Tulokset 1 - 7 / 7

Aihe: Kurkkutuntuman parantaminen

  1. #1
    Höyryttelijä jinx's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    90

    Kurkkutuntuman parantaminen

    0Kuuluis ehkä osittain tuonne DIY osioon, mutta ei ehkä kuitenkaan...

    Tuli sitten tilattua muutama pullo nesteitä, joista mä en ainakaan saa oikein kunnolla kurkkutuntumaa. Vaikka on Vermillionin 70% PG ja 20mg tavaraa. Olis vissiin pitänyt kuitenkin olla vahvempaa.

    Nyt tulikin mieleen, kun ajattelin kohta tehdä uuden tilauksen, että jos ottais siihen vaikka tätä 54mg nikotiinibasea ja jatkais noita vähän sillä. Voisko auttaa, vai meneekö vaan pilalle?

     
     
  2. #2
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Kurkkutuntuman parantaminen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jinx Näytä viesti
    0Kuuluis ehkä osittain tuonne DIY osioon, mutta ei ehkä kuitenkaan...

    Tuli sitten tilattua muutama pullo nesteitä, joista mä en ainakaan saa oikein kunnolla kurkkutuntumaa. Vaikka on Vermillionin 70% PG ja 20mg tavaraa. Olis vissiin pitänyt kuitenkin olla vahvempaa.

    Nyt tulikin mieleen, kun ajattelin kohta tehdä uuden tilauksen, että jos ottais siihen vaikka tätä 54mg nikotiinibasea ja jatkais noita vähän sillä. Voisko auttaa, vai meneekö vaan pilalle?
    Anti mennä vaan. Jos kuvitellaan että alkuperäinen 30ml neste on 12 mg, ja siihen lirauttaisi 3ml tota 54mg, päästään heti 17-18mg lukemiin, eikä maku tuosta liikaa laimene.

    edit. luin vasta nyt kunnolla ja tajusin että 20mg. Sitten kyseenalaistaisin minäkin hieman sitä laitetta mistä vetelee.

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    125

    Vs: Kurkkutuntuman parantaminen

    mieleen iski vaan kysymys että millä vehkeillä höyryttelet voisko johtuu niistä?

     
     
  4. #4
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Kurkkutuntuman parantaminen

    ^Samaa mä aloin ensimmäiseks miettimään. Jos 20mg ei potki tarpeeks niin osoittaisin syyttävällä sormella laitteita. Toki jotkut vetelee 25-30mg nesteitä mutta ite kuolisin niksaövereihin ensimmäisen 2min jälkeen

     
     
  5. #5
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Kurkkutuntuman parantaminen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    ^Samaa mä aloin ensimmäiseks miettimään. Jos 20mg ei potki tarpeeks niin osoittaisin syyttävällä sormella laitteita. Toki jotkut vetelee 25-30mg nesteitä mutta ite kuolisin niksaövereihin ensimmäisen 2min jälkeen
    Hyvillä laitteilla ainakin itsellä tuntuu jo 12mg liian vahvalta.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  6. #6

    Vs: Kurkkutuntuman parantaminen

    Myös aika lailla tottumisesta kiinni. Itte oon oikeestaan kokoajan kun oon vapotellu käyttäny 18mg nesteitä. Nyt jos otan pienemmällä nikotiinilla olevia niin en saa oikeen millään laitteella tarpeeks kurkkutuntumaa aikaseks. Enemmän jos otan niin hetken tuntuu kurkussa reippaammin, mut sit siihen tottuu taas. Ja kun siirtyy tosta 24:stä 18 milligrammaseen niin hetken aikaa se ei taas tunnu oikeen miltään.

     
     
  7. #7
    Höyryttelijä jinx's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    90

    Vs: Kurkkutuntuman parantaminen

    Laitteena on Lava Lambo, Efest 2000mAh akku ja Bogen 2ohm kartoja ja karto+tankki. Yhtä nestettä kokeillut Smokin kartotankilla1.5 ohm dual coil kartolla, siihen ei oikeasti taida lambossa riittää potku, mutta ei noi mitään mahdottomia ole single coileillakaan.

    Ensimmäiset henkoset on aina ihan ok, mutta sitten tuntuu, että laimenee kurkkutuntuma reippaasti. Jos jaksais odotella minuutin, että imeytyy tankista kartoon, olis varmaan ok, mutta ei sitä ihan koko aikaa voi olla höyryttelemässä.

    Ensimmäinen tilattu satsi oli 24 ja 25mg:tä (FSUSA ja VR) ja se oli ihan ok. Toki ensimmäisinä muutamana päivänä sain tosi helposti höyryteltyä itselleni pään kipeäksi, mutta sen jälkeen ei mitään, eikä tuo höyryttely ole ainakaan vähentynyt. Eli voi olla tottumiskysymyskin, mutta...

    Koitin äsken vaihtaa tuoreen akun ja tuntuma parani kyllä nyt. Näytti pois otettu akku enää sen 3.5V. Taisan kuitenkin laittaa tuon pullon seuraavaan tilaukseen. Katsotaan ehtiikö siihen mennessä tottua tuohon miedompaan nesteeseen. Jos tottuu, niin kokeillaan tehdä jossain vaiheessa jotain DIY juttuja.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •