Sivu 1 / 7 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 133

Aihe: Clearomisaattorista palaneen maku

  1. #1

    Clearomisaattorista palaneen maku

    Hei!

    Tuli tuossa ensimmäistä kertaa ostettua sähkösavuke http://www.finnvape.com/product/347/...akkaus-ego-ce4

    Ensimmäisellä täyttökerralla maku oli hyvä ja höyryäkin tuli kiitettävästi. Kun neste oli loppu halusin kokeilla toista makua joten pesin atomisaattorin lämpimällä vedellä ja laitoin uutta nestettä tankkiin, mutta tämän jälkeen alkoi maistua pahasti palaneen maku. Olen kokeillut huolella pestä mutta ei auttanut yhtään.

    Olisiko teillä minkäänlaista ratkaisua tähän? Ja olisiko teillä suositella jotain toista atomisaattori minkä hintaki olisi kohdillaan.

    Paljon kiitoksia etukäteen

     
     
  2. #2

    Vs: Clearomisaattorista palaneen maku

    Palanut maku tässä tapauksessa tulee siitä todennäköisesti että onnistuit käräyttämään imulangan .
    Teitko kuivapolttoa ja se olisi siinä voinut mennä, laitettuasi uuden nesteen varmistitko että neste oli kunnolla imeytynyt?
    Kyseisessä clearossa ei ole vikaa, toimineet hyvin meillä
    Jossain vaiheessa pääsi käymään kuivana 99%.
    Tilaa puffilta uusia (määräalennus), ei nuo niin kalliita ole. Palanutta makua ei saa pois jos lanka on poltettu.
    Nää on niitä oppirahoja 8)
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  3. #3
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Clearomisaattorista palaneen maku

    Olisin kyllä eri mieltä. Kuivapoltolla nimenomaan lähtee ne ylimääräiset maut pois. Clearo palasiks, kaikki ne silikonihässäkkeet irti, siten että vastus näkyy. Sitten vaan kuivapolttoa ihan reilusti, vastuksen kuuluu hohkata punaisena jonkin aikaa polttaen kaiken lian siitä päältä pois.

    Niin ja tämähän tehdään kuivalle atolle. Tän jälkeen kokoaminen, varo ettei silikonitulppa mee liian syvälle, uudet nesteet sisään ja höyryttelyä.

     
     
  4. #4
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612

    Vs: Clearomisaattorista palaneen maku

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kuulaxi Näytä viesti
    Hei!

    Kun neste oli loppu halusin kokeilla toista makua joten pesin atomisaattorin lämpimällä vedellä ja laitoin uutta nestettä tankkiin, mutta tämän jälkeen alkoi maistua pahasti palaneen maku.
    kannattaa kokeilla vaikkapa bogen kartoja. Ainakin nyt alussa kun uusia makuja on hauska testailla. Boget maksavat noin neljänneksen clearojen hinnasta joten niihin on helpompi suhtautua kertakäyttötavarana.
    Ego-t:n tankit tulisivat makutestailussa vieläkin halvemmaksi mutta ainakaan minä en niistä saa makuja tai höyryä tarpeeksi ulos.
    Minä en enää vahingossakaan laita clearoihin muita nesteitä kuin jo hyväksi havaittuja makuja. Pirukaan niitä jaksa koko aikaa olla liottamassa. Ja vähänkään vahvempia makuja ei muuten todellakaan saa pelkällä vedellä sieltä clearon langoista lähtemään. Jotain mentholeja ei oikein millään myrkylläkään.

     
     
  5. #5

    Vs: Clearomisaattorista palaneen maku

    Ite vaihdan makua lennossa. Höyryttelen clearon melkein tyhjäksi ja laitan uuden maun sisään, vähän aikaa on hauskaa makujen sekamelskaa mut kyllä se uusi maku alkaa puhtaasti maistumaan Mä en jaksa mitää purkamisia enkä liotteluja, miks tehä elämästä vaikeeta jos ei oo ihan pakko

     
     
  6. #6

    Vs: Clearomisaattorista palaneen maku

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Muhnu Näytä viesti
    Ite vaihdan makua lennossa. Höyryttelen clearon melkein tyhjäksi ja laitan uuden maun sisään, vähän aikaa on hauskaa makujen sekamelskaa mut kyllä se uusi maku alkaa puhtaasti maistumaan Mä en jaksa mitää purkamisia enkä liotteluja, miks tehä elämästä vaikeeta jos ei oo ihan pakko
    +1
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  7. #7

    Vs: Clearomisaattorista palaneen maku

    Paljon kiitoksia vastauksista! Pitääpä kokeilla tuota kuivapolttoa jos se auttaisi.

    Katselin tuossa noita bogen kartoja ja clearomisaattoreita

    http://www.puff.fi/boge-510-20ohm-st...kpl-p-805.html

    http://www.puff.fi/boge-510e-clearom...kpl-p-968.html

    Pitääkö noihin kartoihin vielä erikseen ostaa jonkinlaisia tankkeja vai ovatko ne uudelleen täytettäviä muutenkin?
    Myös nuo erilaiset ohmi määrät ihmetyttävät.

    Mahtaakohan toi clearo ja kartat mennä tuohon kyseiseen akkuun kiinni?

     
     
  8. #8

    Vs: Clearomisaattorista palaneen maku

    Kartoja voi ja pitääkin täyttää uudelleen myös ilman tankkia, tankin avulla täyttöväli pitenee huomattavasti.
    Ego akkuun käy nuo clearot ja kartot, eGoon saa yleensä lähes kaiken kiinni koska siinä on ulkoreunan eGo kierre ja sitten tuttu ja turvallinen 510-kierre.

    Ego antaa muistaakseni sen 3,7v joten matalaohmiset (1,5-2ohm) ovat passeleita, korkeampi ohmimäärää vähentää höyryn määrää.

     
     
  9. #9
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612

    Vs: Clearomisaattorista palaneen maku

    juu, 2 ohmiset (LR) toimii egon tehoilla paremmin. Kangerit näyttäs puffilla olevan samanhintaisia
    kuin boget. Molempia voipi kokeilla...
    Bogen clearoja en suosittelisi omien kokeilujen perusteella. CE4-clearot toimivat ainakin minulla paljon paremmin
    ja lisäksi niden tankit on isommat.

    Laita jokin hyvä, tiivis kartotankki ja drip tippejä tilaukseen jos päädyt noita kartoja enemmänkin käyttämään.
    eGo:lle jokin kapea ja pitkä tankki. Muuten se näyttää ihan vesitornilta

     
     
  10. #10

    Vs: Clearomisaattorista palaneen maku

    Olen tuossa libertyltä listannut itselle erilaisia e-nesteitä, mutta en ole vielä kerennyt tilaamaan http://aijaa.com/E4SXYe

    Jos joku olisi ystävällinen voisi linkittää sopivan setin niitä kartoja ja drip tippejä libertyltä että saisin ne samaan tilaukseen.
    Yritin itse katsella, mutta niitä oli niin monia vaihtoehtoja että pää menee aivan pyörälle

     
     
  11. #11
    Höyrykonkari Wept's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    186

    Vs: Clearomisaattorista palaneen maku

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kuulaxi Näytä viesti
    Olen tuossa libertyltä listannut itselle erilaisia e-nesteitä, mutta en ole vielä kerennyt tilaamaan http://aijaa.com/E4SXYe

    Jos joku olisi ystävällinen voisi linkittää sopivan setin niitä kartoja ja drip tippejä libertyltä että saisin ne samaan tilaukseen.
    Yritin itse katsella, mutta niitä oli niin monia vaihtoehtoja että pää menee aivan pyörälle
    Nuo nesteet eivät ole valmisnesteitä, eli niitä pitaa laimentaa joko PG tai VG-pohjilla. Itsenäisesti nuo eivät höyrykelpoisia ole.

    http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=76 driptippejä saa tuolta, kaikki ovat yhtä hyviä, varmista vain, että niissä on joku merkintä 510-sopivuudesta (Boge-kartomisaattorin pää). Drip-shieldejä et tarvitse.
    http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=108 kartoja täältä. Itse suosittelen Bogeja, tasaista laatua ja tuntuvat itsellä kestävän pisimpään.
    "Boge 510 Cartomizer 2.0 Ohm (Black) - 5 Pack" sopisi eGo-kittiisi parhaiten, kuten yllä on mainittu, 1.5-2.0 ohmia on suositeltavaa n. 3.7 voltin laitteille. 2.7-3.0 ohmia ei tuota samanlaista höyryä taikka makua.

    Kartoja voit reippaasti tilailla vaikka 2 pakettia alkuun, yksi karto soveltuu parhaiten vain yhteen makuun ja kestää nesteestä riippuen 2 päivästä 2 viikkoon.

    Huomioi se, etteivät nuo kartot sovellu tankkikäyttöön itsenäisesti, vaan ne pitäisi rei'ittää jos haluat tankissa käyttää.
    Puffiltaa saa myös valmiiksi rei'itettyjä kartoja (prepunched) http://www.puff.fi/smok-dual-coil-15...kpl-p-932.html ja siihen kaveriksi vaikka DCT-tankki http://www.puff.fi/510x-dcttankki-45...ohm-p-992.html.

    Jospa tästä teksistä jotain selkistä saa

    E: http://www.puff.fi/ego-koristetukika...kpl-p-843.html tällä saat eGo-tankkijärjestelmästä edes hieman yhtenäisemmän näköisemmän
    Smok XPro 50W, Aspire 2
    eGrip

     
     
  12. #12
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612

    Vs: Clearomisaattorista palaneen maku

    kartoja saat muuten edullisemmin -ja yleensä nopeammin- kotimaisista nettikaupoista.
    Samalla tuet kotimaista yrittäjää

     
     
  13. #13
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    253

    Vs: Clearomisaattorista palaneen maku

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Muhnu Näytä viesti
    Ite vaihdan makua lennossa. Höyryttelen clearon melkein tyhjäksi ja laitan uuden maun sisään, vähän aikaa on hauskaa makujen sekamelskaa mut kyllä se uusi maku alkaa puhtaasti maistumaan Mä en jaksa mitää purkamisia enkä liotteluja, miks tehä elämästä vaikeeta jos ei oo ihan pakko
    Sama. Olen onnistunut myös muutaman hyvän ja yllättävänkin sekoitusidean löytämään tällä metodilla.

    Vapetteluun mennyt 1429,16€

     
     
  14. #14
    Höyrykonkari Jarno's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoon Erityistalousalue
    Viestit
    373

    Vs: Clearomisaattorista palaneen maku

    Lainaus Alkuperäinen postaaja gravehill Näytä viesti
    Olen onnistunut myös muutaman hyvän ja yllättävänkin sekoitusidean löytämään tällä metodilla.
    Sama täällä.

     
     
  15. #15

    Vs: Clearomisaattorista palaneen maku

    Ei kyllä taida egossa voima riittää noihin 1,5ohm dual coileihin

     
     
  16. #16

    Vs: Clearomisaattorista palaneen maku

    Päädyin nyt tällaiseen ostoskoriin tuolta libertyltä http://aijaa.com/XYzarK

    Onko noi nesteet nyt heti käyttövalmiita? Ton clearon ajattelin tilata myös libertyltä ja sitten katsoa niitä kartoja kotimaisesta liikkeestä.

    Olisiko kellään kokemuksia noista kyseisistä nesteistä? Sitten olisi kiva jos joku voisi kertoa hyvän tupakan makuisen nesteen tuolta libertyltä


     
     
  17. #17
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    208

    Vs: Clearomisaattorista palaneen maku

    Käyttövalmiita ovat. Kokemusta ei ole Libertyn nesteistä, mutta pitäisi varmaan joskus testata.

     
     
  18. #18
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Clearomisaattorista palaneen maku

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ukko-Pekka Näytä viesti
    Ei kyllä taida egossa voima riittää noihin 1,5ohm dual coileihin
    Aikoinaan noin vuosi sitten kyllä kelpas kummasti Ego Mega Dual Coils eGo:ssa. Nyttemmin ei enää, mutta ei se sitä meinaa etteikö edelleen aloitusvehkeinä olisi hyvä. Pitkään menin ihan niillä vain eGo:n kanssa.

    DCT-kartoista ei ole kokemusta, niitä ei juuri näe kehuttavan kyllä.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  19. #19
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2012
    Viestit
    1

    Vs: Clearomisaattorista palaneen maku

    Moro!
    Uusi höyryttelijä ilmottautuu Tuli hankittua tällä viikolla eRoll ja ilmeisesti minäkin sain atomisaattorit (2kpl) poltettua parissa päivässä Olen tekemässä tilausta puffista (uusia atomisaattoreita) ja tarkkoitus olisi tilata myös tankkejä ja kyselisinkin että mikäköhän tankki mahtaa käydä tähän kyseiseen eRolliin?
    Kiitokset jos joku viittii vastata

     
     
  20. #20

    Vs: Clearomisaattorista palaneen maku

    [quote=nanuski;146532]
    Moro!
    Uusi höyryttelijä ilmottautuu Tuli hankittua tällä viikolla eRoll ja ilmeisesti minäkin sain atomisaattorit (2kpl) poltettua parissa päivässä Olen tekemässä tilausta puffista (uusia atomisaattoreita) ja tarkkoitus olisi tilata myös tankkejä ja kyselisinkin että mikäköhän tankki mahtaa käydä tähän kyseiseen eRolliin?
    Kiitokset jos joku viittii vastata
    [/quoteTilaappa puffilta 2T clearoja joissa voi vaihtaa ne setupit eri ohmisina ohmit on 1.9-3.0 välissä eli clearon elvyttäminen setuppia vaihtamalla ei maksa jatkossa kuin muutaman euron .Itsellä tuo 2T on minulla ainakin toiminut ihan ok ja antaneet hyvänmakuiset ja lämpöiset höyryt. Ota eri arvoilla niitä setuppeja mukaan kun tilaat clearon niin on vaihtarit valmiina sitten tarvittaessa . 8)

     
     
Sivu 1 / 7 12345 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •