Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 23 / 23

Aihe: Taifun

  1. #21
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    202

    Vs: Taifun

    Menee melkosesti mun blogiksi, sori siitä!

    Koko päivä taas testailtu kuumeisesti, nyt uskalsin lyhentää langat aivan minimiksi, ei vain tuntunut yhtään tämän pidemmät wickkaavan miten tahdoin (täydellisesti). Mun kaltaiselle perfektionistille tää tuo haasteita, ja vielä vanun määrä. Neljä lankaa ehdottomasti. Täydellisen pituiset (mahd. lyhyet!, että juurjajuur yltää vanuun) langat tärkein, koska nyt tuli huomattua et vaikka miten päin yritti päällään seisoen, ni noita lankoja ei nyt saa sotkuun - mitä tapahtui ihan perkeleesti aiemmin vähänkään pidemmillä.

    En huomannut mitään etua pidemmissä langoissa, eikä niitä voi suositella kokeilujen perusteella. Ei tää vuoda kyllä millään ellei sitä nestettä sitten laita niin paljoa ettei imeydy vanuun (tykkään ite laittaa kyllä pirusti nestettä, ylimääräinenkin imeytyy heti lankoihin... ), ja puhutaan sellasista määristä jo etten tiiä onko mahdollistakaan, kun vanua ollessa tappiin asti ylimääräiset tippuu putkeen. Tolla sitten saakin tukkoon koko masiinan jos niin pässi on. Kyllä, olen ollut. 8)*

    Tosi juoksevilla (pg) nesteillä oon käytellyt, ja ei voi kun nostaa hattua jos oikeesti Tapo on saanut tän toimimaan VG-nesteillä. Toki oon aika sukka rba-vehkeiden kanssa, mut silti.

    Nyt vaan odotellaan et saan kunnon nesteitä, nikotiinitkin loppu. Ny piellään varovasti tätä setuppia kun niksoissa tuskin sillä tärinällä ihan heti uutta toimivaa ei saa aikaan...

    E: Laittelenpa jotain kuvia edittiin seuraavaksi ni on vähän enempi informatiivisempia postauksia.

    * Mulla meni alussa aika paljon sillä tosi huonolla tekniikalla, et kun langat oli liian pitkät, ne yleensä tosiaan oli mössössä ja yksi tai kaksi osui vanuun. Tällöin sen nesteen piti käytännössä aina olla täysin maksimissa vanussa, ja jopa liikaa eli melkein aina näin. Siitä siis tuo. Tämänkin takia voltit oli matalia, koska neste liikkui niin huonosti. Vaikka langat olisi ollut kaikki vanussa ja pitkiä, niin ei toiminut, ei sitten millään.

     
     
  2. #22
    Höyrykonkari zapster's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    286

    Vs: Taifun

    Hyvin tuntuu Taifun toimivan
    0.7o setuppi, 2x3mm silica lassolla ja 2 kokonaista kierrosta vanua putkessa, täydellä akulla 25W
    Neste juoksee ja lämmintä höyryä riittää.

     
     
  3. #23
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    tämä tulee tänään ihka ensimäinen vanuato katotaan saanko mitään akaseksi.
    kerokaas konkarit neuvoja setupin tekoon etten heti mene perse edellä puuhun

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •