Tulokset 1 - 12 / 12

Aihe: Laipaton karto DCT-tankkiin?

  1. #1

    Laipaton karto DCT-tankkiin?

    Joo elikkä sain tossa kaverilta valmiiks rei'itettyjä kartoja mutta tohon tankkiin tarvis laipallisen karton et toi tankki ei liikkus, ni onks tohon jotain nippaskonsteja ettei se liikkus vai onko sillä mitään merkitystä oikeastaan ?

     
     
  2. #2

    Vs: Laipaton karto DCT-tankkiin?

    Laite/modi jossa yläpää ottaa vastaan.. Ja driptip jossa leveä -perse-, ettei ainakaan yläkautta tankki karkaa.
    Jengi käyttänyt bogeja lyhennetyissä DCT tankeissa ikuisuudet. Ei se siinä pysy ku nyrkki silmässä, mutta toimii.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  3. #3
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Laipaton karto DCT-tankkiin?


    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  4. #4

    Vs: Laipaton karto DCT-tankkiin?

    Juu kyllä tuo toimii mutta kunhan ei mistään pääse nesteet valahtamaan
    Juu eGo akkuun oon laittanu, toiko sen sitte "stoppaa"?

     
     
  5. #5

    Vs: Laipaton karto DCT-tankkiin?

    Ite käytän ZMAXissa reikä bogea ja tankkia, ja kyllä tuo on ainaki tiukka ku...... juu ei mikään

    Ei ole mulla ainakaan kertaakaan nesteet valahtanu mihinkään. Paitsi hattuun.

     
     
  6. #6
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: Laipaton karto DCT-tankkiin?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Ja päähän leveä ming-tippi niin ei pääse ylöspäinkään luistamaan.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  7. #7
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,621

    Vs: Laipaton karto DCT-tankkiin?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ignorant Näytä viesti
    Ja päähän leveä ming-tippi niin ei pääse ylöspäinkään luistamaan.
    Mulla tuli vastaan minitankki (2ml) jonka tiivisteet oli löysät nesteet kyllä pysyi sisällä mutta sai varoa ettei tankista nykäissyt vaihdoin toisen tiivisteen 3.5ml tankista, nyt kyllä pysyy mutta on kaksi tankkia joissa toinen tiiviste on sitten löysä, juurikin leveä perseisellä driptipillä niitä pidättelen akun päässä.

    Tänään tuli sitten toinenkin minitankki, siinä ensituntumalta on tiukemmat tiivisteet mutta ei kovin tiukkoja nekään.

     
     
  8. #8

    Re: Laipaton karto DCT-tankkiin?

    Mä olen huomannu taas että kun ite rei`ittää carton (artic puncherilla), ja vaikka ei ruuvaiskaan enempää ku sen just et läpi menee, nii se luttaa hieman sitä cartoa ja siitä tulee ihan pirun tiukka. Mulla ongelmaks tulee tuo tankin täyttö kun ei se tankki tahdo liikkua sen carton ympärillä

     
     
  9. #9
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    106

    Vs: Laipaton karto DCT-tankkiin?

    Mulla on halpa 3ml DCT tankit sekä eGo DCT-tankki, jotka pysyy paikalla vaikka Lambo kiinni ja tankista kokeilee nostaa. Täytön jälkee kuivaimutan muutaman kerran niin, että tukin keskiputken akkupäästä sormella ni pysyy ja neste alkaa mennä kartoon.

    Itellä kanssa Artic Puncheri ja tota karton litistymistä ei tapahtunu ku ihan alussa. Kun on oppinu tekniikan: puncheri sopivalle korkeudelle suht nopeasti ruuvaan kiinni, että menee läpi ja hieman vielä, että reikä aukeaa hieman. karton kääntö, puncherin löysäys ja kääntö ja uus reikä. Thats it.

    eGo DCT-tankissa pitää vaa kattoa, että karto tulee noin 1mm yläkorkista näkyviin, muuten laskee allesa.
    Mulla on nesteet pysyny hyvin tankeissa, ei oo tulvinu mitä ny joskus saattanu akun keskinavalla hyvin vähän olla nestettä.

     
     
  10. #10
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622

    Vs: Laipaton karto DCT-tankkiin?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Krisu_fi Näytä viesti
    Itellä kanssa Artic Puncheri ja tota karton litistymistä ei tapahtunu ku ihan alussa. Kun on oppinu tekniikan: puncheri sopivalle korkeudelle suht nopeasti ruuvaan kiinni, että menee läpi ja hieman vielä, että reikä aukeaa hieman. karton kääntö, puncherin löysäys ja kääntö ja uus reikä. Thats it.
    Noin mäkin reiät teen, mutta silti on alkanut tulemaan hiukan lytistyneitä cartoja. Ne menee kyllä sisään, mutta jostain syystä niitten ulos saaminen on hankalampaa. Eilenkin yritin yhteen tankkiin cartoa vaihtaa, ni oli pakko ottaa alacäppi irti, että sain carton ulos tankista. Ei tullut carton reikäkohta cäpin sisäreiän läpi.

     
     
  11. #11
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Laipaton karto DCT-tankkiin?

    Kannattaa välillä viilata sitä puncherin piikkiä teräväksi kun se käytössä tahtoo mennä hiukan läjään..
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  12. #12

    Vs: Laipaton karto DCT-tankkiin?

    Itse tykkään muutenkin laipattomista kartoista enemmän, kun ne voi vaihtaa vaikka tankki olisi just täytetty. Työntää vaan alakautta uudella kartolla vanhan palaneen karton pois tankista.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •