Sivu 51 / 67 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4147484950515253545561 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,001 - 1,020 / 1340

Aihe: Somnium Rebuildable Atomizer

  1. #1001
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    ^Outoa. Mulla ei ole ikinä tullut tommosta ongelmaa kylmässä, ainoastaan höyryt vähän heikommat ja kestää kauemmin lämmetä. Maku ja kurkkutuntuma aina olleet kylmässäkin ihan normaalit.

    Perskules että harmittaa kun ei nyt ole tolle mitään putkea. Möin GG Stealth capinki poies, vaikka olis ehkä ensin pitäny hommata toinen putki. Nyt ei oo mitään missä käyttää tätä.

     
     
  2. #1002
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja outska
    Sama havainto mulla. Mulla vähän vilposessa kohdassa tuo pötkö ja aamulla kun vetäsee niin saa vähän aikaa sohottaa tyhjilteen jos ei haluu järkkyä kurkkutuntumaa ja palaneen makua. Ei nyt mikään hirvee ongelma, muutama pitkä painallus ja taas mennään Tähän mennessä vain Cobra-kokemuksia, huomenna saa aamulla vertailun vuoksi testata Severusta, onko silläkin kylmä-kangistaa-ongelmia ;-)
    Eli en oo hullu. Tosissaan aloon ihmettelemään ku lämpöösenä tykittää hyvin. Saattaahan tuos olla, ja varmaan onki, muitaki muuttujia. Just tuossa hoksasin että matalammilla niksoolla tuo efekti ei ollu niin voimakas. Ei th, ei palanu maku. On tää vaan uskomattoman mielenkiintosta.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  3. #1003

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Mulla ei kyllä ole somniumin kanssa ollu mitään ongelmia ei kylmänä eikä lämpimänä, aina vikkaa hyvin ja muutenkin toimii niin loistavasti et on syrjäyttäny kaikki muut atot, venäläistä vielä käytän mut somnium kulkee jo mukana duunissa ja joka paikassa. Ody makaa kaapissa ja odottelee parempia aikoja, pitäsköhän myydä pois.

    Loistava ato, höyryä pukkaa ku höyryveturista

     
     
  4. #1004
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Ody makaa kaapissa ja odottelee parempia aikoja, pitäsköhän myydä pois.
    Äijä on sekasi :O

     
     
  5. #1005
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    No teoriassa voisi wikkausongelma syntyä kylmällä nesteellä, se kun on jähmeämpää ja ehkä ei niin hyvin nouse sieltä tankista.

    Kunhan arvailen.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  6. #1006

    Re: Somnium Rebuildable Atomizer

    Totta, pakkasella litkut jäykempiä ja varmasti huonommin wikkaa...

     
     
  7. #1007

    Re: Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel
    Äijä on sekasi :O
    Ehkä se päivä koittaa vielä odyllekkin. Nyt lähinnä pölyttyy kaapissa

     
     
  8. #1008
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    No teoriassa voisi wikkausongelma syntyä kylmällä nesteellä, se kun on jähmeämpää ja ehkä ei niin hyvin nouse sieltä tankista.

    Kunhan arvailen.
    Kyllähän se periaatteessa, mutta nyt puhutaan kuitenki ~19 asteen lämpötiloista. Pakkasellahan alkaa joskus meikällä tökkiä kahteen kertaan slotattu tankkikartokin PVG:llä jos tarpeeksi saa kylmää.

    Kokeilin piruuttani vasemmalla kädellä ja vähän sinnepäin huitasta uuden setupin, tällä kertaa #200(?) meshillä, ja hyvin hyrskyttää. Lievää riipimistä on kylmiltään kurkkutuntumassa, mutta ei ihan niin pahasti. Samalla kasvatin vastusta 1,5 - 2,1. En tiiä, henkimaailma ja niinpäinpois..

    edit. Tosiaan, aamulla kävi hauskasti ko huussissa kävin, Lambo+Somnium istuskeli pesukoneen päällä, ja sen siitä häärätessäni onnistuin torppaamaan lattialle. Yhistelmä syöksy vääjäämättömällä kiihtyvyydellä Somnium edellä kohti maan keskipistettä, kunnes kylppärin lattialaatat pysäyttivät syöksyn valtavan kolahduksen (pamahduksen?) säestyksellä. Sydän jätti pari lyöntiä väliin, Lambo kouraan ja tutkimaan; Somnium ei enää istunut tiiviisti paikallaan, mutta ei, kierteet olivat säilyneet ehjinä, molemmissa. Lambo toimi. Somniumissa ei jälkeäkään tiputuksesta, ei pienintäkään halkeamaa Pyrexiin. Ainoa seuraus on se, että Lambon liitin on nyt lievästi kenossa, mutta toimii aina vaan pätkimättä. Pieni kauneusvirhe, mutta sen kanssa voi elää.

    Tarinan opetus; vessaan lähtee enää korkeintaan kartotankki Egon nokassa, ja Somnium on helvetin kestävä laitos!
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  9. #1009
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Tarinan opetus; vessaan lähtee enää korkeintaan kartotankki Egon nokassa, ja Somnium on helvetin kestävä laitos!
    Mulle on käynyt vastaavalla tavalla, ja drip tippinä ollut muovinen ViVi Novan tippi meni irti poikki. Ei muuta vahinkoa.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  10. #1010
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Mulle on käynyt vastaavalla tavalla, ja drip tippinä ollut muovinen ViVi Novan tippi meni irti poikki. Ei muuta vahinkoa.
    Ite käytän Somniumis rosteritippiä, niin sillekään ei käyny kuinkaan. Istuu vieläki yhtä jämäkästi. Kyllä huokasin niin syvään että siinä kämpän rakenteet mukaili rintakehän liikkeitä.. Harmittaa vaan tuo vinoon menny liitin, näyttää typerältä ku sojottaa vehkeet sivulle.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  11. #1011

    Re: Somnium Rebuildable Atomizer

    Eikös tuo tankki olekkaan lasia? Jotain vissiin menny multa ohi jos ei ole 8)

     
     
  12. #1012
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Vs: Re: Somnium Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Eikös tuo tankki olekkaan lasia? Jotain vissiin menny multa ohi jos ei ole 8)
    Pyrex on lasia. Kestävää lasia, jos siitä lähetään. Eikös se tankki oo Pyrexiä?

    edit. On se Pyrex-lasia. :
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  13. #1013

    Re: Somnium Rebuildable Atomizer

    No niin, nyt mäkin tiedän et pyrexs on lasia

     
     
  14. #1014

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    http://www.youtube.com/watch?v=Etu-yDyNcOU

    ..Ja sitten Scottin revikkaa Somniumista.

     
     
  15. #1015

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Emmätiä mut mulla tää ato on kyllä aika tarkkaan tappanu mielenkiinnon muita atoja kohtaan, tää vaan toimii ku junan vessa, pari eri setuppia oon vääntäny ja molemmat toiminu laakista ja hyvin. On jääny odyt ja homoilot kyllä toiseksi. Putkea tälle kyllä kaipailisin kun ei tää nyt istu kovin nätisti edes GGStaeltiin missä tää nyt roikkuu. Kai mä sit oon meshi mies kun en saa samoja kiksejä silica atoista.

    Kohta pitää jo putken takia ostaa jotain uuttaa ja komeeta. Esmoke vois vähän valaista missä mennään, odotetaanko kuuta nousevaa vai joko kohta saatavilla?

     
     
  16. #1016
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    436

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Emmätiä mut mulla tää ato on kyllä aika tarkkaan tappanu mielenkiinnon muita atoja kohtaan, tää vaan toimii ku junan vessa, pari eri setuppia oon vääntäny ja molemmat toiminu laakista ja hyvin. On jääny odyt ja homoilot kyllä toiseksi. Putkea tälle kyllä kaipailisin kun ei tää nyt istu kovin nätisti edes GGStaeltiin missä tää nyt roikkuu. Kai mä sit oon meshi mies kun en saa samoja kiksejä silica atoista.

    Kohta pitää jo putken takia ostaa jotain uuttaa ja komeeta. Esmoke vois vähän valaista missä mennään, odotetaanko kuuta nousevaa vai joko kohta saatavilla?
    Osta Rokuli P+, et tuu katumaan...

    Sieltä tulee esmokelta se hybridi enskuussa? minkä joudut sit kuitenkin ostaa kokonaisena...

     
     
  17. #1017

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Peksi85 Näytä viesti
    Osta Rokuli P+, et tuu katumaan...

    Sieltä tulee esmokelta se hybridi enskuussa? minkä joudut sit kuitenkin ostaa kokonaisena...
    No kun, oon tota P+ kyllä kytänny mut omaan silmään se ei kyllä ole mitenkään "mahti" vehjes vaikka tiedän et on laadukas, mut mut. Olihan täällä myynissä sellanen mut emmätiä luovutin koska en ollu varma. Kyl sä tiedät et kun joku osuu silmään se pitää saada mut P+ ei ehkä ole se mitä haen.

    Täytyy katella mitä Esmoke saa aikaan, pettyny olen jos ei tule somille jatkoa. Hybridin ostan mielellään mut kai hyvälle atolle jatkoakin voi tehdä?

    Edit. Ja sanottakoon vielä se et en seuraa trendejä ja osta sitä mitä muut haluaa/tyrkyttää vaan on omat mielipiteet laitteista ja niiden visualiisudesta. ("Nimimerkillä vuosia Jenkki firmassa visuaalisena tarkastajana olleena) makunsa se on kullakin.

     
     
  18. #1018
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    No kun, oon tota P+ kyllä kytänny mut omaan silmään se ei kyllä ole mitenkään "mahti" vehjes vaikka tiedän et on laadukas, mut mut. Olihan täällä myynissä sellanen mut emmätiä luovutin koska en ollu varma. Kyl sä tiedät et kun joku osuu silmään se pitää saada mut P+ ei ehkä ole se mitä haen.

    Täytyy katella mitä Esmoke saa aikaan, pettyny olen jos ei tule somille jatkoa. Hybridin ostan mielellään mut kai hyvälle atolle jatkoakin voi tehdä?

    Edit. Ja sanottakoon vielä se et en seuraa trendejä ja osta sitä mitä muut haluaa/tyrkyttää vaan on omat mielipiteet laitteista ja niiden visualiisudesta. ("Nimimerkillä vuosia Jenkki firmassa visuaalisena tarkastajana olleena) makunsa se on kullakin.
    Iteki mietin tuota P+:saa, mutta se ei sitte kuitenkaa iskeny sillälailla että "tuo täytyy saada." Jos nyt tulis näppärä putki tälle järkevään hintaan niin se saattas olla SE. Ei hybridiskään mitään vikaa, asiallinen ajatus, mutta entäs me monet joilla on jo Somnium ja halutaan just sille passeli laite.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  19. #1019

    Re: Somnium Rebuildable Atomizer

    Olisko jollain heittää kuvaa gus + somnium kombosta

     
     
  20. #1020
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Jatkoa tulee sen voin luvata. Sorvarilla on kone rempassa ja ei pysty tekemään edes alihankintana toisella kun siellä taas koneet buukattu melkolailla loppuvuodeksi käyntiin.

    Tammikuussa toisella viikolla pitäisi olla valmis seuraava batchi somniumejakin, joissa on hattua korjattu, keskipinni muutettu säädettäväksi ja täyttöreikää on viety lähemmäs ulkokehää.


     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •