Sivu 3 / 52 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456713 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 1027

Aihe: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

  1. #41

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    En tiedä kyllä miten se venakko on ohjelmoitu, mutta coili on aina JUST sopivan kostea, kunhan ei mennä yli 12 watin... ´
    sun keuhkoista loppuu tilavuus ennen kuin imuista pituus. Just enjoy it! :P
    Aa, okei. Eli ei pelkoa siitä et saa dryhittejä

    edit. Kiitos

     
     
  2. #42
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    En tunge ja jos niin kävis, niin voin tuoda sitten Wizardia näytille... lähetin jo Markille herutusviestiä, että jos vaikka varottais mua vähän ennen kuin ne tulee kauppaan, niin nappaan omani pois.
    Oisko pitänyt olla, hiljaa... Nyt mulle ei riitä.
    Ei vaan, mä koitan sit vaihtaa johonkin, ei oo mun listan kärkipäässä. Ja mulle kelpaa Vanttilan vanhat rojut hyvin, en tartte kick ominaisuuksia.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  3. #43
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    320

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Eli tähän mennessä olen mennyt aivan puihin...
    Olen tähän mennessä sekoitellut pelkästään 0mg:een "valmisnesteeseen" tota 36mg:tä,ja siitä lantraillut sopivat vahvuudet. Ilmankos makua ei juurikaan tule,laimenee siis liikaa?
    MiniLava , Caravela + Kayfun III ES ,


     
     
  4. #44
    Höyrypää Vonikka's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kindom of Keminmaa
    Viestit
    672

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kiha Näytä viesti
    Eli tähän mennessä olen mennyt aivan puihin...
    Olen tähän mennessä sekoitellut pelkästään 0mg:een "valmisnesteeseen" tota 36mg:tä,ja siitä lantraillut sopivat vahvuudet. Ilmankos makua ei juurikaan tule,laimenee siis liikaa?
    Juu valmisneste on valmista tuotetta ja jos sitä lantraa vielä lisää niin tokihan se on suunniteltua laimeampaa .. Se laimeneeko se liikaa on polttajasta kiinni.

    Makutiivisteet on tehty lantraamiseen jolloin siinä itse tiivisteessä on "liikaa" makua ja sitä kun lisätään pohjaan saadaan se ns valmisnesteen maku

     
     
  5. #45
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Näinkin vois sanoa, tosin FSUSA extramaut kestää noin 30 % nikotiininestettä, eli toi 36 mg toimii jollei vahvaa nestettä yritä tehdä ja 0 mg tavarassa on tuhdisti makua.

    Edit: vonikka ehti jo asian hienosti kiteyttää.

    - makutiiviste on kuin mehukattia, vähän riittää.
    - valmisneste on kuin tuoremehua
    - nikotiinineste on kuin vodkaa ja jos sitä sekoittaa 50/50 tuoremehuun niin tehottaa, mutta mehun maku kärsii.

     
     
  6. #46
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    320

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Ihan helvetin hyvää tietoa jatkoa ajatellen,kiitos kaikille.

    Tästä lähtien en sit lantraa pelkkää 0mg makuja (mitä on kaupoissa myynnissä) vaan tiivisteitä haeskelen ...
    NYT MUUTEN toi mun makujen etsiskely saikin AIVAN uuden näkökannan..

    ps. Kiitti jalipolle siitä sekoitustaulukosta !!
    MiniLava , Caravela + Kayfun III ES ,


     
     
  7. #47
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Re: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Mr GG-GURU
    Menin sit tilaamaan veli venäläisen:-[
    Uskaltaako sitä käyttää GG:n kera, provarihan on poissuljettu
    Pitääköhän se heittää virtsan nokkaan (uranos)? Eikös se oo tuolta entisistä sovjet-maista kotoisin... Vai pitääkö hommata vielä teekeitin höyrylle virtaa tuottamaan:-[
    Nyt menee asiallinen topic pilalle:-[
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  8. #48
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Heh, hyvä valinta...

    Kelaa vähän tätä blogia taaksepäin, niin näet kuvan mun "ykköslaitteistosta" ja siinähän se Kayfun on myös sulassa sovussa GGTS:n kanssa..

     
     
  9. #49
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Re: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Juu huomasin kyllä
    Itä ja länsi kohtaa maksimaalisen höyryntuoton merkeissä:
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  10. #50
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Otetaas vielä tämä jännitehävikkikeskustelu ruodinnan kohteeksi, alla siis viimeisin video aiheesta ja omien mittauksien mukaan GGTS putken jännitehävikki on ihan siedettävällä tasolla:

    http://www.youtube.com/watch?v=IyS2Qlbvoi8

    Tein vastaavan testin samalla akulla (ladattu välissä täyteen) ja samalla atolla (setuppi edelleen 1,5 ohmia).
    Maailmalle matkaava Chameleon ei saanut tuosta testistä todellakaan kovin mairittelevaa arvosanaa:



    Jatketaan näiden testien ja vertailujen parissa, tämä on varsin mielenkiintoinen aihe!
    Pienin mahdollinen jännitehävikki mahdollistaa parhaat watit genesismiehille jotka ei kickiä käytä, mutta myös kick miehille parhaan mahdollisen akkukeston.

    EDIT: Custom Jazz piippu otti sijan 2. tällä hetkellä, akkuna täyteen ladattu AW IMR 18490:


     
     
  11. #51
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Olisi mielenkiintoista selvittää, että onko GGTSllä ollut aina hävikkiongelmia vai ovatko ne tulleet myöhempien sarjojen myötä?
    Jos myöhemmin, niin valitettavasti se kielii juostenkustusta tuotannosta.
    KGO & Twist

     
     
  12. #52
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Omassa mittauksessa ollut GGTS on ihan tämän kesän pre-ordereita, eli tuoreinta 2012 mallistoa ja kaikki osat vakioita, eli messinkiosatkin on vain ne, jotka tuli uuden mukana.

     
     
  13. #53
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Olisi silti mielenkiintoista vertailla materiaaleja ja viimeistelyä eri sarjojen välillä.
    KGO & Twist

     
     
  14. #54
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Suurin muuttuja on varmaan silti käyttäjän huolto/ylläpitö, kun kierteet ja kontaktit on puhtaat, niin voidaan puhua todellisista tuloksista.
    Esimerkiksi Chameleonin kaikki kontaktipinnat kävin läpi ennen mittausta.

    EDIT: myös se vaikuttaa PALJON mekaanisissa modeissa miten heiveröisesti nappia painaa, Chameleonilla lukema jäi alle 3,3 voltin, kun en painanut "täysillä" tulitusrengasta ylös... toisaalta mitä paremmat kontaktit, sen hennompi painallus riittää?

     
     
  15. #55
    Höyrykonkari -ih-'s Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    360

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Olisi mielenkiintoista selvittää, että onko GGTSllä ollut aina hävikkiongelmia vai ovatko ne tulleet myöhempien sarjojen myötä?
    Jos myöhemmin, niin valitettavasti se kielii juostenkustusta tuotannosta.
    Itselläni kolme GG:tä (vm.2012), joissa kaikissa hävikki samaa luokkaa kuin Jalippolla. Putsauksia en ole noille tehnyt kertaakaan ulkopintoja lukuunottamatta. Tulitusnapit vaihdettu mukana tulleisiin messinkisiin. Tyytyväinen olen siis ollut näihin.

     
     
  16. #56
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Toi oli hyvä tieto... : Itse kyseenalaisitin GG:n "suuren jännitehävikin" koska suutuntuma oli eri mieltä.
    Mittaukset nyt osoittaa, että onhan tuo parhaasta päästä, ainakin niistä mitä olen tähän mennessä päässyt mittaamaan!
    Olisi kiva kyllä verrata vaikka Caravelaan ja P+ myös. Veikkaan että ne on joka tapauksessa parempia, mutta kuinka paljon?

    Melko paljon siis täysin aiheetonta(?) keskustelua mielestäni syntynyt maailmalla GGTS jännitehävikistä. Jos pahimmillaan hävikkiä on ollut jonkun hepun youtube videossa niin paljon, että kuormalla sai ulos vain 3,3 volttia, niin vikaa pitää olla jo jossain muuallakin kuin putkessa.

     
     
  17. #57

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Onko noissa GGTS:n kierteissä jotain eroja? Molemmista collector tankit irti. Toiseen ZAG kiertyy paikalleen ihan nätisti. Alussa tuntui että vähän kangerteli, mutta nyt menee ihan hyvin. Toiseen GGTS:ään ei mene kuin huulille. En edes ole viitsinyt väkisin alkaa kiertämään kiinni sitä.
    Aku #18 ( KayFun III ES)

     
     
  18. #58
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Breezer Näytä viesti
    Onko noissa GGTS:n kierteissä jotain eroja? Molemmista collector tankit irti. Toiseen ZAG kiertyy paikalleen ihan nätisti. Alussa tuntui että vähän kangerteli, mutta nyt menee ihan hyvin. Toiseen GGTS:ään ei mene kuin huulille. En edes ole viitsinyt väkisin alkaa kiertämään kiinni sitä.
    Joissain on ollut toleranssiheittoja, mutta laita kierteisiin Vaseliinia tai Noaloxia ja kierrrä auki-kiinni-auki-kiinni niin kauan että menee pohjaan asti. Sen jälkeen menee aina sulavasti pohjaan asti ilman rasvoja. O0

    Kyllä muakin vähän järkyttää tollaset toleranssierot, mutta itse en ole niihin törmännyt kuin kerran, mutta siinäkin tapauksessa yllä oleva metodi korjasi asian ja kyse oli siis kolmannen osapuolen (ei orkkis GG) lisäosasta.


     
     
  19. #59
    Höyrykonkari -ih-'s Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    360

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Olisi kiva kyllä verrata vaikka Caravelaan ja P+ myös. Veikkaan että ne on joka tapauksessa parempia, mutta kuinka paljon?
    GGTS 1.5 Ohm täyteenladattu AW IMR 18490 ja antoi voltit 4.04
    Caravela 1.5 Ohm sama akku ja antoi voltit 4.09

    Voin laittaa Caran sulle testipenkkiin kunnon mittauslaitteille, jos haluat? Laita osoite yv:llä

     
     
  20. #60
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Breezer Näytä viesti
    Onko noissa GGTS:n kierteissä jotain eroja? Molemmista collector tankit irti. Toiseen ZAG kiertyy paikalleen ihan nätisti. Alussa tuntui että vähän kangerteli, mutta nyt menee ihan hyvin. Toiseen GGTS:ään ei mene kuin huulille. En edes ole viitsinyt väkisin alkaa kiertämään kiinni sitä.
    Me käytiin tuosta keskustelua jossain ketjussa ja kyllä noissa putkissa on aika paljon heittoa. Mulla menee ZAG tosi nätisti kiinni GGTS:n teleskooppiputkeen ja silloin homma toimii hyvin 18350 akun kanssa. Mun toisen GGTS:n (asuu nykyisin Kroatiassa) teleskooppiin ZAG ei mennyt kiinni millään ja siinä ei paljoa liukkarit auttaneet. Samaa ongelmaa oli usemmalla muullakin tyypillä.

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •