Sivu 18 / 18 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 81415161718
Tulokset 341 - 347 / 347

Aihe: smog

  1. #341
    Kauppias

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Europe
    Viestit
    130
    .
    Viimeksi muokannut Startsmog.com; 22.04.14 kello 00:37.

     
     
  2. #342
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Pidetään kauppaketju kuitenkin auki vapaalle palautteelle. Let's keep the thread open for open feedback, thanks.
    Siivotaan sitten kunhan tämä asia on selvitetty.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  3. #343
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    No niin, kiitoksia poliisille.

    Kauppa voisi nyt yrittää pelastaa tilanteen ja kertoa selvällä suomen kielellä (tai englanniksi) että mikä oli homman nimi kun tilauksia jäi toimittamatta eikä kauppaan saanut mitään yhteyttä.

     
     
  4. #344
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    No niin, kiitoksia poliisille.

    Kauppa voisi nyt yrittää pelastaa tilanteen ja kertoa selvällä suomen kielellä (tai englanniksi) että mikä oli homman nimi kun tilauksia jäi toimittamatta eikä kauppaan saanut mitään yhteyttä.
    Joo kyllä samaa mieltä olen itsekkin. Jos maine tuhriintuu, niin siitä on vaikea/lähes mahdoton enää nousta entiselleen. Itse en ainakaan mitään tilaa ennen kuin tiedän varmasti, että homma toimii luotettavasti. Luulisi, että olisi heilläkin sen verran tajuntaa yrittämisestä, että tajuaisivat kertoa mikä meni mönkään ja mitä on tehty asioiden palauttamiseksi ennalleen ja miten varmistettu, että tämä ei toistu. No kuten sanoin niin mitään en tilaa ennen kuin saan kunnon selityksen. On näitä muitakin nettikauppoja sen verran, että ei tule ikävä jos selitystä ei ala irtoamaan.

     
     
  5. #345
    Muistan hetkiä elämässäni, en tosin yrityspuolella, jolloin homma on mennyt perseelleen. Jokaisella kerralla olen asian hoitanut, en tosin yrityspuolella! Katsokaas kun yritys sijoittaa Suomen lakien mukaan pääoman vastaamaan yrityksen toiminnasta! Nämä hetket, yleensä turvaa valtion saatavat "muka" yritystoiminnasta. Ei kuluttajan, sitä varten on lainsäädäntö. Lainsäädännöstä vastaa eduskunta, jonka valinnasta vastaa käytännössä äänestäjät eli sinä itse!
    minulla on tässä moraalinen ongelma, en tiedä pitäiskö sinua syyttää tyhmyydestä vai yritystä mahdollisuudesta syyttää sinua tyhmäksi? Laki on mitä on, mutta mitä sinä olet?

     
     
  6. #346
    Höyrypää

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    792

     
     
  7. #347
    Tälle +1

     
     
Sivu 18 / 18 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 81415161718
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •