Sivu 23 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 131920212223
Tulokset 441 - 459 / 459

Aihe: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

  1. #441
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Pohjois-Haaga
    Viestit
    219
    Itellä ois nyt ekaa kertaa hakusessa 14mm ato kun piipun menin tilaamaan. Laitanko minin tulemaan vai onko jotain parempaa ehdotusta? Ei mitään käryä näistä 14 millisistä itellä..

     
     
  2. #442
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Taifun GS on niin härö, että voi olla piipussa komea. Tosin Kaiffari mini on helvatan hyvä.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  3. #443
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    513
    Kaiffari on helkutin hyvä........
    uploadfromtaptalk1391257734321.jpg

     
     
  4. #444
    Höyrykone pdz4's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,078
    Nyt kun taas oon noin vuoden tauon jälkeen leikkinyt mini Kaiffarin kanssa niin pakko taas todeta on vaan pirun hyvä ato... Aikoinaan myin pois kun luovuin piipus niin meni piipun mukana ja nyt kun tuli ostettua MicroStick niin olihan se pakko myös Mini Kaiffarikin ostaa =) Viime kerralla leikin silican kanssa ja toimi loistavasti mutta nyt toimii viellä paremmin microcoilin ja pumpulin kanssa. Joten pakko on suositella tätä atoa kaikille loisto laite!


    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    ** CLZ Mods **
    ** Squape rs **

    ** IPV D2 **
    ** Vapor giant mini V2.5 nano edition **

    Tulossa


     
     
  5. #445
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pdz4 Näytä viesti
    Nyt kun taas oon noin vuoden tauon jälkeen leikkinyt mini Kaiffarin kanssa niin pakko taas todeta on vaan pirun hyvä ato... Aikoinaan myin pois kun luovuin piipus niin meni piipun mukana ja nyt kun tuli ostettua MicroStick niin olihan se pakko myös Mini Kaiffarikin ostaa =) Viime kerralla leikin silican kanssa ja toimi loistavasti mutta nyt toimii viellä paremmin microcoilin ja pumpulin kanssa. Joten pakko on suositella tätä atoa kaikille loisto laite!
    Ite pistin silicat nyt sisään kun tuppas puskemaan dryhittiä pumpelimicrolla (lue muutama posti taakseppäin), ja nyt toimii hyvin vaikkei samanlaista usvaa puskekkaan.
    Edit: kai se on sitten toi pienempi kammio joka aiheuttaa mulla noi dryhitit, en vaan osaa tähän sitä pumpulia laittaa oikein.
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  6. #446
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    Mulla pelitti 1.1 ohminen micro/bumbul Space Jamin kanssa ihan hyvin, mutta El Toro Eden ei jaksanu wickata oikein tarpeeksi. Niinpä tein uuden coilin vaan suuremmalla halkaisijalla, tosin jouduin vaihtamaan 0.32 langan 0.37:seen että sai pidettyä ohmit kurissa. Laitoin kahdeksan kieppiä tuollaisen puisen näytteenottotikku-pätkän ympärille -> tasan 1.00 näytti mittari ohmeiksi. Pumpuli samaan tyyliin kuin ennenkin, silleen että soiroa saa liikuteltua edestakaisin ettei ole liian tiukka, pumpulin päät sen pituiseksi että yltää kupin pohjalle mutta ei makaa siellä 'kyljellään'.

    Tämä toi toivotun tuloksen, höyryää vallan ihanaisesti ja maku mahtava. Voi imeä vaikka ketjussa, reipas kupla lähtee liikkeelle tasaiseen tahtiin

     
     
  7. #447
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Thyroid Näytä viesti
    Mulla pelitti 1.1 ohminen micro/bumbul Space Jamin kanssa ihan hyvin, mutta El Toro Eden ei jaksanu wickata oikein tarpeeksi. Niinpä tein uuden coilin vaan suuremmalla halkaisijalla, tosin jouduin vaihtamaan 0.32 langan 0.37:seen että sai pidettyä ohmit kurissa. Laitoin kahdeksan kieppiä tuollaisen puisen näytteenottotikku-pätkän ympärille -> tasan 1.00 näytti mittari ohmeiksi. Pumpuli samaan tyyliin kuin ennenkin, silleen että soiroa saa liikuteltua edestakaisin ettei ole liian tiukka, pumpulin päät sen pituiseksi että yltää kupin pohjalle mutta ei makaa siellä 'kyljellään'.

    Tämä toi toivotun tuloksen, höyryää vallan ihanaisesti ja maku mahtava. Voi imeä vaikka ketjussa, reipas kupla lähtee liikkeelle tasaiseen tahtiin
    Täytyy koittaa tehä .40 langalla jonkin 2-2.5mm poranterän ympärille jos rupeis toimimaan. Pumpilit oon just noin aina laittanu.
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  8. #448
    Sanokaas millä olette täyttäneet minin kun kaveri lähetti mulle niitä samoja täyttö kärkiä mitä Sib77 myi tossa vähän aikaa sitten ja ne ei mahdu siihen venttiilin reikään?

    Toi mini on vähän arempi täyttää yläkautta kun isoveljensä, meinaa kusta aina puolet kintuille kun niin tekee.
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  9. #449
    Höyrykone pdz4's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,078
    Mini olen aina täyttänyt alakautta kaiffarin mukana tulevalla täyttö kärjellä.


    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    ** CLZ Mods **
    ** Squape rs **

    ** IPV D2 **
    ** Vapor giant mini V2.5 nano edition **

    Tulossa


     
     
  10. #450
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pdz4 Näytä viesti
    Mini olen aina täyttänyt alakautta kaiffarin mukana tulevalla täyttö kärjellä.
    Minkä näköinen ja havaintoja hankinta paikasta?
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  11. #451
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    pinkki 18g neula on pelittäny hyvin.

     
     
  12. #452
    Höyrykone pdz4's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,078


    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    ** CLZ Mods **
    ** Squape rs **

    ** IPV D2 **
    ** Vapor giant mini V2.5 nano edition **

    Tulossa


     
     
  13. #453
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    "The Kayfun Mini V2.1 is not being produced anymore." nämähän ovat kohta arvossaan

     
     
  14. #454
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Mikähän se tuleva korvaava tuote tulee olemaan

     
     
  15. #455
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pdz4 Näytä viesti
    Mulla on noita sana näköisiä kärkiä ja ei mahdu, ei sovi siihen palloventtiili reikään....
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  16. #456
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    "The Kayfun Mini V2.1 is not being produced anymore." nämähän ovat kohta arvossaan
    Voi perkule. Just kun mä oman vaihdoin pois. Tän tiedon kun olis haistellu, ni en kyl olis...
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  17. #457
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Mikähän se tuleva korvaava tuote tulee olemaan
    Ei vielä tietoa, mutta Svoemesto selkesti haluaa pois "lego"-maineestaan ja yksinkertaistaa kovalla kädellä tuotevalikoimaa massoille. Käytännössä tuotannossa ei ole ku Kayfun Lite Plus ja Semovar

     
     
  18. #458
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Pohjois-Haaga
    Viestit
    219
    Just, pitikin viivytellä ostoa voi v#ttu Mitähän sitä keksis sitten tilalle..

     
     
  19. #459
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    513
    Pitipäs sitten laittaa varatiivisteet ja eristepalat tilaukseen ihan varmuudeksi kun kerran lopettivat valmistuksen.

     
     
Sivu 23 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 131920212223
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •