Sivu 2 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 50

Aihe: Arvonlisäveron minimikantoraja tuonnissa laskee 1.1.2013

  1. #21

    Tullin joutuu vuoden alusta maksamaan 22 euron ostoksista

    No sehän se sopis hyvin tähän idioottien hommaan vtu

     
     
  2. #22
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    120

    Vs: Tullin joutuu vuoden alusta maksamaan 22 euron ostoksista

    kovin vähästä koittaa tulli alkaa rikastuun. pelleilyy täällänen
    Uteliaisuus voittaa turhamaisuuden


     
     
  3. #23
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196

    Vs: Tullin joutuu vuoden alusta maksamaan 22 euron ostoksista

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Ai jää vai?
    Voihan ne vetää sen rajan vaikka vitoseen, mutta ei se työvoima kait siitä lisäänny?
    Kyllähän sitä työvoimaa lisää tarvitaan. Jos aikaisemmin piti säilyttää, ilmoittaa ja muutenkin hoitaa kaksi kymmenestä paketista, niin ensi vuonna alkaa olemaan kolme tai neljä kymmenestä paketista (esimerkki). Tai sitten vain tullin ohi lipuvien pakettien määrä kasvaa resurssipulan takia.

     
     
  4. #24

    Tullin joutuu vuoden alusta maksamaan 22 euron ostoksista

    Juu antaa kasvaa vaan. Oikeasti tuolla tyrehdytettiin vain verkkokauppa.comin verokikkailut.

     
     
  5. #25
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Tullin joutuu vuoden alusta maksamaan 22 euron ostoksista

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Ei haittaa: Niin hyvää kuin se olikin, karstoittaa laitteen kun laitteen niin nopeasti etten ainakaan minä sitä toistamiseen tilaa
    Pyh pöh, nopea kuivapoltto ja taas maistuu Sitäpaitsi uuden setupin tekeminenhän on puoli-iloa. :

     
     
  6. #26

    Tullin joutuu vuoden alusta maksamaan 22 euron ostoksista

    Ei tästä varmaan ihmeemmin mitään muutoksia seuraa, nykyiseen verrattuna. Tuon veron keräämisen lisääminen olisi todella typerää! Tullin tehtävä on paljon tärkeämpi. Jos nyt joku virkamies innostuisi tästä alv hommasta tällä tasolla, näkisin kaikkien siihen osallistuvien ansaitsevan vähintään potkut muutaman euron maksuunpano kustannukset olisivat sata/1000 kertaiset! Ei kukaan voi olla niin tyhmä?!

     
     
  7. #27
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Tullin joutuu vuoden alusta maksamaan 22 euron ostoksista

    ^ Eikö? Kyllä nykyisin vaan siltä tuntuu! Että päättäjillä on kyllä valot päällä, mutta ketään ei ole kotonaa.

     
     
  8. #28
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Kuusamo
    Viestit
    15

    Vs: Tullin joutuu vuoden alusta maksamaan 22 euron ostoksista

    Smok Telescope & Somnium
    Lavatube 4 Lambo & cartot

     
     
  9. #29

    Tullin joutuu vuoden alusta maksamaan 22 euron ostoksista

    Jatketaanko uudessa langassa, vai tuossa kaivamassasi ?! Ajankohtaiset asiat olisi kyllä mukava jatkaa uusimmassa?

    Okei tunnustan sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee mikä ihmeen tarve oli osoittaa, aiheesta jo olemassa oleva ketju?! "Käsi sydämellä" haluan vain tietää

     
     
  10. #30

    Vs: Tullin joutuu vuoden alusta maksamaan 22 euron ostoksista

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Jatketaanko uudessa langassa, vai tuossa kaivamassasi ?! Ajankohtaiset asiat olisi kyllä mukava jatkaa uusimmassa?

    Okei tunnustan sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee mikä ihmeen tarve oli osoittaa, aiheesta jo olemassa oleva ketju?! "Käsi sydämellä" haluan vain tietää
    -- e-Savuke.com keskustelualueen käyttäjäehdot ja jäsenryhmät
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi
    - Käytä hakua ennen kuin perustat uuden aiheen. Kun vastaavaa aihetta ei vielä ole olemassa, valitse alue ja kuvaava mutta ytimekäs otsikko huolella.
    Voinee olla tuo osa... Sama tilanne aina kun tulee uusi vapouutinen/ei niin hyvässä valossa kuvaus - siitä on viisi ketjua ainakin päivän aikana luotu.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  11. #31

    Tullin joutuu vuoden alusta maksamaan 22 euron ostoksista

    Nyt ne stringit löysemmälle exsää muista hjiumoria?

    Ei vaan Minusta ajankohtaiset aiheet kyllä voi vetää tuoreenpinakin versioina? Minä muutenkaan mitään näistä tietoteknisistä jutuista tajua. Yako on Fasse sedälle vähintään 5 kossuvissyä turhan ojentamisen aiheuttamasta henkisestä kärsimyksestä! En tiedä miten etenemään pääsee minun muutenkin heikko itsetuntoni! Olen umpikujassa

     
     
  12. #32

    Vs: Arvonlisäveron minimikantoraja tuonnissa laskee 1.1.2013

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Yako on Fasse sedälle vähintään 5 kossuvissyä turhan ojentamisen aiheuttamasta henkisestä kärsimyksestä!
    En tiedä miten etenemään pääsee minun muutenkin heikko itsetuntoni! Olen umpikujassa
    xD

    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  13. #33

    Arvonlisäveron minimikantoraja tuonnissa laskee 1.1.2013

    En oo noita piirrettyjä kattonu, olikos tossa joku viesti? Jaa a, haisee ihan 10 kossulta, ilman vichyä! Tästä ei ole kuin virnistys puolikkaaseen

     
     
  14. #34
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Arvonlisäveron minimikantoraja tuonnissa laskee 1.1.2013

    Ketjuja yhdistetty, offtopic loppuu tähän.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  15. #35

    Vs: Arvonlisäveron minimikantoraja tuonnissa laskee 1.1.2013

    Muutoksen piirissä oleva osa paketeista eli arvoltaan 22-43€ paketit on niin marginaalinen siivu kaikesta muusta...
    Ja tulliin jäädessänkin tällainen viipyy päivän kauvemmin ja tullin+ alvit maksaa muutaman euron joten aivan sama mulle.
    Jo tilatessa tiedostan sen että jos paketti jää tulliin niin sitten se tullataan ja sillä selvä.

    Suurin osa paketeistani on kuitenkin tullut läpi olipa arvo mitä tahansa ja nyt kun tullilla on kädet täynnä parin veroeuron paketteja niin tilanne vaan paranee. Nyt siis helvetisti kaikkea pientä ja kallista tulemaan, suurin osa tulee läpi että heilahtaa.

    Varmuudella tullattava paketti on joko kooltaan suuri tai erillisvakuutettu kuriirilähetys.
    Jotkin firmat käyttävät oletuksena vakuutettua kuriiria mutta silti olen vaatinut tavarani tavallisena pakettina. (tottakai minun vastuulla)

     
     
  16. #36
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    436

    Vs: Arvonlisäveron minimikantoraja tuonnissa laskee 1.1.2013

    Ainoo mihin tämä arvonlisäveron minimikantoraja minun osaltani vaikuttaa, on noiden ainoastaan jenkeistä saatavien nesteiden läpipääsy. Noita on vähän ilkee rupee tullailee jos ne kyselee että mitäs ihmeen hierontaöljyä tämä on...

     
     
  17. #37
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: Arvonlisäveron minimikantoraja tuonnissa laskee 1.1.2013

    Tulipa tästä aiheesta mieleen sopivasti..
    Verottaakohan ne "lahjoja" ..
    Tänään tuli aasiasta paketti missä oli kaikennäköistä tilpehööriä.
    Tilaus maksoi $20 risat,mutta pakettiin oli merkitty arvo $10 ja gift.
    En noita feikki merkintöjä todellakaan pyytänyt varsinkaan kun ei ton arvoisesta tarvitse veroja maksaa.
    Ajattelin vain lähinnä jatkossa, että jos tilauksen todellinen arvo on sen yli 21 egee ja sitten se onkin postitettu sinulle "lahjana".
    Voikait ne vaatia jotain todisteita asiasta jos sattuu paketti tulliin jäämään..
    Mutta eikös lahjat saa olla aika arvokkaita että niistä joutuu veroja makselemaan?


    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
  18. #38

    Vs: Arvonlisäveron minimikantoraja tuonnissa laskee 1.1.2013

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Toope Näytä viesti
    Tulipa tästä aiheesta mieleen sopivasti..
    Verottaakohan ne "lahjoja" ..
    Tänään tuli aasiasta paketti missä oli kaikennäköistä tilpehööriä.
    Tilaus maksoi $20 risat,mutta pakettiin oli merkitty arvo $10 ja gift.
    En noita feikki merkintöjä todellakaan pyytänyt varsinkaan kun ei ton arvoisesta tarvitse veroja maksaa.
    Ajattelin vain lähinnä jatkossa, että jos tilauksen todellinen arvo on sen yli 21 egee ja sitten se onkin postitettu sinulle "lahjana".
    Voikait ne vaatia jotain todisteita asiasta jos sattuu paketti tulliin jäämään..
    Mutta eikös lahjat saa olla aika arvokkaita että niistä joutuu veroja makselemaan?
    Tuo gift merkintä on ihan yhtä tyhjän kanssa. Se on niin vanha "kikka", ettei tullin kannalta kyseisellä merkinnällä ole mitään merkitystä. Itse olen maksanut tullit ja alvit tämmöisestä lahjastakin, kun tullisedät ovat linjaltaan ponganneet.

     
     
  19. #39

    Vs: Arvonlisäveron minimikantoraja tuonnissa laskee 1.1.2013

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ray krebbs Näytä viesti
    Tuo gift merkintä on ihan yhtä tyhjän kanssa. Se on niin vanha "kikka", ettei tullin kannalta kyseisellä merkinnällä ole mitään merkitystä. Itse olen maksanut tullit ja alvit tämmöisestä lahjastakin, kun tullisedät ovat linjaltaan ponganneet.
    Commercial sample toimii paremmin yhditettynä kohtuulliseen arvoon joka alle 30 usd.

     
     
  20. #40
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: Arvonlisäveron minimikantoraja tuonnissa laskee 1.1.2013

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sähköpössymies Näytä viesti
    Commercial sample toimii paremmin yhditettynä kohtuulliseen arvoon joka alle 30 usd.
    Täytyykin pyytää että lähettävät vamo starter kit:n mulle sitte commercial samplena. :P
    Ei vaan, aika sama joutuuko niin halvasta setistä maksamaan jotain 10e veroja päälle.
    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •