Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 27 / 27

Aihe: sähkötupakan "se hyvä olo"

  1. #21
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    sähkötupakan "se hyvä olo"

    Kyllä sen 24 mg Toro-tankin joutuu aamulla ensimmäiseksi kaivelemaan jos meinaa headrushin saada, toi 36 alkaa olla jo turhan tujua.
    KGO & Twist

     
     
  2. #22
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: sähkötupakan "se hyvä olo"

    juu..kummasti se vaan aamuhöyryjen nikotiinimäärän tarve laskee ihan itsekseen ajanmittaan..
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  3. #23
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178

    Vs: sähkötupakan "se hyvä olo"

    Kyllä se humaus johtuu juuri siitä kun häkä syrjäyttää hapen. Ihan oikean häkämyrkytyksen olen kokenut mutta ilman tupakkia. Ensin tuntuu hassulta, sitten näkökentässä seinä muuttuu lattiaksi, saattaapi jopa ryppynaru löystyä. Onneksi selvisin omin avuin raittiiseen ilmaan, olin yksin saunassa jossa ei häkälöylyjä vielä ollut heitetty.
    Käyttäväthän jotkut hapenkulun rajoittamista nautinnon aikaansaamiseen muutenkin kuin tupakoimalla. Olikseny yks aussirokkari kun menetti surmansa tavoitellessaan "the ultimate sex experiense"...

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  4. #24

    Vs: sähkötupakan "se hyvä olo"

    Jaa en tiedä, mutta kyllä mulle tulee paljon rentoutuneempi olo hoyryä vedettäessä kuin analogista. Sama on myös kavereilla. Meitä on moneen lähtöön, sehän pitää tietty muistaa

     
     
  5. #25
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    202

    Vs: sähkötupakan "se hyvä olo"

    Lainaus Alkuperäinen postaaja korsu Näytä viesti
    Kyllä se humaus johtuu juuri siitä kun häkä syrjäyttää hapen. Ihan oikean häkämyrkytyksen olen kokenut mutta ilman tupakkia. Ensin tuntuu hassulta, sitten näkökentässä seinä muuttuu lattiaksi, saattaapi jopa ryppynaru löystyä. Onneksi selvisin omin avuin raittiiseen ilmaan, olin yksin saunassa jossa ei häkälöylyjä vielä ollut heitetty.
    Jees, asiaa. Toi on ehkä sairaasti jopa se mitä tupakissa kaipaa. Tosin joku viikko sitten tuli yleiseen vitutukseen ja atovitutukseen vedettyä pari kessua, ei se häkäkään em. ominaisuudellaan tuonut hyvää oloa. Se maku on vain jotain niin perseestä, kaupan päälle kaiken kivan lisäksi.

    Pienenä ihmetteli et mitäs ihmettä ne tollaset häkälöylyt on. Oli vaan lapsilla hauskaa kateltavaa kun ne juhlallisesti heiteltiin.

    E: Threedi olikin sähkötupakan hyvä olo... Sähkötupakasta saa paremman olon, kun on toimiva laitteisto, johon yhdistetään loistavat maut ja silloin tällöin normaalia korkeemmat niksot. Normaalit mulle on 6mg, joten 12mg pöhisee jo siihen malliin et suu on ku psykoottisella klovnilla.

     
     
  6. #26
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622

    Vs: sähkötupakan "se hyvä olo"

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    Tähän liittyen ainoa miinus siinä että parilla-kolmella analogisella sai ennen ilta-aikaan itsensä sen verran
    tokkuraan että uni tuli erittäin helposti. Nykyään on välillä aika kovia nukahtamisvaikeuksia kun pelkillä niksoilla
    ja höyryllä ei saa sitä tuttua tokkuraa aikaan.
    Sama täällä. Ensimmäiset viikot höyryyn siirtymisen jälkeen oli oikeesti tuskaa, koska olin tottunut nukuttamaan itteni analogisilla. Pari röökiä ketjussa ja sen jälkeen petiin, vartissa sai unen päästä kiinni. Höyryllä saa välillä edelleen pyöriä pedissä puoli yötä eikä silti uni välttämättä tule. Voi toki johtua muistakin syistä, mutta kyllä röökillä sai pahimpina stressihetkinäkin unta.

     
     
  7. #27
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    202
    Tätä on saanut taas puntaroida sen jälkeen kun lopetti sähköröökin, ja sitten veteli muutamat päivät sikareita naamaan. Ainut on edelleen se aamuinen häkä"myrkytys", jota kaipaa. Toisaalta joka aamu sai pitkän savuttomuuden jälkeen melkein kontata terassilta täysin sekavana kun kolahteli päähän urakalla. Oli entistä vittumaisempia aamut.

    Se mikä pitäis aina muistaa, mutta muistaa vasta kun ja jos sortuu vetelemään analogisia. Sähkötupakan hyvä olo tulee yksinkertaisesti siitä kun ei ole jatkuvasti täysin tukossa ja yski keuhkoja ulos. Vireystila on miljoona kertaa parempi, jaksaa vääntää rautaa ja lenkkeillä. Nukkumiseen en ole huomannut mitään eroa. Vedetääs vaikka tylsästi ranskalaisilla.

    Röökin hyvä olo
    - se itsensä kiduttaminen tuo hyvän olon
    - aamupöhnät

    Sähkötupakan hyvä olo
    - Nikotiini (ei tästä ilman mitään kiksejä saa)
    - Hyvät maut
    - Jopa parempi kurkkutuntuma verrattaen tupakkaan tuo lisää kiksejä
    - Parempi olo kun muistaa millaista oli muiden tavoin yskiä oksennukseen asti tupakoidessa
    - Parempi vireystila

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •