Sivu 13 / 13 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3910111213
Tulokset 241 - 243 / 243

Aihe: Kanger T3 clearomisaattori

  1. #241
    Itse olen höyrytellyt T3S clearolla nyt kahden viikon verran. Nyt on alkanut nesteet valumaan kiinukkeeseen ja kurlaa aivan hitosti. Pitääköhän tässä ostaa uudet atopäät sitten?

     
     
  2. #242
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Ihmehän tuo on jos oot yli viikon Kangerin atopäällä pärjänny.
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
  3. #243
    Höyrykonkari Hermanni's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Mänttä
    Viestit
    118
    Eikäs tämä T3 ole vanha malli Kanger T3S ja MT3S clearosta?
    Meinaan vaan että hankin tuossa hiljan SMOK Aro Pyrex clearon joka on liki vastaava kuin MT3S mutta nestetilavuus on suurempi (samat atopäät kaikissa).
    Jostain syystä tuntuu että tuo SMOK:in 2.2 ohminen atopää toimii paremmin kuin Kangerin vastaava 1.8 ohminen, kurlaa vähemmän (tuskin ollenkaan kun tankki on lopussa) ja höyryntuotossa ja lämmössä ei ole mitään eroa!
    T3s atopäät käy myös EVOD:iin mutta toisin päin ei, EVOD atopään pohjatiivistetettä vastaava metallirengas on isompi (10mm) kuin T3s atopään (9mm).
    Kanger T3s atopäät käy myös Kanger Protank, EVOD ja Unitank tankkeihin, Smok löytyy täysin sama T3s tyyppinen atopää ja se käy SMOK Tumbler, Trophy, Aro ja Pyrex Aro tankkeihin.
    Viimeksi muokannut Hermanni; 07.02.15 kello 23:44.
    Tupakasta pääsin irti sähkösavukkeiden avulla ja neljä vuotta höyryteltyäni lopetin senkin vuonna 2017.
    Kiitos tämän mahtavan keksinnön, sääli että kapeakatseiset lainsäätäjät vaikeuttavat sähkösavukkeiden saatavuutta lapsiin vedoten.


     
     
Sivu 13 / 13 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3910111213
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •