Sivu 1 / 52 123451151 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 1027

Aihe: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

  1. #1
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Päätin perustaa tällaisen pienimuotoisen blogin, lähinnä siksi että videot olisi löydettävissä helpommin. Tästä on tullut jo muutama pyyntö yksityisviestillä, joten sitä saa mitä tilaa.
    Omasta päätöksestä olen pitänyt videoni "piilotettuina", eli vain linkin tietävät pääsevät niitä katsomaan ja se pysyköön myös teidän yksinoikeutena!
    Päivittelen tähän ensimmäiseen viestiin linkkejä myös uusiin videopätkiin, sitä mukaa kun niitä aina joskus ilmestyy:

    SvoëMesto & Semovar pika-arvostelu ja kokovertailua
    Odysseus V2 setupin teko
    SSGGTS jousen korvaaminen magneeteilla
    Odysseuksen helppo/nopea täyttö JalippoTM tyylillä
    Arvostelu Aku #016 modista
    Mesh setupin teko DIDiin
    Mesh wickkaa pystyssäkin?
    Odysseus V2 setupin teko 3,5 mm silicalla limittäin
    SSGGTS jännitehävikki? Tulos parani 4,10 volttiin Noalox käsittelyn jälkeen!
    Kayfun III ES setupin teko
    Aku #020 pika-arvostelu
    iHybrid LE Hellraiser pika-arvostelu
    Silicahybridi a.k.a MISTer proto V2
    Somnium Hybridi proto
    Swan proto
    Pika-arvostelussa H-atty by Hanus
    Astro modi arvostelussa
    Mesh setupin teko MISTeriin
    Pika-arvostelussa MicroStick
    Pika-arvostelussa Somnium Novum
    W-Box arvostelu
    Owl proto by Crave

    DIY aloittelijoille löytyy minun tekemä E-nestelaskuri joka on myös vapaassa käytössä!
    Minun ja muiden tekemiä jännitehävikkimittauksia mekaanisille modeille (Excel lista sijoituksineen).
    Erilaisten modien ja atojen paksuuksia listattuna yhdelle sivulle.

    Ylläpidän tässä myös listaa laitteista, joista minulla on omakohtaisia kokemuksia, toisin sanoen omistan sellaisen, tai olen jossain vaiheessa omistanut:

    Modit ja hybridit
    Bolt, Lavatube V1, MiniLava V1, MiniLava 2.1-T, VMAX, SvoëMesto & Semovar, ProVari V2, Darwin, Reo Grand, Chameleon, Kis box, SSGGTS, GGStealth, Custom Jazz pipe, Epipemod 18350, Precise+ 18650, Precise+ 18500, GP PAPS V1, GP PAPS V2, GP PAPS V2.5, Aku #016 DNA20, Aku #020, Mini ProVari, The Megalodon SS, Wizard's apprentice, Epipemod Ergo Dragon 26650, Empire Mod, Caravela, iHybrid LE Spider, eVic SS, Poldiac, Silver Dog, iHybrid LE Hellraiser, Zenesis Mini, Orion V2.1, Ikarus, Swan, Piccolo V3, Juggernaut, Chi_you, Noble 1, Swan Hybrid, Foggatti Hybrid, Somnium Hybrid, MISTer, Astro, Nemesis, V3tronix, Ti BBM, Pulse, Versa, MicroStick, Beatbox #3, W-Box #16, Billet Box, Owl, Gadget DNA20

    Korjattavat atot
    Atomaister Mini, Odysseus V1, Odysseus V2, DID, Cobra, Z-Atty-U, GP Spheroid V2, Kayfun ES III, Penelope, Bulli A2-TM, UFS V2, Steam Machine VST, Steam Machine Gini, Somnium, ERA, Smok R-tank, Severus, Terminator, Foggatti Type22, Hellfire Mega, Hellfire Mini, Doodlebug, Kayfun Mini V2.1, Lavagen, Hydra V2, H-atty, Ti bliSS V3, Nahual, Ti Changeling, Ti Steamboy stormrider V2.1, Pulse G, Diver

    Noista(kin) voi vapaasti kysellä minun mielipiteitä, kokemuksia ja vinkkejä. On ainakin jotain faktapohjaista kerrottavaa oman kokemuksen kautta.
    Viimeksi muokannut Jalippo; 11.11.13 kello 22:23.

     
     
  2. #2
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Jostain kumman syystä olen saanut tuollaisen GG-mies leiman, joten aloitellaampa blogi tuollaisella informatiivisella kuvalla, josta saa hieman käsitystä GGTS:n ja Odysseuksen osista sekä koosta:



     
     
  3. #3
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    320

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Hyvä homma ! Nyt löytyy videotkin helpommin
    Nyt vain odotellaan Kayfun ES III:STA jotain info pätkää...
    MiniLava , Caravela + Kayfun III ES ,


     
     
  4. #4

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Ihmettelinkin eilen kun ei youtubesta löytynyt hakemalla kun olisin ollut videota vailla :
    Aku #18 ( KayFun III ES)

     
     
  5. #5
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Kayfun ES III taas hyllyssä: http://shop.svoemesto.ru/index.php?categoryID=564

    Suorituskyvyltään (maku/höyryntuotto) IMHO paras silica-ato, kun watit pysyy 8 - 12 välillä.

     
     
  6. #6
    Höyrypää MPKO's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Etelä-Suomi
    Viestit
    648

    Re: Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo
    Kayfun ES III taas hyllyssä: http://shop.svoemesto.ru/index.php?categoryID=564

    Suorituskyvyltään (maku/höyryntuotto) IMHO paras silica-ato, kun watit pysyy 8 - 12 välillä.
    Meneekö nyt odyt myyntiin sit vai?
    [url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url

     
     
  7. #7
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Yhden myin, mutta toinen pysyy. :

    Odyllä pystyy matkustamaan vaikka lentokoneessa ilman pelkoa vuodoista - nestesyöttö kiinni.
    Täyttö on Odysseuksessa hieman helpompaa ja voi olla aina varma ettei kurlaa sen jälkeen, kunhan nestesyötön on muistanut laittaa kiinni.
    Lisäksi Odysseus on ainoa ato, jolla olen pystynyt höyryttelemään jopa 40 watin tehoilla ilman palaneen makua - nestesyöttö täysin auki.

     
     
  8. #8
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Tehdäänpä itselle pientä muistilistaa, eli reilu vuosi höyrytelty ja koko homma alkoi 3.10.2011 kun ostin SiBiltä jotain jämäpatukoita... en malttanut odottaa vaikka omat eGo-T paketit oli jo postissa!

    Rahaa on palanut noin 6 000 €, mutta osa on tietysti tullut takaisinkin päin, kun tavaroita myynyt eteenpäin.
    Myynneistä en ole pitänyt mitään kirjaa, mutta ei kai harrastukselle voi laittaa hintaa?

    Sitten hieman listaa laitteista mitä olen omistanut tähän päivään mennessä:
    eGo-T, eGo-W, eGo-VV, Mini eGo, KGO, KGO-VV, Bolt, Lavatube V1, MiniLava V1, MiniLava 2.1-T, VMAX, SvoëMesto & Semovar, ProVari V2, Darwin, Reo Grand, Chameleon, Kis box, SSGGTS, Jazz pipe, Epipemod, P+ 18650, GP PAPS V1, GP PAPS V2, Aku #016, Kick, DNA12

    Sitten hieman listaa korjattavista atoista mitä olen omistanut tähän päivään mennessä:
    Atomaister Mini, Odysseus V1, Odysseus V2, DID, Cobra, ZAU, GP Spheroid, Kayfun ES III, Penelope, Bulli A2-TM, UFS V2

    Mikäli jokin ylläolevista laitteista tai atoista kiinnostaa, niin minulta saattaa löytyä kommentti taikka pari puolesta ja vastaan.

     
     
  9. #9
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Sulla on vääränväriset tähdet
    Hienoa että täältä löytyy tämän tason [glow=red,2,300]guruja[/glow] jotka toimivat pioneereina ja jakavat tietoa sitä tarvitseville
    Sorry offtopic :P
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  10. #10

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Sulla on vääränväriset tähdet
    Hienoa että täältä löytyy tämän tason [glow=red,2,300]guruja[/glow] jotka toimivat pioneereina ja jakavat tietoa sitä tarvitseville
    +1
    Aku #18 ( KayFun III ES)

     
     
  11. #11
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Kiitoksia mukavista sanoista, lämmittää mieltä ja kannustaa taas tuhlaamaan järjettömiä määriä rahaa tarvikkeisiin mistä ei ole vielä mitään kokemuksia maailmallakaan..

    No, eihän täällä tähtien värin takia roikuta, vaan tämän hienon yhteisön, joka on ympärillä!
    Jatketaan samaa rataa ja jaetaan tietoa kun sitä on tarjolla... mielenkiintoisia testikappaleita on kuitenkin taas tulon päällä: Silver Dog, Kayfun Mini V2.1 ES ja Somnium

    Vilpittömät kiitokset kuitenkin pitää antaa foorumin GURUILLE ja "guruille", esimerkiksi LSVap niittää melkoista huomiota jo kansvainvälisilläkin foorumeilla, joten olemme etuoikeutettuja kun saamme kuunnella hänen videoita erikoisista/harvinaisista laitteista selvällä suomen kielellä.

     
     
  12. #12
    Höyrypää MPKO's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Etelä-Suomi
    Viestit
    648

    Re: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Samaa mieltä muitten kanssa et mahtavaa kun on pioneereja edustamassa ja jakamassa tietotaitoa meille uusille

    Mainitsit että sinulla on palanut aikas kiva summa tuota rahhoo ja olen sen jo itsekkin huomannut lompakossani näin jo alkutaipaleella. Onko sinulla tähän joitain mielipiteitä/vinkkejä mitä olisit tehnyt toisin jos ajatellaan pelkästään tätä rahan kulutuksen määrää... siis lyhyesti
    [url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url

     
     
  13. #13
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Tässä hyvinkin havainnollistava kuva minkälainen ero tulee koossa, kun Odysseusta käytetään GGTS basen kanssa, tai ilman sitä:



    GGTS:n sisällä siis AW IMR 18490 + Kick

     
     
  14. #14
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Re: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja MPKO Näytä viesti
    Onko sinulla tähän joitain mielipiteitä/vinkkejä mitä olisit tehnyt toisin jos ajatellaan pelkästään tätä rahan kulutuksen määrää... siis lyhyesti
    Hifistelyn ois voinu lopettaa heti alkuunsa, mutta clearot olis voinu jättää kokeilematta kokonaan ja jälkiviisaana olisin korvannut cartotankit heti Odysseuksella tai Kayfunilla. Ne olis maksanut itsensä takaisin jo moneen kertaan.

    Lisäksi noissa nesteissä tekee sievoisen säästön jos vaikka ostaa PSV:n tiivisteitä ja sekoittaa ne itse Inaweran pohjaan.
    Tosin mun All-Day-Vape on nallekarkki ja tilaan sitä silloin tällöin suoraan jenkeistä tuplamaulla sellasen 360 ml satsin johon lisään itse niksat... 2 litraa on tuota jo laitettu höyryksi!

     
     
  15. #15
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    320

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Mikäs firma toi PSV on niin kuin koko nimeltään,kun ei mulla tietoo? Nämä lyhenteet ja kaikki termit vielä hakusessa...tai jos vaikka linkkiä laittasit
    Voisin tilailla tota nallekarkkia myös kokeiluun kun jäger alkaa tulla jo korvista...
    MiniLava , Caravela + Kayfun III ES ,


     
     
  16. #16
    Höyrypää MPKO's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Etelä-Suomi
    Viestit
    648

    Re: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Kiitos tyhjentävästä vastauksesta Minun tämänhetkinen ja suurin ongelma kahden pienen lapsen isänä on mihin tunkea kaikki nämä roippeet että eivät mene vääriin suihin. Pitääpä alkaa tekemään autotalliin tilaa.
    [url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url

     
     
  17. #17
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kiha Näytä viesti
    Mikäs firma toi PSV on niin kuin koko nimeltään,kun ei mulla tietoo? Nämä lyhenteet ja kaikki termit vielä hakusessa...tai jos vaikka linkkiä laittasit
    Voisin tilailla tota nallekarkkia myös kokeiluun kun jäger alkaa tulla jo korvista...
    PSV = Pink Spot Vapor ja niiden nesteite saa vaikka Libertyltä, mutta koska ovat premium nesteitä, niin hinta kipuaa helposti sinne 0,50 € / ml.
    Saman valmistajan samat maut saa kätevästi tiivisteenä täältä: http://www.vapeon.co.uk/damperen/cat...?id_category=6

    Toisin sanoen 5 ml tiivistepullo tyhjään 30 ml pulloon ja sitten täytät loppuosan haluamasi vahvuisella nikotiinipohjalla ja se on siinä.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja MPKO Näytä viesti
    Kiitos tyhjentävästä vastauksesta Minun tämänhetkinen ja suurin ongelma kahden pienen lapsen isänä on mihin tunkea kaikki nämä roippeet että eivät mene vääriin suihin. Pitääpä alkaa tekemään autotalliin tilaa.
    Minä taas yhden pienen lapsen isä ja välillä tuntui ettei aika riittänyt mihinkään kun piti joka ilta kuivapoltaa, purkaa ja säätää eGo-T atoja. Cartotankit toi huomattavasti lisää aikaa ja käyttömukavuutta, mutta nyt ollaan jo luksustilanteessa Odysseuksen ja Kayfunin kanssa... maku ja höyryntuotto loistavaa, uusi setuppi sisään ehkä 1 - 2 viikon välein ja siihenkään ei enää 15 minuuttia kauempaa mene.

    Mulla on yks yläkaappi täynnä vaporoinaa, erilaisissa laatikoissa.
    Jokapäiväiset tarpeet sitten vähän matalemmalla ja siellä on myös K-57 moditeline, että kaikki pysyy turvallisesti pystyssä.

     
     
  18. #18
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Laitetaas tänne nyt vielä tämän hetken "ykköslaitteisto", eli näihin olen erittäin tyytyväinen ja jokainen pääsee yleensä ainakin kerran päivässä käteen:


     
     
  19. #19
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Jos viikonloppuisin istuskellaan sohvalla viskilasin kanssa, niin silloin tämä on varma valinta:



    Akkupesässä AW IMR 18350 + Kick ja Penelopen nesteenä toimii Long Bottom Leaf :P

     
     
  20. #20
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    320

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Tilaus lähtikin nallekarkeista samoin tein ja viimeinen puteli vielä
    Komeet on tarvikkeet sulla! (ensin meinasin kirjoittaa "vehkeet" mutta väärinkäsitysten välttämiseksi jätin pois...)Kyllähän noilla kelpaisi höyryjä päästellä
    MiniLava , Caravela + Kayfun III ES ,


     
     
Sivu 1 / 52 123451151 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •