Sivu 11 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101112131415 ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 281

Aihe: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

  1. #201
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Tämä on kyllä mielenkiintoiseksi käynyt ketju..hyvän asian puolesta
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  2. #202
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Reikä näköjään kasvanut sitten viime näkemän Katsoin koko pätkän ja täytyy sanoa, että työni puolesta keskustelen miltein päivittäinen valehtelijoiden kanssa...työkuvaan kuuluu siis ulkopuolisten ja sisäisten (asiakkaat ja oma väki) asiat. Olin katsonut pätkää 30-40 sekunttia ja miehen koko ruumiinkieli huusi kissan kokoisilla kirjaimilla valhetta. Silmukka on alkanut kiristää ja nyt tarvitaan pakokeino...selkeesti näkee, että ei tämä kaveri ole päässyt, eikä pääse nauttimaan ko. laitteesta. Sen verran ymmärtää tilanteen lähteneen hänen käsistään...viimeinen oljenkorsi on tämä video, jossa näkyy miltein ihmisraunio pyörittelemässä päätään. Videon tarina ontuu pahasti, koska tietyt faktat olivat ristiriidassa hänen uusimman tarinansa mukaan. En lähde nyt uudestaan selvittämään, mitkä nuo kohdat olivat...ne pystyy hyvin tuolta VW:ltä katsomaan...LSVap oli niistä tehnyt jo hemmetin hyvän analyysin.

    Jos kerrot totuuden et joudun miettimään omia tekojasi...enemmän joudut muistelemaan toisen sanomia ja tekemiä asioita. Omasta toiminnasta kertominen oli klassista paskapuhetta: *blablabla, miettimistauko, blablablabla, miettimistauko*...koko puhe oli katkonaista ja yritettiin tiputella asian väliin muita tarinoita onnistuneista kaupoista, huijareista VW:llä, millä foorumilla oikeasta käydään jne. Säälittävin temppu oli tämä kirjekuoren pikainen tarkastus...tai oikeastaan hän näytti sen, minkä hän halusi katsojien näkevän. Kirjekuoressa olisi ollut paljon tärkeämpiä yksityiskohtia, kuten viralliset leimat ja punnitukset. Loppujen lopuksi ei uskaltanut väittää thomssia huijariksi vaan esitti moneen kertaan, ettei ymmärtänyt miten tavarat olisivat voineet tippua...käänteli kuorta ja kurkisteli sisään. Täytyy sanoa, että *bravo, sir! You are moron!* Näin huonoa vedättämistä en ole pitkään aikaan nähnyt...
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  3. #203
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Reikä näköjään kasvanut sitten viime näkemän Katsoin koko pätkän ja täytyy sanoa, että työni puolesta keskustelen miltein päivittäinen valehtelijoiden kanssa...työkuvaan kuuluu siis ulkopuolisten ja sisäisten (asiakkaat ja oma väki) asiat. Olin katsonut pätkää 30-40 sekunttia ja miehen koko ruumiinkieli huusi kissan kokoisilla kirjaimilla valhetta. Silmukka on alkanut kiristää ja nyt tarvitaan pakokeino...selkeesti näkee, että ei tämä kaveri ole päässyt, eikä pääse nauttimaan ko. laitteesta. Sen verran ymmärtää tilanteen lähteneen hänen käsistään...viimeinen oljenkorsi on tämä video, jossa näkyy miltein ihmisraunio pyörittelemässä päätään. Videon tarina ontuu pahasti, koska tietyt faktat olivat ristiriidassa hänen uusimman tarinansa mukaan. En lähde nyt uudestaan selvittämään, mitkä nuo kohdat olivat...ne pystyy hyvin tuolta VW:ltä katsomaan...LSVap oli niistä tehnyt jo hemmetin hyvän analyysin.

    Jos kerrot totuuden et joudun miettimään omia tekojasi...enemmän joudut muistelemaan toisen sanomia ja tekemiä asioita. Omasta toiminnasta kertominen oli klassista paskapuhetta: *blablabla, miettimistauko, blablablabla, miettimistauko*...koko puhe oli katkonaista ja yritettiin tiputella asian väliin muita tarinoita onnistuneista kaupoista, huijareista VW:llä, millä foorumilla oikeasta käydään jne. Säälittävin temppu oli tämä kirjekuoren pikainen tarkastus...tai oikeastaan hän näytti sen, minkä hän halusi katsojien näkevän. Kirjekuoressa olisi ollut paljon tärkeämpiä yksityiskohtia, kuten viralliset leimat ja punnitukset. Loppujen lopuksi ei uskaltanut väittää thomssia huijariksi vaan esitti moneen kertaan, ettei ymmärtänyt miten tavarat olisivat voineet tippua...käänteli kuorta ja kurkisteli sisään. Täytyy sanoa, että *bravo, sir! You are moron!* Näin huonoa vedättämistä en ole pitkään aikaan nähnyt...
    Perhana kun täällä ei oo tykkäys nappulaa

     
     
  4. #204
    Höyrykonkari fEE's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    200

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Aina se selittää tosta käsin kirjotetusta painostaan. En tiedä millanen käytäntö jenkeissä on mutta luuleko se tosiaan että suomessa pystyis kirjaamaan tyhjän ja reikäsen lähetyksen ja sitä tyytyväisenä postimiehet kuljettais lentorahdeilla ympäri maailmaa. Ei vittu mikä uuno.

     
     
  5. #205
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Kävin pitkän keskustelun FB:n puolella. Mies sanoo laittavansa huomenna lisä dokumentteja USPS:n puolelta ja kuulemma odottelee insurance claimia... Katotaan miten menee.

     
     
  6. #206
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja LSVap Näytä viesti
    Kävin pitkän keskustelun FB:n puolella. Mies sanoo laittavansa huomenna lisä dokumentteja USPS:n puolelta ja kuulemma odottelee insurance claimia... Katotaan miten menee.
    Tämähän monimutkaistuu koko ajan...sekin on ihan normaali merkki paskanjauhamisesta. Aina tulee uusi kulma tarinaan...nyt se tarina on, että jenkkien posti on koijannut häntä. Eikös tämä kumottu mahdottomana...puuttuva punainen leima? Seuraavaksi käy varmaan julki, että jenkkien postipalvelu ei halua antaa virallista lausuntoa, mutta ko. yksiköstä löytyi postipäällikkö, joka on valmis antamaan kirjallisen lausunnon...tämä tietenkin on täysin aito lausunto Herra pelaa aikaa, koska olettaa sen helpottavan omaa asemaansa...

    Eikös se sanonut, että häneltä löytyisi jo joku lappu postista...niin muistaakseni sanoi ihan ensimmäisisssä tarinoissa...
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  7. #207
    Höyrypää Thomssi's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    RAUMA
    Viestit
    402

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Hienon videon oli kaveri postannu. Mun mielestä ton kokosesta rei'ästä saa ujutettua pihalle ton HOH:n muovitötterön, johon laitteet oli pakattu.

    Epäilen, että tämä Chris on jo saanut laitteet hukattua johonkin, koska uskalsi tulla kaapista ulos tuon videon kanssa.

    USPS ei oo vieläkään toimittanu mulle dokumentteja tosta lähetyksestä. Mä oon niitä ite pyytäny ja Itella on myös laittanu kyselyn menemään. Nyt olis komiaa, ku ois mahdollisuus postata tonne VW:lle todiste siitä, että paketti on luovutettu bigdogille ihan laillisessa kunnossa.


     
     
  8. #208
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    "I can't believe that everything could of fallen out of that little hole.." vittu puolet kuoren päädystä revitty auki.
    Muutenkin sälli tuntuu joka kerta muuttavan tarinaansa.. Eikös sillä omien sanojensa mukaan ollu jo aikaa sitten dokumentit siitä, että kuori oli noudettaessa tyhjä, mutta nyt sitten onkin hakemassa ko. lappua konttoriltaan.. Eikä se nyt muutenkaan taida ihan niin toimia, että muutama viikko sen jälkeen kun olet kuitannut paketin vastaanotetuksi käyt postille selittämään että "kuori oli tyhjä kun sen sain".

     
     
  9. #209
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Tuntuu siltä että Chris luuli että suomalaisen kusettaminen ei haittaa ja nyt kun kaikki bannaa sitä FB.stä foorumeihin niin tuli hätä. Toi "repeämä" näyttää kyllä ihan siltä kuin se olis vaan avattu. Chris väitti että tänään saan siltä USPS:n tiedot ja dokumentit. Jos tulevat niin Thomssille heti etiäpäin. Miehen jutut muuttuu koko ajan. Ja se mikä mua tässä eniten mietityttää ja jonka vuoksi Chris sai bannin on se että se oli myynyt laitteet jotka sen piti vaihtaa just ennen vaihtokauppaa, omituista...

     
     
  10. #210
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Joo, on kaveri tainnu kaivaa ittensä niin syvään kuoppaan, että ainakaan ite en äkkiseltään keksi miten sieltä meinaa pois päästä; vaikka nyt sitten kamat oiskin kadonnu matkalla, niin luulis että ois alusta asti bigdogikin ollut kiinnostunut hoitamaan asian kuntoon mahdollisimman nopeasti ja aktiivisella yhteydenpidolla. Ei se kännykän käyttö foorumeilla ole mikään tekosyy lukukelvottoman tekstin suoltamiseen tai kirjottamatta jättämiseen; itsekin käyn mm. täällä päivittäin kännykällä kirjottelemassa.

    Tosiaa, sekin kiinnostas tietää, että miten kaveri meinas lähettää kamat heti tulleen paketin tarkistamisen jälkeen, jos kerran oli jo mennyt myymään ne..?

     
     
  11. #211
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Tällaisten tyyppien kanssa täytyy keskustella pitempään ja antaa sen kertoa oman tarinansa juuria myöten...tässä vaiheessa ei kannata kysellä enempää, ainoastaan tarkentavia kysymyksiä. Sitten kun koko tarina on nauhalla/kirjoitettuna palataan niihin kysymyksiin...nyt seuraa vaikea vaihe. Onko valehtelija pitäytynyt tarpeeksi totuudessa, koska keskittyä tarinaa on vaikea muistaa samoilla yksityiskohdilla kuin aikaisemmin? Monelle valehtelijalle tulee liiallinen tarve maustaa omaa tarinaa, jolloin punainen lanka karkaa helposti kädestä...eli maustaminen herättää kysymyksen, jolle tarvitaan taas vastaus...ja tuosta vastauksesta syntyy taas uusi kysymys. Se on todella pirullinen kierre, jota ei saa niin helposti katki.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  12. #212
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    työni puolesta keskustelen miltein päivittäinen valehtelijoiden kanssa...työkuvaan kuuluu siis ulkopuolisten ja sisäisten (asiakkaat ja oma väki) asiat. Olin katsonut pätkää 30-40 sekunttia ja miehen koko ruumiinkieli huusi kissan kokoisilla kirjaimilla valhetta. Silmukka on alkanut kiristää ja nyt tarvitaan pakokeino...<<
    Jos kerrot totuuden et joudun miettimään omia tekojasi...enemmän joudut muistelemaan toisen sanomia ja tekemiä asioita. Omasta toiminnasta kertominen oli klassista paskapuhetta: *blablabla, miettimistauko, blablablabla, miettimistauko*<<
    tai oikeastaan hän näytti sen, minkä hän halusi katsojien näkevän<<
    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Monelle valehtelijalle tulee liiallinen tarve maustaa omaa tarinaa, jolloin punainen lanka karkaa helposti kädestä...eli maustaminen herättää kysymyksen, jolle tarvitaan taas vastaus...ja tuosta vastauksesta syntyy taas uusi kysymys. Se on todella pirullinen kierre, jota ei saa niin helposti katki.
    En tiedä missä olet töissä, kerta tälläisten asioiden kanssa puuhailet, mutta tämä kuullostaa hyvin perinteiseltä narsistilta tai sosiopaatilta. Tuommonen käytös johtaa hyvin nopeasti siihen, että ne omat valheet joiden ympärille on täytynyt punoa yhä enemmän ja enemmän juttua, "todisteita" ja pikkuhiljaa koko elämä, alkavat olemaan todellisempia asioita kuin ne faktat ja totuudet. Eli pikkuhiljaa niitä valheita alkaa pitämään itsekin tosina, koska niistä on tullut suurempi osa elämää, kuin siitä totuudesta. Sitten ollaan jo vaikeasti ylösnoustavassa kuopassa.

    Ja siinä vaiheessa kun on mm valehdellut lapsen säilyttääkseen parisuhteen (eikä vieläkään myönnä, mitä?!) alkaa totisesti todellisuudentaju kaikkoamaan.
    Hieman offtopiccia nyt tämä mun juttu, mutta surullisinta tuollaisessa on se, ettei se ole luonteenpiirre vaan sairaus. Ihminen ei itse tajua käyttäytyvänsä kummallisesti, vaan luulee tosissaan muiden olevan häntä vastaan vittumaisuuttaan. Lopulta päädytään umpikujaan, mistä jeesuskaan ei itseään vapaaksi selitä, ja ollaan sitä mieltä että kaikki on suurta salaliittoa häntä vastaan jnejne, kirotaan omat perheenjäsenetkin alimpaan helvettiin.

    Veikkaan että tässäkin käy pidemmän päälle niin, ellei virkavalta ota kaveria kiinni ennen sitä.

    nimim. Muutaman todella narsistisen sosiopaatin itsekin olen tuntenut...

    Tsemiä tän jutun kanssa, toivottavasti kaveri jää lopullisesti nalkkiin tajuamalla itsekin ettei tätä enää kannata jatkaa.

     
     
  13. #213
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    mutta surullisinta tuollaisessa on se, ettei se ole luonteenpiirre vaan sairaus. Ihminen ei itse tajua käyttäytyvänsä kummallisesti, vaan luulee tosissaan muiden olevan häntä vastaan vittumaisuuttaan.
    Tämän komppaan täysin, itsekin narsistin kanssa tekemisissä ollut ja näin se juuri menee. Muuten siis ihan hyvä jätkä, mutta näiden narsistisien piirteiden ilmetessä ihan helvetillistä olla tekemisissä.

     
     
  14. #214
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    https://www.facebook.com/photo.php?f...count=1&ref=nf

    27.11. Chris on tradettamassa Facebookissa ZAGia joka on ostettu hänen mukaansfacebook ryhmän kautta. Onko tuo tutun näköinen?

     
     
  15. #215
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja LSVap Näytä viesti
    https://www.facebook.com/photo.php?f...count=1&ref=nf

    27.11. Chris on tradettamassa Facebookissa ZAGia joka on ostettu hänen mukaansfacebook ryhmän kautta. Onko tuo tutun näköinen?
    Mulle tuli vain viesti, että sisältöä ei juuri nyt ole saatavilla. Mulla olis ehdotus tulevaisuuden varalle...laittakaa UV-kynän kanssa putken sisälle merkintä. Jos jotain tapahtuu niin teillä on tämä tieto hallussanne ja tavara voidaan todentaa...
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  16. #216
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Mulle tuli vain viesti, että sisältöä ei juuri nyt ole saatavilla. Mulla olis ehdotus tulevaisuuden varalle...laittakaa UV-kynän kanssa putken sisälle merkintä. Jos jotain tapahtuu niin teillä on tämä tieto hallussanne ja tavara voidaan todentaa...
    Toi on suljettu ryhmä.


     
     
  17. #217

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Onko tuos mitää tuttuja tuntomerkkejä thomssille? Minkä nimises ryhmäs se tota kauppaa?

    E: brass helma siinä ainaki o.

     
     
  18. #218
    Höyrypää Thomssi's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    RAUMA
    Viestit
    402

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Kuva on hieman epätarkka mutta juurikin tuollainen zag kyseessä. Jos tuossa tankin alareunassa on pieni lohkeama, joka on noin 1mm korkea ja 2-3mm pitkä, niin se torspo kauppaa sitä vielä samalla tankilla ja siitä sen tunnistan varmasti.

    edit. Mun mielestä näyttää, että siinä ois se halkeema.

     
     
  19. #219

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Thomssi Näytä viesti
    Kuva on hieman epätarkka mutta juurikin tuollainen zag kyseessä. Jos tuossa tankin alareunassa on pieni lohkeama, joka on noin 1mm korkea ja 2-3mm pitkä, niin se torspo kauppaa sitä vielä samalla tankilla ja siitä sen tunnistan varmasti.

    edit. Mun mielestä näyttää, että siinä ois se halkeema.
    Nii munki mielestä, tos alhaalla. Release the hounds!!

     
     
  20. #220
    Höyrypää Thomssi's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    RAUMA
    Viestit
    402

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Meidän yv keskusteluissa on myös maininta tuosta lohkeamasta. Ja sen on jokainen VW:llä todistettavasti nähnyt!

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •