Tulokset 1 - 14 / 14

Aihe: Ginger's E-Juice

  1. #1
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    23

    Ginger's E-Juice

    Jokos on porukka welholta kerennyt tilailla/maistella näitä uutukaisia mehuja? Itsellä menossa ensimmäistä päivää menossa tuo Fireball (aka. kanelinen jawbreaker karkki) ja pakko sanoa että toimii kyllä hämmästyttävän hyvin! Maku todella mehukas ja erittäin luonnollisen makuinen.

    Firma näyttää tarinoidensa puolesta olevan vähän pienempi pulju ja harrastelija itse perustama. Hyvältä kyllä vaikuttaa, pitää varmaan ensi viikosta laittaa lisää makuja tulille.

    http://www.gingersejuice.com/about-gingers-e-juice-inc/
    "Are you suggesting coconuts migrate?"


     
     
  2. #2
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    381

    Vs: Ginger's E-Juice

    Ensi viikolla pitäs laatikkoon kolahtaa Carolina Blendi ja Green Apple Hard Candy.

     
     
  4. #4

    Vs: Ginger's E-Juice

    ginger green apple hard candy tilaukses

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    381

    Vs: Ginger's E-Juice

    Eilen kilahti Carolina Blendi ja Green Apple Hard Candy. Ei kyllä kovin kummoisesti säväyttänyt. Ei mitään pahoja litkuja mutta ei kyllä aiheuta mitään "wau" fiilistä. Hintaansa nähden jäi kyllä pliisuksi. Jätin suosiolla kypsymään, jahka sieltä enemmän makua viikon parin päästä irtois.

    Nyt jos jatkais Terva(e): n höyryttelyä

     
     
  6. #6
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    47

    Vs: Ginger's E-Juice

    Samoilla linjoilla Purkan kanssa ei säväytä ei. Testattu Fizzy Grape Soda ja Green Apple Hard Candy. Eilen testasin grapen ja tänään applen. Tässä puusuussa maistuu ihan samalta. Ainakin näin päivän ollessa välissä. Ei nuo nyt pahoja ole. Mutta tuohon hintaan todennäköisesti jää vastaisuudessa tilaamatta.
    Ainut mikä säväyttää näissä nesteissä kirpeys. Varsinkin sisällehöngittäessä mukava viileä kirpeys kielenpäässä.
    Mielensyövereistä palautu muistiin joku purkka. Mitä on kersana vetänyt ja siellä jotkut kiteet raksu ja paukku suussa.

     
     
  7. #7
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    10

    Vs: Ginger's E-Juice

    Carolina Blend. Tämä ei maistu miltään. Aivan turha.

    Green Apple Hard Candy. Vähän omenaista taustamakua.

    Gingerien kokeilu jäi tähän.

     
     
  8. #8
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: Ginger's E-Juice

    Carolina Blend oli mulle mitään sanomaton tupakka yritys. Mutta ei se pahaa ole, joten kyllä mä saan ton vedettyä.

    Fizzy Grape Soda yllätti positiivisesti. Se on kuin kirpeä hedelmä karkki. Ei mun suosikki maku, mutta kivaa vaihtelua.


     
     
  9. #9

    Vs: Ginger's E-Juice

    Miuta ainakin alkaa vituttaa tää touhu....
    Aina tulee joku uus "loistava" valmistaja markkinoille, sitä hypetetään ja sit kun saahaan paketti kotia niin pettymys on aina suuri ... Taidan täst edes tilata vain halon litkuja... ei tajunnan räjäyttäviä , mutta eipä tuu pettymyksiäkään =)

     
     
  10. #10
    Höyrykone m3iss3li's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    ƐﻜƤΩΩ
    Viestit
    1,328

    Vs: Ginger's E-Juice

    Applea ja Grapea tekis kyl mieli testata, varsinkin jos on kirpeitä niin vois istua mun suuhun.


    >> Virta | Wolf SX350
    >> Atot | Storm Rider 2.1 Ti, SubTank Mini x 2
    >> Top nesteet | Andromeda, Alpha Heist, NBB Lush
    >> Cumin' up | SQ By BB Mods (2016)

     
     
  11. #11
    Höyrykonkari K0uhija's Avatar

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    255

    Vs: Ginger's E-Juice

    Itse tykkään big redistä, hot tamalesista ja fireball-viskistä. Näillä eväillä siis tilasin fireball-nesteen. Aluksi oli ihan siedettävä, mutta kun maku imeytyi kartoon kunnolla voin sanoa että sitä se ei enää ollut. Liian vahva. Ei sovi todellakaan all-day-vapeksi eikä välttämättä edes hetken kokeiluun. En suosittele ainakaan tätä.

     
     
  12. #12
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    381

    Vs: Ginger's E-Juice

    Lainaus Alkuperäinen postaaja m3iss3li Näytä viesti
    Applea ja Grapea tekis kyl mieli testata, varsinkin jos on kirpeitä niin vois istua mun suuhun.
    Hieman on tuo Apple semmonen omenaremmimäinen karkki. Eli kirpeähkö kyllä

     
     
  13. #13
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    9

    Vs: Ginger's E-Juice

    Fireball toimii sauhuttelussa mainiosti, jos vaan kanelista tykkää. Tosin se on aika makeaa ja kallista, eli ei kokopäivä käyttöön.

     
     
  14. #14
    Höyrypää Köpi's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    526
    Hei nyt kun kyseisen puljun nesteet ei enää kuulu ecigwizardin valikoimaan, niin onko kellään tietoa mistä noita ois saatavana ETA alueen sisältä? Jäin tota carolina blendiä kaipaileen kaiholla.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •