Sivu 4 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567814 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 281

Aihe: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

  1. #61

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    The fuck is this shit ? Tuo meininki tuolla foorumilla... Kukaan ei ilmeisesti lukenu mitä baddog kirjotti Thomssista. Nyt kun joku käy kirjottamassa kärkkäisen mielipiteen baddogista, niin se on pahis.

     
     
  2. #62
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla


    Yksi kaikkien ja kaikki yhden höyryttelijän puolesta?
    +100!

     
     
  3. #63
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Re: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Yksi kaikkien ja kaikki yhden höyryttelijän puolesta?
    Näimpä, myötä vitutus on nousi jyrkästi kun veli vapottelijaa tällä tavalla kusetetaan.

     
     
  4. #64
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Ihmeen vitun nilkkejä...toivon todella, että tuo mainitsema adminin frendi saa hakattua järkeä tuon idiootin kalloon. Toivon myös, että täällä Suomessa toimitaan samalla tavalla...eli jos meidän foorumilla tapahtuu vastaavaa niin sitä nilkkiä jahdataan loputtomiin.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  5. #65
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Pointtina kcosilla taisi olla homman pitäminen edes jollain tasolla siistinä ilman, että kolmannet osapuolet lähtevät henkilökohtaisuuksiin?
    KGO & Twist

     
     
  6. #66
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Existance Näytä viesti
    The fuck is this shit ? Tuo meininki tuolla foorumilla... Kukaan ei ilmeisesti lukenu mitä baddog kirjotti Thomssista. Nyt kun joku käy kirjottamassa kärkkäisen mielipiteen baddogista, niin se on pahis.
    No widu! Eihän tuota edes pysty lukemaan! Rupee aivosoluun sattumaan, kun tuollaista tekstiä yrittää lukea.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Pointtina kcosilla taisi olla homman pitäminen edes jollain tasolla siistinä ilman, että kolmannet osapuolet lähtevät henkilökohtaisuuksiin?
    Samaa mieltä Trollin ja kcosin kanssa. Jos paketti on tullut tyhjänä perille (mitä epäilen), niin muiden vittuilulla Thomssin mahdollisuudet saada edes tuota reklamaatiolappua tältä häiskältä saattavat vähentyä huomattavasti.

    Toivottavasti tämä homma selviää!

     
     
  7. #67
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Pointtina kcosilla taisi olla homman pitäminen edes jollain tasolla siistinä ilman, että kolmannet osapuolet lähtevät henkilökohtaisuuksiin?
    kcos pointti tais oli että "nimien" huutelu ei ratkaise tilannetta, eli annetaan kilpaa referenssejä luotettavuudesta - tosin bigdog ei ole saanut yhtään supporttia/referenssiä taakseen, eikä niitä pysty näköjään edes itse todistamaan.

    Mut mikäs sun pointti sitten oli, kun en tainnut täysin ymmärtää? Ei setvitä ongelmia julkisesti?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja MikaMM Näytä viesti
    Samaa mieltä Trollin ja kcosin kanssa. Jos paketti on tullut tyhjänä perille (mitä epäilen), niin muiden vittuilulla Thomssin mahdollisuudet saada edes tuota reklamaatiolappua tältä häiskältä saattavat vähentyä huomattavasti.

    Toivottavasti tämä homma selviää!
    No siinä olen kyllä samaa mieltä, mutta vittuilun ja kevyen julkisen painostuksen välinen raja on veteen piirretty viiva. Fiksulla toiminnalla pystyisi vielä nopeasti pelastamaan maineensa edes jollain tasolla foorumilla.

    Itse myös toivon hartaasti että homma selviää - tavalla tai toisella, eikä tästä koituisi thomssille valtavaa tappiota... :/

     
     
  8. #68
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Julkinen ongelmiensetvintä internetfootumilla ei oikein paranna kummankaan osapuolen asemaa. Molemmat tulevat leimatuiksi, jolloin myöskin thomsin mahdollisuudet käydä jatkossa kauppaa heikkenevät, vaikka olikin uhri.
    Lisäksi tuo Mikan pointti.
    KGO & Twist

     
     
  9. #69
    Höyrypää MPKO's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Etelä-Suomi
    Viestit
    648

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Se on ikävää, että tämmöistä tapahtuu mutta meitä on moneen junaan täällä interneetin syövereissä . Jos tästä lähtee hakemaan jotain positiivista, niin ainakin allekirjoittaneelle tämä tapahtuma on hyvä herätys ja alkaa taas miettimään hieman tarkemmin jos ja kun pakettikauppaa tehdään lätäkön yli yksityisten henkilöiden kanssa niissä puitteissa kun se edes mahdollista on.



    [url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url

     
     
  10. #70
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    kiva että puolustatte rehellistä kaveria mutta kuten jo alussa totesin "iisisti nyt". tänään (tai huomenna jenkeistä riippuen) aiheesta lisää...
    eli yrittäkää olla edes jotenkin sivystyneitä tuolla (VW) ulkona. kiitos.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  11. #71
    Höyrypää Thomssi's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    RAUMA
    Viestit
    402

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Alla yksityisviestein käyty keskustelu vaihdosta. Luettavissa alhaalta ylöspäin.
    En laita tätä VW:lle vielä, koska odotetaan mitä bigdogilla on sanottavaa, vaikka epäilenkin, että hän ei tule vastaamaan.

    Asia puidaan julkisesti, koska Del ja Kcos molemmat ohjeistivat tekemään niin.


     
     
  12. #72
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Viestit tuoksui niin nigeria touhulta...englanti ihan päin honkia ja outoa oli myös se, että vakuuttelujen aikana käytti yhden kerran etunimeään. Näin antoi itsestään henkilökohtaisemman kuvan. Outoa on myös haluttomuus toimia mailin välityksellä. Lisäksi usean päivän sähköttömyydestä en löytänyt tietoa ko. alueelta...maanantai iltana oli katkos, mutta näytti tuo jannu kirjoittelevan viestejä maanantaina.

    Duquesne Light reported about 650 customers were without power late Monday night, although most were in sporadic areas around Allegheny and Beaver counties. However, West Penn Power reported that more than 1,000 customers were without power in North Fayette and neighboring South Fayette
    lähde: http://chartiersvalley.patch.com/articles/hurricane-sandy-storm-coverage-western-pennsylvania#photo-11933137

    Duquesnet Light yhtiö twitterissä kertoi tilanteesta...heillä oli ongelmia 29-30.päivä...alla linkki

    https://twitter.com/DuquesneLight

    Asia ei tietenkään minulle kuulu, mutta mielekiinnosta hain tällaisia faktoja...

    edit: lisätty yksi kirjain...
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  13. #73
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    R u getting my messages? I sent u a few one with tracking... I mailed it
    c I new not to trust u that y I never sent nmine till I got urs... now everyone will no
    Tuossa viimeistään tulee ilmi, että tyyppi valehdellut niin että tyypin korvien heilunta varmaan aiheuttanut sandyn.

     
     
  14. #74

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Julkinen ongelmiensetvintä internetfootumilla ei oikein paranna kummankaan osapuolen asemaa. Molemmat tulevat leimatuiksi, jolloin myöskin thomsin mahdollisuudet käydä jatkossa kauppaa heikkenevät, vaikka olikin uhri.
    Lisäksi tuo Mikan pointti.
    Julkinen setviminen on se ainut tapa ratkaista tämä. Jos thommssi koittas vaan privalla ratkoa niin mitään ei tapahtus.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Thomssi Näytä viesti
    Alla yksityisviestein käyty keskustelu vaihdosta. Luettavissa alhaalta ylöspäin.
    En laita tätä VW:lle vielä, koska odotetaan mitä bigdogilla on sanottavaa, vaikka epäilenkin, että hän ei tule vastaamaan.

    Asia puidaan julkisesti, koska Del ja Kcos molemmat ohjeistivat tekemään niin.

    Jos mun muisti ei oo aivan päin honkia, niin orioneissa ei ole sarjanumeroita.

     
     
  15. #75
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Julkinen setviminen on se ainut tapa ratkaista tämä. Jos thommssi koittas vaan privalla ratkoa niin mitään ei tapahtus.

    Jos mun muisti ei oo aivan päin honkia, niin orioneissa ei ole sarjanumeroita.
    Olen ehdottomasti julkisen ruotimisen kannalla! Pitää vain yrittää pitää pää kylmänä tälläisen veijarin kanssa...

    Orioneissa ei ole sarjanumeroa. Taitaa viitata Spheroidiin tuolla sarjanumerolla, mutta #0035 on ollut ainakin 2.10.2012 vielä Buttersin hallussa...

    Edit: Butters olikin myynyt Spheroidinsa eteenpäin...

     
     
  16. #76
    Höyrykone m3iss3li's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    ƐﻜƤΩΩ
    Viestit
    1,328

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Ai että pistää vihaksi.. voin vaa kuvitella omaa kiukutuksen astetta. Nämä esimerkit varmasti vielä harvassa, mutta sitäkin varmemmin lisääntymään päin, kun nuoret vaahtosammuttimet innostuu näistä laitteista kovaan tahtiin? En miteenkään halua yleistää, mutta kun katsoo esimerkiksi Murobbs:än -ongelmatapauksia, niin siellä ne es-jonnet eniten kusettaa, koska eivät tajua, että nettihuijaksissa on mitään rikollista. Toivotaan, että tämä foorumi ainakin pysyy suhteellisen puhtaana.


    >> Virta | Wolf SX350
    >> Atot | Storm Rider 2.1 Ti, SubTank Mini x 2
    >> Top nesteet | Andromeda, Alpha Heist, NBB Lush
    >> Cumin' up | SQ By BB Mods (2016)

     
     
  17. #77
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla


    Onhän täälläkin ollut noita nimeltämainitsemattomia tyyppejä yrittämässä vetää välistä ilmaista tavaraa. Onneksi noissa tapauksissa summat on ollut pieniä.

    Noista lisätietoja löytyy myynti osion ruusut ja risut ketjusta.

     
     
  18. #78
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jipatsu Näytä viesti
    Onhän täälläkin ollut noita nimeltämainitsemattomia tyyppejä yrittämässä vetää välistä ilmaista tavaraa. Onneksi noissa tapauksissa summat on ollut pieniä.

    Noista lisätietoja löytyy myynti osion ruusut ja risut ketjusta.
    Mun mielestä tämä on väärin...nimet pitäisi olla osiossa HÄPEÄPAALU. Kunnolla vaan julkista nöyryytystä ja raipan iskut päälle (no ainakin edes virtuaalisesti).
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  19. #79

    Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Nämä on sitten harmittavia.......aivan perseestä! Kyllä yhteisön tunnetut jäsenet on niitä ainoita oikeita kauppakumppaneita. Vaikka on näitä velikultia myös tunnetuissa! Esim Zen, mies vailla mitään rotia, täysi persereikä koko ukko ja silti "arvostettu" modin rakentaja.

     
     
  20. #80

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Nämä huijarit on kyllä aivan pohjasakkaa, monesti sellaisia joilla ei ole enää mitään menetettävää.
    Kokemusta löytyy.

    Hieno ja auttavainen tämä vapo-yhteisö.

    Toivottavasti Thomssi saa laitteet takasin, rahallisen korvauksen tai laitteet mitkä alunperin piti tulla.
    Jos ko. tyypin naapurissa asuu joku admin, niin luulisi auttavan jonkin verran asian hoitamisessa.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •