Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 23

Aihe: Taifun

  1. #1
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852

    Taifun

    Tehdääs nyt tästäkin ketju kun tällainen tuli tilattua. Ei malttanut odotella että Kayfun miniä saa kaupasta ja jotain piti saada P+:n kaveriksi joten tällainen lähti tulemaan.

    Kokemuksia voin laittaa kunhan laitteen saan.

    Tässä igetchan arvostelu laitteesta:
    http://www.youtube.com/watch?v=i7NSPwYOe3g

    Hintaa perusmodilla on 59,95e ja siihen voi sit ostaa lisäosia.

    Kauppa:
    http://www.smokerstore.de

    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  2. #2

    Vs: Taifun

    Mitkäs on speksit kun en puhu ku suomee ja venättä.

    Gusi on Paskaa

     
     
  3. #3

    Vs: Taifun

    tota itekki kattelin, vähän vierastin vaan tota pumpuli systeemii.. hmm saas nähä ei oo kyl hirveen hintanenkaan :P

     
     
  4. #4
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Taifun

    Lainaus Alkuperäinen postaaja snakepox Näytä viesti
    tota itekki kattelin, vähän vierastin vaan tota pumpuli systeemii.. hmm saas nähä ei oo kyl hirveen hintanenkaan :P
    Vanutäyte toimii paremmin kuin tankki. Ei sitä kannata vierastaa, päinvastoin.

     
     
  5. #5
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852

    Vs: Taifun

    Tolle tuli hintaa se 100e + postit kun otin tuohon tuon tankkiosion mukaan (25e) + vanua sinne tankin sisään + driptipin + silicaa.

    Ei oo aikaisemmin tommosia vanuatoja mulla ollu käytössä mutta toivottavasti toimii niin saa tuon P+:n pois pölyttymästä tuolta laatikon pohjalta.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  6. #6
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852

    Vs: Taifun

    Nyt on taifunia hetki testailtu ja ei tuo häviä Kayfunille juuri lainkaan. Istuu P+18500 nokkaan kuin olisi itse Super-T:n valmistama. Höyry on aika viileää mutta se ei minua niin haittaa.

    Olen nyt tuota ajanut ihan vaan akun voimalla ilman kickiä ja vastuksena 1.7ohmia. Höyryä tosiaan tulee ja tuo P+ ja Taifun kombo on todella nätin näköinen.

    Laite on todella tarkka silican pituudesta, jos on liian pitkät niin ei ilma liiku ja jos liian lyhyet niin tulee dry-hittiä.

    En ole penelopea tai spheroidia kokeillut mutta kyllä tämä on ihan koko rahan arvoinen laitos. Pitää katsoa jos sais jossain välissä kuvia otettua.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  7. #7
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,621

    Vs: Taifun

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Vanutäyte toimii paremmin kuin tankki. Ei sitä kannata vierastaa, päinvastoin.
    Ai nyt on noin päin muutama kk (5-9) sitten kirottiin ne vanupatruunat alimpaan helvettiin
    eikä niissäkään se vanu koskettanut suoraan coiliin mutta kyllä se palanut silloin tällöin kuitenkin maistui.

     
     
  8. #8
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Taifun

    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    Ai nyt on noin päin muutama kk (5-9) sitten kirottiin ne vanupatruunat alimpaan helvettiin
    eikä niissäkään se vanu koskettanut suoraan coiliin mutta kyllä se palanut silloin tällöin kuitenkin maistui.
    Taitolaji Wickaa melkein viimeiseen pisaraan asti vanun tyhjäksi ilman edes puoliksi palanutta makua, ja voi huoletta pitää miten päin vain taskussa pelkäämättä vuotoja.

     
     
  9. #9

    Vs: Taifun

    Mikäs tos on halkaisija ja pituus?

    Gusi on Paskaa

     
     
  10. #10
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Taifun

    Vieläkö mielipiteet Taifunista on samanlaisia kuin alkumetreillä?

     
     
  11. #11
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852

    Re: Taifun

    Kyllä se edelleen ihan hyvä laitos on vaikkakin jäänyt aika vähälle käytölle viimeaikoina.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  12. #12
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    202

    Vs: Taifun

    Lainaus Alkuperäinen postaaja gixxxer Näytä viesti
    Nyt on taifunia hetki testailtu ja ei tuo häviä Kayfunille juuri lainkaan.
    No huhhuh. Siihen loppui ne mun haaveilut kaiffarista, testaa vielä "sheppardi" vielä ni lopetan siitäkin näkemästä märkiä unia.

    Niin vain mies, jolla oli pirusti ongelmia saada yksikään halpisvehje toimimaan (bully, dome, Vision ET) saa laakista toimivan setupin tähän. Menee kyllä laitoksen eduksi tämä, niin hemmetin helppoa.

    Imulankojen pituutta ja vanun määrää vielä säädetään kuntoon niin en mä muuta tarvikaan enää. 2,2 ohminen tuli, eli vähän liikaa. Viittä volttia ei ihan pysty pistämään, sen verran mies häviää tällä hetkellä tälle... En luottanut laitokseen, saatika itseeni yhtään nii laitin paskimman makuista juissia mitä löytyy, mut maku paras mitä tällä voi olla. Höyryn määrä infernaalinen. Imuvastus täydellinen, mitä ite oon vitutellut heiluvien dome-vehkeiden kanssa aina. Höyry on jotenkin täydellistä, ite sain tarpeekseni lämpimästä höyrystä joten sopii nää löylyt oikeen mainiosti mulle. Niksat tulee, maku tulee, vähän sama mitä odotin Vision ET:ltä, mut hitusen toisessa mittakaavassa.

    Throat hit? Karsean kova. Mun PSV-kokkailut on nykyään 5mg, joten tästä mennään aika kovaa vauhtia (ikävä kyllä) niksattomiin nesteisiin ja askelta kohti lopettamista.

    Jos jotain miinusta hakee, ni onhan tää mielettömän kokoinen tykki. Mun miniprovarin kokoinen tipin kanssa... Minkäköhän kokoiseen maailmanlopun aseeseen tää on tarkoitettu. Toinen miinus varmaan hinta. Tai suhteessa siihen ettei tätäkään ole yhtään mainostettu missään. Luo aika paljon ennakkoluuloja - joita itelläkin oli.

    Laitin vanua suht reilusti ilmeisestikin kun on aika juoksevat nesteet, ja lankoja piti tietty kikkailla. Varman päälle eli 2x3mm, eli tolla tavalla sai helposti tukkoon ilman kulun. Kaks lankaa naps ja kaks sisään.

    Enemmän kuin hintansa väärti, jos miettii että em. halpiskorjattavat maksaa puolet tästä, puhumattakaan siitä karseesta nestemäärästä mikä on mennyt hukkaan niiden kanssa lotratessa. Joku aikanaan heitti vinkkinä aloittelijoille korjattavista halpisatoista täällä et "hommaa kaikki, on halpaa kuin saippua". Hommatkaa oikeesti JOKU kunnon vehje ni ei tarvi masentua. Ei välttämättä just tätä mut sheppis tai mitä niitä nyt onkaan.

    Ei, ei ollut myyntiä parantava viesti. En ole myymässä.

     
     
  13. #13
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Taifun

    ^Tän ilmeisesti voi tulkita siten, että paketti löysi perille ja olet tyytyväinen hankintaan?

     
     
  14. #14
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852

    Vs: Taifun

    Hyvä että meni hyötykäyttöön.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  15. #15
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    202

    Vs: Taifun

    Khyl Gixin/Tapon peli meni niin hyötykäyttöön kun voi vaan mennä. Ei mulla muutakaan vastaavan sarjalaista ole ni ressu saa aika kovaa kyytiä.

    Thanks hienosta pelistä Tapsi. :-* Ja Gixi ketjusta, kiva et joku jaksaa testailla muitakin kuin noita muita suosittuja laitteita joista keskustellaan kyllästymiseen asti (joiden saatavuus on surkea)!

     
     
  16. #16
    Höyrykonkari Manaman's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kemi
    Viestit
    266

    Vs: Taifun

    Mulla pitäs saaha jotain kivaa tuohon Mjöllikän päähän ja tässä nyt hieman arponu tämän ja steam machine vst välillä. Hintaluokaltaan noin samaa sarjaa, molempia saatavilla, mutta steam machinessa ei oikein tuo coilin kiinnitys vakuuttanu. Tämän on kyllä karumman näkönen, mutta haittaiskohan tuo mitään... Valintoja, valintoja...




    G-Tube #32 : IPV2S
    Kayfun V4 : Kayfun Lite

     
     
  17. #17
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    202

    Vs: Taifun

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Manaman Näytä viesti
    Mulla pitäs saaha jotain kivaa tuohon Mjöllikän päähän ja tässä nyt hieman arponu tämän ja steam machine vst välillä. Hintaluokaltaan noin samaa sarjaa, molempia saatavilla, mutta steam machinessa ei oikein tuo coilin kiinnitys vakuuttanu. Tämän on kyllä karumman näkönen, mutta haittaiskohan tuo mitään... Valintoja, valintoja...
    Kylmäsi pahasti tuo kiinnitys nopeen itseoppimisen jälkeen SM:llä kun kattelin viteoita. Jos yhtään simppelimmästä tykkää tai taidot vaatii niin vaatimattomasti Taiffari. Ei ole ihan yhden saati kahden käden sormilla laskettavissa mun epäonnistuneet setupit aikaisemmilla rba-vehkeillä. Tässä langat kiinni tappeihin ja ruuvi kiinni. Pahinkaan tumpelo ei voi saada hot spottia aikaseksi, tai saamatta coilia ilmareiän kohdalle.

    Jos ulkonäöllä päättäisin nyt, ni "makkaran" ottaisin. Dildoilta nää molemmat näyttää modiin lyödessä kiinni (dildo-ilta), mut jotenkin muotoilu ei miellytä silmää SM:ssä, muttei täysin taiffuuninkaan kohdalla. Vähemmän tyhmän näköinen siis makkara.

     
     
  18. #18
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: Taifun

    Himpuran pimpura kun tämä olisi niin sopivasti soinut hyvän piippumodin kanssa pituutensa ansiosta, mutta ehti menemään muualle... Vaikuttaisi käyttökokemus ainakin olevan positiivinen
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  19. #19
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    202

    Vs: Taifun

    Noniin, nyt on imulangat todettu sellasiksi et ainakin luulisin olevan hyvät. Jokseenkin tulen siihen tulokseen - tapo & gixi voi korjailla jos oon väärässä - et vanunmäärä tuntuu olevan ratkaisevammassa osassa. Toki mulla on pitkät langat, mitä oon katellut Scottin videota, ja osiltaan nekään ei saisi olla liian pitkät. Mut mitä oon muutamia testejä tehnyt, niin vanua on edelleenkin liikaa mulla. Eli imee perkeleesti nestettä, muttei anna hirveästi ulos sitä. Eli melko yksiselitteistä. Ei toki sulje ulos täysin vaihtoehtoa, et mun pitkät langat olisi mitenkään täydellisen pituiset tällä hetkellä.

    Eli siitä fiksailua, ja tosiaan se neste pysyy kivasti siellä, ja antaa sitä wickille, mutta oikeen määrän löytyminen on tällä hetkellä tärkein pointti. Sen nimittäin huomaa, et jos vanua on liian vähän, ni tottakai se sylkee silloin ulos tuolta ilmareiästä ylimääräiset. Liian tiukka paketti vanua vetää kyllä nestettä, muttei välttämättä kuten huomattua anna sitä sieltä wickille kovinkaan helpolla.

     
     
  20. #20
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    202

    Vs: Taifun

    Tulipa kirjoiteltua suurilta osin pelkkää paskaa, eikä ketään edes korjannut. :-[

    Nyt on neljä lankaa tuubissa, ja imee niin perkeleen hyvin vanusta nestettä. Vaikka nestettä olis roiskinutkin vanuun reilusti, niin ei pystyasennossa sylje yhtään ulos. Huikea matkavehje.

    Mut olihan tossa hyvääkin ettei pelkkää pashaa tullut näpyteltyä. Liian tiukkaan turha pistää vanua, vieläkin pitää nestettä sisällään yllättävän paljon. Mut tota saa loputtomiin lypsättyä tyhjäksi kun normaalisti käyttäen ei koko aika lutkuta näitä vehkeitä ja pitää pystyasennossa. Siinä loppuvaiheessa vaan voltteja saa laittaa pienemmiksi.

    Huono puoli, et helposti noi imulangat, varsinkin jos lykkää neljä, menee mössösotkuun tonne sisälle ellei ole tarkkana. En muista oonko unta nähnyt, mut ihan kun joku olisi joskus aiheesta kirjoitellut et tähän tarvitsisi urat langoille. Tekis lyömättömän vehkeen tästä ja wickkaus potenssiin miljoona.

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •