Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 51

Aihe: Mitä laitetta ja nestettä sinä käytät?

  1. #1
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    espoo
    Viestit
    24

    Mitä laitetta ja nestettä sinä käytät?

    Iha mielenkiinnosta haluisin tietää mitä laitetta höyrystimineen ihmiset käyttää ja mitä nestettä käytät "jokapäiväsesti". Itelläni on 2Innokin itaste vv akkua sekä adapteri missä arctic tankki ja valmiiks rejitetty boge minkä nokas 9mm luoti tippi ja varalla mini tankki. Freedome smoke (FSUSA) mojito 30ml 12mg nestettä ja 18mg e-liquid colaa. Tollane on mun setti mihi ostelen vaa uusii bogei ja välil testailen uusii makui mut pääsääntösesti käytän tota mojitoo.

     
     
  2. #2

    Vs: Mitä laitetta ja nestettä sinä käytät?

    Lavatube, Gus G22 ja smokin telescooppia käyttelen aina fiiliksen mukaan. Sitten välillä oon käyttänyt gripperiä ja ego twistiä. Boget tankilla ollut pääasiassa käytössä ja nyt viimeaikoina tutustunut atomisaattorien ihmeelliseen maailmaan.

    Nesteinä millon mitäkin, oon yleensä höyrytellyt pääasiassa jotain hyväksi havaittuja nesteitä ja sitten aina välillä noita jemmapulloja mitkä ei olleet niin hyviä. Marjaiset höyryt on uponnut parhaiten tänne. Viimeaikoina oon tutustunu DIY nesteisiin ja jotain 30ml menny omatekemiä joista ehkä puolet on onnistunut ihan hyvin joten tulevaisuudessa varmaan tulee höyryteltyä pelkästään DIY ja sitten noita valmistiivisteitä, ainakin pink spotilta saa hyviä tiivisteitä suht edullisesti mm. gummy bearsia.

     
     
  3. #3
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    espoo
    Viestit
    24

    Vs: Mitä laitetta ja nestettä sinä käytät?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja sir^ Näytä viesti
    Lavatube, Gus G22 ja smokin telescooppia käyttelen aina fiiliksen mukaan. Sitten välillä oon käyttänyt gripperiä ja ego twistiä. Boget tankilla ollut pääasiassa käytössä ja nyt viimeaikoina tutustunut atomisaattorien ihmeelliseen maailmaan.

    Nesteinä millon mitäkin, oon yleensä höyrytellyt pääasiassa jotain hyväksi havaittuja nesteitä ja sitten aina välillä noita jemmapulloja mitkä ei olleet niin hyviä. Marjaiset höyryt on uponnut parhaiten tänne. Viimeaikoina oon tutustunu DIY nesteisiin ja jotain 30ml menny omatekemiä joista ehkä puolet on onnistunut ihan hyvin joten tulevaisuudessa varmaan tulee höyryteltyä pelkästään DIY ja sitten noita valmistiivisteitä, ainakin pink spotilta saa hyviä tiivisteitä suht edullisesti mm. gummy bearsia.
    Ite oon miettiny lavan ostoo mut eiks porukka kato yhtää jos kulkee tuol ihmisten ilmoil ja pössyttelee lavan kans?

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    208

    Vs: Mitä laitetta ja nestettä sinä käytät?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja M1ge Näytä viesti
    Ite oon miettiny lavan ostoo mut eiks porukka kato yhtää jos kulkee tuol ihmisten ilmoil ja pössyttelee lavan kans?
    Mitäs hiton väliä sillä on?

     
     
  5. #5
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Mitä laitetta ja nestettä sinä käytät?

    ^^Kattokoon, jos kattoo - ei se multa oo pois. Tosin taidan olla muutenkin niin pelottava/ruma ilmestys, että porukka ennemmin kattoo muualle, kuin mua kohti vaikka mikä ois.

    Ps. Foorumilta löytyy jo "Ykkös-settisi" (sic) ja "All-Day-Vape" ketjut.

     
     
  6. #6
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612

    Vs: Mitä laitetta ja nestettä sinä käytät?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja M1ge Näytä viesti
    Ite oon miettiny lavan ostoo mut eiks porukka kato yhtää jos kulkee tuol ihmisten ilmoil ja pössyttelee lavan kans?
    tosi miehillä on sellaaset kädet jotta kun nyrkkiin laittaa niin ei sieltä Lavatuupista pilkistä ku puolet riptipistä korkeentaan.

     
     
  7. #7

    Vs: Mitä laitetta ja nestettä sinä käytät?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja M1ge Näytä viesti
    Ite oon miettiny lavan ostoo mut eiks porukka kato yhtää jos kulkee tuol ihmisten ilmoil ja pössyttelee lavan kans?
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  8. #8
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Mitä laitetta ja nestettä sinä käytät?


    Oikein!

    Mä en muutenkaan ymmärrä, miksi siitä pitäs hirveesti välittää, jos muut tuijottaa tai ihmettelee..? Löytyy tuolta ihmisten ilmoilta aika paljon ihmeellisempiäkin hiihtäjiä, kuin jonkun Lavatuben heiluttelijoita.

     
     
  9. #9

    Vs: Mitä laitetta ja nestettä sinä käytät?

    ZMAX ja 3,5ml tankkia jossa VR KY4. Eipä nuo ihmiset tuijota sen enempää mitä muutenkaan. Ja mitä sitte vaikka kattoisivat Kyllähännyt näin kommeeta kaveria voi vilikuillakki. Yleensä tuijotan kahta kauheemmin takasi.

     
     
  10. #10
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Mitä laitetta ja nestettä sinä käytät?

    siirsin tänne nyt...

    kiitokset yakolle kauniista kuvasta, ja Charunille
    linkkiopastuksesta.


    yhtäkään lentävää panoa ei annettu tätä kirjoitettaessa

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  11. #11
    Höyrykonkari Tsaipe's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    242

    Vs: Mitä laitetta ja nestettä sinä käytät?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja M1ge Näytä viesti
    Ite oon miettiny lavan ostoo mut eiks porukka kato yhtää jos kulkee tuol ihmisten ilmoil ja pössyttelee lavan kans?
    Itse en ainakaan kanna Lavaa mukana ihmisten ilmoilla, vaan on kotilaitteena.


    Sähkötupakkaan liittyviin tarvikkeisiin mennyt 1105€ // Kokonaissäästö 6022€

     
     
  12. #12
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    111

    Vs: Mitä laitetta ja nestettä sinä käytät?

    Joyetech eGo-C Twist XL 1000mAh vv-akkuna (jänöt siinä 3.8v-4.2v riippuen nesteestä) ja 2ohm bogen singlecoileja (tankkimittaisia) (tosin saatan testata dual coilejakin jossain välissä, koska vv-laite). Tankkeina on 3ml ja 6ml DCT ja rei-ittäjänä vasara ja naula.

    Nesteistä suosikit FSUSA nallekarkki ja jekkupommi, tosin kierroksessa on nyt halon tribeca, joka ei mielestäni oikein 24/7 vapotteluun sovi.

     
     
  13. #13
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    385

    Mitä laitetta ja nestettä sinä käytät?


    Mullon laavatuubeja, krominen ja mustia, munatankkia ja vivi novia. Patteripitimet on nyt kaikki 18650 akulla.

    Jokapäivä itkua tuherran kun ihmiset tuijottaa.

     
     
  14. #14

    Vs: Mitä laitetta ja nestettä sinä käytät?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja M1ge Näytä viesti
    Ite oon miettiny lavan ostoo mut eiks porukka kato yhtää jos kulkee tuol ihmisten ilmoil ja pössyttelee lavan kans?
    Jos ihmisten mielipiteet vaikuttaa nii sittepä melkee ainut vaihtoehto on on joku tollanen tupakan kokonen 510 laite vielä jollai punasella ledipäällä että luulisivat oikeeks tupakaks Nimittäin on mulle ego+mdcc kombostaki jotai kuittailtu, on kuulemma iso ???

     
     
  15. #15
    Höyrykonkari djtimse's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    247

    Vs: Mitä laitetta ja nestettä sinä käytät?

    vmax ja tällä hetkellä dct tankeissa:

    -Halo Captain Jack
    -Halo Torque 56
    -HS Delight
    -FSUSA Mystic Mist
    ym ym...

    eikä vaivaa sitten niin pätkääkään vaikka ihmiset kyttäisikin kun on putki huulessa.



    Modit: evic vt, kanger kbox, smok m50 ja vanhaa paskaa
    Atot: Bellus, Toptank, Subtank, kayfun lite x 6 ja drippereitä

     
     
  16. #16
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    33

    Vs: Mitä laitetta ja nestettä sinä käytät?

    LavaTube v.1, Bogen NR kartot DCT:llä ja itsetehdyt nesteet.

     
     
  17. #17
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608

    Vs: Mitä laitetta ja nestettä sinä käytät?

    Morph, ViviNova ja itsetehty RY4

     
     
  18. #18
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    57

    Vs: Mitä laitetta ja nestettä sinä käytät?

    Woo + mdcc ollut käytösä pääasiallisina vehkeinä nyt noin kuukauden. Nesteet inan tupakka+ kahvi/vanilja/menttooli. Parempaa en oo kaivannut, toisin kuin eGoilla.

     
     
  19. #19

    Vs: Mitä laitetta ja nestettä sinä käytät?

    Käytössä paikkaa vaihtelevat Cube 18650 akulla ja kickelillä sekä GUS22 18350 akulla ja kickelillä. Cube käy jo käsipainosta
    Nokassa noissa laitteissa pyörii sitten LR cartoja eri tankkien kanssa, myöhemmin sitten päivitys meshi vehkeisiin. Nesteinä omia tupakkilitkuja ja emännän silmän välttäessä käyn hyllyllä lataamassa tankin täyteen PinkSpotin karkkimehuja :

     
     
  20. #20
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852

    Vs: Mitä laitetta ja nestettä sinä käytät?

    Vastataan nyt tännekkin vaikka näitä ketjuja on pilvin pimein

    ProVari V2 + Kayfyn ES III ja nesteenä FSUSA Gummy Bears
    Diablo Hybrid ja nesteenä EnJuice Menthol XX
    Precise+18500 + Taifun ja nesteenä El Toro Cigarillos Naturales

    Muita nesteitä ei tule nykyään enää höyryteltyä.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •