Sivu 52 / 52 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2424849505152
Tulokset 1,021 - 1,027 / 1027

Aihe: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

  1. #1021
    Höyrypää Vonikka's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kindom of Keminmaa
    Viestit
    672
    Miten muuten mitä tykkäsit tuosta ariksesta? Taas tulossa laitteita lisää niin pitäs yks tai kaks dripperiä keksiä niiden nokkaan mut ei ole mitään mielenkiintoista nyt sattunut silmään

     
     
  2. #1022
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    Se oli kaunis ja antoi makua aika hyvin. Pidän kuitenkin enemmän pienemmän kammion drippereistä.

    Kurkkutuntuma oli tuossa Aris dripperissä ehkä astetta kovempi, johtuikohan isommasta ilma-alasta kammiossa? Coileja oli hieman hankala asetella ja ilmasäätöä ei saanut kovin avoimeksi.

    Manta kuulostaa jotenkin kivalta, mutta itse en ole sitä testannut. Edelleen paras dripperi itselle H-dripper ja hyvänä kakkosena tulee Zenith V2.5

     
     
  3. #1023
    Höyrypää Vonikka's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kindom of Keminmaa
    Viestit
    672
    H-dripper on kyllä aina kova mut itse myös tuosta origenista tykännyt kovasti. Marquisi pitäs olla käsissä maanantaina niin mukava päästä sitä koittamaan

     
     
  4. #1024
    Manta on kyllä kiva, melko lailla vuotamaton vehje ja antaa makua hyvin. Muita drippereitä en ole oikeastaan tarvinnut. Ahella on hyvä katsaus tästä: http://www.e-savuke.com/vb/blogit-pa...tml#post459348
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  5. #1025
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    Pitkästä aikaa pientä revikan tynkää:



    Jostain syystä resot jäi tosi alhaiseksi, ellei tube niitä sitten löydä aikanaan lisää...

     
     
  6. #1026
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Pitkästä aikaa pientä revikan tynkää:

    http://www.youtube.com/watch?v=cqTDhwUJNQY

    Jostain syystä resot jäi tosi alhaiseksi, ellei tube niitä sitten löydä aikanaan lisää...
    Kyseisen boksin omistan minäkin ja olen aika samoilla linjoilla. Kaikin puolin erinomainen vehje, nillityksen aiheet ovat hyvin pieniä ja melko marginaalisia. Reunat olisivat voineet olla hieman pyöristetymmät, ei ne terävät ole mutta olisi pyöristetympänä kivempi käteen. Boksia pidän kädessä nyrkkiotteella, mutta kulma ei osu omassa (isossa) hanskassa kämmentä vasten. Omassa yksilössä kantta vastapuoleisella sivulla näkyy keskellä selvä sauma, joka ei suoranaisesti häiritse mutta olisi kivempi ilman. Imo usb-paikan sijainti kannen alla on käytännön kannalta hanuksesta, tämä on lähinnä oma valituksen aihe.

    Muuten yksinkertainen ulkonäkö (saumaa lukuun otttamatta) miellyttää omaa silmää todella paljon ja nappi on erittäin hunajainen

    Droppia on mulla sen 0,2-0,3 volttia, tosin sampoillani alkaa olla jonkin verran ikää ja käyttöä takana. Kahdet akulliset menee päivässä näillä höyryttelyillä (35 W ~0,55 ohm dual), juissia menee yksillä akullisilla vähän vajaa 10 ml (mulla päivässä vaihdellen 10-20 ml). Mitkä akut Jalippo sulla on käytössä, Panasonicin NCR:tkö?
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  7. #1027
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    Mulla vähän vaihtelee noi akkuparit, esimerkiksi videolla oli Panasonicin vihreet 3400 mah akut.
    Muutoin ollut Samsung 25R tai Sony VTC5. Kaikki noista varsin hyviä akkuja, enkä isoja eroja oo havainnu niiden välillä, ainakaan dual käytössä.

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •