Sivu 5 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678915 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 459

Aihe: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

  1. #81
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Mun entinen mini tuli Sveitsistä, ei jääny tulliin ja asiakaspalvelu oli aivan ensiluokkaista ja nopeaa (ja tuli niitä Tobleronejaki). Tosin eipä mulla ole mitään valittamista Intastestakaan, sieltä tuli isoveli. Kävi miten kävi ni toi minikin on ihan loistopeli.

     
     
  2. #82
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Itse kokeilin arpaonneja ja tein tuonne digitalsteamiin jo hyvän aikaa sitten ennakkotilauksen.

    Toisaalta sillä ei ole mitään kiirettä kun vaihdoin Taifunin Kayfun 2 miniin niin sillä pärjää varsin mukavasti tuota uutta odotellessa ja kun ei siinä ne päivitykset kuitenkaan niin suuria ole.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  3. #83
    Höyrykonkari -ih-'s Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    360

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja gixxxer Näytä viesti
    Itse kokeilin arpaonneja ja tein tuonne digitalsteamiin jo hyvän aikaa sitten ennakkotilauksen.

    Toisaalta sillä ei ole mitään kiirettä kun vaihdoin Taifunin Kayfun 2 miniin niin sillä pärjää varsin mukavasti tuota uutta odotellessa ja kun ei siinä ne päivitykset kuitenkaan niin suuria ole.
    Oma arpa hävisi aikoinaan ton kolmosen pre-orderissa, joten mun Saksan ostokset pysyy nollassa.

     
     
  4. #84

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja -ih- Näytä viesti
    Oma arpa hävisi aikoinaan ton kolmosen pre-orderissa, joten mun Saksan ostokset pysyy nollassa.
    Miten se loppujen lopuksi päättyi?

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  5. #85
    Höyrykonkari -ih-'s Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    360

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kiiltokuva Näytä viesti
    Miten se loppujen lopuksi päättyi?
    Samaan kuin ton GG Uk:n kanssa, ei ole rahoja kuulunut vielä, lupauksia olen kyl saanut.
    Jos tän vuoden puolella jommasta kummasta saisin refundin niin hyvä olis , elokuulta molemmat niin PayPal joutuu tekemään jotain lisäselvityksiä...

     
     
  6. #86

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Uusi ostopaikka tuloillaan britteihin.
    http://www.digitalsteamuk.co.uk/svoemesto.html

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  7. #87

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vonikka Näytä viesti

    Näyttäs että tuota stickeriä ei saa mistään muualta kuin venäjältä ja sielläkin se 1.0 mallin stickeri on out of stock tällä hetkellä
    Stickerin v1.0 valmistus loppunut ja uusi ES versio tulossa uuden vuoden jälkeen.

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  8. #88

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Sitä odotellessa, synttärit helmikuussa, panostan

     
     
  9. #89

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Kävi sellainen mäihä että sain ostettua 2.0 mallin minin kaifunin ja saan sen pian käyttööni.

    Tästä syystä peruin 2.1 ennakkotilaukseni digitalsteam.de:tä perjantai aamuna.
    Laitoin viikonloppuna vielä toisenkin viestin kyseiseen paikkaan mutta mitään vastausta saati palautusta ei kuulu... :-\

    Olen tehnyt saksaan reilut parisataa onnistunutta tilausta ja yleensä asiaan kun asiaan nopea englanninkielinen vastaus.

     
     
  10. #90
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Näyttäis siltä että kohta alkaa mini postitukset digitalsteamilta

     
     
  11. #91

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lonelyrider Näytä viesti
    Näyttäis siltä että kohta alkaa mini postitukset digitalsteamilta
    Niin näyttää, vaikka tilaus on peruttu.

     
     
  12. #92

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Mä voin lunastaa sen pois parin vkon päästä jos se on full setti?

     
     
  13. #93

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Mä voin lunastaa sen pois parin vkon päästä jos se on full setti?
    Full setti on... ja ilmeisesti tulee vaikka koitin perua. No eipä tuo ole ongelma laatulaitteen kanssa.
    Kiitos tarjouksestasi, mutta katsellaan nyt erot vielä ja jääkö tuo itselle/vanhempi myyntiin vai miten päin...


     
     
  14. #94
    Höyrykonkari Manaman's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kemi
    Viestit
    266

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Mulla kun ei tuo saksankieli taitu huonostikkaan niin onko näitä nyt tilattavissa tuolta digitalsteamista ja pari viikkoa toimitusaika? Paljonko on ollu postituskulut?
    Tämäkin varmaan istuis Mjöllikkään ihan kivasti kun vaihtoehtoina ois nyt Taifun,Steam machine ja nyt tämä Kayfuni


    G-Tube #32 : IPV2S
    Kayfun V4 : Kayfun Lite

     
     
  15. #95

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Ei v*ttu menee nyt hermot tuon saksankielen kanssa. Yritin lisätä digitalsteamin tilaukseen tuota update kittiä, jotta saisin sen samalla postimaksulla. Ei tullut mitään. Se vaan ehdottaa 16 euron DHL -toimitusta. Kysyinkin tätä jo kerran kaupasta, mutta en löydä kohtaa, mihin tulisi laittaa kuulemma "Selbstabholer" toimitustavaksi. Voi helvata, mikä saitti...

     
     
  16. #96
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ray krebbs Näytä viesti
    Ei v*ttu menee nyt hermot tuon saksankielen kanssa. Yritin lisätä digitalsteamin tilaukseen tuota update kittiä, jotta saisin sen samalla postimaksulla. Ei tullut mitään. Se vaan ehdottaa 16 euron DHL -toimitusta. Kysyinkin tätä jo kerran kaupasta, mutta en löydä kohtaa, mihin tulisi laittaa kuulemma "Selbstabholer" toimitustavaksi. Voi helvata, mikä saitti...
    Samat ongelmat oli mulla, ehkä me joudutaan järjestään tuosta upgradestakin kimppatilaus

     
     
  17. #97

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lonelyrider Näytä viesti
    Samat ongelmat oli mulla, ehkä me joudutaan järjestään tuosta upgradestakin kimppatilaus
    Siltä alkaa näyttämään. Lähetin eilen sinne meiliä, että miten tää nyt menee. Eipä ole vastattu.

     
     
  18. #98
    Höyrykonkari -ih-'s Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    360

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ray krebbs Näytä viesti
    Siltä alkaa näyttämään. Lähetin eilen sinne meiliä, että miten tää nyt menee. Eipä ole vastattu.
    Jos kyse Digitalsteamista niin eipä sieltä vastauksia kannata odotelakkaan...aikoinaan lähetin niille n. 30 meiliä rahojen palautuksista etc. mutten saanut ainuttakaan vastausta, eivät myöskään ole vastannut PayPalin selvityspyyntöihin.

     
     
  19. #99
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Sveitsin kaupassa Selbstabholer onnistu vain, jos toimitusosoite oli Sveitsissä. Tein toisen tilauksen feikattuun Sveitsin-osoitteeseen, maksoin ja laitoin (englanniksi) meiliä, jossa kerroin miksi tämä kikkailu ja pyysin laittamaan samaan pakettiin aikaisemman tilauksen kanssa. Vastauksena "alles klar", kamat himaan niinku pitikin ja Tobleronea kyydissä. En tiedä onnistuuko Saksassa, mutta Sveitsin pojat tarjosivat kyllä hyvää asiakaspalvelua.

     
     
  20. #100

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Chumpster Näytä viesti
    Sveitsin kaupassa Selbstabholer onnistu vain, jos toimitusosoite oli Sveitsissä. Tein toisen tilauksen feikattuun Sveitsin-osoitteeseen, maksoin ja laitoin (englanniksi) meiliä, jossa kerroin miksi tämä kikkailu ja pyysin laittamaan samaan pakettiin aikaisemman tilauksen kanssa. Vastauksena "alles klar", kamat himaan niinku pitikin ja Tobleronea kyydissä. En tiedä onnistuuko Saksassa, mutta Sveitsin pojat tarjosivat kyllä hyvää asiakaspalvelua.
    Mä en kyllä jaksa alkaan tolleen kikkaileen. Kaikki pitää näköjään tehdä kovin vaikeeks. Olkoon koko update kit toistaiseksi.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •