Sivu 2 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345612 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 446

Aihe: GP Spheroid v2

  1. #21
    Höyrypää Tahvo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Salo / Karkkila
    Viestit
    807

    Vs: GP Spheroid v2

    Sitä en tiedä mistä ohkasempaa sais mutta paikallisesta akvaariokaubasta ostin jotain Eheimin efvi synth vanua,
    sitähän piti heti testata ja kyllähän se ( yllättäen? : ) toimaa ihan samalla tapaa kuin mukana tullut.
    Käsillä vaan riipii passelin palasen ja jos hienostella tekee mieli niin viimeistelee saksilla.
    [size=6pt]Tosta paketista piisaa kyllä vielä perikunnan perikunnalle. [/size]
    “I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    (03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun

     
     
  2. #22
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    44

    Vs: GP Spheroid v2

    Btw, nyt löytyy Spheroideja taas vapourartilta.
    Yks chilipää höyryllä.

     
     
  3. #23
    Höyrypää Vonikka's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kindom of Keminmaa
    Viestit
    672

    Vs: GP Spheroid v2

    Tänään tuli postissa oma kappale mutta ei ole vielä saanut aikaiseksi testata..

     
     
  4. #24

    Re: GP Spheroid v2

    Ihmettelin, et miks vanupussi ei ollu mahtunu postilaatikkoon. Nyt selvis, et sehän on ihan saatanan iso pussi. Mitä siin nyt oli 500 vai 750 grammaa. No ei oo se vanu hetkeen loppumassa vaiks vaihtais sen joka päivä

     
     
  5. #25
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: GP Spheroid v2

    Tuli todettua, että eBaysta vaporbase-de:lta tilattu 3mm silica ei toimi Spheroidissa. Ainakaan minulla. Ehkä päivän toimii, mutta sitten lopettaa wickaamasta ja naru on palasina tuubin sisällä. Onneksi on vielä tuota 2mm narua ainakin kymmeneen setuppiin.

    Mualimalla ovat valitettelleet Sera-vanun laadusta. Joissakin maissa myydyt vanut on pitänyt kiehauttaa ennen käyttöönottoa, sillä muuten on esiintynyt omituisia sivumakuja. Omassa JBL-vanussa en ole tälläistä huomannut.

     
     
  6. #26
    Höyrykonkari -ih-'s Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    360

    Vs: Re: GP Spheroid v2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Ihmettelin, et miks vanupussi ei ollu mahtunu postilaatikkoon. Nyt selvis, et sehän on ihan saatanan iso pussi. Mitä siin nyt oli 500 vai 750 grammaa. No ei oo se vanu hetkeen loppumassa vaiks vaihtais sen joka päivä
    Tuli kanssa haettua tosta naapurin akvaarioliikkeestä pussillinen/säkillinen (6.50€). Tostahan riittää jälkipolvillekkin vaikka vaihtais vanut useamminkin

     
     
  7. #27
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: GP Spheroid v2

    Koska näitä taas mahtaa tulla, tämä vois olla meikäläiselle just, aina kun sivuilla käy. Loppu!


    Miten helvatti! Olette onnistuneet tilamaan, roikutteko 24h netissä vai? tikut silmissä . Phuuh taitaa olla pappan aika luovuttaa, mersunkin saa helpomalla kun olis vaan fyffee!

     
     
  8. #28
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: GP Spheroid v2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Koska näitä taas mahtaa tulla, tämä vois olla meikäläiselle just, aina kun sivuilla käy. Loppu!
    Taitaa 2-4 viikkoa taas mennä...

     
     
  9. #29
    Höyrypää Don Cecci's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    590

    Vs: GP Spheroid v2

    Vai tulisko jo......tänään.

    http://www.vaporwall.com/forum/viewt...p=55367#p55367


    Mites tuo ajankohta 9.00 BST on niinkuin suomen ajassa?

     
     
  10. #30
    Höyrypää Tahvo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Salo / Karkkila
    Viestit
    807

    Vs: GP Spheroid v2

    ^ Eilen postattu
    by Perseas » Wed Oct 17, 2012 7:59 am
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MikaMM Näytä viesti
    Tuli todettua, että eBaysta vaporbase-de:lta tilattu 3mm silica ei toimi Spheroidissa. Ainakaan minulla. Ehkä päivän toimii, mutta sitten lopettaa wickaamasta ja naru on palasina tuubin sisällä. Onneksi on vielä tuota 2mm narua ainakin kymmeneen setuppiin.

    Mualimalla ovat valitettelleet Sera-vanun laadusta. Joissakin maissa myydyt vanut on pitänyt kiehauttaa ennen käyttöönottoa, sillä muuten on esiintynyt omituisia sivumakuja. Omassa JBL-vanussa en ole tälläistä huomannut.
    Mulla toimaa esmokelta ostettu 3mm wick hyvin, eihän sulla ole liikaa vanua purkissa? Jossain videossa joku mainitti että liika vanu haittaa wickaamista.
    Ja tossa Eheimin vanussa en o huomannu sivumakusta.
    “I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    (03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun

     
     
  11. #31

    Re: GP Spheroid v2

    Mulla on just seran vanua. Pitää koittaa tänään et miten se toimii

     
     
  12. #32
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: GP Spheroid v2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tahvo Näytä viesti
    Mulla toimaa esmokelta ostettu 3mm wick hyvin, eihän sulla ole liikaa vanua purkissa? Jossain videossa joku mainitti että liika vanu haittaa wickaamista.
    Ei ole liikaa vanua. Samoilla vanuilla ja 2x2mm lassowickillä toimii hienosti. Kovasti ovat tuota vaporbase-de:n silica-narua kehuneet Ody ja Pene käytössä, mutta minä en ainakaan suosittele sitä Spheroidiin. Eli tästä kyse: http://bit.ly/U9bT5B

    Pitää kytätä tuota esmoken 3mm lankaa...
    Ei tuota narua näköjään tarvitsekkaan kyttäillä. On näköjään varastossa, mutta en kyllä ihan vielä tarvitsisi...

     
     
  13. #33
    Höyrypää Don Cecci's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    590

    Vs: GP Spheroid v2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tahvo Näytä viesti
    ^ Eilen postattu
    No voihan perseas, niinpäs onkin.

     
     
  14. #34
    Höyrypää Vonikka's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kindom of Keminmaa
    Viestit
    672

    Vs: GP Spheroid v2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja MikaMM Näytä viesti
    Ei ole liikaa vanua. Samoilla vanuilla ja 2x2mm lassowickillä toimii hienosti. Kovasti ovat tuota vaporbase-de:n silica-narua kehuneet Ody ja Pene käytössä, mutta minä en ainakaan suosittele sitä Spheroidiin. Eli tästä kyse: http://bit.ly/U9bT5B
    En kyllä itse tuosta narusta ole tykännyt edes ody käytössä... Nyt on tuota GG kaupasta saatavaa 3,5mm narua mikä ei purkaudu samaan tapaan niin sillä ajattelin tuolla koittaa eka setuppia.. Mietin vain että kannattaako koittaa yksinkeraisena?

     
     
  15. #35
    Höyrypää Tahvo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Salo / Karkkila
    Viestit
    807

    Vs: GP Spheroid v2

    ^ Jep, mulla samaa lankaa vähän jäljellä mutta kun tota esmoken lankaa tuli niin jäi hätävaranhätävaraks, ei oikein kayfunissakaan toimannut.
    Mä olen tehnyt lassona enkä ole viitsinyt yksinkertaisena edes koittaa kun kerran futaa hyvin, ole sä erilainen nuori ja testaa yksinkertaista
    “I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    (03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun

     
     
  16. #36
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: GP Spheroid v2

    ^^Tossa taannoin kokeilin 3mm wickillä yksinkertaista lankaa, ja ei wickausnopeus riittänyt ainakaan ketjuhöyrytellessä isoilla wateilla. Ja neulan kanssa väännän setupit eli ei pitäis ainakaan liian tiukaksikaan jäädä..
    Toki kokeilla voi mutta mulla ei toiminu. Toisaalta taas esim. Bullyssä, jossa toimintaperiaate aika sama, 3mm yksinkertainen wick toimii. Siinä tosin neste jonka tulee liikkua vastukselle, on jo valmiiksi langassa eikä tarvitse valua filleriltä, ehkä that's why. Jänniä juttuja

     
     
  17. #37
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: GP Spheroid v2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Koska näitä taas mahtaa tulla, tämä vois olla meikäläiselle just, aina kun sivuilla käy. Loppu!


    Miten helvatti! Olette onnistuneet tilamaan, roikutteko 24h netissä vai? tikut silmissä . 😤 Phuuh taitaa olla pappan aika luovuttaa, mersunkin saa helpomalla kun olis vaan fyffee!
    😯

     
     
  18. #38
    Höyrypää Tahvo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Salo / Karkkila
    Viestit
    807

    Vs: GP Spheroid v2

    ^ Tuli viime satsista tilattua toinenkin.. vahingossa satuin paikalle kun oli vielä 17 jäljellä, pitänee laittaa huutokaubba pystyyn kun saapuu
    “I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    (03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun

     
     
  19. #39

    Vs: GP Spheroid v2

    VW:ssä päivitystä Spheroid/Piccolo/Paps -tilanteeseen:

    PAPS team is now in Sofia,
    Our apologies for the delay. We are almost all day in CNC factories without access to WiFi.
    Yesterday we solved some minor problems in the polishing process of the GP Spheroid atomizers. We obtained also a new ultrasonic cleaning unit.
    For these reasons we haven't yet put atomizers for sale. By the next week, we'll have available mini batches of GP Spheroid through our web store.

    The production of GP Piccolo v3 has started at last and during November they'll be ready.

    PAPS X will follow , no ETA yet.

     
     
  20. #40

    Vs: GP Spheroid v2

    Itse teen 2x3mm setuppeja spheroidiin eikä mitään ongelmia wickaamisessa.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •