Sivu 3 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456713 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 446

Aihe: GP Spheroid v2

  1. #41
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: GP Spheroid v2

    A mini batch of 50 GP Spheroid v2 will be available via VapourArt.com on Monday 29 October at 20:00 local time, Athens, Hellas.

     
     
  2. #42

    Vs: GP Spheroid v2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    A mini batch of 50 GP Spheroid v2 will be available via VapourArt.com on Monday 29 October at 20:00 local time, Athens, Hellas.
    MAINOS -- (Ja multa saa heti yhden YV:llä )

    Aku #19 + Odysseus
    Jazz e-pipe + Penelope

     
     
  3. #43

    Re: GP Spheroid v2

    Helvetin hyvin on setuppi muuten kestäny. Mulla on sama setuppi vielä minkä tein sillon kun sain spheroidin. Tuli siis toisesta erästä noita v2:sia. Samat vanutkin sisällä vielä ja tosta on yli 30 milliä menny nallekarkkia läpi. Eilen viel kuivapoltin ton puhtaaks ku alko vähän olee karstaa langassa. Toimii ku uutena.

     
     
  4. #44
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: GP Spheroid v2

    Iloisesti yllättänyt Setupin helppoudesta, ja kestävyydestä, eniten huolta teetti tuo lankan pituus, mutta nyt sekin hanskassa, vähän pieni neste tilavuus, no tankit on olemassa pidemmille reissuille, näyttää hyvältä Gp Papsinkin nokassa, jos saisi viellä Ø 22millisenä toimivana, ostaisin! Huomasin tuosta sera vanusta että kannattaa huuhdella huolellisesti niin kun pakkauksessa mainitaankin, Heh olipa pussi! loppu toimii vaikka tyynynä. Kaiken kaikkiaan hyvä hankinta.

     
     
  5. #45
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: GP Spheroid v2

    Samma här, setuppi kestää kyllä tosi kauan. Olisinko pari kolme viikkoa menny samalla, sitten teki vaan mieli vaihtaa vaikka vanha pöhisi vielä hyvin
    Tosi tyytyväinen ollut speroidiin mutta alkanu ärsyttään toi gussin reguloimattomuus ja akkujen romahtaminen. 10min höyryttelyä ja sais olla jo vaihtamassa akkuja. Ideoita ongelmanratkaisuks?

     
     
  6. #46
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: GP Spheroid v2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Tosi tyytyväinen ollut speroidiin mutta alkanu ärsyttään toi gussin reguloimattomuus ja akkujen romahtaminen. 10min höyryttelyä ja sais olla jo vaihtamassa akkuja. Ideoita ongelmanratkaisuks?
    Kick?

     
     
  7. #47
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    GP Spheroid v2

    14500-putki.
    KGO & Twist

     
     
  8. #48
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: GP Spheroid v2

    Aaah, no niimpä tietysti... eli silloin on jäljellä enää eGo-boosteri!

     
     
  9. #49
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: GP Spheroid v2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    14500-putki.
    + ! Onko tosta Kickistä niin paljon apua? Olen vähän kahden vaiheilla, nimimerkillä ei kokemusta, foorumilta lueskellut kyllä mut mut ? Tuntuu että pelaa PS:än Vanilla noilla vakio volteillakin parhaimmin, oliko se niin että Kick pitää jännitteen samana ja loppuu kun seinään, vrt Provari.

     
     
  10. #50
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: GP Spheroid v2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    + ! Onko tosta Kickistä niin paljon apua? oliko se niin että Kick pitää jännitteen samana ja loppuu kun seinään, vrt Provari.
    Ei pidä ainoastaan jännitettä vakiona, vaan tehon (eli watit) vakiona.

    Vaikka coili karstoittuisi ja resistanssi nousisi, niin kick lisää salamana voltteja, että höyrytystuntuma pysyy koko ajan samana.
    Myöskään coilien resistanssilla (ohmeilla) ei ole juuri merkitystä, koska kick säätää tehon aina halutuksi, siitä huolimatta onko siellä 1,5 ohmin vai 3 ohmin vastus.

    Niin ja ei se aivan seinään lopu, kun akun varaus laskee alle kriittisen pisteen alkaa kick pätkimään ja se on impulssi vaihtaa tuore akku sisälle.

     
     
  11. #51
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: GP Spheroid v2

    Joo, kickihän se ongelman ratkaisis mutta kuten trolli sanoi, 14500 malli käytössä enkä isompaa haluis taskussa kantaa. Nyt 14xxx akuille se kick kuin olis jo!! Siirryn kohta takaisin egoihin. :-[

     
     
  12. #52

    Vs: GP Spheroid v2

    Mulla riittää ihan hyvin toi 14500 akku koko työpäivän. Alkaa toi 8 tuntia olemaan aika maksimi jo.

     
     
  13. #53
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: GP Spheroid v2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Mulla riittää ihan hyvin toi 14500 akku koko työpäivän. Alkaa toi 8 tuntia olemaan aika maksimi jo.
    8h vs 10min, ja mun akut nyt on kuitenkin suht uusia. Missä mättää ???

     
     
  14. #54

    Vs: GP Spheroid v2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    8h vs 10min, ja mun akut nyt on kuitenkin suht uusia. Missä mättää ???
    Paljonko sulla on jännite akussa ton 10 minuutin jälkeen? Ja kuinka iso vastus sulla on spheroidissa?

     
     
  15. #55

    Vs: GP Spheroid v2

    Itselläni ainakin tuppaa täydellä ympyröidin tankilla tuo coili helposti tulvimaan ja vaatii alkuun vähän pidempää lämmittelyä ennen kuin alkaa kunnolla pöhisemään. Tälläkin hetkellä käytössä puolisen päivää käytetty*) 18350, joka ei aluksi saa edes pihinää aikaiseksi, mutta reilun kymmenen sekunnin alkulämmittelyn jälkeen toimii taas aivan moitteettomasti.





    *) Miten tuon nyt sitten kukin haluaakin tulkita, sanotaan vaikka reilu 1ml@1.8Ohm

     
     
  16. #56
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: GP Spheroid v2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Paljonko sulla on jännite akussa ton 10 minuutin jälkeen? Ja kuinka iso vastus sulla on spheroidissa?
    Speroidissa yleensä joku 0.8-1.0 ohm. Isommilla vastuksilla ei imo saa enää akkuputkella tyydyttäviä höyryjä.
    Ehkä vähän liioittelin ton 10min kanssa, mutta tosi nopeasti joka tapauksessa tippuu johonkin 3.7V ja höyryt menee jo vähän lehmänhenkäyksiksi..

     
     
  17. #57

    Vs: GP Spheroid v2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Speroidissa yleensä joku 0.8-1.0 ohm. Isommilla vastuksilla ei imo saa enää akkuputkella tyydyttäviä höyryjä.
    Ehkä vähän liioittelin ton 10min kanssa, mutta tosi nopeasti joka tapauksessa tippuu johonkin 3.7V ja höyryt menee jo vähän lehmänhenkäyksiksi..
    Aika kovia tehoja vaadit 3.7 volttia 1 ohmille on yli 13.5 wattia. Kickiä sun on turha sit edes ajatella ostavas kun siitä ei irtoo kun se 10 wattia. Mulla oli jännite nyt kun mittasin 3.4 volttia. Ja vastus on 1,2 ohmia. Tollakin saa jo yli 9.5 wattia tehoa. Tosta irtoo ihan kohtalaiset höyryt jo. Tolla spheroidilla kun tulee viel mulla ainakin kohtalainen kurkkutuntuma jopa noin pienellä teholla.

     
     
  18. #58
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: GP Spheroid v2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Aika kovia tehoja vaadit 3.7 volttia 1 ohmille on yli 13.5 wattia. Kickiä sun on turha sit edes ajatella ostavas kun siitä ei irtoo kun se 10 wattia. Mulla oli jännite nyt kun mittasin 3.4 volttia. Ja vastus on 1,2 ohmia. Tollakin saa jo yli 9.5 wattia tehoa. Tosta irtoo ihan kohtalaiset höyryt jo. Tolla spheroidilla kun tulee viel mulla ainakin kohtalainen kurkkutuntuma jopa noin pienellä teholla.
    Mutta jos haluaa enemmän kuin kohtalaiset Ehkä mä vaan oon sit tottunu kermaperseilemään isoilla tehoilla Ärsyttää kun ei taida markkinoilla olla laitetta joka täyttäis kriteerit: Edes miniegon kaltainen akkukesto, jonka aikana tehot pysyis tarpeeks ylhäällä, ja sopivan kokoinen.

     
     
  19. #59

    Vs: GP Spheroid v2

    Noi pienet laitteet on ihan vääriä sulle jos isoja tehoja haluat. Kyl se melkeen vaatii vähintään sen 18500 akun. Mieluummin 18650.

     
     
  20. #60
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: GP Spheroid v2

    Jep, näin kai se on nähtävä. Mutta tän isompaan en ala. Elektroniikan kehittymistä odotellessa ostan kasan miniegoja ja käyttelen speroidia niiden nokassa

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •