kallistellut, mutta kun tuota tankkia täyttelen, niin en siinä sen jälkeen kyllä odottele, rupean vaan höyryttelemään, mutta mä täyttelen tankkis aina kun se rupeaa olemaan puolillaan. Nyt mulla meni esim tuota Paulsaaren nestettä 15 milliä päivässä, mutta sit taas tuo finnvapen punainen mallu on pottu riittänyt vaan päiväksi, se pottu on 10 ml, eli sitä menee kyllä enemmän kuin tuota paulsaaren litkua, jostain syystä se on riittoisampaa. En tiedä onko tuo paljon? Paljonko muilla menee nestettä päivässä?

     
     
  11. #31
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    15ml päivässä jollain paul saaren paskavehkeillä? Sori, mutta en usko Mä höyryttelen käytännössä jatkuvasti RSST:llä kun olen hereillä ja nestettä kuluu max 8ml päivässä...

     
     
  12. #32
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    Sori siis juuri toistenpäin, eli finnvapen punaista mallua menee 15 ml päivässä, mutta paulsaarta 10 ml päivässä

     
     
  13. #33
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    No ei ihme että atopäät paukkuu tuommoisella nesteenkulutuksella. Mikä sulla on niissä niksapitoisuus?

     
     
  14. #34
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    Ei mulla nyt enää ole paulsaaren vehkeitä vaan justfogin Vanhat vehkeet oli paulsaarelta ja ne hajos mutta nyt on nää justfogin vehkeetkin paskana....

     
     
  15. #35
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    Niksapitoisuus on 18 mutta on mulla tuota 24 stakin, mutta koetan nyt enemmän pysyä tuossa 18 ssa, kun tulee höyryteltyä niin paljon. Jotenkin vaan tuntuu, ettei saa tuota höyryttelyä loppumaan, eikä tuu edes hönö olo, niinkuin röökistä vloi tulla. Olenkohan mä nyt mennyt ojasta allikkoon.....

     
     
  16. #36
    Siis herran Jeesus clearolla 15ml päivässä? Puolitoista pulloa? Mä en pääse edes 10milliin 0.2 ohm ja drippailemalla

     
     
  17. #37
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Joo en kerta kaikkiaan minäkään ymmärrä tuota, mulla meni clearo-aikoina muutama milli ja silti tuntui että höyrytteli jatkuvasti, ei niillä vaan pysty imemään paljoa nestettä. Joku tässä haisee

     
     
  18. #38
    Tuli mieleen, että sitä tankkia pitää kallistella periaatteessa kokoajan, kun tuossa justfogissa taitaa olla vastus ylhäällä ja lyhyet imukarvat? Epäilisin, että "kastelet karvoja" liian vähän, jos kerta välillä ei tule edes höyryä ja pelkkää palanutta pukkaa?

     
     
  19. #39
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Jos nestettä oikeesti kuluu tota tahtia, niin ei tosiaan ihme, että atopäät ei viikkoa kauempaa kestä.. Ennemminkin ihme, että kestävät noinkaan kauan.

    Jos rahansäästöä havittelet, niin huomattavasti paremmin sitä saat kokkailemalla itse nesteet, tai ostelemalla halvimpia kiinalitkuja (esim. E-smokeirlandilta Dekangin 50ml pulloja - eikös noi PS:nkin nesteet sitä tai Hangsenia ollut?), kuin atopäitä ihmettelemällä.
    Yksi vaihtoehto tietty on siirtyä RBA-puolelle, mutta siitä se rahanmeno vasta alkaakin, vaikka setupit ei käytännössä juuri mitään maksakaan.

     
     
  20. #40
    Suosittelen sun alkaa itsetekemälläni nesteeksi niin tulee vähän inhimillisemmän hintaiseksi n 1e-0.2snt 10ml nesteissä ja nikotiinin vahvuudesta riippuen.
    e: Charun älä nyt piru suosittele rba vehkeitä tai kohta nestettä menee 50ml päivässä :--D

     
     
Sivu 2 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •